Hebben we een relatie dan?quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is de essentie van onze relatie
Iedereen heeft een relatie, relatie zijn slechts verbanden wij hebben ook een relatie.quote:
En doorschakelen naar z'n 5?quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef Oceanview het volgende:
Als ie dichtbij staat zou ik koppeling intrappen wel.
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen heeft een relatie, relatie zijn slechts verbanden wij hebben ook een relatie.
sexyquote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb ook gewoon een relatie met oceanview ja
Dan versnel je niet zozeer want lage toeren, als je de koppeling intrapt rolt de auto vrijuit en in de eerste seconde is dat ietsie harder dat voel je toch wel?quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En doorschakelen naar z'n 5?
huh wie is dat?quote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb ook gewoon een relatie met oceanview ja
En ik met pro.quote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik heb ook gewoon een relatie met Oceanview ja
Oh ja, heb ik geleerd bij maw.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen heeft een relatie, relatie zijn slechts verbanden wij hebben ook een relatie.
ik bedoel als je 80 rijdt hequote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan versnel je niet zozeer want lage toeren, als je de koppeling intrapt rolt de auto vrijuit en in de eerste seconde is dat ietsie harder dat voel je toch wel?
MAW.quote:
Dan liever terug naar zijn 3 dan is motor krachtiger en versnel je veel harder.quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoel als je 80 rijdt heniet dat AppelCake op een 80+ weg zou lopen maar je weet maar nooit
zit wat in maar AC is die benzine niet waardquote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
MAW.__!!!
[..]
Dan liever terug naar zijn 3 dan is motor krachtiger en versnel je veel harder.
I know, maar ze hadden geen plek meer bij M&O.quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
MAW.__!!!
[..]
Dan liever terug naar zijn 3 dan is motor krachtiger en versnel je veel harder.
Ja oke dan maar gewoon zuinig motor uit doen en maar rollen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit wat in maar AC is die benzine niet waard
M&O in 5havo ga je janken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know, maar ze hadden geen plek meer bij M&O.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |