Het moet toch ooit een keer lukken met een Marokkaanse speler zou je denkenquote:Op maandag 21 juli 2014 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Marokkaanse talenten te vroeg ophemelen.Die gasten zijn allemaal van die pingeldozen waardoor het heel wat lijkt in lagere divisies en zo'n beetje van hun 12e tot zeg maar hun 18e. Depay is sowieso een veel groter talent, net als Boetius.
Gaat PSV zich nog een keer aan dezelfde steen stoten? Zakaria "boehoe ik heb zo'n spijt" Labyad, Ismael "Grozny is ook een goede club" Aissati, Adam "volgend seizoen gaat het lukken" Maher, Zakaria "wat mijn naamgenoot kan, kan ik ook" Bakkali...
Tja, zou je denken. Er zijn er natuurlijk wel een aantal die redelijk succesvol zijn maar dat zijn niet altijd de spelers die vooraf als meest talentvol werden gezien. Chadli speelt/bankzit nu bij Tottenham maar speelde tot z'n 21e nog bij AGOVV. Dan heb je nog Fellaini maar da's een compleet ander type speler met z'n lengte. Ook niet echt een vroegbloeiend talent.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet toch ooit een keer lukken met een Marokkaanse speler zou je denken
quote:"I hope to be playing for one of the top four in Spain next season – Real Madrid, Barcelona, Valencia or Sevilla."
Dat ze verkeerde keuzes maken is wel kut, maar ik hoop maar dat het een keer goed komt omdat Ajax ook een paar talentvolle Marokkaanse jeugdspelers heeftquote:Op maandag 21 juli 2014 07:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, zou je denken. Er zijn er natuurlijk wel een aantal die redelijk succesvol zijn maar dat zijn niet altijd de spelers die vooraf als meest talentvol werden gezien. Chadli speelt/bankzit nu bij Tottenham maar speelde tot z'n 21e nog bij AGOVV. Dan heb je nog Fellaini maar da's een compleet ander type speler met z'n lengte. Ook niet echt een vroegbloeiend talent.
En dan kom je toch al snel bij de wat mindere verhalen. De indertijd zogenaamde superster Afellay wordt bijna 30 maar heeft nu in totaal nog niet eens 200 wedstrijden gespeeld. Laatste vier jaar dertig wedstrijden. Dan heb je nog Boussoufa. Ajax-opleiding doorlopen, groot talent, te vroeg naar Chelsea vertrokken. Daarna in de vergetelheid geraakt in België en Rusland. (Had 'm vroeger wel als speler in FUT - 5 star skills als ik me niet vergis.) Dan heb je nog Assaidi, laatste paar jaar ook maar 30 wedstrijden.
En dat zijn dan Nederlands-Marokkaanse talenten. Je hebt ook nog Chamakh, sinds Arsenal compleet uit beeld verdwenen. Adel Taarabt, die andere 'topper' is nu ook marginaal bezig. Werd eerder nog beschreven als de volgende Zidane.
Wat ook opvalt is hoe vaak het komt door verkeerde keuzes. We weten natuurlijk al dat Labyad huilend z'n excuses kwam aanbieden bij PSV en of ze 'm terugwilden. Ook Taarabt verkondigde na zijn falen dat het kwam doordat Tottenham hem geen kans bood.
Nadat hij ook faalde bij QPR zei Taarabt overigens dit:
[..]
Maar goed, over de Boutahars, Boussabouns en Boukharis zal ik maar niet eens beginnen.Laatstgenoemde is zo vaak van club gewisseld dat hij ondertussen een eigen museum met voetbalshirtjes kan beginnen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geen toeval dat dit pareltje van Doublepain komt.
Memphisgod blijft hoorquote:
Je zou het niet verwachten van Doublepain, kenner pur sang.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Labyad topic kwam ook al van hem.En had ook zo'n TT.
Heb je mijn James topic al gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Labyad topic kwam ook al van hem.En had ook zo'n TT.
destijds was het een verstandig persoon dus niks mis mee..quote:
Ah, ja, want een speler gaat in een jaar van verstandig naar onverstandig natuurlijk. Zeer logisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
destijds was het een verstandig persoon dus niks mis mee..
Maarja Ajacieden trollen graag (vooral GGMM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |