Ja maar Depay is geen Marokkaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef Nesta6 het volgende:
[..]
Vrij makkelijk om dat van een afstand te roepen. Dit is toch gewoon een asset die PSV liever niet kwijt wil.. Bijzonder groot talent, hadden ze het weer op de rit gekregen, was hij nu wellicht wel 5-10 miljoen waard, met een potentiėle waarde van zeg-het-maar. Nu loopt -ie gratis de deur uit..
Depay was in eerste instantie toch ook een vrij schuwe en moeilijke jongen om te handelen voor PSV?
Waarom Marokkaan? Benatia (Bayern Munchen) en Bellarabi (Bayer Leverkusen) zijn ook basisspelers bij die twee ploegen en dat is 100 niveaus hoger dan het voetbal wat ze laten zien bij PSV. Bakkali is nog heel jong. Als hij voor gaat, en zijn koppie gebruikt, dan kan hij zeker Europese subtop halen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Depay is geen Marokkaan.
Hiermee wil ik trouwens niets insinueren ofzo hoor.
Ja helaas is dat koppie gebruiken iets wat maar weinig Marokkanen is gegeven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom Marokkaan? Benatia (Bayern Munchen) en Bellarabi (Bayer Leverkusen) zijn ook basisspelers bij die twee ploegen en dat is 100 niveaus hoger dan het voetbal wat ze laten zien bij PSV. Bakkali is nog heel jong. Als hij voor gaat, en zijn koppie gebruikt, dan kan hij zeker Europese subtop halen.
Weinigen halen de top. Dat is iets wat je beter kunt zeggen. Ligt niet aan het Marokkaan zijn. Het is misschien iets wat jou opvalt. Ga eens even na hoeveel anderen de laatste jaren talent waren en hoeveel daarvan het echt heeft gemaakt en waarvan we niks meer horen. Bakkali is overigens pas 17/18 jaar. Als die vanaf zomer 2015 gewoon weer gaat werken, dan heeft hij nog meer dan zat tijd om ergens te geraken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:21 schreef Caland het volgende:
Ja helaas is dat koppie gebruiken iets wat maar weinig Marokkanen is gegeve
Mag voor PSV hopen dat ze dit soort vooroordelen niet meenemen in de keuzes in de bedrijfsvoering. Kan je een hoop geld door mislopen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Depay is geen Marokkaan.
Hiermee wil ik trouwens niets insinueren ofzo hoor.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef Brammess het volgende:
Zijn Twitter was laatst ook gehacked
Ja, altijd zo zwak. Iemand zegt gewoon iets doms of heeft z'n wachtwoord met andere gedeeld. Of z'n wachtwoord is gewoon makkelijk te raden.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef GGMM het volgende:
Of z'n wachtwoord is gewoon makkelijk te raden.
als iemand goedkope ballen of shirtjes wil.quote:
Extra oproep, help die jongen aan munten.quote:Wie heeft FIFA munten voor me? (PLAYSTATION!) ik geef je voetbalschoenen of shirtje ervoor terug! Instadirect me snel!
Je bent er wel druk mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Extra oproep, help die jongen aan munten.
Inderdaad, dit is zijn echte account: http://instagram.com/bakkalizakaria19/quote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is niet eens zijn eigen Instagram account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |