Heb hetzelfde probleem met die vans nordic. Ben daar al weet ik hoe lang naar op zoek, maar vooralsnog zonder succes.quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
Oude(re) vans releases zijn echt lastig te vinden hè. Word er echt gek van.
Als ze er al op staan dan gaan ze niet voor gekke prijzen weg dus extra balen om ze nooit in mijn maat tegen te komen.
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef GoedGuus het volgende:
Ik ben op zoek naar Adidas Busenitz Maroon size 13 maar ik kan ze nergens meer vinden
Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidasquote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef Phunked het volgende:
[..]
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:
Www.bijsmaak.com
You're right, I'm not.quote:Op zondag 18 november 2012 18:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidas
Ik zou de meest recente derby's met die wat andere zolen nog willen, evt een siërra en nog een paar oudere derby's (billykirk bijvoorbeeld). Maar ben content op dit moment.quote:Op zondag 18 november 2012 18:13 schreef Atta-boy het volgende:
Genoeg![]()
Vans x nordic moet als het goed is nog meevallen aangezien die van vorig jaar zijn. Denk dat als je een aantal gezocht topics opent op sneakerfora je ze snel zou hebben.
Zoek nu al zeker 2-3 jaar die taka hayashi's met dat koeienvel.
De vans x wtaps in liefst navy, anders bordeaux of zwart sk8 hi of era.
Visvim collab, huf en supreme.
Kicksxchange, niketalk, hypebeast enzo. Dacht dat er op lb ook wel mensen waren die ze kwijt zouden willen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben eerlijk gezegd niet zo heel erg thuis in sneakerfora.
Heb een gezocht topic gemaakt op LB maar verder nergens, waar raad je me aan er nog meer een te openen?
Die bovenste ziet er goed uit. Ik vind die solebox collab toch wel wat hebben. Sowieso die tech super eronder isquote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind ze echt iets hebben, hoewel shape op sommige picks niet helder is. Alles komt uit in januari.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die camo onder denimquote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vind ze ook wel wat hebben... maar dan wel onder shorts in de zomer. Ze zijn te techy voor onder denim imo.
Ik ook wel. Vind dat beide wel kunt. Hangt er ook een beetje van af wat je voor de rest aan hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Strak is zeker niks mis mee... vind ze wellicht wat te 'modern' om onder denim te dragen. Ben benieuwd hoe ze eruit zien onder denim.
Wat dan? Omdat ze meer opvallen? Ik vind het wel Nice onder denim omdat het dan wat subtieler getoond wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Vind het het persoonlijk makkelijker om de wat 'onconventionelere' sneaker onder shorts te dragen in het zonnetje
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat dan? Omdat ze meer opvallen? Ik vind het wel Nice onder denim omdat het dan wat subtieler getoond wordt.
Ik ben heel benieuwd naar de tech super iig. De solebox allegra vind ik steeds wat toffer worden. Anders dan de meeste sneakers die ik heb.
Dat is waar, vandaar dat ik ook zei dat het wel goed gecombineerd moet worden. Bij minder flashy sneakers kan dat veel makkelijker iig. Daar kun je bijna alles wel bij aan.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.
Ik hou niet zo van de "casual" schoenen als de Campus. Een deconstruct dunk vind ik nog wel prima, rest is onder broek te lomp voor mij. Ik draag casual redelijk wat "nette" kleding van WW, Norse, Soulland, Our Legacy, etc etc. Juist onder dat soort kleding steekt een tech sneaker mooi af. Als je meer opvallende dingen als CP, Supreme, etc gaat dragen, ben ik het met je eens, dan zou ik liever een rustigere sneaker kiezen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat een technische schoen imo wat moeilijker te combineren is met casual kleding. Puur omdat ze er vaak meer echt als performance shoes uit zien. Stukken meer iig dan de gemiddelde dunk, am87 of adidas campus.
Das mij te preppy.quote:Op maandag 19 november 2012 20:20 schreef Bajskorv het volgende:
Kan geen goed voorbeeld geven, en ik zet mezelf niet op camera, maar iets als het onderstaande bijvoorbeeld. Iets (te) preppy look met tech sneakers. Inneva's hadden hier dope gestaan.
[ afbeelding ]
Same. Vans Oldskool in witte leer. C Premium had ze in zomer 2011, nooit meer in mijn maat ergens gezien...quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
Oude(re) vans releases zijn echt lastig te vinden hè. Word er echt gek van.
Als ze er al op staan dan gaan ze niet voor gekke prijzen weg dus extra balen om ze nooit in mijn maat tegen te komen.
Mij dus ook, maar het was even een voorbeeld. Net als een strak flanellen pak met vest en gebreide das... met daaronder tech sneakers...quote:
Model heeft inderdaad wel iets, zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vind ze echt iets hebben, hoewel shape op sommige picks niet helder is. Alles komt uit in januari.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De samenwerking met carhartt kwam ook in het wit. Je had die kunnen proberen kort geleden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Same. Vans Oldskool in witte leer. C Premium had ze in zomer 2011, nooit meer in mijn maat ergens gezien...
Zijn al enige tijd uitverkocht.quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Atta-boy het volgende:
Lagen een tijdje geleden nog in de carhartt store dus je zou nog geluk kunnen hebben.
Online wel in store vorige week nog niet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn al enige tijd uitverkocht.
Sorry, dacht dat je online bedoelde. Die van mij zijn al flink gedragen iig.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Online wel in store vorige week nog niet.
Pics?quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Atta-boy het volgende:
No problemo![]()
Er komt ook een nieuwe collabo met carhartt aan maar die is ugly as fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |