Totdat er een tegenover je staat, dan maakt dat stel tieten achter die blaffer echt niet uit qua dodelijkheid...quote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb iets met meisjes en wapens, die combinatie vind ik altijd wel grappig.
Mwah, hoe sommige schieten heb je een redelijk grote kans dat je het overleefd.quote:Op zondag 18 november 2012 01:44 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Totdat er een tegenover je staat, dan maakt dat stel tieten achter die blaffer echt niet uit qua dodelijkheid...
quote:Op zondag 18 november 2012 01:41 schreef PKRChamp het volgende:
Ik heb iets met meisjes en wapens, die combinatie vind ik altijd wel grappig.
Of staan gewoon recht met beide benen naast elkaarquote:Op zondag 18 november 2012 01:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vrouwen leunen achterover tijdens het schieten.Wel schattig.
Dat geldt net zo goed voor de mannen; bullshit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 01:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mwah, hoe sommige schieten heb je een redelijk grote kans dat je het overleefd.
Volgens mij heb jij nog nooit in je leven ook maar één keer geschotenquote:Op zondag 18 november 2012 01:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vrouwen leunen achterover tijdens het schieten.Wel schattig.
jij doet alsof je er dingen over weet....quote:Op zondag 18 november 2012 01:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Weet jij dan waar het over gaat?
Dan is alles toch goed.
Omdat sommige noobs menen te weten dat ik niet zeker ben van mijn zaak.quote:Op zondag 18 november 2012 13:41 schreef Mubassie het volgende:
Als de M16 er tussen staat, waarom de Diemaco C7 (Canada) dan niet?
Ik dacht dat deze vrijwel gelijk aan elkaar zouden zijn..
Hahahaquote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat sommige noobs menen te weten dat ik niet zeker ben van mijn zaak.Onwetenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'er in hart en nieren
Vallen ze dan in het water na eenmaal geschoten te worden?quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mensen die helemaal nat worden van moordinstrumenten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |