Nou, nou zeg.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kutverhaal, ik heb ongeveer tot de helft gelezen maar dat was al genoeg. Nu Bakkali niet zal bijtekenen beginnen ze opeens met de media te praten bij PSV
Lekker alles wat intern besproken is naar buiten brengen maar als men vraagt wat er mondeling afgesproken is met Bakkali kan men er opeens niks meer over zeggen?
En dan met dingen als "Het getuigt van lef en zelfreflectie dat De Groot durft toe te geven dat PSV fouten heeft gemaakt." aan komen zetten...Wtf wie heeft dit PR stukje geschreven?
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:02 schreef wickedmen het volgende:
Wel nummer 1 talent van de wereld theoretisch gezien.
Dat is een ding wat zeker is. Je kan zo'n mannetje niet op zo'n jonge leeftijd al van alles geven terwijl zijn ploeggenootjes veel minder krijgen dat is vragen om problemen.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:41 schreef GGMM het volgende:
Mooi verhaal.PSV heeft het dus puur aan zichzelf te danken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Je kan zo'n mannetje niet op zo'n jonge leeftijd al van alles geven terwijl zijn ploeggenootjes veel minder krijgen dat is vragen om problemen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jeugdspelers hebben ook gewoon een goede opvoeding nodig binnen de club en anders moet je ze weg sturen zoals Ajax doet. Is ook geen wonder dat de grootste talenten van Nederland het liefst bij Ajax spelen.
Het verhaal deed mij denken aan Leonardo.. dat kereltje was ook het grootste talent uit de jeugdopleiding van Feyenoord, debuut op zijn 17e, iedereen liep met hem weg.. maar het was ook een onhandelbaar pisventje en zijn carrière is daardoor nooit echt van de grond gekomen. Bakkali gaat het ook niet redden.. gewoon niet de juiste mentaliteit. Dat ventje en zijn familie denken in eerste instantie aan geld en pas daarna aan een sportieve carrière. Dat kan niet goed aflopen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:50 schreef Hathor het volgende:
Bakkali is niks en zal ook nooit niks worden, dat is een Royston Drenthe in het kwadraat.
Zeg toch niks raars? Zulke gevallen komen niet voor bij Ajax. Als ze denken het in het buitenland beter te hebben dan gaan ze gewoon.quote:
Nee? Dit zijn dingen die zich intern hebben afgespeeld. Als straks een andere speler van PSV boos is over de gang van zaken over een bepaald onderwerp en hij zou daar openlijk over spreken zouden ze dat bij PSV ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou, nou zeg.
Stel he, stel het is de waarheid.
Mogen ze dat dan niet vertellen?
Gr gr een niet Ajax supporter.
Als je dan al zoveel moeite moet doen laatstaan als ie 20 isquote:Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Je kan zo'n mannetje niet op zo'n jonge leeftijd al van alles geven terwijl zijn ploeggenootjes veel minder krijgen dat is vragen om problemen.
moet hij wel fatsoenlijke mensen om zich heen verzamelen. Zijn ouders, broers en neven zijn niet goed voor zijn carrierequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Heel erg benieuwd waar hij terecht komt. Hij is nog heel erg jong, kan alles er nog makkelijk uithalen.
Als je zo zwak in je schoenen staat ben je niet gemaakt voor topsport.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet hij wel fatsoenlijke mensen om zich heen verzamelen. Zijn ouders, broers en neven zijn niet goed voor zijn carriere
dat ook,maar een goed management scheelt een hoopquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo zwak in je schoenen staat ben je niet gemaakt voor topsport.
Ik denk dat Bakkali niet het probleem is bij de hele kwestie maar zijn directe omgeving meer, als je het verhaal zo leest gaat het meer om afspraken die niet zijn nagekomen, vast iets dat alle 3 de broers een Audi en een huis krijgen, vader een eigen shoarmazaak en neef die investeerders voor zijn kapperszaak nodig heeft bijvquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Als Bakkali ook maar een klein beetje schuld aan dit alles heeft en hij wilt net als labyad snel geld verdienen dan begrijp ik echt niet waarom psv hem nog kansen geeft. Ik zou hem permanent schorsen en gewoon schijt aan hebben, ook al loop je als club wat geld mis. Deze hele kwestie duurt gewoon te lang. Altijd 'tzelfde met zulke pannenkoeken, Maher heeft het nog het slimst gedaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet hij wel fatsoenlijke mensen om zich heen verzamelen. Zijn ouders, broers en neven zijn niet goed voor zijn carriere
Hij speelt ook al maanden niet meer bij Jong PSV. Hij mag alleen maar meetrainen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Als Bakkali ook maar een klein beetje schuld aan dit alles heeft en hij wilt net als labyad snel geld verdienen dan begrijp ik echt niet waarom psv hem nog kansen geeft. Ik zou hem permanent schorsen en gewoon schijt aan hebben, ook al loop je als club wat geld mis. Deze hele kwestie duurt gewoon te lang. Altijd 'tzelfde met zulke pannenkoeken, Maher heeft het nog het slimst gedaan.
Vrij makkelijk om dat van een afstand te roepen. Dit is toch gewoon een asset die PSV liever niet kwijt wil.. Bijzonder groot talent, hadden ze het weer op de rit gekregen, was hij nu wellicht wel 5-10 miljoen waard, met een potentiële waarde van zeg-het-maar. Nu loopt -ie gratis de deur uit..quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ja maar Depay is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Vrij makkelijk om dat van een afstand te roepen. Dit is toch gewoon een asset die PSV liever niet kwijt wil.. Bijzonder groot talent, hadden ze het weer op de rit gekregen, was hij nu wellicht wel 5-10 miljoen waard, met een potentiële waarde van zeg-het-maar. Nu loopt -ie gratis de deur uit..
Depay was in eerste instantie toch ook een vrij schuwe en moeilijke jongen om te handelen voor PSV?
Waarom Marokkaan? Benatia (Bayern Munchen) en Bellarabi (Bayer Leverkusen) zijn ook basisspelers bij die twee ploegen en dat is 100 niveaus hoger dan het voetbal wat ze laten zien bij PSV. Bakkali is nog heel jong. Als hij voor gaat, en zijn koppie gebruikt, dan kan hij zeker Europese subtop halen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Depay is geen Marokkaan.
Hiermee wil ik trouwens niets insinueren ofzo hoor.
Ja helaas is dat koppie gebruiken iets wat maar weinig Marokkanen is gegeven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom Marokkaan? Benatia (Bayern Munchen) en Bellarabi (Bayer Leverkusen) zijn ook basisspelers bij die twee ploegen en dat is 100 niveaus hoger dan het voetbal wat ze laten zien bij PSV. Bakkali is nog heel jong. Als hij voor gaat, en zijn koppie gebruikt, dan kan hij zeker Europese subtop halen.
Weinigen halen de top. Dat is iets wat je beter kunt zeggen. Ligt niet aan het Marokkaan zijn. Het is misschien iets wat jou opvalt. Ga eens even na hoeveel anderen de laatste jaren talent waren en hoeveel daarvan het echt heeft gemaakt en waarvan we niks meer horen. Bakkali is overigens pas 17/18 jaar. Als die vanaf zomer 2015 gewoon weer gaat werken, dan heeft hij nog meer dan zat tijd om ergens te geraken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:21 schreef Caland het volgende:
Ja helaas is dat koppie gebruiken iets wat maar weinig Marokkanen is gegeve
Mag voor PSV hopen dat ze dit soort vooroordelen niet meenemen in de keuzes in de bedrijfsvoering. Kan je een hoop geld door mislopen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Depay is geen Marokkaan.
Hiermee wil ik trouwens niets insinueren ofzo hoor.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef Brammess het volgende:
Zijn Twitter was laatst ook gehacked
Ja, altijd zo zwak. Iemand zegt gewoon iets doms of heeft z'n wachtwoord met andere gedeeld. Of z'n wachtwoord is gewoon makkelijk te raden.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef GGMM het volgende:
Of z'n wachtwoord is gewoon makkelijk te raden.
als iemand goedkope ballen of shirtjes wil.quote:
Extra oproep, help die jongen aan munten.quote:Wie heeft FIFA munten voor me? (PLAYSTATION!) ik geef je voetbalschoenen of shirtje ervoor terug! Instadirect me snel!
Je bent er wel druk mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Extra oproep, help die jongen aan munten.
Inderdaad, dit is zijn echte account: http://instagram.com/bakkalizakaria19/quote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is niet eens zijn eigen Instagram account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |