Voor tablets bitte hier wezen:quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nog tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
Sorry, dom...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor tablets bitte hier wezen:
› DIG / Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
› www.slatedroid.com
Goed ideequote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Moeilijk lezen!!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Guul het volgende:
[..]
Sorry, dom...
Moet ook niet hier lopen neuzen terwijl ik vol aan het werk en aan de telefoon zit...
Zo!, dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Had een Arduino programmer + accessoires besteld, was binnen een dag al verzonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef LKVBHD het volgende:
Ik moet er toch altijd wel minstens een maand op wachten, als iets al op voorraad is.
Enige voordeel is het assortiment.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zeurt iedereen hier toch altijd over DX? Ik heb er nog nooit een slechte ervaring mee gehad, laatste bestelling van DX.com was ook binnen twee weken binnen.
Moet ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef jonasr het volgende:
Ik zou DX en everb.uying toch laten stan hoor ;p.
Sommige mensen gaan daar nog wel degelijk langs ;D.
Eensquote:Banggood zou ik er zeker bij zetten, heb paar dagen geleden hun website eens uitgespit & vergeleken, goede prijzen, mooi aanbod.
Coupons vernieuwen? Die van mp4nation is ook verlopen, lijkt me ook wel interessant om daar een FOK coupon te hebben.
Folex rechts onderin...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
woohoo, mijn horloge doos van ebay is binnen![]()
Zal vast niet moeilijk zijn welke horloges uit China komen![]()
[ afbeelding ]
Een hele doos vol!!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een mickey mouse horlogequote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Folex rechts onderin...![]()
Die links boven heb ik ook wel eens voorbij zien komen, is dat wat?
Zwart, antraciet, en wit idd. de antraciet heeft blauwe leds ipv rode.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, het puma en sony horloge zijn ook echt, rest is uit chinaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!
ah scherpquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
Oozoo horloge komt ook uit China?
30/40 euro, dus lijkt mij toch wel een flinke marge op zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Oozoo zal niet nagemaakt worden lijkt me... Zijn zelfs in NL goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |