Heb hetzelfde probleem met die vans nordic. Ben daar al weet ik hoe lang naar op zoek, maar vooralsnog zonder succes.quote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Atta-boy het volgende:
Oude(re) vans releases zijn echt lastig te vinden hè. Word er echt gek van.
Als ze er al op staan dan gaan ze niet voor gekke prijzen weg dus extra balen om ze nooit in mijn maat tegen te komen.
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef GoedGuus het volgende:
Ik ben op zoek naar Adidas Busenitz Maroon size 13 maar ik kan ze nergens meer vinden
Iemand enig idee waar ik ze zou kunnen vinden?
[ afbeelding ]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidasquote:Op zondag 18 november 2012 18:17 schreef Phunked het volgende:
[..]
Durf het niet te beloven dat ze daar te koop zijn maar niet geschoten is altijd mis:
Www.bijsmaak.com
You're right, I'm not.quote:Op zondag 18 november 2012 18:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Bijsmaak verkoopt geen überhaupt geen adidas
Ik zou de meest recente derby's met die wat andere zolen nog willen, evt een siërra en nog een paar oudere derby's (billykirk bijvoorbeeld). Maar ben content op dit moment.quote:Op zondag 18 november 2012 18:13 schreef Atta-boy het volgende:
Genoeg![]()
Vans x nordic moet als het goed is nog meevallen aangezien die van vorig jaar zijn. Denk dat als je een aantal gezocht topics opent op sneakerfora je ze snel zou hebben.
Zoek nu al zeker 2-3 jaar die taka hayashi's met dat koeienvel.
De vans x wtaps in liefst navy, anders bordeaux of zwart sk8 hi of era.
Visvim collab, huf en supreme.
Kicksxchange, niketalk, hypebeast enzo. Dacht dat er op lb ook wel mensen waren die ze kwijt zouden willen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben eerlijk gezegd niet zo heel erg thuis in sneakerfora.
Heb een gezocht topic gemaakt op LB maar verder nergens, waar raad je me aan er nog meer een te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |