SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS is een homoRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
TT mag wel aangepast worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En jouw PSV kon niet eens winnen van 9 Utrechters!quote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en staat nu maar 2-1 thuis tegen 10 man van NEC.![]()
Bos(sen)mongool
TT
RvP; Feyenoord
*suggesties.quote:
TT: GGMM kan nie spelle nie.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat was begin van het seizoen. Al 8 wedstrijden op rij gewonnen Stijntje.quote:Op zondag 18 november 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw PSV kon niet eens winnen van 9 Utrechters!![]()
quote:quote:RvP; Feyenoord
Goede vergelijking. Dat was in augustus en PSV was uit vormquote:Op zondag 18 november 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw PSV kon niet eens winnen van 9 Utrechters!![]()
![]()
Fietstas - NEKquote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Ajax heeft ook tot 2 november 9 maanden zonder nederlaag gezeten in de competitie terwijl Ajax o zo slecht was. Ajax was vaak dichtbij een nederlaag, en met de Eredivisie weet je het ook nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was begin van het seizoen. Al 8 wedstrijden op rij gewonnen Stijntje.
Vitesse staat ook in de top 3, hoe kan dat dan?![]()
Waarom geeft Voetbalzone aan dat Lamprou op goal staat en EL Mulder?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Paniek zaaienquote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geeft Voetbalzone aan dat Lamprou op goal staat en EL Mulder?RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook tot 2 november 9 maanden zonder nederlaag gezeten in de competitie terwijl Ajax o zo slecht was. Ajax was vaak dichtbij een nederlaag, en met de Eredivisie weet je het ook nooit.
![]()
Ajax speelde iedere week gelijk, wat een feestquote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft ook tot 2 november 9 maanden zonder nederlaag gezeten in de competitie terwijl Ajax o zo slecht was. Ajax was vaak dichtbij een nederlaag, en met de Eredivisie weet je het ook nooit.
VZquote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geeft Voetbalzone aan dat Lamprou op goal staat en EL Mulder?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Teletekst NOS zegt ook Lamprou.quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Waarom geeft Voetbalzone aan dat Lamprou op goal staat en EL Mulder?![]()
Maar waren wel dichtbij een nederlaag vaak. Ajax heeft vaak geluk gehad, kan je niet ontkennen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax speelde iedere week gelijk, wat een feest![]()
Dus Teletekst haalt zijn informatie van Voetbalzone
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee was een foutje denk ik van EL, nu staat er ook Lamprouquote:Op zondag 18 november 2012 14:04 schreef Zorro het volgende:
Dus Teletekst haalt zijn informatie van Voetbalzone“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik ben ook niet van plan om dat te ontkennen hoorquote:Op zondag 18 november 2012 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waren wel dichtbij een nederlaag vaak. Ajax heeft vaak geluk gehad, kan je niet ontkennen.![]()
Journalistiek Nederland is overleden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:04 schreef Zorro het volgende:
Dus Teletekst haalt zijn informatie van Voetbalzone![]()
Wel al in training.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan maakt het niet uit vriend.quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om dat te ontkennen hoor![]()
BonyRvP; Feyenoord
Bossenquote:RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Alweer rood, Amieux.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Bij dezen Bossen definitief MOTMUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Klootzak.quote:Op zondag 18 november 2012 14:10 schreef GGMM het volgende:
Weer niet veel aan de hand.
Wat een ontzettende klootzak zeg.![]()
Reis
![]()
RvP; Feyenoord
![]()
omg Bossen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zou Jordania met wat flappen gestaan hebben bij Bossen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
met 8 man verder.RvP; Feyenoord
Bossen__________________________!
Terecht dezeUn dann rettet kein Kavallerie,
Het is wel terecht rood trouwens.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vind deze ook wel zwaar gestraft hoor
RvP; Feyenoord
Ga weg man, deze kan gewoon met geel afgedaan worden.RvP; Feyenoord
Rood
met 5 rood wordt het volgens mij automatisch gestaakt. Kom op Bossen, nog 2
Dit is ook echt de enige rode kaart die terecht is...
Vooral de rode kaart van Palsson is om te janken- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Die van Amieux heb ik trouwens niet gezien, was die terecht?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik vind het echt een waardeloze keeper. Ook md zijn leeftijd..quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n hele slechte keeper is dat nou ook weer niet, toch?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Volgens mij kan NEC nu doen wat het wil, Bossen wil vast niet de toestand van staken met minder dan 8 spelers en zulks
http://lmgtfy.com/?q=Speelschema+NECquote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige site voor.
www.google.nl![]()
oh die site ken ik helemaal nietquote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb daar een handige site voor.
www.google.nl![]()
2 sec in het veld
quote:Op zondag 18 november 2012 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)et+NEC+volgende+week![]()
![]()
Max Havenaar
RvP; Feyenoord
idd :Squote:Op zondag 18 november 2012 14:15 schreef JanCees het volgende:
Die staat er echt een paar seconden in :S![]()
:SRvP; Feyenoord
18K toeschouwers in de grootste snackbar van Nederland
Havenaar 10 sec in het veld en goal, whehe[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
It ain't over until the bad ref blows his whistlequote:RvP; Feyenoord
Wat een belachelijke rode kaarten. Bossen!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ook goedemiddagquote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sinds wanneer post jij weer.quote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
![]()
Ah, de moeder van Juicyhil zit op de tribune.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Hofs
Je bedoelt: ze gedragen zich net zo achterlijk?quote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef 75020 het volgende:
Gaan de vitessefans op de 410 toer ofzo?Un dann rettet kein Kavallerie,
1 groep mongolen is al genoeg inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef 75020 het volgende:
Gaan de vitessefans op de 410 toer ofzo?RvP; Feyenoord
omdat die ook pas lawaai maken bij een voorsprong?quote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef 75020 het volgende:
Gaan de vitessefans op de 410 toer ofzo?![]()
Omdat de helft niet is komen opdagen bedoel je?quote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef 75020 het volgende:
Gaan de vitessefans op de 410 toer ofzo?![]()
twitter:jacquessmits twitterde op zondag 18-11-2012 om 14:18:03@DolynnEvents tsjong jonge, wat laat jij je kennen zeg. Terecht 3 x ROOD en ZEER tereht 4-1 #VITnec reageer retweet
__________________________________________________!
Ja, achterlijk gedoe nadoen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt: ze gedragen zich net zo achterlijk?![]()
![]()
Wat is die Jacques Smits toch een rare man af en toe.quote:Op zondag 18 november 2012 14:19 schreef donroyco het volgende:
twitter:jacquessmits twitterde op zondag 18-11-2012 om 14:18:03@DolynnEvents tsjong jonge, wat laat jij je kennen zeg. Terecht 3 x ROOD en ZEER tereht 4-1 #VITnec reageer retweet
__________________________________________________!
![]()
Lul niet zo dom joh.quote:Op zondag 18 november 2012 14:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
omdat die ook pas lawaai maken bij een voorsprong?![]()
na 3 minuten al 0-1 achter dus de helft ging al naar huisquote:Op zondag 18 november 2012 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat de helft niet is komen opdagen bedoel je?![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is die Jacques Smits toch een rare man af en toe.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs Kenneth Perez snapt er niks van:twitter:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een flutscheids is die Bossen toch
Ajaxquote:
Die Jacques smits is wel echt een vreselijk klein kindhoe oud zou hij zijn, 55?
RvP; Feyenoord
quote:
RvP; Feyenoord
feyenoord wint sowieso, dan kan je beter Twente kijken. Die gaan het wel lastiger krijgen denk ik.quote:![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou had ik dat antwoord wel verwacht.
Ok, je hebt me overtuigd.quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
feyenoord wint sowieso, dan kan je beter Twente kijken. Die gaan het wel lastiger krijgen denk ik.![]()
Het is Feyenoordquote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
feyenoord wint sowieso, dan kan je beter Twente kijken. Die gaan het wel lastiger krijgen denk ik.RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wat je denkt; maar ik date niet met mensen via internet.![]()
![]()
Op naar de topper van de week: Utreg - Twente.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
oh dan is het goedquote:Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb belangen bij mijn manager![]()
4-4 door 8 penalty's in een kwartier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat is niet deze gelukkig.quote:Op zondag 18 november 2012 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
4-4 door 8 penalty's in een kwartier.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
TWENTE
Ren even naakt over het veld, misschien zorgt dat voor een schokeffect.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Bij Twente kan ik onmogelijk objectief zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 14:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer dan tenminste een beetje objectief te zijn![]()
Krijg aidsquote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt alles aan Tilburg is kut, de mensen, de club, het centrum, de universiteit, alles
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Poptempel 013 isquote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Echt alles aan Tilburg is kut, de mensen, de club, het centrum, de universiteit, alles
Import wel, maar alsnog.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Mooi gecombineerd van de Pel en Immers“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Utrecht zet druk, de kansen komen jawel Utrecht komt terug en zal overwinnen!!!!!!!!!!!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan beter alleen vermelden wanneer ie scoort, ben je een stuk sneller klaar.
Pelle doet het ook goed, al is die gehuurd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Net als wat hooligans.quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle doet het ook goed, al is die gehuurd.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
FFFUUU[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
GGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL UUUUUUTTTTTTTTRRRRRRRREEEEEEECCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL UUUUUUTTTTTTTTRRRRRRRREEEEEEECCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:quote:Op zondag 18 november 2012 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
Had voordeel moeten geven, dan was het 2-1 geweestquote:Op zondag 18 november 2012 14:50 schreef Paul het volgende:
Geef dan voordeel kut, Utrecht had 2-1 kunnen maken
Een vraag stellen en dan meteen zelf antwoord geven, ook makkelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is die scheidsrechter dan?
Makkelie ja.![]()
Mogen wij dat zeggen? Ja dat mogen wij zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een vraag stellen en dan meteen zelf antwoord geven, ook makkelijk.![]()
Alle scheidsrechters, die krijgen ze bij hun aantreden, ze wonen toch allemaal in de buurt van het stadion.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, makkelie heeft een seizoenskaart bij Twente.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Immers en zijn controle
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Het zijn Duitsers, ze weten niet beterquote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
omdat ie nooit scoort? wat een held idd![]()
Feyenoord nog niet geweldig ;s“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je bent in vorm vandaagquote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers, ze weten niet beter![]()
Ik was even vergeten dat ik in vbl zat.quote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
omdat ie nooit scoort? wat een held iddNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
oh okequote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik in vbl zat.![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik in vbl zat.![]()
Dat was helemaal geen braafheid, integendeel
Stinho's haat jegens Twente is wel schattig
quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ga een gewaagde voorspelling doen: er gaat deze wedstrijd sowieso nog een rode kaart vallen.Jij durft, YOLO
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Wat een schijtclub is dat zeg.quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho's haat jegens Twente is wel schattig![]()
Ik denk dat dat nog voortkomt uit een onverwerkt oorlogsverleden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho's haat jegens Twente is wel schattigOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ga een gewaagde voorspelling doen: er gaat deze wedstrijd sowieso nog een rode kaart vallen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vandaag hebben we vaak overeenstemming van mening.quote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Wat een schijtclub is dat zeg.![]()
Een keer wat anders. Mooi man.quote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag hebben we vaak overeenstemming van mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |