Zo!, dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Had een Arduino programmer + accessoires besteld, was binnen een dag al verzonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef LKVBHD het volgende:
Ik moet er toch altijd wel minstens een maand op wachten, als iets al op voorraad is.
Enige voordeel is het assortiment.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zeurt iedereen hier toch altijd over DX? Ik heb er nog nooit een slechte ervaring mee gehad, laatste bestelling van DX.com was ook binnen twee weken binnen.
Moet ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef jonasr het volgende:
Ik zou DX en everb.uying toch laten stan hoor ;p.
Sommige mensen gaan daar nog wel degelijk langs ;D.
Eensquote:Banggood zou ik er zeker bij zetten, heb paar dagen geleden hun website eens uitgespit & vergeleken, goede prijzen, mooi aanbod.
Coupons vernieuwen? Die van mp4nation is ook verlopen, lijkt me ook wel interessant om daar een FOK coupon te hebben.
Folex rechts onderin...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
woohoo, mijn horloge doos van ebay is binnen![]()
Zal vast niet moeilijk zijn welke horloges uit China komen![]()
[ afbeelding ]
Een hele doos vol!!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een mickey mouse horlogequote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Folex rechts onderin...![]()
Die links boven heb ik ook wel eens voorbij zien komen, is dat wat?
Zwart, antraciet, en wit idd. de antraciet heeft blauwe leds ipv rode.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, het puma en sony horloge zijn ook echt, rest is uit chinaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!
ah scherpquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
Oozoo horloge komt ook uit China?
30/40 euro, dus lijkt mij toch wel een flinke marge op zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Oozoo zal niet nagemaakt worden lijkt me... Zijn zelfs in NL goedkoop.
List price:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef nodig het volgende:
Mochten er nog leden van een mafia hier zitten:
http://www.ebay.com/itm/I(...)sd%3D261126422229%26
Vind goud zelf te patserig, zou het zelf alleen dragen als ik een stuk ouder ben
Ik adviseer een orange peel reflector, dan ga je meer licht spreiden en krijg je minder hotspot/ringen effect. Voor deze prijs krijg je waarschijnlijk recycle batterijen uit oude laptops... of ben ik nu te negatief bezigquote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en pas was hier iemand die voor weinig zo'n Cree XML fietslamp had besteld; die dingen zijn goedkoop geworden, hier bijvoorbeeld: ¤20 maar!![]()
[ afbeelding ]
Jouw tablets zijn macro usbquote:Op woensdag 21 november 2012 16:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke HDMI kabel moet ik nou gebruiken voor mijn tablets?een mini of micro?
Ik heb 'm niet besteld hoor, ik heb zoiets op m'n fiets zitten:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik adviseer een orange peel reflector, dan ga je meer licht spreiden en krijg je minder hotspot/ringen effect. Voor deze prijs krijg je waarschijnlijk recycle batterijen uit oude laptops... of ben ik nu te negatief bezig![]()
Prima! Gaat best snel...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef CnMaster_ het volgende:
Als mensen nog een Tmart coupon willen gebruiken... Voor 15% korting op het hele assortiment kun je even de code 'TMARTFANS' gebruiken.
Heeft iemand nog goede ervaringen met eForChina? Wil er een horloge bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |