SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
blegh, hopelijk hebben ze daarvoor wèl een goed leven gehad danquote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Euthanasie zouden ze moeten versoepelen.. als je sommige bejaarden ziet . Hoe uitzichtloos leven ze leiden en maar niet doodgaan..![]()
Ja. Maar dat herinneren ze zich vaak niet meer als ze bijvoorbeeld dement zijn, echt zo sneu.quote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
blegh, hopelijk hebben ze daarvoor wèl een goed leven gehad dan
dat is tegenwoordig 67quote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik schijn nu de leeftijd te hebben die iedereen wil hebbem, maar goed.
pandaquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh man ik heb donkere kringen onder mijn ogen
is vet duur, donaties zijn welkom thxquote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gwn intresse.
auping is goed [ afbeelding ]
giro 555?quote:Op zondag 18 november 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is vet duur, donaties zijn welkom thx
Wrm lig je duplbbel flisp?
waarom 351 danquote:Op zondag 18 november 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms klik ik erop en lees ik mee met een-hoofd
Giro 351 kash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |