Post je problemen op het seksforum van de kindertelefoonquote:
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..quote:
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft maar het is echt niet fijn om te horen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:45 schreef tarantism het volgende:
gedreigd te verkrachten? WTF dat zie ik nu pas? Beter doe je dan aangifte of zoiets toch? Tijd om dit tegen je ouders te vertellen, zo snel mogelijk
Als je verhaal niet is gelogen: Geen enkele aandacht meer aan hem schenken, dat voedt alleen maar. Omdat hij niet op een normale manier bij je kan zijn, probeert hij jou te domineren. Dat komt omdat hij een zielige kneus is.quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft maar het is echt niet fijn om te horen.
joe go melisquote:Op zondag 18 november 2012 00:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jij verdient niet beter. Kuthoer.
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.quote:Op zondag 18 november 2012 00:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je verhaal niet is gelogen: Geen enkele aandacht meer aan hem schenken, dat voedt alleen maar. Omdat hij niet op een normale manier bij je kan zijn, probeert hij jou te domineren. Dat komt omdat hij een zielige kneus is.
Tja dat wordt dan toch echt afschieten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Mijn ex-vriend heeft mijn leven de laatste tijd echt lastig gemaakt. Zo heeft hij:
- Mij gehackt op facebook, twitter, instagram èn youtube
Facebook e.d berichten, aangezien hij in een 'bende' zit heeft hij het IQ van een molen dus een ip ban zal hem hinderen in gekke rap video's te posten etc etc.
- Allemaal posters opgehangen op school met mijn naam en slet in dezelfde zin.
Copyright op die foto's zetten en aangifte doen van 'plagiaat'
- Tegen allemaal mensen lopen zeggen dat ik zwanger ben, bijna iedereen geloofde hem inclusief mijn moeder.
Zeg dat het zijn kind is en vraag alimentatie.
- Mijn kluisje open gekraakt en mijn boeken door de school verspreid
Val met een stormram in huis en roof de hele kanker toko leeg incl. handel e.d
- Meerdere keren gedreigd mij te verkrachten.
Verkracht hem strapon alless![]()
- Via facebook allemaal jongens van school een blowjob aangeboden in mijn naam.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Mijn fietsbanden leeggeprikt.
Prik zijn Alpha zakjes leeg.
je bent 15 kindquote:Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef loveyourlife het volgende:
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft
Die 27 jarige is hartstikke lief hoor. Ik heb hem laatst weer gesproken en het voelde erg vertrouwd, hij is echt lief.quote:Op zondag 18 november 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
Als het geen 27-jarige is (je vorige ex, right?), is het wel een 17-jarige uitschot bij jou.
Peh. Soort trekt soort.
Ze moet de rollen gewoon omdraaien en zeggen dat zij hem gaat verkrachten als hij niet ophoudt en ook een beetje gaan dealen en alles dan komt het wel goed.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Die 27 jarige is hartstikke lief hoor. Ik heb hem laatst weer gesproken en het voelde erg vertrouwd, hij is echt lief.
FOK!: zo voorspelbaarquote:Op zondag 18 november 2012 01:02 schreef kaulopopo het volgende:
mensen zijn echt fucking dom, nog steeds in deze troll trappen
Ja denk het ook ze loopt nu al squirtent te Fokken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een beetje aandachtsgeil is.
prima, zelf weten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.
Je wordt ook behandeld voor je dissociatie?quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
Ik bedoel dat ik zo boos word dat ik naar hem schreeuw ofzo, ik ben tot nu toe best kalm gebleven..quote:Op zondag 18 november 2012 01:05 schreef Phunked het volgende:
[..]
Je wordt ook behandeld voor je dissociatie?
We gaan minder met elkaar om maar ze maakt nog opmerkingen van wanneer we getrouwd zijn...quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef PascalDutch het volgende:
Hoe is het trouwens met dat lesbische meisje afgelopen TS?
Omdat je 4 topics per week opent met dit soort vraagstukken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom kunnen jullie mij niet voor een keer serieus nemen?
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..:')
En ik bedoel dat je teveel breezer fanta-sisi gedronken hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zo boos word dat ik naar hem schreeuw ofzo, ik ben tot nu toe best kalm gebleven..
Koop een dagboekquote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
waarom the fuck zou ik problemen delen die niet van mij zijn. Ik wil dingen gewoon kwijt, ik vraag jullie niet of het waar is of niet.
Zoek een goede psycholoog, die heb je hard nodig kind.quote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
waarom the fuck zou ik problemen delen die niet van mij zijn. Ik wil dingen gewoon kwijt, ik vraag jullie niet of het waar is of niet.
Weetje, als jij mij een goede reden kunt geven zal ik het misschien wel doen ook.quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoek een goede psycholoog, die heb je hard nodig kind.
Je bent naar eigen 15 jaar en opent dit soort troep om aandacht te krijgen, volgens mij is er dan echt iets goed mis met je:quote:Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Weetje, als jij mij een goede reden kunt geven zal ik het misschien wel doen ook.
Kinderachtige gedragquote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Het lijkt mij sterk dat zo'n straat dweil genoeg hersencellen heeft om jou te 'hacken', als het al hacken is.quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
BabeWatcher wil jou wel beschermen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
Uit haar/het/zijn verhaal begreepdat haar/het/zijn ex dat maar al te graag wilt doen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:37 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Droom verder, niemand neemt je serieus met je verzonnen verhalen
Ga naar bed.quote:Op zondag 18 november 2012 03:45 schreef Toradora het volgende:
Troll van het jaar!![]()
Ik moet wel zeggen, je bent wel een volhouder hoor.![]()
Ga bijna denken dat je het nog zelf geloofd ook.
Wanneer ga je trouwen danquote:Op zondag 18 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
We gaan minder met elkaar om maar ze maakt nog opmerkingen van wanneer we getrouwd zijn...
Dat wil niks zeggen. Voor hetzelfde geld staat er "loveyourlife is absoluut geen slet!"quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
neejoh zo'n blauwe theedoek uit zijn kontzakquote:Hij zit in een bende''
Na schooltijd Cripje spelen met een blauwe zakdoek om z'n harses zeker?
Je bent gek dat je nog met hem praat, voelt hij zich alleen maar machtiger door. Aangeven die hap. Hij heeft meerdere strafbare dingen gedaan (hacken, stalken bedreigen, voor pooier spelen).quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Deze reactie zocht ik al ja. Mijn broertje roept dat ook altijd. "Mijn account is gehacked!" Nee lul, je hebt dat vinkje met wachtwoord onthouden gewoon aangezet toen je bij een vriend op de computer zat of jullie zaten elkaar op te hitsen om wachtwoorden te vertellen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:50 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij sterk dat zo'n straat dweil genoeg hersencellen heeft om jou te 'hacken', als het al hacken is.
Waarschijnlijk heb jij hem lief vertelt dat je wachtwoord voor alles "loveyourlife1/dvdspeler1" is. Ooooo ik kan niet meer inloggen, góh wat vreemd!Ja dit.. kan .. maar EEN DING BETEKENEN FUDJAVADRIVEBYRATHACKZORS
![]()
TS![]()
Bendes![]()
De hoer uithangen en een straat schoffie de schuld geven op FOK!
quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..
Niet jij weer he ik geloofde je topic bijna totdat ik je naam zag sorry trollquote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Mijn ex-vriend heeft mijn leven de laatste tijd echt lastig gemaakt. Zo heeft hij:
- Tegen allemaal mensen lopen zeggen dat ik zwanger ben, bijna iedereen geloofde hem inclusief mijn moeder.
We zijn al heel lang uit elkaar en hij wou me weer terug maar dat wou ik niet. Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Ik ben 15 en hij is 17.
Klacht: Ex vriend die me nu een beetje bang begint te maken..
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Niet jij weer he ik geloofde je topic bijna totdat ik je naam zag sorry troll
Moet jij geen Naruto kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 03:45 schreef Toradora het volgende:
Troll van het jaar!![]()
Ik moet wel zeggen, je bent wel een volhouder hoor.![]()
Ga bijna denken dat je het nog zelf geloofd ook.
NARUTOquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Moet jij geen Naruto kijken
Eens een bendelid altijd bendelid, ergo je lult of je zit in witnessprotection.quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
Ik zat ook bij de crips toen ik 12 was. Goeie ouwe tijd.
Ik ben verhuisd, maar nog altijd op m'n hoede, je weet maar nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Eens een bendelid altijd bendelid, ergo je lult of je zit in witnessprotection.
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 november 2012 09:26 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een perfect match tussen deze user en die Haan13.
*traantje wegpinkt*quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
Ik zat ook bij de crips toen ik 12 was. Goeie ouwe tijd.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Ik praat nu niet meer met hem maar ik heb opeens en slecht gevoel over dit allemaal.. Ik ben geen troll mensen.Ik zit al een jaar op FOK! en waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil? Omdat het allemaal waar is. Elk topic dat ik hier heb gemaakt is op de waarheid gebaseerd, al is dat moeilijk te geloven.
waarom geen dagboek dan als je alleen kutreacties krijgtquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Ik praat nu niet meer met hem maar ik heb opeens en slecht gevoel over dit allemaal.. Ik ben geen troll mensen.Ik zit al een jaar op FOK! en waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil? Omdat het allemaal waar is. Elk topic dat ik hier heb gemaakt is op de waarheid gebaseerd, al is dat moeilijk te geloven.
Waarom ben je zo rebelsquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Je bent niet de enige, heel veel mensen vragen zich dat af.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil?
TS hoopt op 1 serieuze reactiequote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, heel veel mensen vragen zich dat af.
Ik geloof je.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Dolfijn/xlily/amberlyfaymindy/loveyourlifequote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
We zijn al heel lang uit elkaar en hij wou me weer terug maar dat wou ik niet. Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Ik ben 15 en hij is 17.
Klacht: Ex vriend die me nu een beetje bang begint te maken..
Hoezo ben ik een slet?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef BalotelliFan het volgende:
Serieuze reactie;
Stap 1
Stop met een slet zijn.
Stap 2
???
Stap 3
Profijt
Luister even, je gedraagt jezelf alsof je vele malen beter bent dan iedereen die in jouw leeftijdscategorie valt, je bent hypocriet, je zegt dat iemand arrogant is omdat diegene roddel over anderen terwijl jijzelf hetzelfde doet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slet?Omdat ik een oudere vriend had? Omdat ik experimenteer? Kom op zeg..
ik wil je wel serieus nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..
Wat is er mis met Naruto?quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Moet jij geen Naruto kijken
Aha okequote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
aahah niks ik zag dat je het "ook leuk vond " snapie
Dat sowieso alleen die fillers jezus(wat een bagger)quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
aahah niks ik zag dat je het "ook leuk vond " snapie
Shaman king tot het einde biotchez.quote:
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!quote:
Enige die ik ken. Deze man weet meer dan zelf.quote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!
Zelfs ik kan je hosselen de wonderen zijn de wereld niet uitquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slet?Omdat ik een oudere vriend had? Omdat ik experimenteer? Kom op zeg..
Kijk je ook one piece ik ben Somaliër hoe toepasselijk ik kijk ook gintama en fairy tail toffe seriesquote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!
Waar gaat Fairy Tail over dan??quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Kijk je ook one piece ik ben Somaliër hoe toepasselijk ik kijk ook gintama en fairy tail toffe series
In ruil voor pics van jou vertel ik dat wel hoor ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar gaat Fairy Tail over dan??
Ben je al eens op piratebay.se gekomen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Kijk je ook one piece ik ben Somaliër hoe toepasselijk ik kijk ook gintama en fairy tail toffe series
Zo makkelijk ben ik niet hequote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
In ruil voor pics van jou vertel ik dat wel hoor ?
Sowieso een ekte piraatquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Ben je al eens op piratebay.se gekomen?
jaa ik ben nu de nieuwe one piece aan het kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Lulquote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dan google je het maar doei
Nee, ik ben nog niet helemaal up to date. Ben een half jaar geleden aan de serie begonnen samen met mijn vriend en we zijn nu bij shipudden 189. Tales of the pastquote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dat sowieso alleen die fillers jezus(wat een bagger).Ben je ook up to date ben nou bij eps shipudden 288 en jij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |