quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die zwarte met blauw is nice, die had ik vd week ook binnen (voor een collega gehaald)
Persoonlijk vind ik hem zelfs mooier dan de witte die ik zelf heb.![]()
Heuh, ik ben geen kraker met een hoodie hoor, eerder die rechter.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al mijn aankopen, je lijkt wel een crackdealer die samples geeft aan kleuters![]()
[ afbeelding ]
Zeg wil je quotes a.u.b. niet 'fixen' door je mening onder andermans naam te zetten. Deed je ook al in het Android Tablet topic met een post van mij, wat overigens helemaal geen betrekking had op waar het over ging.quote:
DHL,die is goed en snel(2 jaar geleden kreeg ik zelfs een pakket 1 dag eerder dan gepland!)quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ik kan bij eForChina kiezen uit
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
$20.63 DHL (2 - 5 working days arrive)
$2.54 Hongkong Post (7 - 15 working days)
$3.48 Swiss Post (7 - 10 working days)
$34.4 TNT (4 - 5 working days)
Iemand enig idee of deze tijden ook kloppen? Anders zou ik best 2 euro meer betalen als ik het dan binnen 7-15 dagen heb. Of merk je in de praktijk geen verschil?
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef R2cksson het volgende:
Genuine headphones van Samsung gekocht op Ebay. Zien er helemaal hetzelfde uit, maar die ik heb gekregen klinken eigenlijk basloos (waardeloos dus). Heb de originele die bij mn telefoon zaten ernaast gelegd, bekeken en beluisterd. Toch niet zo genuine? Kloterij is dat er geen andere in ears zijn met die rubber dopjes EN een start/stop-knopje met microfoon EN die goed klinken... Of toch?
Zou lekker voor Swiss gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ik kan bij eForChina kiezen uit
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
$20.63 DHL (2 - 5 working days arrive)
$2.54 Hongkong Post (7 - 15 working days)
$3.48 Swiss Post (7 - 10 working days)
$34.4 TNT (4 - 5 working days)
Iemand enig idee of deze tijden ook kloppen? Anders zou ik best 2 euro meer betalen als ik het dan binnen 7-15 dagen heb. Of merk je in de praktijk geen verschil?
Ach,valt meequote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.
[..]
Zou lekker voor Swiss gaan.Best compromis snelheid/kosten lijkt me. HK en CN is de goedkoopste methode. Singapore en Swiss zijn geloof ik vergelijkbaar met elkaar en altijd wel rond of sneller dan 10 dagen binnen. TNT en DHL moet je zelf maar bepalen of je echt zulke haast hebt, je verhoogt ook het risico op eventuele belastingaanslag.
Nou nee. Dat is gewoon een feit.quote:
Ahaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou nee. Dat is gewoon een feit.
Kijk alleen maar naar al die mensen die net een smartphone binnen hebben gekregen. Daar zie je gewoon dat dat waarheid is.
Ik heb maar 1x over reguliere non-express post belasting hoeven af te dragen en dat was alleen omdat het hele custom declaration formulier niet was ingevuld door de verkoper en ikzelf details moest verstrekken. Express services zijn me nooit goed afgegaan hier.
Niet precies zoiets natuurlijk, anders was er geen Kickstarter nodig voor een origineel, uniek en creatief idee. Maar iets in die richting vind je vast wel op eBay, Aliexpress of chinaprices.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:39 schreef Ryan93 het volgende:
Kwam net deze tegen (not China)
http://www.kickstarter.co(...)ne-5-and-iphone-4-4s vind het persoonlijk super handig idee, iemand zo iets toevallig ooit tege gekomen? Net even zitten zoeken op eBay ect maar kon niks soort gelijks vinden..
Ebay heeft normaal als er genuine bij staat ook echt genuine... Maar goed, ik heb gemaild met een klacht, kijken wat hij ermee doet.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De ES900i en de Brainwavz Beta (waarschijnlijk ook M4 en M5 met mic) hebben mic+knopje en klinken ok? Of die knopjes ook lekker werken weet ik niet, ik heb ze nooit zo gebruikt, kwam er toevallig achter toen iemand zei 'jawel joh, die kun je indrukken, is niet alleen een mic'. Verder... tja, als je iets van eBay haalt moet je altijd achterdochtig zijn.
ES900i heeft wel een knopje. Start/Stop doet het sowieso, volgens mij kan je zelfs volgende en vorige liedje afspelen (mijne deed spastisch ging steeds doorspoelen of volgende liedje doen wanneer ik ermee liep, kreeg een nieuwe)quote:Op donderdag 22 november 2012 02:53 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ebay heeft normaal als er genuine bij staat ook echt genuine... Maar goed, ik heb gemaild met een klacht, kijken wat hij ermee doet.
Die ES900i heb ik, klinken ook kut (en kraken de hele tijd door vacuum in oor) en hebben geen knopje. Die Brainwavz Beta kan ik niet vinden nu. Morgen nog maar eens zoeken.
Zanmark, die moet je gewoon vooraf contacten (dus link geven, land geven) dan doen ze een schatting. Veel beter dan via de site (al heb ik de vernieuwde site nog niet gebruikt).quote:Op donderdag 22 november 2012 08:07 schreef davedavy het volgende:
Wat kost verzenden op Zarmark? Er is nergens een tool om de verzendkosten te berekenen. En er staat nergens hoeveel commisie.
Dan heb ik misschien ES800i... Weet het niet meer, maar ik vind het in elk geval waardeloos klinken en dat vacuum maakt het niet beter. Klinken die Brainwavz met knop beter?quote:Op donderdag 22 november 2012 03:44 schreef xminator het volgende:
[..]
ES900i heeft wel een knopje. Start/Stop doet het sowieso, volgens mij kan je zelfs volgende en vorige liedje afspelen (mijne deed spastisch ging steeds doorspoelen of volgende liedje doen wanneer ik ermee liep, kreeg een nieuwe)
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Al mijn aankopen, je lijkt wel een crackdealer die samples geeft aan kleuters![]()
[ afbeelding ]
Nou een X-Mini heb ik al en ik hoef ook geen clip dus geen black friday voor mijquote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef nodig het volgende:
Het is over een paar uurtjes ook alweer black friday! Zijn er mensen die iets van plan zijn om aan te schaffen?
Ahaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nou een X-Mini heb ik al en ik hoef ook geen clip dus geen black friday voor mij
Over vrijdag gesproken, dan komt de nieuwe tv!
Je...je...je bedoelt dat...dat dit niet meer in is?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:56 schreef shiznuts het volgende:
't Wordt er wel een koelkast van zeg, tering.Why would you want that.
afbeelding ]
Spiegelreflex, audiorecorder, PS3, tablet, oh wacht, dit is het Chinese webshop forum...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef nodig het volgende:
Het is over een paar uurtjes ook alweer black friday! Zijn er mensen die iets van plan zijn om aan te schaffen?
Jup, als er toch iets langskomt m'n broers creditcard maar gebruiken; zal hij een verrassing krijgen...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef nodig het volgende:
Jammer dat Amazon geen PP accepteerd....
Nee, Cyber Monday is komende maandag pas. Morgen is inderdaad Black Friday.quote:Kom er trouwens net achter dat de grote klappers al geweest zijn, dacht dat Cyber Monday pas volgende maandag was en nu om middernacht de grote klapper
Ging me ook niet zozeer om de ''chinese black friday'' maar meer over het algemeen. Beetje off-topic dus maar BlackFriday doe je voor de lage prijs netzo als chinashoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je...je...je bedoelt dat...dat dit niet meer in is?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Iemand91 koopt snel nieuwe telefoon...
[..]
Spiegelreflex, audiorecorder, PS3, tablet, oh wacht, dit is het Chinese webshop forum...
Nou nee dus, Chinezen hebben geen goede Black Friday; of het is al zo goedkoop dat het prijsverschil mij niet uitmaakt of het is troep.
[..]
Jup, als er toch iets langskomt m'n broers creditcard maar gebruiken; zal hij een verrassing krijgen...
Je zou eventueel een prepaid credit card (3VCash) kunnen gebruiken, misschien...
[..]
Nee, Cyber Monday is komende maandag pas. Morgen is inderdaad Black Friday.
Black Friday topic.
Ik moet zeggen dat de nieuwe site niet erg handig werkt. de van-voor prijs word niet meegenomen dus moet je blijven mailen om de juiste prijs te krijgen, en dan later pas krijg je de commissie ( maar die is vast 8% ) en verzendkosten te zien, dan heb je het item al gekocht. In de oude situatie was de schatting wel beter.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:07 schreef davedavy het volgende:
Wat kost verzenden op Zarmark? Er is nergens een tool om de verzendkosten te berekenen. En er staat nergens hoeveel commisie.
Snelle klantenservice ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vind trouwens Sunsky online ook een goede site voor in de OP. Zeker vergeleken met die paar andere vage sites die er nu nog tussen staan.
Alleen betaal je bij Sunsky los voor de verzendkosten, maar zelfs dan is het vaak goedkoper dan andere sites.
Ik denk dat 75% van alle China pakketjes van mij van Sunsky komen, erg tevreden
Tevens ook altijd wel een coupon voor te vinden op Tjoos.
Dat zal wel lekker werken als bij ieder ding wat ik wil kopen via Mistertao hij zegt: Mistertao does not support this kind of product because of possible copyright claims. Zelfs als ik legale dingen wil kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?
Ik heb het via MisterTao gedaan omdat ik dan gewoon telkens een nieuwe account aanmaak en in aanmerking kom voor een first deposit bonus van 10%.En heb je recommenderkorting (en tijdelijk als je er al eens besteld hebt en voor 4 december ofzo een 1st pay doorvoert 0% commissie)). Zarmark heb je geloof ik geen bonus en korting. Dus dan zou ik zeggen, kijk wat het bij MisterTao kost en reken de volle mep die daar uitkomt als bedrag dat Zarmark vragen zal? Je kunt er wel een linkje droppen, maar dat berekent alleen itemprice+locale verzendkosten meen ik. En anders ff contact opnemen met ze. Da's wel zo makkelijk.
Dat is een maand geleden ofzo alweer verholpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker werken als bij ieder ding wat ik wil kopen via Mistertao hij zegt: Mistertao does not support this kind of product because of possible copyright claims. Zelfs als ik legale dingen wil kopen.
Oh, en morgen vandaag m'n Takstar TS-650 ophalen, had ik gemist.quote:Add money site www.zarmark.com
Place your order between 23 to 27 of November and get a discount.
You will get a 5% discount for every product purchased .(100USD save 5USD)
Paypal direct payment site http://ru.zarmark.com
in this site pay by payment link
The order amount >30usd we will give 5% off.(100USD Save 5USD)
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vind trouwens Sunsky online ook een goede site voor in de OP. Zeker vergeleken met die paar andere vage sites die er nu nog tussen staan.
Alleen betaal je bij Sunsky los voor de verzendkosten, maar zelfs dan is het vaak goedkoper dan andere sites.
Ik denk dat 75% van alle China pakketjes van mij van Sunsky komen, erg tevreden
Tevens ook altijd wel een coupon voor te vinden op Tjoos.
Jaahquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef untouchablezz10 het volgende:
[..]
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?
Gewoon altijd de goedkoopste. Is volgens mij elke keer anders welke het goedkoopst isquote:Op donderdag 22 november 2012 23:48 schreef untouchablezz10 het volgende:
[..]
Voor welke verzend provider kies jij dan? Ik zie bijv swiss post dat die binnen 7-10 werkdagen kunnen leveren, is dit realistisch?
Opmakende uit de posts die je her en der ziet wel... http://www.google.nl/#hl=(...)+webshops+swiss+postquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:12 schreef untouchablezz10 het volgende:
Ok thanks. Ik ga swiss post proberen. Krijg ik dan ook een tracking number of is dat niet het geval met swiss post?
Ik heb waarschijnlijk Zondag al $30 coupon,als die op maandag alleen geldig is kan iemand anders het hebbenquote:Antata ET22 Nov 2012 21:43 (GMT -7)
Dear Customers,
Wish you a nice day.
Firstly thanks for your attention here. Here Christmas is coming, Eternal team and Aliexpress have prepared a special gift for our regular customers. Once you participate in this game, you will earn maximum $50 coupon! Action now!
Link - http://www.aliexpress.com(...)x.html?from=site-top
What's more, we will cut $5 off when you put this code - ET1126RE in the order.
Note: The AliExpress game coupon can only be used on November 26th.
Processes : Play Game -- Cut Coupon -- Leave message in order ( ET's Coupon) we Adjust price----Submit payment and Fill in Aliexpress Coupon -- ---Complete payment
If you have any questions, please feel free to contact us at sales@etbuying.com.
Best wishes!
Eternal Team
Mijn MK808+RJ45 USB 2.0 adapter(hopelijk) is onderwegquote:Steven Gui23 Nov 2012 03:09 (GMT -7)
Hello friend,
We have send it out, tracking number is ***********, hope you can get it soon.
If any questions, please contact us freely, thanks.
best regards
Hoe heet die app dan, staat niet in market op naam van Sunskyquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Guul het volgende:
[..]
Snelle klantenservice ook.
En een eigen Android app!
PostNL.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke postbedrijf in Nederland,bezorgd pakketjes van Hong Kong/China Post Air Mail?
Nee, ik krijg meestal kosten erbij als ik via HKP/CP bestel en PostNL komt het brengen..quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
oh gut
Gaat het wel goed wat ivm BTW/import kosten?
Aha,ik gebruik altijd DHL dus wil graag weten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, ik krijg meestal kosten erbij als ik via HKP/CP bestel en PostNL komt het brengen..
Even rondgekeken op deze site, ziet er leuk uit, alleen voor mij niet hele aantrekkelijke spullen. Van hele gefakte iphones tot originele iphones. ik weet het nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef blizzardo het volgende:
Iemand hier wel eens wat besteld?
http://shop.esino.hk/
Weer 1 van de weinige sites naast de openingspost die ook "free shipping" hebben EN aan paypal doen.
dat vraag ik mij ook af...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef davedavy het volgende:
Ik wil een bestelling doen bij TaoBao, kan EMS ook in Nederland? Geen zin om weer 5 weken te wachten.
Ja kan ook geen seller vinden met DHL.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef pazara het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af...
alleen krijg je dan zeker invoerkosten denk ik....
en is het verzzzenden duurder dan met CP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |