Jij krijgt niks.quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Resistor het volgende:
Ik hou meer van het Russische spul, doe mij maar een AN-94.
Oké...quote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat sommige noobs menen te weten dat ik niet zeker ben van mijn zaak.Onwetenden.
Achterlijke antwoorden doe je geen BTW op.quote:Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oké...
Wat een achterlijk antwoord btw..
Jij hebt echt een obsessie man met die schietende chicks.quote:
Ga je dan iemand slaan met die ijzeren knuppel ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kans op overleving(terwijl je bij een AK-47 altijd wel kans heb op overleving).
Echte wapenkenner hier hoorquote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ga je dan iemand slaan met die ijzeren knuppel ?en hopen dat ze neervallen op dat mes?
quote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ga je dan iemand slaan met die ijzeren knuppel ?en hopen dat ze neervallen op dat mes?
O das indd niet aardig. Wat voor wapen zou het zijn?quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Het is een wapen dat bijna overal ter wereld verboden is omdat er bijna geen overlevingskans bestaal als je ermee geraakt wordt. (Minpunten:) Hij is zwaar, oud, raakt snel overhit, modder en water is zijn grootste vijand, dus geen ideale wapen voor een guerilla maar één kogel door je harses ben je de helft van je kop kwijt.
H&K G3, jij moet dat weten als wapenkennerquote:Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
O das indd niet aardig. Wat voor wapen zou het zijn?
O ja. Nu herinner ik mij iets van. De afbeelding was bij mij te wazig om een of andere onbekende reden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
H&K G3, jij moet dat weten als wapenkenner
Oja, wat raar zegquote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
O ja. Nu herinner ik mij iets van. De afbeelding was bij mij te wazig om een of andere onbekende reden.
Maak eens een screenshot van de pagina met foto, misschien kan ik je dan helpenquote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Indd. Verbinding doet soms heel traag. Misschien daarom?
Het is inmiddels alweer helder. Bedankt!quote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van de pagina met foto, misschien kan ik je dan helpen
Wat kan jij stom lullen zegquote:Op zondag 18 november 2012 14:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het is inmiddels alweer helder. Bedankt!
Jij hebt blijkbaar weinig kennis over internet en computers?quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat kan jij stom lullen zeg
Een plaatje kan niet wazig zijn
quote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef Hetkapitaal het volgende:
Hier is de lijst van beste (ooit baanbrekende) vuurwapens ten alle tijden naast oorspronkelijk land van productie. All-time greats dus.
1) 5-7 vuistvuurwapen (België)
2) Kalashnikov (Rusland)
3) M-16 mitrailleur (VSA)
4) Colt .45 pistool (VSA)
5) Luger P08 pistool (Duitsland)
6) Desert Eagle pistool (Israël)
7) Glock 22 pistool (Oostenrijk)
Dit zijn dus de wapens waarop jij trots kan zijn om te bezitten. Ze brengen veel betrouwbaarheid, reputatie, en respect met zich mee.
Ja. Het kan niet wazig zijnquote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar weinig kennis over internet en computers?
Ik zou me eens goed indiepen in het onderwerp:quote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Het kan niet wazig zijn
Je ziet een deeltje, of helemaal niets.
Het is verdiepen. En dat topic gaat over een beeldscherm dat alles compleet wazig laat zien, komt door de videokaartquote:Op zondag 18 november 2012 15:23 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik zou me eens goed indiepen in het onderwerp:
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=93289
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |