SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
blegh, hopelijk hebben ze daarvoor wèl een goed leven gehad danquote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Euthanasie zouden ze moeten versoepelen.. als je sommige bejaarden ziet . Hoe uitzichtloos leven ze leiden en maar niet doodgaan..![]()
Ja. Maar dat herinneren ze zich vaak niet meer als ze bijvoorbeeld dement zijn, echt zo sneu.quote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
blegh, hopelijk hebben ze daarvoor wèl een goed leven gehad dan
dat is tegenwoordig 67quote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik schijn nu de leeftijd te hebben die iedereen wil hebbem, maar goed.
pandaquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh man ik heb donkere kringen onder mijn ogen
is vet duur, donaties zijn welkom thxquote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gwn intresse.
auping is goed [ afbeelding ]
giro 555?quote:Op zondag 18 november 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is vet duur, donaties zijn welkom thx
Wrm lig je duplbbel flisp?
waarom 351 danquote:Op zondag 18 november 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms klik ik erop en lees ik mee met een-hoofd
Giro 351 kash
quote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee we zaten gewoon te kletsen en te kijken naar het uitzicht ofzo.
Noquote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jan ging jij nou mee naar Mike&Thomas?
quote:
Niet zo moeilijk.quote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom zo stiekems. Ik houd van roddels.
Volendam?quote:Op zondag 18 november 2012 15:51 schreef Faaluser het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thumbs up if you regocnise this place!
the fuck is dat voor gatquote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef Faaluser het volgende:
[ afbeelding ]
LIKE if you recognize. SCROLL if you have no heart.
Beemster dan of ik verwar het met de deen of mijn geheugen was toen te veel aangetast door drankquote:Op zondag 18 november 2012 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof wij hier een AH hebben, bitchpls.
5 Deens ofzo hier in deze gemeente.quote:Op zondag 18 november 2012 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beemster dan of ik verwar het met de deen of mijn geheugen was toen te veel aangetast door drank
5 deens! Das wel veelquote:Op zondag 18 november 2012 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5 Deens ofzo hier in deze gemeente.En een dirk vd broek.
Ja.quote:Op zondag 18 november 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 deens! Das wel veelEn dirk is ook altijd goed.
Ze gaan nog steeds naar AH in Purmerendquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Best bizar. Maarja. Volendammers he.
En voor de 2e x onder leiding van Koeman. Ik denk dat dit een stukje legacy van Guidetti is. Guidetti sprak vast met Pelle en zei tegen Pelle van: Jongen, ook jij kan je legend maken bij Feyenoord. En dat Pelle dus nu.quote:Op zondag 18 november 2012 16:42 schreef Beach het volgende:
Flips leg me eens uit waarom Pellé nu wel aan de lopende band scoort en toen bij AZ geen bal raakte
De échte echte niet hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze gaan nog steeds naar AH in Purmerend
[..]
En voor de 2e x onder leiding van Koeman. Ik denk dat dit een stukje legacy van Guidetti is. Guidetti sprak vast met Pelle en zei tegen Pelle van: Jongen, ook jij kan je legend maken bij Feyenoord. En dat Pelle dus nu.
Ik had van de week toch echt een paar volendammersquote:Op zondag 18 november 2012 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De échte echte niet hoor.Onmogelijk gewoon!
hehehequote:Op zondag 18 november 2012 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had van de week toch echt een paar volendammersDie lekker half in hun eigen taaltje brabbelen
Mijn moeder is Surinamer, mijn vader blanke Hollander.quote:
Mokkaprincesje.quote:Op zondag 18 november 2012 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn moeder is Surinamer, mijn vader blanke Hollander.
Als je nog een snee erbij wilt op je hoofd, vooral zo doorgaan.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je nog een snee erbij wilt op je hoofd, vooral zo doorgaan.
[..]
[..]
♪♫♫ ♫ I hated you, I loved you too ♫♪ ♫♫♪quote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef Beach het volgende:
Hij is gewaarschuwd deze meid djoekt ecto's zoals hij zonder zorgen.
quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was dat maar zo ja, dan was er minder rassenhaat omdat we gewoon met de hele mensheid konden haten op de glitterende vampiers
tha fuck dat is een heel ander topic zit ik daar ineens te postenquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
tha fuck dat is een heel ander topic zit ik daar ineens te posten
Rust in vrede?quote:Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo stilll en zo verloren ging je weggg
Jaa je moet wat hequote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
YouTube nog steeds gebruiken tegenwoordig?
Hoelaat opstaan dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
Eigenlijk moet ik ook al gaan slapen numaar nog geen zin in
snitch allesquote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die heeft hij nog tegoed van me
Woensdag?quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Cosjeeee. Wanneer gaan wij daten?Ik heb behoefte aan een knuffel
![]()
![]()
doe je dan ook je penis tussen je benen?quote:
Notes zijn statusquote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef Faaluser het volgende:
2 Notes op mijn account waarvan één dankzij Leeell.
Ik heb er een paar meer hoor, dikke carequote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef Faaluser het volgende:
2 Notes op mijn account waarvan één dankzij Leeell.
als een autistquote:Op maandag 19 november 2012 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
help mensen willen leuke dingen doen, met mij erbij, hoe moet ik reageren?
nee manquote:
kom hatenquote:
Dankje, zeg tegen Klip dat ik van 'm houdquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb zoveel honger, ik denk dat ik dood ga.
Zal ik doen ja, welke bloemen wil je op je begrafenis? Of wordt het een crematie?quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankje, zeg tegen Klip dat ik van 'm houd
maar dan staat er RIP Bloempje en dan liggen er bloemen en denken mensen dat die bloemen zijn overledenquote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik doen ja, welke bloemen wil je op je begrafenis? Of wordt het een crematie?
Zonnebloemen. En nee, begrafenis. En ik wil heel veel eten, waaronder pizza en brownies. En kleffe cake. Stort voor de vorm maar wat mee m'n graf in.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ik doen ja, welke bloemen wil je op je begrafenis? Of wordt het een crematie?
Ik het toch in het echt niet Bloempje zot.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
maar dan staat er RIP Bloempje en dan liggen er bloemen en denken mensen dat die bloemen zijn overleden
gaat om het ideequote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik het toch in het echt niet Bloempje zot.
Check, check, check. Alles komt goed.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zonnebloemen. En nee, begrafenis. En ik wil heel veel eten, waaronder pizza en brownies. En kleffe cake. Stort voor de vorm maar wat mee m'n graf in.
Oh oke wacht.quote:
Perfect! mijn dag is weer goedquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke wacht.
Hihi! Jaajooohhh, wat geeek!
Zoiets?
hypothermie ?quote:
Nou, jij gaat mijn leven wel redden nu denk ik.quote:
Ook dat.quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef leeell het volgende:
[..]
hypothermie ?
hypochonder zul je bedoelen.
dat zou ook nog eens kunnen jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef leeell het volgende:
[..]
hypothermie ?
hypochonder zul je bedoelen.
Dankjewelquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg bloempje wat lees ik hier voor narigheid over een graf.
*aait wat* en geeft een warme chocolademelk met slagroom.
Zeker weten!quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik denk dat dat goed gaat werken. Zitten er mini marshmallows op ook nog?
quote:
LACH NIET! IK WAS TERMINAAL JA!quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
LACH NIET! IK WAS TERMINAAL JA!Hai Klinks.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef K-Cash het volgende:
een waarzegger zei nog dat het goed zou komen
jawelll die voldoende gaat er komennnquote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn tentamen van morgen.helaas niet
Oh mooi! Zie je nou wel. Niets nodig om te stressen. Gaat wel goed met mijquote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]always look on the briiight side of life, tadum tadum
Hoii ik had vandaag simudag, enorm veel stress om niksging uiteindelijk wel goed, ofzo.
Hoe is het met jou?
zangiefquote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
heej klimlertlekfddfk pver [aar weken wreck it ralph!!! :_D
dat lijkt me bijzonder knap danquote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jawelll die voldoende gaat er komennn
quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef wolfrolf het volgende:
heej klimlertlekfddfk pver [aar weken wreck it ralph!!! :_D
ik ben jellyquote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh mooi! Zie je nou wel. Niets nodig om te stressen. Gaat wel goed met mijGisteren gezellig met vriendinnetje sushi gemaakt en doctor who gekeken en dat gaan me morgen voortzetten
.
Ja mensch, natuurlijk wel. Ik ga straks fijn in bad zitten en dan de stagedingen van mijn leerling doorlezen die morgen komtquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben jelly![]()
MOET JIJ NIET STUDEREN JONGEDAMA;!
mogen dieren mee in de les dan?quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja mensch, natuurlijk wel. Ik ga straks fijn in bad zitten en dan de stagedingen van mijn leerling doorlezen die morgen komtMaar ik moet ook ontspannen. Alleen is dit dan de tweede keer op rij dat ik met een mogelijke kater in de les verschijn woensdag
.
HELEMAAL WEL. POTDORIE IK HAD ALLES OP TIJD AF. Ik heb gewoon even niet zoveel te doen nu aan school, jeetjequote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Den Haags is duidelijk niet goed voor je studieresultana mevrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |