Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
weinig up te daten hier trouwens. de leidingen enzo zijn omgelegd in de keuken en er is gestuct en oude badkamer ligt eruit met slechts een oopsie die niet zo erg is. (er zaten 2 wasbakken aan weerszijden van de muur tussen de badkamer en de slaapkamer. sangdrax zei nog "zeg, zouden die aan elkaar vastzitten" en de bouwvakdude zei "nah". enfin, u raadt het al......
ja, klopt. die is hier alleen voor de show, want die kopen we ws gewoon bij de ikea of de action ofzoquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:23 schreef ueberduitser het volgende:
Nice! Hang alleen wel de wc rol aan de andere kant.
Is een wastafelmeubel niet iets? Heb je gelijk wat bergruimte.
Moest even terug lezen, maar ik snap het!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef simmu het volgende:
[..]
remember ravi en de hypotheekadviseur en de glazen wand en hetr verhaal over de ezel? de score bij de laminaatman was: heul veul bloed en een tand door zn lip![]()
daarom trouwens ook al geen douchespatwand maar gewoon een douchegordijntjequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Moest even terug lezen, maar ik snap het!
het is een douchegordijn of een steeds weer kapot scherm. als je iets beters weet, graag!quote:
Een beter scherm kopen? Waarom gaat die bij jullie steeds kapot?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:22 schreef simmu het volgende:
[..]
het is een douchegordijn of een steeds weer kapot scherm. als je iets beters weet, graag!
we heben er nu ook geen hoor, het is meer dat ik voorzie dat er problemen van komen, ongeacht de kwaliteit van het ding. ofwel gaat het ding stuk, ofwel (bij betere kwaliteit) het kinderhoofd in kwestie wat er tegenaan komt. mijnessen zijn nu eenmaal niet zo handig. ik heb gezien hoe dat gaat bij vriendinnen, dan heb ik dus zoiets van "nee, dank je. hoef ik niet"quote:Op woensdag 13 november 2013 08:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een beter scherm kopen? Waarom gaat die bij jullie steeds kapot?
Je hebt ze die je wegklapt tegen de wand. Die lijken me minder kwetsbaar dan een vast scherm.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:25 schreef simmu het volgende:
[..]
we heben er nu ook geen hoor, het is meer dat ik voorzie dat er problemen van komen, ongeacht de kwaliteit van het ding. ofwel gaat het ding stuk, ofwel (bij betere kwaliteit) het kinderhoofd in kwestie wat er tegenaan komt. mijnessen zijn nu eenmaal niet zo handig. ik heb gezien hoe dat gaat bij vriendinnen, dan heb ik dus zoiets van "nee, dank je. hoef ik niet"beter geen scherm dan een scherm wat na een half jaar met ducktape gefixt moet
die zijn evengoed kut met kleintjes. en voor zo'n muurtje wat ud voorstelt, is denk ik geen ruimte. maar wij vinden een douchegordijntje geen probleem hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 08:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt ze die je wegklapt tegen de wand. Die lijken me minder kwetsbaar dan een vast scherm.
hoera! het bleek een bug. OUD / SecretSanta 2013 - 17 - Met hoofdverdachten en tunnelvisie..quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb je topics aan elkaar gelinkt; maar wat er nu precies mis is gegaan weet ik niet
Je geeft aan dat je daar vaker last van hebt ? Dat hij geen nieuw deel opent maar altijd een los topic ?
We halen elke keer een trekker over de klapwand en schoonmaken is daardoor een makkie.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef loecje het volgende:
Owja ik ben voor een douchegordijn :p
Maar dan wel een goede die niet naar je toe komt en heet gewassen kan worden. Veel makkelijker dan zo'n klapwand schoonmaken
daarmee maak je het glas wel schoon, maar niet de randjes van het frame, schanierpunten enz...quote:Op maandag 18 november 2013 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We halen elke keer een trekker over de klapwand en schoonmaken is daardoor een makkie.
Maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |