Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Op zondag 18 november 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende: Ik vind het triest dat je niet een meisje zou kunnen vinden ergens in je leven en naar de hoeren zou moeten voor seks...
En ja dan vind ik mezelf dus eigenlijk ook triest, ik snap er ook geen reet van.
Ik snap niet zo goed dat het "vinden van een meisje" wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.
Ik snap niet zo goed dat het "vinden van een meisje" wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.
En het hebben van liefde, aandacht, intimiteit?
14 SHADES OF GREY Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Op zondag 18 november 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende: wordt gezien als een principieel recht dat je zou moeten hebben ofzo. Ik doel nu niet specifiek op jou maar dat zie ik wel vaker. Gekke mensen.
Dat ehh, staat ook nergens.
Ik zeg gewoon dat ik het wat triestig vind dat ik niemand zou kunnen vinden.
Sowieso merk ik vaak dat de leukste mannen langdurig zonder zitten (in mijn kennissenkring dan). Mijn vriend ook al, maar die is ook gewoon moeilijk.
Ik ben blij dat het er is anders, en dan vooral instanties als de SAR (seksuele dienstverlening voor Mensen met Een handicap)
Maar natuurlijk, dat staat er compleet los van verder, ik ben dat ook van mening maar ik vind het nog steeds triest dat ik dan geen meisje zou kunnen vinden en naar de hoeren zou MOETEN zou ik seks willen, snap je? Die vriend van me kan ook prima dames versieren verder.
Maar natuurlijk, dat staat er compleet los van verder, ik ben dat ook van mening maar ik vind het nog steeds triest dat ik dan geen meisje zou kunnen vinden en naar de hoeren zou MOETEN zou ik seks willen, snap je? Die vriend van me kan ook prima dames versieren verder.
Je moet niet. Maar ik ken ook een man Die een relatie Heeft en de halve hoerenbeurt afloopt.
Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende: mensen die naar de hoeren gaan verdienen geen vriendin.. zo zit het maar net en geen leven btw
Wat zijn dat voor denkbeelden uit de jaren '50?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Op zondag 18 november 2012 17:30 schreef Evie het volgende: mensen die naar de hoeren gaan verdienen geen vriendin.. zo zit het maar net en geen leven btw
Alsof je enig meer respect verdient als je met de goedkoopste slet uit de kroeg mee naar huis gaat.
Op zondag 18 november 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende: Alsof je enig meer respect verdient als je met de goedkoopste slet uit de kroeg mee naar huis gaat.
Of je nou in euro's betaalt of in biertjes. Het resultaat is niet anders.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik vind mensen die andere mensen tegen de zin in neuken en er geld voor moeten betalen tamelijk achterlijk. En als ze dat een ander aan willen doen dan verdienen ze ook niemand. Zo simpel zit dat in mijn hoofd