Heb hetzelfde probleem met die vans nordic. Ben daar al weet ik hoe lang naar op zoek, maar vooralsnog zonder succes.quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
Oude(re) vans releases zijn echt lastig te vinden hè. Word er echt gek van.
Als ze er al op staan dan gaan ze niet voor gekke prijzen weg dus extra balen om ze nooit in mijn maat tegen te komen.
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef GoedGuus het volgende:
Ik ben op zoek naar Adidas Busenitz Maroon size 13 maar ik kan ze nergens meer vinden
Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidasquote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef Phunked het volgende:
[..]
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:
Www.bijsmaak.com
You're right, I'm not.quote:Op zondag 18 november 2012 18:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidas
Ik zou de meest recente derby's met die wat andere zolen nog willen, evt een siërra en nog een paar oudere derby's (billykirk bijvoorbeeld). Maar ben content op dit moment.quote:Op zondag 18 november 2012 18:13 schreef Atta-boy het volgende:
Genoeg![]()
Vans x nordic moet als het goed is nog meevallen aangezien die van vorig jaar zijn. Denk dat als je een aantal gezocht topics opent op sneakerfora je ze snel zou hebben.
Zoek nu al zeker 2-3 jaar die taka hayashi's met dat koeienvel.
De vans x wtaps in liefst navy, anders bordeaux of zwart sk8 hi of era.
Visvim collab, huf en supreme.
Kicksxchange, niketalk, hypebeast enzo. Dacht dat er op lb ook wel mensen waren die ze kwijt zouden willen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben eerlijk gezegd niet zo heel erg thuis in sneakerfora.
Heb een gezocht topic gemaakt op LB maar verder nergens, waar raad je me aan er nog meer een te openen?
Die bovenste ziet er goed uit. Ik vind die solebox collab toch wel wat hebben. Sowieso die tech super eronder isquote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind ze echt iets hebben, hoewel shape op sommige picks niet helder is. Alles komt uit in januari.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die camo onder denimquote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vind ze ook wel wat hebben... maar dan wel onder shorts in de zomer. Ze zijn te techy voor onder denim imo.
Ik ook wel. Vind dat beide wel kunt. Hangt er ook een beetje van af wat je voor de rest aan hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Strak is zeker niks mis mee... vind ze wellicht wat te 'modern' om onder denim te dragen. Ben benieuwd hoe ze eruit zien onder denim.
Wat dan? Omdat ze meer opvallen? Ik vind het wel Nice onder denim omdat het dan wat subtieler getoond wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vind het het persoonlijk makkelijker om de wat 'onconventionelere' sneaker onder shorts te dragen in het zonnetje
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat dan? Omdat ze meer opvallen? Ik vind het wel Nice onder denim omdat het dan wat subtieler getoond wordt.
Ik ben heel benieuwd naar de tech super iig. De solebox allegra vind ik steeds wat toffer worden. Anders dan de meeste sneakers die ik heb.
Dat is waar, vandaar dat ik ook zei dat het wel goed gecombineerd moet worden. Bij minder flashy sneakers kan dat veel makkelijker iig. Daar kun je bijna alles wel bij aan.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.
Ik hou niet zo van de "casual" schoenen als de Campus. Een deconstruct dunk vind ik nog wel prima, rest is onder broek te lomp voor mij. Ik draag casual redelijk wat "nette" kleding van WW, Norse, Soulland, Our Legacy, etc etc. Juist onder dat soort kleding steekt een tech sneaker mooi af. Als je meer opvallende dingen als CP, Supreme, etc gaat dragen, ben ik het met je eens, dan zou ik liever een rustigere sneaker kiezen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.
Das mij te preppy.quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Bajskorv het volgende:
Kan geen goed voorbeeld geven, en ik zet mezelf niet op camera, maar iets als het onderstaande bijvoorbeeld. Iets (te) preppy look met tech sneakers. Inneva's hadden hier dope gestaan.
[ afbeelding ]
Same. Vans Oldskool in witte leer. C Premium had ze in zomer 2011, nooit meer in mijn maat ergens gezien...quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
Oude(re) vans releases zijn echt lastig te vinden hè. Word er echt gek van.
Als ze er al op staan dan gaan ze niet voor gekke prijzen weg dus extra balen om ze nooit in mijn maat tegen te komen.
Mij dus ook, maar het was even een voorbeeld. Net als een strak flanellen pak met vest en gebreide das... met daaronder tech sneakers...quote:
Model heeft inderdaad wel iets, zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind ze echt iets hebben, hoewel shape op sommige picks niet helder is. Alles komt uit in januari.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De samenwerking met carhartt kwam ook in het wit. Je had die kunnen proberen kort geleden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Same. Vans Oldskool in witte leer. C Premium had ze in zomer 2011, nooit meer in mijn maat ergens gezien...
Zijn al enige tijd uitverkocht.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Atta-boy het volgende:
Lagen een tijdje geleden nog in de carhartt store dus je zou nog geluk kunnen hebben.
Online wel in store vorige week nog niet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn al enige tijd uitverkocht.
Sorry, dacht dat je online bedoelde. Die van mij zijn al flink gedragen iig.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Online wel in store vorige week nog niet.
Pics?quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
No problemo![]()
Er komt ook een nieuwe collabo met carhartt aan maar die is ugly as fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
Mooie schoen inderdaad, erg clean.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ga deze zeker proberen te scoren...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Deze zijn in ieder geval exclusief, van Solebox:
[ afbeelding ]Niet van Solebox... size? x Staple Design.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Woei anders mailen? Geen idee waar ze komen maar als het rotterdam is kan ik ze wel voor je oppikkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik hoop dat Ted die M990 30 years anniversary krijgt.
Morgen avond als de neons schoon droog zijn. Waren bruin zijn nu weer neon. Mijn schoonmaak skills <3 #nojasonmarkquote:
Hèhè kon je ze niet laten liggen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Bajskorv het volgende:
Nice! Bod gedaan op paar Asics Wildcats.
Bruin leren, baby blauw en zwart witte (6.0). Neon zijn tof als party schoenen. Ga ze naar prspct aan doen en dansen met pim.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Atta-boy het volgende:
Ik haat schoonmaken altijd. Die neons zijn me te aanwezig, heb die een paar keer geskipped voor iets van ¤20 bij het outlet in Roermond.
Welke heb je nog meer? Ik heb die bruin leren, zijn wel chill als semi nette schoen
Playerquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bruin leren, baby blauw en zwart witte (6.0). Neon zijn tof als party schoenen. Ga ze naar prspct aan doen en dansen met pim.![]()
Nee. Dansen met pim (en der vriend) is altijd fissa. Nu veters wassen van die neons en hopen dat ze weer mooi worden.quote:
Yup. Done deal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hèhè kon je ze niet laten liggen?
Ben er blij mee. Die Saucony Bodega's, de Solebox Pink Devils en deze Wildcat. Stiekem vind ik de Eclipse gewoon te sexy maar $350 is too much.quote:
Vind ze niet bijzonder zo om eerlijk te zijn. Je beste aankopen zijn toch je inneva en pink devils.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Bajskorv het volgende:
Meningen? Kan combo deal doen met de Wildcat, en het geld brand momenteel in mijn zak. Beetje het probleem van een jaarlijkse bonus, direct daarna altijd een gat in je hand...
[ afbeelding ]
Heb de pink devils nog niet in handen gehad, maar denk dat ik de bodega's in real life mooier vind. De kleur blauw is keihard, en het suede all butter. Ik heb 's avonds gewoon geen zin om die dingen uit te doen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind ze niet bijzonder zo om eerlijk te zijn. Je beste aankopen zijn toch je inneva en pink devils.
Dat blauwe vind ik misschien net iets te licht voor onder m'n dry denim. Zou ze eig irl moeten zien om goed te kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb de pink devils nog niet in handen gehad, maar denk dat ik de bodega's in real life mooier vind. De kleur blauw is keihard, en het suede all butter. Ik heb 's avonds gewoon geen zin om die dingen uit te doen...
[ afbeelding ]
Werkeloos? Hoe dat zo? Dacht dat jij een goede baan had. Uhm, in de zomer is sneakerness er denk ik. Ga ik denk ik naar toe als het er weer is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
Ik zou trouwens echt een keer een goeie sneaker meet ofzo willen bezoeken, iemand tips voor de komende maanden? Ziet ernaar uit dat bajskorv ergens in 2013 wel eens zonder baan zou kunnen zitten.
Meer op zoek naar een beurs. Het blauw zit richting turqouise, is nice bij denim imho.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat blauwe vind ik misschien net iets te licht voor onder m'n dry denim. Zou ze eig irl moeten zien om goed te kunnen oordelen.
Lang verhaal, maar zou vrijwillige werkloosheid zijn. Even wat tijd vrij voor reizen, etc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Werkeloos? Hoe dat zo? Dacht dat jij een goede baan had. Uhm, in de zomer is sneakerness er denk ik. Ga ik denk ik naar toe als het er weer is.
Solebox organiseert regelmatige solemart toch? Kan niets meer bedenken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Meer op zoek naar een beurs. Het blauw zit richting turqouise, is nice bij denim imho.
Ja, ik vergeet die Northern Liites maar even.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
In Amerika heb je een hoop van die shit ook maar weet niet wanneer die zijn.
Verder solemart en sneakerness idd.
Ik vind die zwarte asics die je er bij kan bestellen niet mooi, andere zijn erg hard.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef Atta-boy het volgende:
Sorry, geen idee. Ben er jammer genoeg nog nooit geweest![]()
Als ik m'n toets vanmiddag haal ben ik afgestudeerd en kan ik (meer) gaan werken = minder zorgen om geld voor sneakers en kleren
gelato en koffie bij Holly Brown in Elementsquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de HK-gangers; tips voor hapjes en shopping? Heb 1-2 dagen vrij tijdens een zakentrip over een paar weken. Ben niet zo van de grote malls, slenter liever door leuke buurtjes. Hotel zit op Kowloon, bij Elements. Zat te denken sowieso even richting Mong Kok te gaan voor sneakers, maar verder weinig plannen.
Thanks! Koffie doe ik altijd bij Fuel, knetter goeie koffie keten. Eten doe ik ook meestal gewoon op straat, maar tips voor goeie dim sum enzo zijn altijd welkom. Lantau of monastery zou wel eens leuk zijn!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gelato en koffie bij Holly Brown in Elements![]()
Mong Kok is leuk om door heen te lopen, verder is het ook niet boeiend. Het is dat ik souveniers moet kopen, anders zou ik daar niet eens komen :p
Fa Yuen Street is goed als je goedkope GR runners nodig hebt. Rond de kerstdagen krijg je meestal nog korting erboven op.
Verder zou ik de toeristische spots vermijden, misschien New Territories verkennen. Ten Thousand Buddhas Monastery in Sha Tin is wel leuk om te zien. Lantau Island is ook wel leuk om te verkennen. Fiets huren en gewoon rondrijden.
Qua eten heb ik geen voorkeur. Ligt er net aan wat ik onderweg tegenkom en hoeveel honger ik heb. 's-morgens een lunchset van 30-40 hkd, tussendoor een koffie/thee en 's-avonds weer een kleine hap.
Gefeliciteerd gozer.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Atta-boy het volgende:
8 voor m'n eindtoets, afgestudeerd dit dat alles. Laat dat geld en schoenen maar komen
Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Atta-boy het volgende:
8 voor m'n eindtoets, afgestudeerd dit dat alles. Laat dat geld en schoenen maar komen
goed zo man!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Atta-boy het volgende:
Toevallig leuk idee voor stuk hardlopen? Nooit eerder gedaan in HK, maar wel gewend aan de "urban run". Liefst 10-15k? Of moet ik echt beetje de natuur in?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef SHOOOTO het volgende:
oh ja, in Habour City (TST) kan je nog wat artwork van KAWS bekijken. Onderste level, buitenzijde. Kwam er toevallig langs.
[ afbeelding ]
Heel nice man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil ook infras...quote:Op donderdag 22 november 2012 00:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]Ik wil.
>>>>>>
[ afbeelding ]
FUEL zit er goed uit, maak mijn overstap via IFC dus misschien even langs lopen voor een bakkie. Voor dim sum in Kowloon weet ik eigenlijk niet, want dat kan ik ook bij onze lokale dim sum restaurant eten voordat ik naar Kowloon/Hong Kong Island vertrek.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks! Koffie doe ik altijd bij Fuel, knetter goeie koffie keten. Eten doe ik ook meestal gewoon op straat, maar tips voor goeie dim sum enzo zijn altijd welkom. Lantau of monastery zou wel eens leuk zijn!
op dag 1 al :pquote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Superchill... nog unagi gegeten?
Thanks, die gids is vrij goed! Heb in Singapore ook 2 dagen vrij, dus ga beetje aan het zwembad liggen en sneakers shoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 05:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
FUEL zit er goed uit, maak mijn overstap via IFC dus misschien even langs lopen voor een bakkie. Voor dim sum in Kowloon weet ik eigenlijk niet, want dat kan ik ook bij onze lokale dim sum restaurant eten voordat ik naar Kowloon/Hong Kong Island vertrek.
Voor singapore, check even deze guide. Not sure of deze nog recent is.
Unigi ligt daar op een wit (goedkoop?) bordje?quote:Op donderdag 22 november 2012 05:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
FUEL zit er goed uit, maak mijn overstap via IFC dus misschien even langs lopen voor een bakkie. Voor dim sum in Kowloon weet ik eigenlijk niet, want dat kan ik ook bij onze lokale dim sum restaurant eten voordat ik naar Kowloon/Hong Kong Island vertrek.
Voor singapore, check even deze guide. Not sure of deze nog recent is.
[..]
op dag 1 al :p
[ afbeelding ]
Yup. Begreep van een van hen tijdje terug dat ze veel Arcteryx samples hadden... Zit zelf helaas in Stockholm die dag.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:19 schreef Atta-boy het volgende:
29 nov sample sale 290sqm fapfapfap
Dat valt je tegen.. Ik heb 9,5quote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef Atta-boy het volgende:
Dat las ik ook op lb, en vans.
Ben de laatste tijd erg fan van vans dus dat komt goed uit![]()
Hoop btw dat ze wel meer maten als us9 hebben, zou voor don btw wel goed uitkomen.
Nevermind. Maak iemand anders er blij mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
Saucony Pink Devils zijn binnen, met een beetje mazzel de Wildcats en NBs vandaag ook nog....![]()
Verder was de seller van de Saucony's aardig met wat stickers, maar ik doe er niks mee. Als het interessant is mag je PM-en. Wie het eerst komt, etc...
[ afbeelding ]
Hehe, ze lijken niet populair te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nevermind. Maak iemand anders er blij mee.![]()
Ik besefte me dat ik nog 20 woei stickers heb liggen, dus vandaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, ze lijken niet populair te zijn.
Stuur me even je adres per PM.quote:
Dit dus. Misschien zien die Dsquared dingen juist weer niet toegestaan buiten zijn werkquote:
Vind de vlakke zolen van die Diemme nooit zo, liever een boot met een hak.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef Atta-boy het volgende:
Als ik het geld toch had...
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=38010
limited tot 49 paar. Caliroots C-store x dieme voor black friday.
Zit wel een hak onder hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vind de vlakke zolen van die Diemme nooit zo, liever een boot met een hak.
Klopt, maar ik bedoel een "echte" hak. Gewoonlijk persoonlijk, volgens mij is het niet echt "in" momenteel.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zit wel een hak onder hoor.ik heb een paar Red Wing met zo'n zool en het is best relaxt (en een paar met een hogere zool)
Zoals deze bedoel je:quote:Op donderdag 22 november 2012 18:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bedoel een "echte" hak. Gewoonlijk persoonlijk, volgens mij is het niet echt "in" momenteel.
[ afbeelding ]
Ga in een sneakerwinkel werkenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
Yup. Net ook weer van de zwarte schoenen die bij mijn "kantoor uniform" horen overgestapt in mijn Courtstar's. Heerlijk. Ik moet echt een baan zoeken waar ik sneakers kan dragen. En geen das om moet.
Goeie. Maar ben benieuwd hoe lang dat leuk is. Gewoon niet meer in uniform, dat is alles. Werk is verder prima, hoe ik het momenteel even goed zat ben.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ga in een sneakerwinkel werken
Had ik bij m'n vorige baan, zolang het maar niet 'te' gek werd qua sneakers. Best lekker alleen ben ik erg tevreden over m'n huidige baan. Dan maakt pakken dragen me weinig uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
Yup. Net ook weer van de zwarte schoenen die bij mijn "kantoor uniform" horen overgestapt in mijn Courtstar's. Heerlijk. Ik moet echt een baan zoeken waar ik sneakers kan dragen. En geen das om moet.
Definieer uniform.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik werk ook in een uniform... vind dat prima aangezien mijn normale kleding stukken minder snel slijt daardoorEn in de retail werken lijkt me echt kut... of je moet eigenaar zijn van een zaak als 290 sqm.
Letterlijk. Ik werk als militair voor het ministerie van defensie (geografisch informaticus), maar niet voor lang meer wsl.quote:
Jammer, die winkel had het tofste personeel ooit. Ben blij dat ik daar nog die white mountaineering heb kunnen scoren met meer dan 500 euro kortingquote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef Atta-boy het volgende:
Nee p5 heeft patta gekilled![]()
Net gewonnen op ebay:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen, maar we zijn iig een bont gezelschap qua werk, maar allemaal met een interesse in hetzelfde.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Letterlijk. Ik werk als militair voor het ministerie van defensie (geografisch informaticus), maar niet voor lang meer wsl.
Bestaat P5 eigenlijk nog?
Had je verkeerd geklikt?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef Atta-boy het volgende:
Net gewonnen op ebay:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk gewoon een IT nerd. Doe veel met oracle (spatial databases) en andere geografische software.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen, maar we zijn iig een bont gezelschap qua werk, maar allemaal met een interesse in hetzelfde.
Waar komen die boots vandaan? Tof model.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je:
[ afbeelding ]
Toch lekker om na een week brogues/derby's een paar asics aan te trekken.
Red Wing 8113 (model is de iron ranger). Zagen in ik het begin helemaal netjes uit, maar door het vele dragen donkere plekken gekregen etc, thnx nog.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Valyx het volgende:
[..]
Waar komen die boots vandaan? Tof model.
Wat doet iedereen eigenlijk voor werk hier?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen, maar we zijn iig een bont gezelschap qua werk, maar allemaal met een interesse in hetzelfde.
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Red Wing 8113 (model is de iron ranger). Zagen in ik het begin helemaal netjes uit, maar door het vele dragen donkere plekken gekregen etc, thnx nog.
Medewerker zakelijke financieringen bij een financiële dienstverlener.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Wat doet iedereen eigenlijk voor werk hier?
Ja, ik wilde ze helemaal nietquote:
Procesoperator. Beetje benzine maken. Heb een overal en werkschoenen aan dus ook mijn kleren + schoenen blijven lang goed <3quote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik werk bij een investerings fonds als "investment staff". Geen aandelen handel, maar hele private bedrijven.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef Cpt. het volgende:
[..]
M&A functies zijn echt tof.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik werk bij een investerings fonds als "investment staff". Geen aandelen handel, maar hele private bedrijven.
Ach, banen waar mensen beetje lol in hebben, da's tof. Ik vind dit allemaal prima, maar het blijft hard werken en niet echt "mijn passie". Weet niet echt wat mijn passie is, eigenlijk. Vriend van me is bijvoorbeeld ook procesoperator en vind dat helemaal geweldig, dat vind ik altijd mooier om te zien.quote:
Ik weet ook niet helemaal wat mijn passie is. Ik heb nu zeker plezier in m'n huidige baan, maar wil wel doorgroeien en uiteindelijk achterkomen wat ik echt echt leuk vind.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, banen waar mensen beetje lol in hebben, da's tof. Ik vind dit allemaal prima, maar het blijft hard werken en niet echt "mijn passie". Weet niet echt wat mijn passie is, eigenlijk. Vriend van me is bijvoorbeeld ook procesoperator en vind dat helemaal geweldig, dat vind ik altijd mooier om te zien.
Het zou nog kunnen ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef Bajskorv het volgende:
Allemaal vette sneakershops openen! Of een grote, de "Fok jij" sneaker store...
Nooit in de winkel gestaan maar veel op het land gewerkt vroeger, daarna afwas, keuken, beveiliging, portier, etc. alles gedaan om aan de cash te komen voor studie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:21 schreef Cpt. het volgende:
Iemand van jullie uberhaupt wel eens in een winkel gewerkt? Ik heb zelf een tijdje bij de Media Markt gewerkt en altijd enorm naar mn zin gehad.
Ik vraag me altijd af hoe dat soort niche winkels het doen. Hij heeft natuurlijk wel de speciale collecties die bijna zeker uitverkocht raken. Maar hij zet natuurlijk geen hele grote aantallen om. en aan de andere kant heeft hij natuurlijk ook niet al te veel kosten. Maar is meer passie dan heel veel geld verdienen denk ik. Wat op zich natuurlijk een mooi streven is.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Bajskorv het volgende:
Yup, Ido heeft het best leuk voor elkaar met zijn zaak.
Ik werk op het hoofdkantoor van een winkelketen. Af en toe wel eens meegeholpen in een tijdelijke outlet. Maar dat was meer broeken opvouwen dan echt verkopen. Daar ben ik totaal niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:21 schreef Cpt. het volgende:
Iemand van jullie uberhaupt wel eens in een winkel gewerkt? Ik heb zelf een tijdje bij de Media Markt gewerkt en altijd enorm naar mn zin gehad.
Maar 290sqm is veel meer dan alleen een winkel, hij doet er allerlei creatieve dingen naast voor anderen. Mooi opgezet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat soort niche winkels het doen. Hij heeft natuurlijk wel de speciale collecties die bijna zeker uitverkocht raken. Maar hij zet natuurlijk geen hele grote aantallen om. en aan de andere kant heeft hij natuurlijk ook niet al te veel kosten. Maar is meer passie dan heel veel geld verdienen denk ik. Wat op zich natuurlijk een mooi streven is.
aha, en daar haalt hij natuurlijk ook omzet uit. Idd slim!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar 290sqm is veel meer dan alleen een winkel, hij doet er allerlei creatieve dingen naast voor anderen. Mooi opgezet.
Ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Atta-boy het volgende:
Don was jij vandaag op de nieuwe binnenweg? Zo ja dan heb ik je denk ik gezien
Nieuwe bred 4's binnen.
@vault die slip ons die je zocht liggen nu bij vans R'dam
Dan kwam ik bij de barbier vandaan. Had m'n red wing willen dragen, maar was vanochtend kut weer. Ik heb m'n old schools dit weekend niet mee en vind het zonde voor m'n asics of red wing.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:47 schreef Atta-boy het volgende:
Haha toevallig, ik herkende die salazars van een afstandje. Richting centrum ging je geloof ik. Ik had bred 4's aan en een carhartt muts op.
Red wings zijn juist om te beatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan kwam ik bij de barbier vandaan. Had m'n red wing willen dragen, maar was vanochtend kut weer. Ik heb m'n old schools dit weekend niet mee en vind het zonde voor m'n asics of red wing.
Nog korting erop gehad?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Atta-boy het volgende:
Don was jij vandaag op de nieuwe binnenweg? Zo ja dan heb ik je denk ik gezien
Nieuwe bred 4's binnen.
@vault die slip ons die je zocht liggen nu bij vans R'dam
Ik heb het net weer in model laten knippen. Had me gisteren opgegeven voor een hot towel shave door de sheriff. Die had nog iemand nodig om te oefenen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Red wings zijn juist om te beaten
Zat er ook nog over te twijfelen langs schorem te gaan maar laat m'n haar nog een beetje groeien voor de letatesfro
Ze waren wakkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nog korting erop gehad?
Of waren ze wakker bij de winkel?
Nike Sellwood Midquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeeeeelp hoe heet die grijze schoen?! Ik moet het uitvinden voor een klant en ik kan em nergens vinden
Hoi trouwens voor de mensen die ik lang niet heb gesproken of die mij niet kennen
Very nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Atta-boy het volgende:
Breds on breds on breds
[ afbeelding ]
Pick ups.
Wutang tee, ofwgkta pocket tee en bred 4's.
Ik heb ze er nog niet gezien eig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:59 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, Puma x Shadow Society bij End al online?
[ afbeelding ]
Pocket tee, waar?, hoeveel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Atta-boy het volgende:
Breds on breds on breds
[ afbeelding ]
Pick ups.
Wutang tee, ofwgkta pocket tee en bred 4's.
Puma's zijn dope! Niet voor gegaan, maar dope...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef acbs2 het volgende:
Copped with the swiftness..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even afwachten dan. Zijn gewoon erg, erg Nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef acbs2 het volgende:
Ja volgens WH bij ben g en meestal krijgt manus dit soort releases dan ook.
Met grijze veters zijn Nice.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Atta-boy het volgende:
Zonder blauwe veters en lace jewel al een heel stuk minder.
Anders kwamen ze waarschijnlijk ook niet in us7 in Nederland, vervelend is dat altijd
Ik zou ze met grijze veters en zonder lacelock dragenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:28 schreef Atta-boy het volgende:
Zonder blauwe veters en lace jewel al een heel stuk minder.
Anders kwamen ze waarschijnlijk ook niet in us7 in Nederland, vervelend is dat altijd
Wilde trouwens nog vragen of je nog tips had voor Singapore? Heb het volgende lijstje bij elkaar gegoogled, maar wellicht nog iets via je Singapore hookup?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef acbs2 het volgende:
Ja volgens WH bij ben g en meestal krijgt manus dit soort releases dan ook.
Oké. Waarvoor eig?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:26 schreef Bajskorv het volgende:
Kan iedereen trouwens even duimen voor bajs? Spannende avond...
Tijd om te checken of ze mevrouw bajs wil worden.quote:
Fuck yeah! Ik duim voor je gozer!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Tijd om te checken of ze mevrouw bajs wil worden.
Ik zoek ze ook...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Lorann het volgende:
weet iemand hier waar je de Janoski black/terracotta kunt kopen?
Thanks! En iedereen bedankt voor de felicitaties, was een mooie avond.quote:Op zondag 25 november 2012 12:53 schreef acbs2 het volgende:
Congrats Bajs!!
Nog 2 aanvullingen voor je lijst.
F.I.L. Singapore Store by visvim
328 North Bridge Road, Raffles Hotel Arcade
Ambush
333A Orchard Road Mandarin Gallery #03-14
Party partyquote:Op zondag 25 november 2012 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks! En iedereen bedankt voor de felicitaties, was een mooie avond.
Zal wel tijdje duren, zij gaat in januari tijdje naar NY, ik ergens volgend jaar half jaar naar Stockholm, etc... Gok op zomer 2014 op zijn vroegst.quote:Op zondag 25 november 2012 13:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Party partywanneer is het zover?
NYC connectie.quote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zal wel tijdje duren, zij gaat in januari tijdje naar NY, ik ergens volgend jaar half jaar naar Stockholm, etc... Gok op zomer 2014 op zijn vroegst.
Hoe fokking weinig moet je dan met je geld te doen hebben?quote:
En in hoeverre verschilt dat mutsje ten opzichte van een the north face muts à (¤ 35,-).quote:Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hoe fokking weinig moet je dan met je geld te doen hebben?
Dat heb ik nooit. Ik sloop gewoon alles binnen een maandquote:Op zondag 25 november 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Aan mij geven![]()
M'n ouders hadden de gang opgeruimd, schijn ik pas geleden een carhartt beanie gekocht te hebben die ik al had. Wel een andere kleur gelukkigwas van veel dingen al vergeten dat ik het had.
Binnenkort maar m'n kast opruimen.
http://www.footlocker.eu/(...)o-41.aspx/4101379304quote:Op zondag 25 november 2012 23:36 schreef wesley_k het volgende:
Iemand een NL'se webshop die de Air Jordan IV bred's verkoopt? Tot nu toe nog niets gevonden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 10:01 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]Super deformed, Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend van me is er ook erg goed in. Ik heb de mijnen opgeborgen. Heb alleen nog wat halo spul zichtbaar staan.
Love will tear us apart (Joy Division)
Zijn maar schoenen. Als ik moet kiezen tussen iets leuks doen en schoenen kies ik altijd voor iets leuks doen.quote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had vandaag bijna dragonballz poppetjes gekocht![]()
Ik ga miss een hoop releases missen, vakantie in december gaat misschien weer wel door. Even afwachten hoe alles loopt maar zou wel awesome zijn als het door gaat
quote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn maar schoenen. Als ik moet kiezen tussen iets leuks doen en schoenen kies ik altijd voor iets leuks doen.
Dat is een mooie rustige kleurstelling.quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef acbs2 het volgende:
Lange tijd terug dat ik adidas heb gekocht..
WANT![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef acbs2 het volgende:
15 dec bij stores met consortium account.
Tuurlijk! Daarom heb ik ook zin in de vakantiequote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn maar schoenen. Als ik moet kiezen tussen iets leuks doen en schoenen kies ik altijd voor iets leuks doen.
Als je echt hier wilt komen wonen dan moet je even met mij babbelen. Kan ik echt vertellen hoe het hier is. #nohef paar NB. Vind het kut om moeilijk te doen bij woei terwijl ik van dottie standaard korting krijg.quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kreeg vorige keer korting van woei, fuck yeah![]()
Welke wilde je kopen?
Ik ben aan het kijken voor huisjes/flatjes en zie er veel in HVT. Straks word ik ook hoodvliet gangster
Zien er tof uit van deze hoek.quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef vault_tec het volgende:
Wilde schoenen kopen alleen dottie werkte niet dus kreeg geen korting wivah
[ afbeelding ]
New balance?quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je echt hier wilt komen wonen dan moet je even met mij babbelen. Kan ik echt vertellen hoe het hier is. #nohef paar NB. Vind het kut om moeilijk te doen bij woei terwijl ik van dottie standaard korting krijg.
Hoogvliet is letterlijk niks te doen en je bent met de metro 20-30 minuten onderweg naar de stad. Kan beter in rotterdam zuid gaan wonen danquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
New balance?
Weet nog niet goed waar. Liever wat dichter bij het centrum, maar moet een beetje cheap zijn zodat we wat kunnen sparen en leuke dingen kunnen doen en in die richting is het cheaper.
Ik vraag nooit voor korting maar kreeg het toen een keer omdat ik daar ff was chillen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cpt. op 26-11-2012 23:11:01 ]
Nee, hoogvliet is 10-15 minuten van zuid vandaan met de metro. Dat is wel een chille locatie imo.quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Hoogvliet is zuid toch?
Meeste is idd zuid. Eentje die ik tot nu toe een van de chillste vind is heel dicht bij de erasmus brug, super chill want dat is dichtbij de stad terwijl je er niet midden in zit
quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Cpt. het volgende:
Hvt is nog zuidwest van zuid.
BajsPic werkt hier niet, but sure it's dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Najs!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bajskorv op 27-11-2012 09:47:32 ]"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
liever deze:quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Bajskorv het volgende:
Zomers, korte broek, ik zie het zitten.
[ afbeelding ]
Ik ook. Even goed vergelijken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
liever deze:
[ afbeelding ]
wil deze irl even checken
Deze is echt ugly as fuck imo. Als die zool normaal was dan had het een leuke schoen kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Bajskorv het volgende:
Zomers, korte broek, ik zie het zitten.
[ afbeelding ]
Mwah, viel hier net aan de goeie kant.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Deze is echt ugly as fuck imo. Als die zool normaal was dan had het een leuke schoen kunnen worden.
Die nb is wel heeuuuul nice
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:18 schreef Cpt. het volgende:
Iemand hier zocht toch nog die nordic chukkas?
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik dik ben volgens cpt.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:18 schreef Cpt. het volgende:
Iemand hier zocht toch nog die nordic chukkas?
HoiIk ja, ze zijn zo niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet of deze al gepost waren, laatste tijd niet zo actief, maar grijs is heel gaaf imo.
@Atta.
Leuk! Om je toekomstige huis te bewaken tegen muizen?
grijs vind ik ook hard, hopelijk lopen ze net zo lekker als de roshe runs die ik nu heb, jullie wetenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik ja, ze zijn zo nice.
Weet niet of deze al gepost waren, laatste tijd niet zo actief, maar grijs is heel gaaf imo.
[ afbeelding ]
@Atta.
Leuk! Om je toekomstige huis te bewaken tegen muizen?
Liever jij dan ik. Ik ben dierenvriend pur sang.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ja hij is een echte baas. Is nu het huis aan het verkennen en komt al bij me chillen enzo.
Model is een ZX700, de specifieke kleurstelling verder geen idee. Ook Adidas heeft/had een customize mogelijkheid, zo'n patroontje zou daar best vandaan kunnen komen maar ook dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
grijs vind ik ook hard, hopelijk lopen ze net zo lekker als de roshe runs die ik nu heb, jullie weten
vast wel welke adidasjes dit zijn
[ afbeelding ]
niet voor mezelf trouwens
Het zuigt, maar je kunt er weinig tegen doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Bajskorv het volgende:
Momenteel even mijn favoriet Banksy. Heeft een of andere schele "traffic warden" m'n wagen vanmorgen weg laten takelen. Kutjong had even de bordjes zelf verkeerd gelezen, maar je krijgt je auto hier pas terug als je eerst even £265 betaalt... Daarna mag je bezwaar aantekenen en dan krijg je over 6 maanden je centen terug.
Hoer. Had het liever aan een zwerver gegeven.
[ afbeelding ]
Klopt. Ik doe er tegen die lui ook niet moeilijk over, doen toch maar hun baan. En met een glimlach krijg je eerder je geld terug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het zuigt, maar je kunt er weinig tegen doen.
Hate the game, don't hate the player situatie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Klopt. Ik doe er tegen die lui ook niet moeilijk over, doen toch maar hun baan. En met een glimlach krijg je eerder je geld terug.
quote:We’re gonna go ahead and recommend that you start budgeting for your 2013 Air Max purchases now. A few more models have popped up in the VNTG vein, the Nike Air Max 90 ‘Laser Blue’, the Nike Air 180 ‘Ultramarine’, and a clean looking colorway of the Nike Air Classic BW. Click through with us to get a look at each, along with the Nike Air Max 1 in those vague USA colors (and remember that there’s another AM1 and AM90 set to be included) and let us know how much guap you’ll be dropping come 2013.
quote:BRON: Sneaker News
Thnx!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Model is een ZX700, de specifieke kleurstelling verder geen idee. Ook Adidas heeft/had een customize mogelijkheid, zo'n patroontje zou daar best vandaan kunnen komen maar ook dat weet ik niet zeker.
Hoe lang ben je hier nu al naar op zoek?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef Airco85 het volgende:
Aangezien ik ze nergens kan vinden en de des betreffende online shop hier op ook geen uitsluitsel kan geven probeer ik het maar via het forum![]()
Anyway ik ben op zoek naar deze sneakers [ afbeelding ] Weet iemand het merk en/of type van de bovenstaande sneakers?
Nice, hoe groot is de legopening van je N&F? Toch een mooie taperquote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef don-diablo het volgende:
Slechte foto maar boeiend, wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Niet dat ik weet iigquote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef Cpt. het volgende:
Kwam je hier een paar maanden terug ook niet om vragen?
11 dagen pasquote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hoe lang ben je hier nu al naar op zoek?
Mijn dank is groot. Scheelt iig weer een hoop gezoek.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:49 schreef Cpt. het volgende:
Ik zal Basj zn quote trouwens even van stal halen voor Airco.
[..]
Helaas niet gezien. Anders had het me bij voorbaat al heel wat tijd/moeite bespaardquote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Cpt. het volgende:
Een paar maanden terug was er iemand op zoek naar die zelfde schoenen en kwam met die zelfde banner
19, nog wat cm.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice, hoe groot is de legopening van je N&F? Toch een mooie taper
En nog congrats Bajs met je verloving, altijd een mooi iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |