SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsWhore op 18-11-2012 17:44:57 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik snap niet zo goed dat het "vinden van een meisje" wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het triest dat je niet een meisje zou kunnen vinden ergens in je leven en naar de hoeren zou moeten voor seks...
En ja dan vind ik mezelf dus eigenlijk ook triest, ik snap er ook geen reet van.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ik ga zo aan de kookquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Sorry voor de kaap
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En het hebben van liefde, aandacht, intimiteit?quote:Op zondag 18 november 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat het "vinden van een meisje" wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat ehh, staat ook nergens.quote:Op zondag 18 november 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende:
wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.
Ik zeg gewoon dat ik het wat triestig vind dat ik niemand zou kunnen vinden.Rustig aan.![]()
Vind jij dat je daar recht op hebt?quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het hebben van liefde, aandacht, intimiteit?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sowieso merk ik vaak dat de leukste mannen langdurig zonder zitten (in mijn kennissenkring dan). Mijn vriend ook al, maar die is ook gewoon moeilijk.quote:Op zondag 18 november 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat het "vinden van een meisje" wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar natuurlijk, dat staat er compleet los van verder, ik ben dat ook van mening maar ik vind het nog steeds triest dat ik dan geen meisje zou kunnen vinden en naar de hoeren zou MOETEN zou ik seks willen, snap je?quote:Op zondag 18 november 2012 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het er is anders, en dan vooral instanties als de SAR (seksuele dienstverlening voor Mensen met Een handicap)
Die vriend van me kan ook prima dames versieren verder.Rustig aan.![]()
privilege, geen recht.quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het hebben van liefde, aandacht, intimiteit?
Je moet niet. Maar ik ken ook een man Die een relatie Heeft en de halve hoerenbeurt afloopt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat staat er compleet los van verder, ik ben dat ook van mening maar ik vind het nog steeds triest dat ik dan geen meisje zou kunnen vinden en naar de hoeren zou MOETEN zou ik seks willen, snap je?
Die vriend van me kan ook prima dames versieren verder.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, alleen dat kun je natuurlijk niet afdwingen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij dat je daar recht op hebt?14 SHADES OF GREY
gmtaquote:
Wat zijn dat voor denkbeelden uit de jaren '50?quote:Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
mensen die naar de hoeren gaan verdienen geen vriendin.. zo zit het maar neten geen leven btw
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
dus geen Recht.quote:Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen dat kun je natuurlijk niet afdwingen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alsof je enig meer respect verdient als je met de goedkoopste slet uit de kroeg mee naar huis gaat.quote:Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
mensen die naar de hoeren gaan verdienen geen vriendin.. zo zit het maar neten geen leven btw
Rustig aan.![]()
Nou ja, moeten, moeten . . . Kun je goed klussen? http://www.sexjobs.nl/sexjobs/klusjes-en-onderhoud/quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat staat er compleet los van verder, ik ben dat ook van mening maar ik vind het nog steeds triest dat ik dan geen meisje zou kunnen vinden en naar de hoeren zou MOETEN zou ik seks willen, snap je?
Die vriend van me kan ook prima dames versieren verder.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wanneer verdien je wel een vriendin?quote:Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Of je nou in euro's betaalt of in biertjes. Het resultaat is niet anders.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof je enig meer respect verdient als je met de goedkoopste slet uit de kroeg mee naar huis gaat.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik vind mensen die andere mensen tegen de zin in neuken en er geld voor moeten betalen tamelijk achterlijk. En als ze dat een ander aan willen doen dan verdienen ze ook niemand. Zo simpel zit dat in mijn hoofdquote:Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor denkbeelden uit de jaren '50?
dus![]()
Als je veel geld verdient natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer verdien je wel een vriendin?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, moeten, moeten . . . Kun je goed klussen? http://www.sexjobs.nl/sexjobs/klusjes-en-onderhoud/
Rustig aan.![]()
Kloptquote:
14 SHADES OF GREY
O en dat is maar al te duidelijk natuurlijk als je een hoer neukt dat ze het tegen der wil doet etc.quote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind mensen die andere mensen tegen de zin in neuken en er geld voor moeten betalen tamelijk achterlijk. En als ze dat een ander aan willen doen dan verdienen ze ook niemand. Zo simpel zit dat in mijn hoofdRustig aan.![]()
De een weet je iig van dat ze het ook willenquote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je nou in euro's betaalt of in biertjes. Het resultaat is niet anders.de ander niet en het resultaat lijkt me ook anders
dus![]()
Wie ben jij om te bepalen dat het tegen hun zin gebeurt? Dat er dingen in die industrie gebeuren die niet kloppen zal ik niet ontkennen, maar om te stellen dat dat voor iedereen geldt, gaat te ver.quote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef Evie het volgende:
Ik vind mensen die andere mensen tegen de zin in neuken en er geld voor moeten betalen tamelijk achterlijk. En als ze dat een ander aan willen doen dan verdienen ze ook niemand. Zo simpel zit dat in mijn hoofdI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is geen vrije wil, dat is de alcohol die spreektquote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef Evie het volgende:
[..]
De een weet je iig van dat ze het ook willende ander niet en het resultaat lijkt me ook anders
![]()
![]()
onderzoek zegt 90% doet het tegen de zin in wordt gedwongen uit financiele nood, afpersing etc.. dus dat ben ik.. die dat dan zegt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het tegen hun zin gebeurt? Dat er dingen in die industrie gebeuren die niet kloppen zal ik niet ontkennen, maar om te stellen dat dat voor iedereen geldt, gaat te ver.dus![]()
Absoluut, ik heb nog nooit een dronken vrouw gesproken die achteraf niet blij was dat ze met een willekeurige kerel het bed in was gedoken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef Evie het volgende:
De een weet je iig van dat ze het ook willende ander niet en het resultaat lijkt me ook anders
Linkje naar het onderzoek dan ajb.quote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef Evie het volgende:
onderzoek zegt 90% doet het tegen de zin in wordt gedwongen uit financiele nood, afpersing etc.. dus dat ben ik.. die dat dan zegt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Heb er geen spijt van dat ik dat gedaan heb. Alleen als ik er een ander mee gekwetst heb he?!quote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb nog nooit een dronken vrouw gesproken die achteraf niet blij was dat ze met een willekeurige kerel het bed in was gedoken.![]()
Haat liegen alleen zo..dus![]()
Ik heb het niet over jou. Ik weet dat er zat mensen zijn, niet alleen vrouwen, die door teveel alcohol op, dingen hebben gedaan die tegen hun zin waren.quote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef Evie het volgende:
Heb er geen spijt van dat ik dat gedaan heb. Alleen als ik er een ander mee gekwetst heb he?!![]()
Haat liegen alleen zo..I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Niet iedereen merkt dat even goed op.quote:
Oh, leuk onderzoek, een onderzoek dat ik las had het over 1/4.quote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
onderzoek zegt 90% doet het tegen de zin in wordt gedwongen uit financiele nood, afpersing etc.. dus dat ben ik.. die dat dan zegt.
En die onderzoeken verouderen allemaal en ik denk niet dat die situatie verslechtert.
1/4 is natuurlijk ook veeel en veel te veel, maar als je probeert te letten of iemand niet misbruikt wordt wat dat betreft zal het best wel goed komen.Rustig aan.![]()
Soms twijfel ikquote:Op zondag 18 november 2012 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen merkt dat even goed op.![]()
![]()
dat is "geen zin" die je achteraf verzint.. en slaat nergens op.. die vrouwen moeten gewoon niet zeiken of drinken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. Ik weet dat er zat mensen zijn, niet alleen vrouwen, die door teveel alcohol op, dingen hebben gedaan die tegen hun zin waren.dus![]()
Mensen doen onder invloed van alcohol dingen die ze anders niet zouden doen hequote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
dat is "geen zin" die je achteraf verzint.. en slaat nergens op.. die vrouwen moeten gewoon niet zeiken of drinken.![]()
![]()
Een hoer die duidelijk beslist heeft seksuele diensten te verrichten voor geld verdient meer respect dan een wankele slet die niet weet wat ze wilt na 3 bier.Rustig aan.![]()
Mij nog nooit overkomen tbh.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Mensen doen onder invloed van alcohol dingen die ze anders niet zouden doen he
En ik ben heus geen slappe drinker.Rustig aan.![]()
Ik ga geen moeite doen omdat jij met niet onderbouwde getallen gaat lopen strooien.quote:Op zondag 18 november 2012 17:37 schreef Evie het volgende:
Zoek zelf maar op,, ik ben een potje gamen en dan naar een vriendin
Heb je wel eens gedacht aan of dat iemand in financiele nood of een geweer op het hoofd toch liever zegt dat ze het doen omdat ze het willen omdat ze daartoe gedwongen worden of? 1/4e is idd ook al te veel ...quote:Op zondag 18 november 2012 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, leuk onderzoek, een onderzoek dat ik las had het over 1/4.
En die onderzoeken verouderen allemaal en ik denk niet dat die situatie verslechtert.
1/4 is natuurlijk ook veeel en veel te veel, maar als je probeert te letten of iemand niet misbruikt wordt wat dat betreft zal het best wel goed komen.dus![]()
bullshit.quote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
onderzoek zegt 90% doet het tegen de zin in wordt gedwongen uit financiele nood, afpersing etc.. dus dat ben ik.. die dat dan zegt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
Een hoer die duidelijk beslist heeft seksuele diensten te verrichten voor geld verdient meer respect dan een wankele slet die niet weet wat ze wilt na 3 bier.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: