ja inderdaad, voelde me zo kut die dag..quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Met stip het meest schokkende filmpje ooit.
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja inderdaad, voelde me zo kut die dag..
Nieuwsgierigheid is een hoer.quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.
Ik heb het filmpje ook helemaal gezien met oordopjes in. Dikke baas ben ik.
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.
ook allemaal gezien jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...
wat is datquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Compoantje het volgende:
Of 2 Russian Nazi's, 2 immigrants.![]()
![]()
Maar even Hungry bitches downloaden.
En dan te bedenken dat dit niet de enige moord was maar nog 20 anderequote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...
vond gwn kei zeilig, zijn schedel was al door midden, hij overleeft het.. Dan beginnen ze zijn ogen in te prikken, zie je hem nog zijn hand op zijn ogen leggen. Hoor je hun aan het eind: Damn, why he just didnt die? I dont know but it was fun. Zitten ze ff te lachen met hun kanker graf koppen, en dan te bedenken dat ze nog leven ze hebben EENENTWINTIG moorden gepleegd!quote:Op zondag 18 november 2012 19:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ook allemaal gezien jaerg triest, painolympic volgens mij ook eens gezien maar dat os vooral pijnlijk om te kijken als je een man bent.
1 lunatic 1 icepick is ook sick maar 3 guys.1hammer is idd het ergst.
Owja er is ook een redelijk recent filmpje op bestgore waar goed gefilmt is ( hd denk ik ) hoe een meisje wordt vermoord.
niet zo heel erg, maar dat kan komen omdat ij teveel van.die shit heb gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Prullenbak6 het volgende:
Mexican Chainsaw Massacre
Elke keer als ik een kettingzaag hoor moet ik er aan denken.
Ja ik heb nog dat andere filmpje van hun gezien, maar je zag niet veel. Ze staan op een berg waar afentoe iemand langs fiets. iemand fietste langs, en die heeft het niet overleefd natuurlijk. maar ze censureerde alles...quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef rareziekte het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit niet de enige moord was maar nog 20 andere
Ja weet t, niet met een reden dat ze wraak namen ofzo nee gewoon willekeurigen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vond gwn kei zeilig, zijn schedel was al door midden, hij overleeft het.. Dan beginnen ze zijn ogen in te prikken, zie je hem nog zijn hand op zijn ogen leggen. Hoor je hun aan het eind: Damn, why he just didnt die? I dont know but it was fun. Zitten ze ff te lachen met hun kanker graf koppen, en dan te bedenken dat ze nog leven ze hebben EENENTWINTIG moorden gepleegd!
Ja, die man had ook kanker, was random in slaap gevallen in het bos onderweg naar zijn neefje dacht ik... zwaar triest..quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja weet t, niet met een reden dat ze wraak namen ofzo nee gewoon willekeurigen.
Dat vind ik het trieste eraan.
Ze hebben wel een reden, namelijk dat ze filmpjes kunnen maken die jullie vervolgens wel zitten te kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja weet t, niet met een reden dat ze wraak namen ofzo nee gewoon willekeurigen.
Dat vind ik het trieste eraan.
2 russiche neonazi's die 2 niet russiche mensen afmaken d.m.v. een mes (onthoofding) en machinegeweer. Ook een heel bekende vdeo.quote:
dm?quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Compoantje het volgende:
Ik ken ze allemaal wel, maar er zijn veel meer van dit soort filmpjes. Bijv. onthoofdingen en executies uit moslimslanden. Dingen die je niet op TV gaat zien.
Ik ben moderator op een andere forum waar dit soort dingen dagelijks voorbij komen.
Goed fapmateriaal?quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
2 russiche neonazi's die 2 niet russiche mensen afmaken d.m.v. een mes (onthoofding) en machinegeweer. Ook een heel bekende vdeo.
Wat een zieke mensen op de wereld.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vond gwn kei zeilig, zijn schedel was al door midden, hij overleeft het.. Dan beginnen ze zijn ogen in te prikken, zie je hem nog zijn hand op zijn ogen leggen. Hoor je hun aan het eind: Damn, why he just didnt die? I dont know but it was fun. Zitten ze ff te lachen met hun kanker graf koppen, en dan te bedenken dat ze nog leven ze hebben EENENTWINTIG moorden gepleegd!
Is dat die ene met een hakenkruisdoek gespannen tussen 2 bomen, en dat het mes wel bot lijkt te zijn en dat je hem hoort gorgelen in zijn bloed ?quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
2 russiche neonazi's die 2 niet russiche mensen afmaken d.m.v. een mes (onthoofding) en machinegeweer. Ook een heel bekende vdeo.
Ik ken er een waarbij iemand met een chainsaw onthoofd wordt moest best lachen en rotten.com is voor mensen met ballenquote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
Is dat die ene met een hakenkruisdoek gespannen tussen 2 bomen, en dat het mes wel bot lijkt te zijn en dat je hem hoort gorgelen in zijn bloed ?
Ook wel eens fotos van gezien ja, dierenmoord, kan ik zo slecht tegen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat een zieke mensen op de wereld.Ik heb ook filmpjes gezien van Aziatische vrouwen met hoge hakken die de schedels van levende konijntjes doorboren door ze in de oogjes te trappen en op ze te gaan zitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bijzonder triest.quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat een zieke mensen op de wereld.Ik heb ook filmpjes gezien van Aziatische vrouwen met hoge hakken die de schedels van levende konijntjes doorboren door ze in de oogjes te trappen en op ze te gaan zitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, of, volgens mij waren het konijnen ofzo, die levend gevilt worden voor bont in China.quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah niet echt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Hmm, als je van onthoofdingen houdt is dit een hele goeie, anders niet.
Ik wist het wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat nummer onder het filmpje heet ?
Ik ga weg uit dit topic. Moet haast gaan grienen om mijn imaginair vermogen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, of, volgens mij waren het konijnen ofzo, die levend gevilt worden voor bont in China.
Ook een trieste video.
Doet het dan in Engelsquote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
De man, wiens moord wordt opgenomen in de gelekte video werd geïdentificeerd als Sergei Yatzenko van het dorp Taromskoye. Zijn moord vond plaats op 12 juli 2007, en zijn lichaam werd gevonden op 16 juli. [13] Yatzenko was 48 jaar oud. Hij was onlangs gedwongen met pensioen als gevolg van een tumor in zijn keel. De behandeling liet hem niet in staat om te spreken voor enige tijd, maar Yatzenko was ongelukkig met het niet kunnen werken en bleef klussen vinden rond het dorp. Hij nam op kleine bouwprojecten, vaste auto's, weefden manden, en gekookt voor zijn gezin. Hij begon zijn stem te herwinnen wanneer vermoord. Yatzenko was getrouwd en had twee zonen en een kleinkind. Hij keek naar zijn gehandicapte moeder.
Op rond 2:30 uur op de dag van de moord, riep hij zijn vrouw om te zeggen dat hij zou zijn Dnepr motor te vullen en zijn kleinkind te bezoeken. Hij heeft nooit aangekomen bij het huis van zijn zoon, en zijn mobiele telefoon werd uitgeschakeld door 6 uur. Zijn vrouw Ljoedmila belde een vriend en liep rond het dorp, bang dat haar man zou ziek zijn geworden of had een motorongeluk. Ze konden niet vinden geen spoor van hem. Ze kon ook niet bestand een vermist, omdat in de Oekraïne een persoon niet kan worden verklaard, ontbreken tot op 72 uur na de laatste gezien te worden. De volgende dag, Ljoedmila geplaatst foto's van haar man rond het dorp, en riep meer lokale hulp om de omgeving te doorzoeken. Vier dagen later, een local die zag dat een van Ljoedmila's posters herinnerde het zien van een verlaten Dnepr fiets in een afgelegen bosrijke omgeving op een vuilnisbelt. Hij Yatzenko familieleden mee naar de scène, waar ze ontdekte zijn verminkte en ontbindend lichaam. [13]
Het feit dat Yatzenko moord werd vastgelegd op video was onbekend voor het publiek tot een zitting op 29 oktober 2008. De onbewerkte video van de moord werd getoond als onderdeel van een grote presentatie door de vervolging, waardoor schokken in de galerie. De rechtbank is overeengekomen met de vervolging dat de video echt was, dat het Igor Suprunyuck toonde aanvallen van het slachtoffer, en dat Viktor Sayenko was de man achter de camera. [13]
De video toont de moord op Sergei Yatzenko werd gelekt naar een schok plaats in de Verenigde Staten en gedateerd 4 december 2008. Ekaterina Levchenko, adviseur van minister van Oekraïne van Binnenlandse Zaken, was kritisch over het lek, maar gaf toe dat de controle van video's op het internet was "vrijwel onmogelijk". [41] Caitlin Moran van The Times zag een deel van de video-en herinnerde haar reactie in haar column in januari 2009. [44] Delen van de video zijn uitgegroeid tot een viral video die bekend staat als 3Guys1Hammer, een verwijzing naar een andere beruchte shock video, 2 Girls 1 Cup.
ff snel ge translate hoor
ja maar weet niet of het engels goed genoeg is ontwikkeld hierquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Doet het dan in Engels
verkracht Nederlands dit.
en heeft die het nog gered of is die gestorven?quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Compoantje het volgende:
Laatst kwam ik ook nog zo'n klassieker tegen.
Volgens mij in Syrie o.i.d. wilde een gast van een plateau, 20-30 m naar beneden duiken in het water, maar kwam met z'n hoofd op de rand van een trottoir beneden.
Nouja, het kwam er op neer dat ie nog leefde maar je kunt je wel inbeelden wat er met z'n hoofd gebeurt was en hoe het klinkt als ie ademt enzo.
Die heeft het niet overleeft hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Compoantje het volgende:
Volgens mij in Syrie o.i.d. wilde een gast van een plateau, 20-30 m naar beneden duiken in het water, maar kwam met z'n hoofd op de rand van een trottoir beneden.
Nouja, het kwam er op neer dat ie nog leefde maar je kunt je wel inbeelden wat er met z'n hoofd gebeurt was en hoe het klinkt als ie ademt enzo.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en heeft die het nog gered of is die gestorven?
Die ken ikquote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wie kan er tegenwwordig geen Engels. En het taalgebruik op die wikipedia pagina is niet gerelateerd aan een universitaire scriptie in het Engels ofzo :'pquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar weet niet of het engels goed genoeg is ontwikkeld hier
Volgens mij is ie na een paar uur overleden, maar ik zal hem even weer opzoeken om dat te bevestigen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
''kneusje wil duiken''quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Compoantje het volgende:
paar uur ja, had je eerst niet jaar staan?quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie na een paar uur overleden, maar ik zal hem even weer opzoeken om dat te bevestigen.
The man whose murder is recorded in the leaked video was identified as Sergei Yatzenko from the village of Taromskoye. His murder took place on July 12, 2007, and his body was found on July 16.[13] Yatzenko was 48 years old. He had recently been forced into retirement due to a cancerous tumor in his throat. The treatment left him unable to speak for some time, but Yatzenko was unhappy with being unable to work and continued to find odd jobs around the village. He took on small construction projects, fixed cars, wove baskets, and cooked for his family. He was beginning to regain his voice when murdered. Yatzenko was married and had two sons and one grandchild. He also looked after his disabled mother.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Wie kan er tegenwwordig geen Engels. En het taalgebruik op die wikipedia pagina is niet gerelateerd aan een universitaire scriptie in het Engels ofzo :'p
Nee, hahaquote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
paar uur ja, had je eerst niet jaar staan?
Eens dierenmishandeling kan ik ook erg slecht tegen, of kinder/baby mishandeling.quote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
Opzich is er niet veel materiaal op het internet wat me nog echt schokt, heb alles wel gezien.
Tenzij het dierenmishandeling betreft, dat is instant-rage en daar klik ik ook maar niet op.
Mensen of dieren mishandeling, is voor mij hetzelfde? En misschien mensen nog wel wat erger.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eens dierenmishandeling kan ik ook erg slecht tegen, of kinder/baby mishandeling.
Zo was er een paar maanden terug een filmpje van een.vrouw die een baby met een kussen mishandelde.
Mn handen begonnen te jeuken..
ik krijg weer een druk om dat te willen zien..quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Compoantje het volgende:
Of een rus die z'n hond van een brug afgooit, levend.
Of een neger die mishandelt wordt door een paar mensen van een drugskartel. Ze snijden z'n handen en voeten af en laten hem daarna lopen.
Allemaal van die klassiekers
snap nog steeds niet waarom je dat filmt..quote:Op zondag 18 november 2012 20:05 schreef Compoantje het volgende:
Eye Missing & Brain Hanging Out
Alive & Trapped Under Wheels of Truck
Russian Stabs Himself In The Stomach
Crazy dutch guy stabs his ex girlfriend 70 times in her neck
Tja
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
snap nog steeds niet waarom je dat filmt..
ja, in de onderwereld kan ik wel begrijpen. maar waarom lekken naar het internet?quote:Op zondag 18 november 2012 20:08 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet.
Bewijsmateriaal voor de pliesie, sturen naar je concurrent drugskartels, mensen bang maken en geld eisen.
Heel veel dingen op dat forum komen trouwens ook van beveiligingscamera's.
Death child killedquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rareziekte het volgende:
http://www.documentingreality.com/forum/f166/
Wat is deze forum
Bijna net zo gore als pedofielen die geilen op foto's van kinderen.
Dat snap ik ook niet, hoe sommige zieke users daar aan komen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, in de onderwereld kan ik wel begrijpen. maar waarom lekken naar het internet?
Bizar dat mensenmishandeling je minder doet dierenmishandeling...quote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
Opzich is er niet veel materiaal op het internet wat me nog echt schokt, heb alles wel gezien.
Tenzij het dierenmishandeling betreft, dat is instant-rage en daar klik ik ook maar niet op.
Is dit niet verboden?quote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Death child killed
gelijk weg-gedrukt
Dat is dus het forum waar ik ook moderator benquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rareziekte het volgende:
Wat is deze forum
account maken kost 10$quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat is dus het forum waar ik ook moderator ben
quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat is dus het forum waar ik ook moderator ben
Hoe heet die van die handen en voeten?quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Compoantje het volgende:
Of een neger die mishandelt wordt door een paar mensen van een drugskartel. Ze snijden z'n handen en voeten af en laten hem daarna lopen.
Ja, klopt.quote:
Dit zijn allemaal grensgebieden op internet, de scene is bijzonder klein schat ik zo in. Vroegah had je 'Faces of Death' op video, dat was een compilatie van al dit soort dingen, mensen op de elektrische stoel, executies. De dood fascineert, en bij sommige gaat dat wel erg ver.quote:
fuck you chrisquote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Dat wist ik ook niet. Dat is iets nieuws.
Ik ben helaas ook al aan m'n limiet om mensen uit te nodigen voor het forum (wat gratis is).
De opperbaas van het forum Chris laat dat niet meer toe.
Moet ik even zoeken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet die van die handen en voeten?
wat zie je danquote:Op zondag 18 november 2012 20:16 schreef night het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest verschrikkelijke plaatje ooit. Jammer dat hij het niet doet.
Cutting Hands and Feet OFF! Sick Video!quote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet die van die handen en voeten?
Dat lijkt me minder bizar dan het lijkt. Een mens kan zich nog enigszins afweren, een dier is altijd onschuldig en onweerbaar. Een mens dat niks gedaan heeft en in elkaar geschopt wordt is ook niet 'normaal', maar de apathie is in zo'n situatie wat sterker.quote:Op zondag 18 november 2012 20:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bizar dat mensenmishandeling je minder doet dierenmishandeling...
quote:Op zondag 18 november 2012 20:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Cutting Hands and Feet OFF! Sick Video!
Ik kan de lange versie (waar ze hem laten lopen) niet meer vinden.
dat ik je hier trefquote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef -supergirl- het volgende:
fucking goor topic. ik ga niks hiervan bekijken.![]()
ooit een filmpje gezien waar 1 man levend werd onthoofd door een kettingzaag en waarbij 1 man zijn hoofd werd afgesneden met een mes. nooooit meer.![]()
oh en heel lang geleden een filmpje waarbij wasbeertjes levend werden gevild, mensen die dieren mishandelen mogen wat mij betreft dood.
Kan jij nog normaal over straat lopen zonder een gedachte te hebben om bij elke voorbijganger een spijker in z'n kontgat te stoppen, te ogen eruit steken of hem met een kettingzaag te bewerken?quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Compoantje het volgende:
Jawelquote:Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan jij nog normaal over straat lopen zonder een gedachte te hebben om bij elke voorbijganger een spijker in z'n kontgat te stoppen, te ogen eruit steken of hem met een kettingzaag te bewerken?
Een eckte FOK!'erquote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jawel
Ik zet ze op het forum en kijk er alleen maar naar. Ik ben niet de persoon die het doet
Meest zieke filmpje ooit?quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Jawel
Ik zet ze op het forum en kijk er alleen maar naar. Ik ben niet de persoon die het doet
Alsof vreemde mensen belangrijker zijn dan mijquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef BalotelliFan het volgende:
Sinds wanneer zijn dieren belangrijker dan de medemens?
Oke mensen zijn van nature egoïsten dus zij zetten zichzelf op 1.quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof vreemde mensen belangrijker zijn dan mij
hacked by cartels bleeding in the streetquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rareziekte het volgende:
Wat is deze forum
Kijk, dan heb je het over mensen die het echte leven leven..quote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Oke mensen zijn van nature egoïsten dus zij zetten zichzelf op 1.
Maar zijn dieren echt belangrijker dan medemensen die amper te eten hebben, 30 kilometer per dag lopen om vervuild water te drinken enzovoorts??
echt het meest ziekequote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ehm. Laat me even denken.
Er zijn namelijk heel veel
Als jij die man redt, zullen ze jou ook bewerken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hacked by cartels bleeding in the street
die man niemand helpt
niemand doet wat
iedereen blijft erom heen staan
nee kijk het filmpje maar gewoon op de straatquote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als jij die man redt, zullen ze jou ook bewerken.
Dit heet intimidatie
Dat is een bekend psychologisch verschijnsel, hoop dat iemand die dit leest weet hoe het heet. Als je iemand gewoon als individu vraagt of je iemand in nood helpt zal hij met verontwaardiging ''ja natuurlijk'' zeggen. Echter zullen de meesten als het echt gebeurt en niemand er wat aan doet, onder groepsdruk staan en niet het lef hebben om het initiatief te nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hacked by cartels bleeding in the street
die man niemand helpt
niemand doet wat
iedereen blijft erom heen staan
Ja, maar dat is net zo als op straat..quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee kijk het filmpje maar gewoon op de straat
Een recente zieke film is deze wel:quote:
Zo ken ik er nog een site met dat soort spul.quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef rareziekte het volgende:
Wat is deze forum
bystander effect jaquote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Dat is een bekend psychologisch verschijnsel, hoop dat iemand die dit leest weet hoe het heet. Als je iemand gewoon als individu vraagt of je iemand in nood helpt zal hij met verontwaardiging ''ja natuurlijk'' zeggen. Echter zullen de meesten als het echt gebeurt en niemand er wat aan doet, onder groepsdruk staan en niet het lef hebben om het initiatief te nemen.
Erg ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Een recente zieke film is deze wel:
Hacked By Cartels, Bleeding In The Street
En ik heb ooit eens een filmpje geupload die vergelijkbaar is met:
Suicide Bomber Lays Mangled & Reaching Out For Help
Maar dan veel erger. Met alles eruit hangend terwijl de beste man nog zo levend en nuchter is als wat. En HD formaat.
Zoals ik al zei, er zijn veel zieke films op het forum, maar het is net wat je persoonlijk erger vind.quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die heb ik net gezien, het is erg, maar het deed me niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frank_Drebin op 18-11-2012 22:03:55 ]
quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat mensen die videos zo noemen
[ Bericht 6% gewijzigd door Frank_Drebin op 18-11-2012 22:04:03 ]
Dat is gevaarlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn veel zieke films op het forum, maar het is net wat je persoonlijk erger vind.
Vooral HD films zijn erg om te kijken, aangezien je daar alle details ziet.
Zoals bijv. 'sukkeltje wil duiken' in HD
Of een kerel die van een trampoline afvalt met z'n hoofd op de grond en dat z'n hersens en shit eruit spatten.
Of een auto ongeluk. Een man die doorboort is door een boomstam en de baby daarachter ook.
De man nog springlevend, terwijl hij weet dat z'n baby z'n vrouw dood zijn.
Maarja. Het doet mij allemaal niet veel. Tuurlijk, ik vind het wel erg enzo, maar ik vind het allemaal wel interressant om naar te kijken.
Ik weet niet of ik hd wel zou kijken, alhoewel ik die lage kwaliteit wel kut vind.quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn veel zieke films op het forum, maar het is net wat je persoonlijk erger vind.
Vooral HD films zijn erg om te kijken, aangezien je daar alle details ziet.
Zoals bijv. 'sukkeltje wil duiken' in HD
Of een kerel die van een trampoline afvalt met z'n hoofd op de grond en dat z'n hersens en shit eruit spatten.
Of een auto ongeluk. Een man die doorboort is door een boomstam en de baby daarachter ook.
De man nog springlevend, terwijl hij weet dat z'n baby z'n vrouw dood zijn.
Maarja. Het doet mij allemaal niet veel. Tuurlijk, ik vind het wel erg enzo, maar ik vind het allemaal wel interressant om naar te kijken.
En dan ook nog die gast in het ziekenhuis filmenquote:Op zondag 18 november 2012 21:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat mensen die videos zo noemen
quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan ook nog die gast in het ziekenhuis filmen
Gewoon een account aanmaken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hd wel zou kijken, alhoewel ik die lage kwaliteit wel kut vind.
En dan te bedenken dat je er zelf ook uitziet zo vanbinnenquote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Gewoon een account aanmaken.
Je kijkt je ogen uit.
Soms ook letterlijk
Krijg je dan HD? Wat is trouwens dat "safe on'' rechtsboven?quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Gewoon een account aanmaken.
Je kijkt je ogen uit.
Soms ook letterlijk
er zijn nog meer sites die dat filmpje hebben geloof ikquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krijg je dan HD? Wat is trouwens dat "safe on'' rechtsboven?
is dat nou een nieuwe?quote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef CornflakesXL het volgende:
Wat gebeurt er in dat 2 guys 1 hammer filmpie xd
Ik hou het er bij een, anders ben ik de hele nacht bezigquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
er zijn nog meer sites die dat filmpje hebben geloof ik
haha xDquote:
Is dat echt?quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha xD
nou een vent word van zijn brommer geklapt, daarna het bos in gesleept en daar word hij gebludgeoned met een hamer. Daarna prikken ze met schroevendraaiers in zn hoofd en ogen enzo
Safe on?quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Krijg je dan HD? Wat is trouwens dat "safe on'' rechtsboven?
Die man was net van kanker genezen of zoiets had ik toen gehoordquote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha xD
nou een vent word van zijn brommer geklapt, daarna het bos in gesleept en daar word hij gebludgeoned met een hamer. Daarna prikken ze met schroevendraaiers in zn hoofd en ogen enzo
Vind je het gek dat ze worden verwijderd, alleen mensen met geen ziel kunnen dat soort beeld zonder argwaan bekijkenquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Safe on?
Ja soms krijgen we ze in HD, maar zo kun je ze niet uploaden vanwege mensen met traag internet.
En je kunt ze ook niet op YT zetten, want dan worden ze verwijderd.
Yepquote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die man was net van kanker genezen of zoiets had ik toen gehoord
Safe mode onquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Safe on?
Ja soms krijgen we ze in HD, maar zo kun je ze niet uploaden vanwege mensen met traag internet.
En je kunt ze ook niet op YT zetten, want dan worden ze verwijderd.
Probeer het zelf, valt mee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze worden verwijderd, alleen mensen met geen ziel kunnen dat soort beeld zonder argwaan bekijken
quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Compoantje het volgende:
Oswald2001
Re: Fatal Bike Accident
Bike vs Dump Truck.
Hmmm...
I think I'll put my money on the Dump Truck.
Meestal wel ja.quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze worden verwijderd, alleen mensen met geen ziel kunnen dat soort beeld zonder argwaan bekijken
Maar toch wil ik nog wel ooit een motorrijbewijs halen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
sowieso, motoren in het verkeer.
Allemaal zullen ze het lot ondergaan door dood te gaan in het verkeer, HA! dat zal ze leren door in te halen bij file's. Het nee schudden als ze iemand inhalen omdat die eventjes te lang links zat omdat meneer 160 rijdt en ook het bekende 1 armpje aan stuur en 1 armpje op been manier om te laten zien dat degene voor zich langzaam rijdt 90 op een autoweg
Van mij mag je, me is zusje helaas ook bezig met 1..quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar toch wil ik nog wel ooit een motorrijbewijs halen.
Maar ik ga dan zo'n chopper kopen he.quote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van mij mag je, me is zusje helaas ook bezig met 1..
Lekker om 06:15 richting je werk gaan op je chopperquote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar ik ga dan zo'n chopper kopen he.
Daar moet je niet te hard op rijden.
Klinkt als een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
Zo was er ook een verhaal van een vrachtwagen chauffeur die prostituees op pikte, en ze vermoorde en ermee rond reed in zn trailer..
Hij werd bij een controle aangehouden en er lagen wel 76 lichamen in zn trailer
Toch zou je zeggen dat je meer empathie zou (moeten) kunnen opbrengen voor je soortgenoten.quote:Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder bizar dan het lijkt. Een mens kan zich nog enigszins afweren, een dier is altijd onschuldig en onweerbaar. Een mens dat niks gedaan heeft en in elkaar geschopt wordt is ook niet 'normaal', maar de apathie is in zo'n situatie wat sterker.
Mensen die dieren mishandelen zijn te min voor deze wereld.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the ways its animals are treated."
- Mahatma Gandhi
Blijkbaar vind jij het geil .... vanwaar anders zo'n research er naar?quote:Op zondag 18 november 2012 19:26 schreef Nestalgie het volgende:
Wat blijkt dus, dat er van die poepkotsseks van die 2 geile hoertjes bekend van de trailer (!) 2 girls 1 cup een hele film is.
Wat we hebben gezien ( 2g1c ) is enkel de trailer van de film 'Hungry bitches'.
Hoe kan je dat in godsnaam geil vinden?
klacht: 2 girls 1 cup is enkel de trailer
Aan een kant wel, maar nieuwschierigheid speelt ook mee.quote:Op maandag 19 november 2012 14:10 schreef Geelman het volgende:
Trouwens, is het geen psychopathisch trekje om naar die gore-filmpjes te kijken?
Mwah, dan zou iedereen psychopatische trekjes hebben, als je je bedenkt hoe veel mensen graag bij een ongeluk komen staan kijken enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:10 schreef Geelman het volgende:
Trouwens, is het geen psychopathisch trekje om naar die gore-filmpjes te kijken?
Da's toch wel iets anders dan kijken naar filmpjes waarin mensen gemarteld worden, maar ik volg je redenatie. Mensen zijn toch sensatiebelust.quote:Op maandag 19 november 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, dan zou iedereen psychopatische trekjes hebben, als je je bedenkt hoe veel mensen graag bij een ongeluk komen staan kijken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |