Oh voelde als een week terug alweer.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we hebben maandag nog gehad
is ook bijna een week terugquote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh voelde als een week terug alweer.
Ben je zo dik dan???quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die is al bezet door jou, dan pas ik er niet meer tussen
Woah ¤25 MPV.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is ook bijna een week terug
Plazaquote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het niet en geen zin om plaza op te starten
Door dik en dunquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ik ben niet van jou, dus beetje daar dit.
ik wist zeker dat ik mijn wachtwoord goed had, was dat kutding geblokkeerd, voor de 5e keerquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Plaza, je mag van een wonder spreken als dat ding 1 maand blijft doen.
je snapt volgens mij niet wat alle ruimte inneemtquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ik ben niet van jou, dus beetje daar dit.
Die wachtwoorden ook, ik loop helemaal vast qua wachtwoorden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wist zeker dat ik mijn wachtwoord goed had, was dat kutding geblokkeerd, voor de 5e keeren toen moest ik infobalie dus ik had hem nodig
ik heb nu echt een dom wachtwoordquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die wachtwoorden ook, ik loop helemaal vast qua wachtwoorden.
Ik snap je nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je snapt volgens mij niet wat alle ruimte inneemt
hahahahahahahaquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Ik krijg dit laatst tijdens mijn theorie examen dat gevarenherkenning gedoe.
Je ziet Applecake lopen op de weg, wat doe je?
A) Remmen
B) Gas los
C) Niets doen
Het juiste antwoord bleek C te zijn.
Ik heb geen kluis geen intentie tot en mijn wachtwoord nu is ook heel dom ja.quote:Op zondag 18 november 2012 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu echt een dom wachtwoordik raak alles kwijt, weet mijn annuleringscode en kluiscode ook al niet meer
Ik had het goedquote:Op zondag 18 november 2012 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Ik krijg dit laatst tijdens mijn theorie examen dat gevarenherkenning gedoe.
Je ziet Applecake lopen op de weg, wat doe je?
A) Remmen
B) Gas los
C) Niets doen
Het juiste antwoord bleek C te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |