www.fok.nlquote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat is FP?
(ik ben ook pro Israel trouwens)
Jij bent dus voor Hamas duizenden raketten op israel afschieten per jaar om enkel burgelijke slachtoffers te maken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zijn op de FP wel erg pro-Israel. Jammer.
Ik ben neutraal.quote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Jij bent dus voor Hamas duizenden raketten op israel afschieten per jaar om enkel burgelijke slachtoffers te maken.
Ok ik heb er een notitie van gemaakt.
Wie heeft dan erkend dat de Suez Kanaal eigendom van Engeland of Frankrijk is?quote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Israel een door de VN erkend land, de mening van Iran doet er weinig toe dan.
"Palestina" of "Gaza" daarintegen..
Omdat Hamas onschuldigen wil doden misschien?quote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
www.fok.nl
Waarom kies je een partij? Waarom ben je niet gewoon neutraal?
League of Nations me dunkt.quote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft dan erkend dat de Suez Kanaal eigendom van Engeland of Frankrijk is?
Nou nee: het begon met een aanval op een jeep en een dode soldaat.quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
[..]
[..]
Dat ook.
Men eist van Israel precisie maar iedereen weet dat dat niet 100% kan in zo'n gebied. Wat dus als gevolg heeft dat er burgerslachtoffers vallen.
Dat wetende is het grappig te kunnen constateren dat Hamas tot nog toe enkel burger slachtoffers heeft gemaakt.
Godquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft dan erkend dat de Suez Kanaal eigendom van Engeland of Frankrijk is?
Prima, als jij wilt ontkennen dat het Brits-Frans territorium was dan niet mijn probleem.quote:
Kan je nu nooit normaal reageren zodat mensen je ook serieus nemen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou nee: het begon met een aanval op een jeep en een dode soldaat.
Maar het komt Israel nu natuurlijk wel goed uit dat er geen joden meer in de Gazastrook wonen. Dat zal een stuk rustiger bombarderen zijn, denk ik zo.
Bewijslast ligt bij jou hoor, niet bij mij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, als jij wilt ontkennen dat het Brits-Frans territorium was dan niet mijn probleem.
quote:
Koop een geschiedenisboek, zoek op Google of lees wikipedia.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij jou hoor, niet bij mij.
Volgens mij erkent de VN niet hoe de Israelische landkaart er momenteel uit ziet. Of heb ik het mis?quote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Israel een door de VN erkend land, de mening van Iran doet er weinig toe dan.
"Palestina" of "Gaza" daarintegen..
Mis.quote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgens mij erkent de VN niet hoe de Israelische landkaart er momenteel uit ziet. Of heb ik het mis?
Vind je niet dat beide partijen zich als imbecielen gedragen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat Hamas onschuldigen wil doden misschien?
Dat naar de geschiedenis teruggrijpen en zeggen dat daarom recht hebt op iets, dan komt de volgende aan en die zegt weer recht te hebben op datzelfde omdat 100 jaar eerder hij bewijst dat "zijn" volk daar was.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bewijslast ligt bij jou hoor, niet bij mij.
[..]![]()
![]()
Doe dat lekker zelf. Niemand erkent dat de Suez eigendom was van Frankrijk of Engeland. Ik hoef niet te bewijzen dat dat niet zo is, jij bent degene die de bewering maakt dat het wel zo is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop een geschiedenisboek, zoek op Google of lees wikipedia.
Fuck it, doe wat je wilt.
Nee, alleen maar gezeik zoals gewoonlijk een herhaling van alles wat al 100 keer gezegd is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een gezeik hier zeg. Is er nog nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |