SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trein is 2 uur voor mij geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hoeven maar een kwartier met de trein
[..]
Paganfest in Eindhoven met o.a. Alestorm en Arkona
http://www.effenaar.nl/agenda/7367![]()
Eindhoven zit wel op het nachtnet toch?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm, oke. Ik ken eigenlijk alleen Alestormquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hoeven maar een kwartier met de trein
[..]
Paganfest in Eindhoven met o.a. Alestorm en Arkona
http://www.effenaar.nl/agenda/7367![]()
![]()
Alestorm alleen is al tof genoeg om voor te komenquote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik ken eigenlijk alleen Alestorm![]()
![]()
Geen flauw ideequote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trein is 2 uur voor mij geloof ik.![]()
Eindhoven zit wel op het nachtnet toch?
Maar jij zou wel minstens 1,5 uur onderweg zijn ja.![]()
het enige fijne van treinen is dat ze bruikbaar zijn als je gezopen hebt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja, het is in Eindhoven? Dat is nogal lastig reizen voor mij.quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alestorm alleen is al tof genoeg om voor te komen![]()
Dit dusquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
het enige fijne van treinen is dat ze bruikbaar zijn als je gezopen hebt![]()
Vanaf centraal is het al 2 uur. Dan moet ik dus ook nog een kwartier fietsen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Maar jij zou wel minstens 1,5 uur onderweg zijn ja.![]()
Kijken of ik de auto kan bietsen. Maar Eindhoven is zo kut rijden in de avond.
Twijfels twijfels. Misschien kan ik van iemand een ritje bietsen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee man, eindhoven is perfect rijden.quote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanaf centraal is het al 2 uur. Dan moet ik dus ook nog een kwartier fietsen.![]()
Kijken of ik de auto kan bietsen. Maar Eindhoven is zo kut rijden in de avond.
Twijfels twijfels. Misschien kan ik van iemand een ritje bietsen.
Voor de effenaar zet je je auto neer op een parkeerterrein net voor de mediamarkt.
Is het goedkoopste.![]()
Heb er een keer gereden in het donker. Was onoverzichtelijk met debiel grote rotondes waar niks goed stond aangegeven en verlichting die het de helft van de tijd niet deed.quote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, eindhoven is perfect rijden.
Voor de effenaar zet je je auto neer op een parkeerterrein net voor de mediamarkt.
Is het goedkoopste.
Een wonder dat ik daar geen boete heb gekregen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan vraag ik me af hoe je gereden hebt, en de a2 enzo is helemaal klaar nu he.quote:Op zondag 18 november 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er een keer gereden in het donker. Was onoverzichtelijk met debiel grote rotondes waar niks goed stond aangegeven en verlichting die het de helft van de tijd niet deed.
Een wonder dat ik daar geen boete heb gekregen.
Is bijna 1 rechte weg richting centrum.![]()
Dat weet ik echt niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je gereden hebt, en de a2 enzo is helemaal klaar nu he.
Is bijna 1 rechte weg richting centrum.
Misschien wil CM wel mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
CM ?quote:Op zondag 18 november 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer.
Misschien wil CM wel mee.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Weltrusten! Leuke UI.quote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tristen mensen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ah, Captain Maximum ?quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
User in de andere SC, die er af en toe is.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind het perfect rijdenquote:Op zondag 18 november 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
Eindhoven slecht?
Ik kom daar vaak en alleen het centrum is eenrichtingsverkeer.
![]()
heb d'r hier nog nooit gezienquote:
meesten van daar zie je ook wel hierSame shit, different day
SC hopper present![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt.quote:Op zondag 18 november 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb d'r hier nog nooit gezien
meesten van daar zie je ook wel hierEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zet hem altijd neer op een parkeerterrein net voor de mediamarkt.quote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same
Ken 2 gratis plekjes vlakbij het centrum
Is ook niet heel duur.![]()
trek d'r hier heenquote:
'daar' is het sowieso vaak behoorlijk stil de laatste tietSame shit, different day
SC hopper present![]()
primaquote:
lekker op het bankje met chips (op helaas) en een lekker drankje
en met jou?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waar is dat ongeveer? 1 plek is +/- 10 lopen vanaf het centrumquote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd neer op een parkeerterrein net voor de mediamarkt.
Is ook niet heel duur.![]()
![]()
Couldn't be better.quote:Op zondag 18 november 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima
lekker op het bankje met chips (op helaas) en een lekker drankje
en met jou?
Depeche Mode in mijn hoofd door die gore kutreclame.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Net voor de mediamarkt en voor het centrum dus zit er aan de linkerkant 1 of ander kantoorpand waar een parkeerterrein bij is.quote:Op zondag 18 november 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar is dat ongeveer? 1 plek is +/- 10 lopen vanaf het centrum
Net voor je dat tunneltje ingaat,![]()
Yes.quote:En een kleine pluizenbol die met m'n sjaal speelt.
Welke reclame?quote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
Depeche Mode in mijn hoofd door die gore kutreclame.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.En een kleine pluizenbol die met m'n sjaal speelt.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat is er morgen dan?quote:
Dat zijn toch die 3 torens?quote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net voor de mediamarkt en voor het centrum dus zit er aan de linkerkant 1 of ander kantoorpand waar een parkeerterrein bij is.
Net voor je dat tunneltje ingaat,![]()
O, dat. Nee, geen kaartjes.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Taken 2 in Almere, kaartjes van FOK!Jij wel?
quote:C'est la vie
O, die.quote:
Er zit een pinautomaat bij en een trap naar beneden naar het beursgebouw.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik zo niet, ik zal de volgende keer eens kijken hoe het precies heet
@Fera, aah volgende keer![]()
![]()
Ik parkeer altijd gewoon onder de heuvelgallerij. Makkelijkste plek, wat het kost weet ik eigenlijk niet
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Hm dat volg ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
Het is bij het regus business centre Muh
Ken wel het wtc maar dat is niet naast de mediamarkt.![]()
Kutcommercials.quote:
Maar het werkt mooi niet, want ik dacht dat het een Renault was.
TAKE THAT VOLKSWAGONC'est la vie
Ik parkeer liever @ tuequote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
Ik parkeer altijd gewoon onder de heuvelgallerij. Makkelijkste plek, wat het kost weet ik eigenlijk niet
.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Franse auto's.quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutcommercials.
Maar het werkt mooi niet, want ik dacht dat het een Renault was.
TAKE THAT VOLKSWAGON
Het is er ook vlak voor.quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat volg ik niet
Ken wel het wtc maar dat is niet naast de mediamarkt.
Fellenoord 130![]()
Dat hele land:quote:
Behalve die Taxi films.C'est la vie
Ik zou daar wel willen studerenquote:, maar dat is toch veelste ver van het centrum man
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hele land:
Behalve die Taxi films.![]()
Die films.
Dat is tussen de mm en het beursgebouw in toch ?quote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is er ook vlak voor.
Fellenoord 130The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik was er bijna gaan studeren. Maar toch niet helemaalquote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou daar wel willen studeren, maar dat is toch veelste ver van het centrum man
.
![]()
![]()
Ik kan nu niet kijken op google, zit mobielquote:Op zondag 18 november 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is er ook vlak voor.
Fellenoord 130. Waar ik sta is 1 blok verder en kost niks
.
![]()
Why not ?quote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was er bijna gaan studeren. Maar toch niet helemaalThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Door station heen, ben je er zoquote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou daar wel willen studeren, maar dat is toch veelste ver van het centrum man
.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
EMILIEN!quote:C'est la vie
Minstens 10 minuten lopenquote:Op zondag 18 november 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door station heen, ben je er zo, ik hoef alleen maar de lift naar boven te nemen
.
Het is bij het beursgebouw/ de ing de straat oversteken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is tussen de mm en het beursgebouw in toch ?![]()
Je zou maar eens 10 minuten lopen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Minstens 10 minuten lopen, ik hoef alleen maar de lift naar boven te nemen
.
Ja ik weet waar je bedoelt denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is bij het beursgebouw/ de ing de straat oversteken..
Ja hequote:.
Ik was daar gaan kijken bij scheikundige technologie. Ik ben overal eigenlijk wel eens gaan kijkenquote:
Nu ben ik tevreden aardwetenschappenstudent in Utrecht![]()
![]()
Pak de segway.quote:Op zondag 18 november 2012 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je bedoelt denk ik.
[..]
Ja he.
Ah ok, dat kanquote:Op zondag 18 november 2012 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was daar gaan kijken bij scheikundige technologie. Ik ben overal eigenlijk wel eens gaan kijken
Nu ben ik tevreden aardwetenschappenstudent in Utrecht.
Die zou ik wel een willenquote:.
quote:Lijkt me wel grappig om een keer te proberen. Alleen niet met zo'n suffe groep mee.quote:
mijn collega's hebben er laatst op gereden in Amsterdam
maar ik kon niet mee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan het, een van de niet zo vele dingen die ik onthouden heb van bij elektrotechniekquote:Op zondag 18 november 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt nog tegen om op zo'n ding te rijden![]()
![]()
Mijne ook niet, daarom ben ik toen maar gaan werkenquote:Op zondag 18 november 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een opleiding kiezen was best wel een hel, kiezen is niet zo mijn sterke punt. Had ik nooit moeten doen
.
ik voel je pijnquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne ook niet, daarom ben ik toen maar gaan werken. Had ik nooit moeten doen
.
![]()
Ik heb 9 maanden in de snackbar gewerkt, toen was ik het best wel zatquote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne ook niet, daarom ben ik toen maar gaan werken. Had ik nooit moeten doen
.
Als je doel tijdelijk gaan werken is moet je gewoon een kutbaan zoeken, anders komt het niet meer goed ;P![]()
Maar jij hebt een kroegquote:, ik werk maar op een brouwerij
. En jij tapt niet eens mijn bier
.
Mijn doel was niet tijdelijk te gaan werken toenquote:Op zondag 18 november 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 9 maanden in de snackbar gewerkt, toen was ik het best wel zat
Als je doel tijdelijk gaan werken is moet je gewoon een kutbaan zoeken, anders komt het niet meer goed ;P.
Ben nu wel aan het kijken naar een thuisstudie ofzo, maar twijfel nog wat ik wil.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Heb de kroeg niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij hebt een kroeg, ik werk maar op een brouwerij
. En jij tapt niet eens mijn bier
.
Daar hoef je in deze tijd ook niet jaloers op te zijn.![]()
Ik dacht dat ik waarschijnlijk spijt zou krijgen als ik niet weer ging studeren, ook al leek het me nietsquote:Op zondag 18 november 2012 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn doel was niet tijdelijk te gaan werken toen.
Ben nu wel aan het kijken naar een thuisstudie ofzo, maar twijfel nog wat ik wil.
Dus ben toch maar weer gaan zoeken toen.![]()
Ow..quote:Op zondag 18 november 2012 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb de kroeg niet meer.
Daar hoef je in deze tijd ook niet jaloers op te zijn.
Jaloers was ik ook niet, iig niet op de kroeg, wel op het eigen baas zijn
.
Slim!quote:Op zondag 18 november 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik waarschijnlijk spijt zou krijgen als ik niet weer ging studeren, ook al leek het me niets
Dus ben toch maar weer gaan zoeken toen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat is wel iets om jaloers op te zijn jaquote:Op zondag 18 november 2012 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow..
Jaloers was ik ook niet, iig niet op de kroeg, wel op het eigen baas zijn
.
![]()
Ik zou wel eigen baas willen zijn, weet alleen nog niet wat voor bedrijf ik zou willen beginnenquote:Op zondag 18 november 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel iets om jaloers op te zijn ja.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: