SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Juist niet teveel ophangenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Wat is leuk om aan de muur te hangen?
Heb al een aantal filmposters die ik daar ga ophangen.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Juist niet teveel ophangenlijkt je kamer zo snel een rommel
Neequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon foto van Happy in jouw kamer hangen.
Ah een fixie fantasie van reality naar reality, iemand opzoeken die bijna identiek op iemand anders lijkt en er op fappen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Dan kies ik zelf wel een Aziatische vrouw uit op een poster die op A-J lijkt
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah een fixie fantasie van reality naar reality, iemand opzoeken die bijna identiek op iemand anders lijkt en er op fappen.
Dus zo eentje ben jij.
Niemand lijkt op mij G, ik ben uniek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
Dan kies ik zelf wel een Aziatische vrouw uit op een poster die op A-J lijkt
Alle Aziaten lijken op elkaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand lijkt op mij G, ik ben uniek.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alle Aziaten lijken op elkaar.
Nou ik ben echt jaloers hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar twilight breaking dawn part 2!!!!!
Toen ik die commercial in de bios zag werd mijn gezichtquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar twilight breaking dawn part 2!!!!!
Hjb, alleen negers lijken op elkaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alle Aziaten lijken op elkaar.
Ja, en alle gingers ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hjb, alleen negers lijken op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |