Ik ben in ieder geval heel benieuwd !quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:07 schreef simmu het volgende:
ik benoem bij deze de badkamer tot zorgenkindje...... eerst gedoe met een uitzendkracht (die er dus nu niet meer werkt), nu weer de meneer die het zou doen in het ziekenhuis. gedoe, gedoe, gedoe.....
het wordt wel een mooie badkamer. wel van het type "je haat het of je houdt ervan"![]()
ik zal het ontwerp morgen wel ff inscannen! kunnen jullie haten of houden van
Ik ook!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval heel benieuwd !
nee joh, niet kado. dat *is* gewoon van hun (nou ja. de woningbouwvereniging). ze wilden gewoon de schutting op de erfgrens zoals het kadaster het aangeeft. waarom zou ik daarover gaan lopen kutten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gelijk een halve meter cadeau doen aan je buren. Dat gaat nog wat worden de komende jaren.
Je kunt natuurlijk ook direct de confrontatie zoeken met je toekomstige buren, dat verhoogt het woongenot natuurlijk ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gelijk een halve meter cadeau doen aan je buren. Dat gaat nog wat worden de komende jaren.
Ik vind het vrij onbeschoft om gelijk op de nieuwe buren af te stormen wanneer ze net de sleutel hebben gekregen en gelijk eisen te deponeren. Over zulke dingen slaap ik liever een extra nachtje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook direct de confrontatie zoeken met je toekomstige buren, dat verhoogt het woongenot natuurlijk ook
ze zijn er al een tijdje over bezig hoor, zeg, toch zeker al een week of wat. en wij vonden het ook vrij onbeschoft, dus we hebben ze een paar weken laten hangenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik vind het vrij onbeschoft om gelijk op de nieuwe buren af te stormen wanneer ze net de sleutel hebben gekregen en gelijk eisen te deponeren. Over zulke dingen slaap ik liever een extra nachtje.![]()
oh, ja joh! dat zijn ze direct komen fixen van de woningbouwquote:
Handig op deze manier, een huis kopen van de woningbouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ja joh! dat zijn ze direct komen fixen van de woningbouw
gewoon een belletje gedaan.
met het fixen van de ene leiding slooptie die gozerd de andere, dus die moest ook gefixt en toen moestie in de kruipruimte zijn en nu is die zwetende leiding ook gelijk gefixtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Handig op deze manier, een huis kopen van de woningbouw.
Een beetje opslagruimte is nooit verkeerd; kun je straks de oliebollen ook lekker in de schuur bakken enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef simmu het volgende:
de oude keuken hebben we trouwens in de schuur gezet. leek ons wel handig eigenlijk. kan fijn een frituurpan op, hebbie kasjes enzo. helemaal goed
Dus de pro's hier zijn geen favoriet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gek op badkamersEn ook op mensen met net zo weinig kluskennis als wij
Bij deze heb je een officiele uitnodiging te pakken om iets nuttigs te komen zeggen over CV's en aanverwante zaken in mijn topicquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus de pro's hier zijn geen favoriet?![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij deze heb je een officiele uitnodiging te pakken om iets nuttigs te komen zeggen over CV's en aanverwante zaken in mijn topic
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |