Bizar wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Occupy London staat ook op de terroristenlijst na al Queda , ipv dat regeringen luisteren naar het volk ben je een terrorist als je tegen de staus quo bent ook al gebruik je geen geweld .
Gelukkig nieuwjaar PVquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks Ned2, tegenlicht: het brein van de bankier.
Ik wens je een gelukkig 2013 met gezondheid en andere blije dingetjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar PV
Dat wordt keuzes maken, Eastenders of deze docu
Kijk jij ook of heb je naar de bankiers gekeken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wens je een gelukkig 2013 met gezondheid en andere blije dingetjes.
Eastenders!
Ik heb toch de bankiers maar bekekenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk jij ook of heb je naar de bankiers gekeken?
En jij ook allerlei blije dingen toegewenst PV
En?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb toch de bankiers maar bekeken
Was een hele leerzame docu.quote:
Kijk je nu anders tegen het bankwezen aan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 05:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was een hele leerzame docu.
Voor een belangrijk deel bevestigd. Ik heb in de loop der tijd e.e.a. gelezen en gezien, dus het is niet nieuw. Wat wel interessant was was de ex-bankier die neuroloog geworden was en die wat wist uit te leggen over menselijk gedrag in deze. Hormonen, genetische oorsprong van risicomanagement, en het gevoel van succes dat erg op drugsverslaving lijkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je nu anders tegen het bankwezen aan?
Of is je oordeel juist bevestigd?
Die rush waar men dan niet meer buiten kan en steeds meer van wil. Dat idee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor een belangrijk deel bevestigd. Ik heb in de loop der tijd e.e.a. gelezen en gezien, dus het is niet nieuw. Wat wel interessant was was de ex-bankier die neuroloog geworden was en die wat wist uit te leggen over menselijk gedrag in deze. Hormonen, genetische oorsprong van risicomanagement, en het gevoel van succes dat erg op drugsverslaving lijkt.
Dat moet je toch aanspreken!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor een belangrijk deel bevestigd. Ik heb in de loop der tijd e.e.a. gelezen en gezien, dus het is niet nieuw. Wat wel interessant was was de ex-bankier die neuroloog geworden was en die wat wist uit te leggen over menselijk gedrag in deze. Hormonen, genetische oorsprong van risicomanagement, en het gevoel van succes dat erg op drugsverslaving lijkt.
Ja. En dat in combinatie met het ontbreken van een goed functionerend risicomanagement het allen maar op rampen uit kan draaien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die rush waar men dan niet meer buiten kan en steeds meer van wil. Dat idee?
Het equivalent van de od.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. En dat in combinatie met het ontbreken van een goed functionerend risicomanagement het allen maar op rampen uit kan draaien.
Zoiets ja.quote:
Dat laatste is nog veel ergerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En de enigszins schokkende conclusie van Joris Luyendijk dat de regels niet alleen niet gehandhaafd werden en worden, maar dat de regels zelf tekort schieten en dat daar niets aan gebeurd is.
En dat de problemen van landen (op advies van de financiële sector) worden aangepakt alsof het financiële bedrijven zijn. Met waarschijnlijk desastreuze gevolgen. Flexibilisering van werknemers, verlies van rechten en verlies van democratie.quote:
Ik moet die docu toch ook maar eens zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat de problemen van landen (op advies van de financiële sector) worden aangepakt alsof het financiële bedrijven zijn. Met waarschijnlijk desastreuze gevolgen. Flexibilisering van werknemers, verlies van rechten en verlies van democratie.
Maar landen zijn ook financiele bedrijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat de problemen van landen (op advies van de financiële sector) worden aangepakt alsof het financiële bedrijven zijn. Met waarschijnlijk desastreuze gevolgen. Flexibilisering van werknemers, verlies van rechten en verlies van democratie.
Nee, landen zijn geen bedrijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar landen zijn ook financiele bedrijven.
Tuurlijk wel, we noemen het alleen anders.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, landen zijn geen bedrijven.
quote:
quote:De 100 rijkste mensen ter wereld zijn afgelopen jaar samen 241 miljard dollar (182 miljard euro) rijker geworden. Dat blijkt uit de meest recente stand van de Bloomberg Billionaires Index.
Een land is een gebied waar mensen wonen. Het is neo-conservative propaganda om net te doen alsof een land een bedrijf is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we noemen het alleen anders.
Een bedrijf is een gebied waar mensen 'wonen', als in dat ze het grootste deel van hun dag daar actief doorbrengen. Een land moet net als een bedrijf groeien, het heeft een product (bewoners), heeft gecreeerde grenzen, kunnen beide failliet gaan, etc.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een land is een gebied waar mensen wonen. Het is neo-conservative propaganda om net te doen alsof een land een bedrijf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |