abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 21:22:48 #251
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_132049937
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:07 schreef simmu het volgende:
ik benoem bij deze de badkamer tot zorgenkindje...... eerst gedoe met een uitzendkracht (die er dus nu niet meer werkt), nu weer de meneer die het zou doen in het ziekenhuis. gedoe, gedoe, gedoe.....

het wordt wel een mooie badkamer. wel van het type "je haat het of je houdt ervan" :P
ik zal het ontwerp morgen wel ff inscannen! kunnen jullie haten of houden van
Ik ben in ieder geval heel benieuwd ! :)
pi_132052887
Ik ben gek op badkamers O+ En ook op mensen met net zo weinig kluskennis als wij ;)
Spoilers!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:13:36 #253
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132059548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval heel benieuwd ! :)
Ik ook! :P
pi_132061004
we hebben een huis *O*
en sleutels *O*
en een hypotheek :D

dus de bank heeft een huis :P

later vandaag (hopelijk) een update van ons zorgenkindje ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:53:45 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132061022
Yesssssssssssssssss *O* *O* *O*
Gefeliciteerd :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:56:29 #256
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_132061089
Fantastisch nieuws, laat de update maar komen :)
pi_132061123
en als ik eraan toekom dit weekend (kind en man-vrij weekend, die zijn naar opa. dus ik pak mijn rust na al weken onderbroken nachten en elke ochtend vanaf ten laatste half 7 in de startblokken) maak ik ff de "voor" foto's! kinderen hebben hun kamers ook al naar tevredenheid verdeeld.

ook al de potentiele mot met de nieuwe buren gesust. er bleek al jaren een strijdje gaande over de schutting, die willen ze graag op de erfgrens, dus een half metertje onze kant op. gezien het idee dat zij dan de dooie boom en reuzebos hulst weghalen en de schutting plaatsen, kunnen wij daar prima mee leven. boeit mij dat nou :P ze hebben nu wel geleerd dat ze beter niet gelijk dreigen naar ons toe. scheelt een boel gedoe ;)
pi_132071242
Gelijk een halve meter cadeau doen aan je buren. Dat gaat nog wat worden de komende jaren.
pi_132072645
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gelijk een halve meter cadeau doen aan je buren. Dat gaat nog wat worden de komende jaren.
nee joh, niet kado. dat *is* gewoon van hun (nou ja. de woningbouwvereniging). ze wilden gewoon de schutting op de erfgrens zoals het kadaster het aangeeft. waarom zou ik daarover gaan lopen kutten?

en dan volgend jaar zelf aan de slag om die zooi eruit te halen? waarom zou ik. dit is dan win-win :) buren blij, wij blij. klaar
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 10:40:03 #260
92034 crew  Vonkenboer
pi_132117618
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je kunt natuurlijk ook direct de confrontatie zoeken met je toekomstige buren, dat verhoogt het woongenot natuurlijk ook :+
pi_132120608
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook direct de confrontatie zoeken met je toekomstige buren, dat verhoogt het woongenot natuurlijk ook :+
Ik vind het vrij onbeschoft om gelijk op de nieuwe buren af te stormen wanneer ze net de sleutel hebben gekregen en gelijk eisen te deponeren. Over zulke dingen slaap ik liever een extra nachtje. :s)
pi_132122420
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ik vind het vrij onbeschoft om gelijk op de nieuwe buren af te stormen wanneer ze net de sleutel hebben gekregen en gelijk eisen te deponeren. Over zulke dingen slaap ik liever een extra nachtje. :s)
ze zijn er al een tijdje over bezig hoor, zeg, toch zeker al een week of wat. en wij vonden het ook vrij onbeschoft, dus we hebben ze een paar weken laten hangen ;)

ik waardeer het niet dat er elke keer als ik haar zie, erover begonnen wordt, er gedreigd wordt met "tsja, we kunnen het ook hard spelen en dan moet die carport weg", dat werk, nog voordat we ook maar getekend hebben. als "we" het hard gaan spelen, kunnen we ook over verjaring gaan lullen hoor (cursus buren 1: ken je rechten en plichten. https://www.arag.nl/parti(...)e-erfgrens-klopt/192) ;)

maar goed. ik ben de onredelijkste niet en zij kregen ons punt ook door. van allerhande gezeik wordt niemand blij. ik zie hun punt ook wel, ze hebben nu een schutting in zizagvorm, daar wordt je ook niet blij van. dus vandaar: prima, maar je regelt het maar leuk zelf en we dokken geen cent voor die schutting :)

dus nu halen hunnie de zooi die ik asap weg wilde hebben zoals die kuthulst (giftige besjes en kinderen zijn geen goede combi)
pi_132204289
O+ onze eerste lekkage O+

enfin. dit is iets wat de woningbouw bekend was en ze gemaakt hadden (zeiden ze), dus ze komen het fixen
pi_132594643
oude keuken eruit, helft tegeltjes al eraf en bij de helft van de tuin alle bomen en shit weg. hoera voor de man met de kettingzaag :P
pi_132597257
Is je lekkage al opgelost?
Spoilers!
pi_132597343
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is je lekkage al opgelost?
oh, ja joh! dat zijn ze direct komen fixen van de woningbouw :)
gewoon een belletje gedaan.
pi_132597752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef simmu het volgende:

[..]

oh, ja joh! dat zijn ze direct komen fixen van de woningbouw :)
gewoon een belletje gedaan.
Handig op deze manier, een huis kopen van de woningbouw.
Spoilers!
pi_132598337
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Handig op deze manier, een huis kopen van de woningbouw.
met het fixen van de ene leiding slooptie die gozerd de andere, dus die moest ook gefixt en toen moestie in de kruipruimte zijn en nu is die zwetende leiding ook gelijk gefixt *)
pi_132598676
:D
Spoilers!
pi_132598892
de oude keuken hebben we trouwens in de schuur gezet. leek ons wel handig eigenlijk. kan fijn een frituurpan op, hebbie kasjes enzo. helemaal goed ^O^
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 17:17:03 #271
92034 crew  Vonkenboer
pi_133189249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef simmu het volgende:
de oude keuken hebben we trouwens in de schuur gezet. leek ons wel handig eigenlijk. kan fijn een frituurpan op, hebbie kasjes enzo. helemaal goed ^O^
Een beetje opslagruimte is nooit verkeerd; kun je straks de oliebollen ook lekker in de schuur bakken enzo ^O^
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:48:47 #272
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_133190103
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gek op badkamers O+ En ook op mensen met net zo weinig kluskennis als wij ;)
Dus de pro's hier zijn geen favoriet? :'( :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_133190134
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:48 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dus de pro's hier zijn geen favoriet? :'( :P
Bij deze heb je een officiele uitnodiging te pakken om iets nuttigs te komen zeggen over CV's en aanverwante zaken in mijn topic O-)
Spoilers!
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:54:20 #274
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_133190224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij deze heb je een officiele uitnodiging te pakken om iets nuttigs te komen zeggen over CV's en aanverwante zaken in mijn topic O-)
^O^
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_133191996
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:54 schreef cvboer het volgende:

[..]

^O^
:P

weinig up te daten hier trouwens. de leidingen enzo zijn omgelegd in de keuken en er is gestuct en oude badkamer ligt eruit met slechts een oopsie die niet zo erg is. (er zaten 2 wasbakken aan weerszijden van de muur tussen de badkamer en de slaapkamer. sangdrax zei nog "zeg, zouden die aan elkaar vastzitten :? " en de bouwvakdude zei "nah". enfin, u raadt het al......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')