Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef wesselbraaksma het volgende:
Vandaag even op zarmark gekeken, maar hoe kan ik berekenen wat ik voor mijn HD5000 Ga betalen?
Net op internet op een ander forum deze site gevonden go2tao.com, als ik een HD5000 neem van 196 Yuan (bijna elke) komt dat op 32usd en daarover maar 12 dollar shipping! lijkt me zeer netjes, en ze accepteren ook nog eens paypal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Door op MisterTao te berekenen wat 'ie kost?
Ik heb het via MisterTao gedaan omdat ik dan gewoon telkens een nieuwe account aanmaak en in aanmerking kom voor een first deposit bonus van 10%.En heb je recommenderkorting (en tijdelijk als je er al eens besteld hebt en voor 4 december ofzo een 1st pay doorvoert 0% commissie)). Zarmark heb je geloof ik geen bonus en korting. Dus dan zou ik zeggen, kijk wat het bij MisterTao kost en reken de volle mep die daar uitkomt als bedrag dat Zarmark vragen zal? Je kunt er wel een linkje droppen, maar dat berekent alleen itemprice+locale verzendkosten meen ik. En anders ff contact opnemen met ze. Da's wel zo makkelijk.
Keep us posted met hoe dat wil.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
ne
[..]
Net op internet op een ander forum deze site gevonden go2tao.com, als ik een HD5000 neem van 196 Yuan (bijna elke) komt dat op 32usd en daarover maar 12 dollar shipping! lijkt me zeer netjes, en ze accepteren ook nog eens paypal.
Ik denk dat ik mijn vervanger voor Mistertao gevonden heb
Lastig hè. We waren natuurlijk ook niet zo slim om dat in de OpeningsPost te zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eindelijk dit topic gevonden,kost me hele dag om te zoeken
quote:Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Ik heb het overheen gelezen,laatste reactie was dan ook 13 novemberquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lastig hè. We waren natuurlijk ook niet zo slim om dat in de OpeningsPost te zetten.
Oh wacht... toch wel.
[..]
Laat zien!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik heb tegen kostprijs een UG802 te koop. De MK802 voldoet aan mijn eisen.
Ik heb er 36,96 euro voor betaald, dus voor 43,71 incl. verzending is hij te koop.
http://www.aliexpress.com(...)z-4GB/657424405.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb het overheen gelezen,laatste reactie was dan ook 13 november
[..]
Laat zien!!
Android 4.0.4 en 4 GiB nand flash,dan maar op deze wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)z-4GB/657424405.html
China/Hong Kong Post?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag ook een pakketje van half september gekregen.
Jammer dat Amazon en Paypal bitches zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 01:20 schreef shiznuts het volgende:
Non-China heads-up. Deze week is Black Friday-week op Amazon.co.uk .
Morgen (of eigenlijk: vandaag) komen o.a. X-mini speakers voorbij.
We halen hier altijd wel van die speakertjestroep uit China, maar dat is niet echt wat. X-mini's zijn zo'n beetje de beste capsules out there. FYI dus.
Ook Clip Zips gaan voorbijkomen (11AM UK Local time)! www.rockbox.org compatible! Just sayin'.
› http://www.amazon.co.uk/d(...)=UTF8&node=350613011
Fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon baas met m'n VISA Goldcard én Paypal (via CC). Full options.
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit.
iDEAL.Dat kan ik niet eens.
Kreeg als antwoordquote:20 Nov 2012 09:36 (GMT -7)
Can you add the RJ-45 adapter?
Die van mij(antwoord 2) was dusquote:20 Nov 2012 18:00 (GMT -7)
hi friend,
ye, we can add RJ45 adapter in this order, but that is not free, you need to pay it, just add 5 USD is OK.
we will send you this RJ45 Adapter. or send you another one with a short cable about 15cm long.
--------------------------------------------------------
1.You can make the additional payment here
2.please choose amount as 5 pcs, that = 5 USD. and when you make it, please leave a message like this: "additional payment for order ***** for the wired/cordless RJ45 adapter".
please choose wired, or cordless. then we will send to you together in this order.
waiting for your reply, many thanks.
best regards,
Steven Gui
Shenzhen Value in Action Technology Co.,Ltd.
Ik heb nog 2 van zulke berichten(eerste en tweede eigenlijk,18:22 en 18:26),had niet door dat ze nog worden bewaard in je all/current orders link(als je nog niet hebt betaald/een pagina terug gaat).Handig voor volgende keer(20 dagen betaal tijd)quote:Order Date:20 Nov 2012 18:29
Message to Supplier: Extra/additional payment for order ***** for the wired USB2.0 RJ45 LAN adapter(CN102429)(5$ betaald)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment1quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef jonasr het volgende:
Kan banggood niet in OP?
Heb daar eens gekeken, leuk aanbod, dikwijls zelfs gelijkaardige prijs met buyincoins (EN ze hebben steeds een 5%-OFF coupon)
-.-". Wat voor een domme reply is dit nou weer. Geef ik toch ook gewoon aan, met die 5% die ze steeds geven zijn ze dikwijls goedkoper als buyincoins, dus ze verdienen wel een plekje.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment1
;-)
Dat is hun plek...quote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef jonasr het volgende:
[..]
-.-". Wat voor een domme reply is dit nou weer. Geef ik toch ook gewoon aan, met die 5% die ze steeds geven zijn ze dikwijls goedkoper als buyincoins, dus ze verdienen wel een plekje.
+ Coupon FOK - chinabuye.com - werkt niet meer.
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef jonasr het volgende:
Kan banggood niet in OP?
Heb daar eens gekeken, leuk aanbod, dikwijls zelfs gelijkaardige prijs met buyincoins (EN ze hebben steeds een 5%-OFF coupon)
Voor tablets bitte hier wezen:quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nog tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
Sorry, dom...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor tablets bitte hier wezen:
› DIG / Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
› www.slatedroid.com
Goed ideequote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Moeilijk lezen!!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Guul het volgende:
[..]
Sorry, dom...
Moet ook niet hier lopen neuzen terwijl ik vol aan het werk en aan de telefoon zit...
Zo!, dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben nog altijd aan het brainstormen over een nieuwe OP, die korter, bondiger en duidelijker is.
Probeersel voor een nieuwe header had ik alvast wel gemaakt een tijdje geleden:
[ afbeelding ]
Vond 'em wel ok. Nu de rest nog. Ff alle shops op de schop nemen en nieuwe toevoegen idd.
Had een Arduino programmer + accessoires besteld, was binnen een dag al verzonden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef LKVBHD het volgende:
Ik moet er toch altijd wel minstens een maand op wachten, als iets al op voorraad is.
Enige voordeel is het assortiment.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
Wat zeurt iedereen hier toch altijd over DX? Ik heb er nog nooit een slechte ervaring mee gehad, laatste bestelling van DX.com was ook binnen twee weken binnen.
Moet ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef jonasr het volgende:
Ik zou DX en everb.uying toch laten stan hoor ;p.
Sommige mensen gaan daar nog wel degelijk langs ;D.
Eensquote:Banggood zou ik er zeker bij zetten, heb paar dagen geleden hun website eens uitgespit & vergeleken, goede prijzen, mooi aanbod.
Coupons vernieuwen? Die van mp4nation is ook verlopen, lijkt me ook wel interessant om daar een FOK coupon te hebben.
Folex rechts onderin...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
woohoo, mijn horloge doos van ebay is binnen![]()
Zal vast niet moeilijk zijn welke horloges uit China komen![]()
[ afbeelding ]
Een hele doos vol!!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een mickey mouse horlogequote:Op woensdag 21 november 2012 15:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Folex rechts onderin...![]()
Die links boven heb ik ook wel eens voorbij zien komen, is dat wat?
Zwart, antraciet, en wit idd. de antraciet heeft blauwe leds ipv rode.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Haha netjes, wel 3x led-watch maar in verschillende kleuren?
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, het puma en sony horloge zijn ook echt, rest is uit chinaquote:Op woensdag 21 november 2012 15:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Die Diesel buiten de doos is echt......denk ik. Heb em in het zwart: tijdloos!
ah scherpquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
Oozoo horloge komt ook uit China?
30/40 euro, dus lijkt mij toch wel een flinke marge op zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Oozoo zal niet nagemaakt worden lijkt me... Zijn zelfs in NL goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |