Ik ben benieuwd wat hij voor de finale krijgt, ik denk te laag om op te gaan inzetten.quote:Op zondag 18 november 2012 16:10 schreef HulkHeld het volgende:
De bookmakers hebben het goed gezien Michael een odd van max 1.20 te geven
Die kop als hij wintquote:
Volgens mij heb je iets met het woord tering?quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de tering ik wou het net zeggen![]()
wat een tering kop steeds als ie de leg wint
valt wel meequote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets met het woord tering?
quote:
Slecht zegquote:Op zondag 18 november 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, iets van 0.80 punt verzwakt
Ja ze bankrekening nietquote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Mighty Mike is wel ontzettend lelijk trouwens.
Dat doen ze nu al hoor haha, met deze klasse en speelstijl. Echt alle triples en dubbels vallen gewoonquote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen houdt straks van deze kale baas
Hij zit er blijkbaar niet mee, want dat joch barst van de zelfvertrouwen. Zo blijkt.quote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Wat boeit dat als hij zo goed blijft gooien?quote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Ja aleen sommige negatieve Nederlanders niet. Die blijven maar zeiken over zijn kale hoofd.quote:Op zondag 18 november 2012 16:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat doen ze nu al hoor haha, met deze klasse en speelstijl. Echt alle triples en dubbels vallen gewoon
Zou je niet stukgaan als v. Gerwen zijn snor laat staan ahahahaquote:Op zondag 18 november 2012 16:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja aleen sommige negatieve Nederlanders niet. Die blijven maar zeiken over zijn kale hoofd.
Co Stompe met snor.quote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef HulkHeld het volgende:
Zou je niet stukgaan als v. Gerwen zijn snor laat staan ahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |