Post je problemen op het seksforum van de kindertelefoonquote:
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..quote:
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft maar het is echt niet fijn om te horen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:45 schreef tarantism het volgende:
gedreigd te verkrachten? WTF dat zie ik nu pas? Beter doe je dan aangifte of zoiets toch? Tijd om dit tegen je ouders te vertellen, zo snel mogelijk
Als je verhaal niet is gelogen: Geen enkele aandacht meer aan hem schenken, dat voedt alleen maar. Omdat hij niet op een normale manier bij je kan zijn, probeert hij jou te domineren. Dat komt omdat hij een zielige kneus is.quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft maar het is echt niet fijn om te horen.
joe go melisquote:Op zondag 18 november 2012 00:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jij verdient niet beter. Kuthoer.
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.quote:Op zondag 18 november 2012 00:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je verhaal niet is gelogen: Geen enkele aandacht meer aan hem schenken, dat voedt alleen maar. Omdat hij niet op een normale manier bij je kan zijn, probeert hij jou te domineren. Dat komt omdat hij een zielige kneus is.
Tja dat wordt dan toch echt afschieten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Mijn ex-vriend heeft mijn leven de laatste tijd echt lastig gemaakt. Zo heeft hij:
- Mij gehackt op facebook, twitter, instagram èn youtube
Facebook e.d berichten, aangezien hij in een 'bende' zit heeft hij het IQ van een molen dus een ip ban zal hem hinderen in gekke rap video's te posten etc etc.
- Allemaal posters opgehangen op school met mijn naam en slet in dezelfde zin.
Copyright op die foto's zetten en aangifte doen van 'plagiaat'
- Tegen allemaal mensen lopen zeggen dat ik zwanger ben, bijna iedereen geloofde hem inclusief mijn moeder.
Zeg dat het zijn kind is en vraag alimentatie.
- Mijn kluisje open gekraakt en mijn boeken door de school verspreid
Val met een stormram in huis en roof de hele kanker toko leeg incl. handel e.d
- Meerdere keren gedreigd mij te verkrachten.
Verkracht hem strapon alless![]()
- Via facebook allemaal jongens van school een blowjob aangeboden in mijn naam.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Mijn fietsbanden leeggeprikt.
Prik zijn Alpha zakjes leeg.
je bent 15 kindquote:Op zondag 18 november 2012 00:50 schreef loveyourlife het volgende:
Ik denk niet dat hij het echt doet omdat hij nog gevoelens voor me heeft
Die 27 jarige is hartstikke lief hoor. Ik heb hem laatst weer gesproken en het voelde erg vertrouwd, hij is echt lief.quote:Op zondag 18 november 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
Als het geen 27-jarige is (je vorige ex, right?), is het wel een 17-jarige uitschot bij jou.
Peh. Soort trekt soort.
Ze moet de rollen gewoon omdraaien en zeggen dat zij hem gaat verkrachten als hij niet ophoudt en ook een beetje gaan dealen en alles dan komt het wel goed.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Die 27 jarige is hartstikke lief hoor. Ik heb hem laatst weer gesproken en het voelde erg vertrouwd, hij is echt lief.
FOK!: zo voorspelbaarquote:Op zondag 18 november 2012 01:02 schreef kaulopopo het volgende:
mensen zijn echt fucking dom, nog steeds in deze troll trappen
Ja denk het ook ze loopt nu al squirtent te Fokken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:03 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een beetje aandachtsgeil is.
prima, zelf weten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:55 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik probeer hem te negeren maar we zitten op dezelfde school en dan kom ik hem sowieso tegen en hij flikt me echt teveel nu, ik denk niet dat ik nog lang kalm kan blijven als het zo doorgaat.
Je wordt ook behandeld voor je dissociatie?quote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
Ik bedoel dat ik zo boos word dat ik naar hem schreeuw ofzo, ik ben tot nu toe best kalm gebleven..quote:Op zondag 18 november 2012 01:05 schreef Phunked het volgende:
[..]
Je wordt ook behandeld voor je dissociatie?
We gaan minder met elkaar om maar ze maakt nog opmerkingen van wanneer we getrouwd zijn...quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef PascalDutch het volgende:
Hoe is het trouwens met dat lesbische meisje afgelopen TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |