Ga mieren neuken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb nog veel meer moeite met ik wordt.
Het kan niet wennen mang. Ik word er met de dag zieker van eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb moeite met Biogarde als neger. Biogarde, wat doe je.
Hoe lang is dit al gaande? Ben je al naar de huisarts geweest? Dit klopt niet joh, dit escaleert volledig de pan uit.quote:Op zondag 18 november 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het kan niet wennen mang. Ik word er met de dag zieker van eigenlijk.
Ja, last van m'n kaak, maar moest m'n broek uit doen. Hij zegt, alles is Kool and the Gang. Ik zeg, tis idd koel op de gang, refererend naar m'n zeer kleine fallus door de kou. Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 18 november 2012 00:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe lang is dit al gaande? Ben je al naar de huisarts geweest? Dit klopt niet joh, dit escaleert volledig de pan uit.
In de moslimhel zitten gewoon 72 hoeren.quote:Op zondag 18 november 2012 00:39 schreef Splutje het volgende:
TS gaat naar de moslimhel. Zeg maar dag tegen je 72 maagden
Wat een hufter. Beetje zeggen dat er geen windje in de lucht hangt, terwijl je langzaamaan jezelf bezwangerd door middel van je binnenwaartse erectie vanwege de koele gang. Je zal nu wel blauwe ballen hebben van die temperaturen, al gesolliciteerd bij Lingo?quote:Op zondag 18 november 2012 00:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, last van m'n kaak, maar moest m'n broek uit doen. Hij zegt, alles is Kool and the Gang. Ik zeg, tis idd koel op de gang, refererend naar m'n zeer kleine fallus door de kou. Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb nog veel meer moeite met ik wordt.
WALHALLA ALLAH VERVLOEKEN JIJ MOGE HET EEUWIGE HELLEVUUR JOU EN JE HOERENZOON STRAFFEN ALLAH HAKBAR BOEMquote:
Allah en jezus zitten gwn te chillen ergens, ofzoiets.quote:Op zondag 18 november 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
WALHALLA ALLAH VERVLOEKEN JIJ MOGE HET EEUWIGE HELLEVUUR JOU EN JE HOERENZOON STRAFFEN ALLAH HAKBAR BOEM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |