vreemd mijne houd het nu aardig vol qua goedweergeven, maargoed dan ook nog niet aan de lader gehadquote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Xenorium het volgende:
Batterij indicator is beter maar nog niet perfect. Had toch toen hij helemaal opgeladen was @ 100% dat hij in 5 minuten terugzakte naar 93%, daarna wel langzaam 92%, 91% enz. Na het ontpluggen van de lader spring hij gelijk van 100% naar 99% enz.
Hopelijk is de volgende update weer beter, moet nog steeds verschillende roms proberen maar dan ben ik weer al mijn settings kwijt.
Anyways kan beter, maar het is beter dan T09. Iets.
ja via Gapps jaquote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb niks aan mijn build prop gedaan, NS Reisplanner Extra staat gewoon op mijn Neo geinstalleerd via de playstore.
Jaa tutorialquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Xenorium het volgende:
Zal alle tools die ik gebruikt hebt en gegarandeerd werken bij elkaar rapen en een kleine tutorial maken.
Mijn pakketje ging op 9 november met het vliegtuig..quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Tonkey het volgende:
Voor de mensen die via lightake besteld hebben met gratis verzending:
Vanaf het moment dat het pakketje in het vliegtuig gaat duurt het 5 tot 7 werkdagen voor deze in Nederland zichtbaar is en een 3S code krijgt. Bij mij ziet het er dus naar schatting zo uit:
Besteld: 7 november
Verzonden: 9 november
Per vliegtuig vertrokken: 14 november
Aankomst NL: 23 november
Bezorgd: rond 26/28 november
Nu weet ik niet of lightake voldoende info op het pakket zet, dit zou namelijk veel schelen bij douane. (los van heffing, puur op snelheid). Zo vertelde de man van TNT het. Zit je binnen de 5-7 werkdagen nadat het per vliegtuig is vertrokken? Bel 0900-0570 en dan keuze 2. Kost wel iets van 45 cent per minuut maar je krijgt er heel snel iemand aan de lijn.
Zelf ga ik eigenwijs zijn en bel aan het eind van werkdag 6 (as donderdag) zodat ik weet of het dit weekend nog kan lukkenZal wel niet, maargoed
De basis voor het erin flashen van een recovery is reeds beschreven in deze post:quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Xenorium het volgende:
Dat zal het zijn. In principe zijn er wel tutorials voor het flashen van deze chipset.
http://bm-smartphone-revi(...)ashing-tutorial.html
Wat wel vaak een probleem is, is het flashen vanaf een 64 bit windows. Ik heb zelf alles gedaan via Windows Vista 32bit.
Zal alle tools die ik gebruikt hebt en gegarandeerd werken bij elkaar rapen en een kleine tutorial maken. Wel kan ik het niet bevestigen of dit allemaal zo soepel gaat lopen voor Windows 7. Windows 8 werkt sowieso niet met de tools. Als het niet lukt en je hebt een 64 bit windows, dan weet je waar het aan ligt.
En engelse recovery, die heb je al toch? Standaard. Je wil mijn gepackte CWMR flashen zodat je gapps eroverheen kan flashen bedoel je denk ik.
dat bedoel ik in die CWMR die wil ik graag kunnen draaien op mijn neoquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Xenorium het volgende:
Dat zal het zijn. In principe zijn er wel tutorials voor het flashen van deze chipset.
http://bm-smartphone-revi(...)ashing-tutorial.html
Wat wel vaak een probleem is, is het flashen vanaf een 64 bit windows. Ik heb zelf alles gedaan via Windows Vista 32bit.
Zal alle tools die ik gebruikt hebt en gegarandeerd werken bij elkaar rapen en een kleine tutorial maken. Wel kan ik het niet bevestigen of dit allemaal zo soepel gaat lopen voor Windows 7. Windows 8 werkt sowieso niet met de tools. Als het niet lukt en je hebt een 64 bit windows, dan weet je waar het aan ligt.
En engelse recovery, die heb je al toch? Standaard. Je wil mijn gepackte CWMR flashen zodat je gapps eroverheen kan flashen bedoel je denk ik.
idd even de juiste files allemaal, want een foute recovery flashen = dode neoquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
De basis voor het erin flashen van een recovery is reeds beschreven in deze post:
DIG / Chinese Smartphones #6 - Bang-for-buck up yo life!
Gaat inderdaad om de juiste software, drivers, files en recovery .img.
Als je dat ergens bij elkaar kan neerzetten ben je echt een held!
het is ook niet goed om hem helemaal leeg te laten lopen! bij <5% zeker aan de lader gooienquote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Hee mensen, hoe gaat jullie Neo om met het helemaal leeg laten lopen van de batterij tot de telefoon zichzelf afsluit?
Bij mij lijkt het dan net of ie niet meer wil opladen aan zowel het stopcontact en de pc. nog wel de 'tril' van dat ie hem probeert aan te zetten als ik de aan-knop paar seconden induw maar verder niks.
Na de batterij er een paar keer uithalen en aan de lader laten start ie dan met veel pijn en moeite dan eindelijk op.. en dan reageert het touchscreen dus soms een kwart scherm boven of onder waar ik druk.
Ik zal er zo een filmpje van posten.
Heeft de Neo dan geen failsafe zoals Samsung (download mode) of Sony (flashmode)? Hoe hard je ook faalt met flashen, dat brick je niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd even de juiste files allemaal, want een foute recovery flashen = dode neo..
en dat is nou juist niet wat wij willen
Ik wil er gewoon weg niet op gokken dat hij dit heeftquote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Heeft de Neo dan geen failsafe zoals Samsung (download mode) of Sony (flashmode)? Hoe hard je ook faalt met flashen, dat brick je niet echt.
Ok dan ga ik op zoek naar een appje die de telefoon uitschakelt als de batterij onder de 5% komtquote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
het is ook niet goed om hem helemaal leeg te laten lopen! bij <5% zeker aan de lader gooien
Geweldig!!!quote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon weg niet op gokken dat hij dit heeft, door gewoon een tutorial te maken, die duidelijk aangeeft welke bestanden je nodig hebt.. voorkom je een hoop ellende..
Ik ben momenteel bezig voor de mensen om een T10 update tutorial te maken
Dat ziet er vaag uit, dat heb ik nog niet meegemaakt bij mijn Neo. Heb je iets geflashed, wat heb je er precies mee gedaan? Is dit alleen maar bij een (bijna) lege batterij of altijd? Was dit al zo bij aankomst?quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ok dan ga ik op zoek naar een appje die de telefoon uitschakelt als de batterij onder de 5% komt![]()
filmpje van mijn probleem:
https://www.dropbox.com/s/67jm5qb4m0wkyp6/121119-181634.avi
edit: blijkbaar versnelt die dropbox player het filmpje omdat ie met 5fps vanaf me brakke oude telefoon is opgenomen. filmpje downloaden bovenaan krijg je hem op normale snelheid met mijn mooie stem erbij op het einde/
Na 3 minuten aan de lader gehad te hebben gaf ie de batterij op 24% aan (yeah right) en reageerde het touchscreen heel af en toe nog raar. Nu na 20 minuutjes aan de lader zit ie op 31% en doet ie het inmiddels weer perfect normaal zonder dat een reboot nodig was. No worries dus, ik wilde het gewoon even laten zien. Gisteren had ik dit ook al en zat ik hier al te janken voor hulp maar heeft het zich ook vanzelf opgelost toen de batterij weer voller werd.quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Dat ziet er vaag uit, dat heb ik nog niet meegemaakt bij mijn Neo. Heb je iets geflashed, wat heb je er precies mee gedaan? Is dit alleen maar bij een (bijna) lege batterij of altijd? Was dit al zo bij aankomst?
Nou hier geloof ik dus helemaal niets van. ik heb een stuk of 10x een recovery geflasht waarvan ik op voorhand wist dat die niet voor de neo bedoeld was. Kon elke keer gewoon een nog booten. Dit geldt ook voor de amoi n821quote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd even de juiste files allemaal, want een foute recovery flashen = dode neo..
en dat is nou juist niet wat wij willen
Maybe. Anders flash je de T10 rom en start je fris, wel zorgen dat je batterij eerst 100% is. Als dat het niet is, misschien een brakke batterij. Alles kan.quote:Op maandag 19 november 2012 18:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Na 3 minuten aan de lader gehad te hebben gaf ie de batterij op 24% aan (yeah right) en reageerde het touchscreen heel af en toe nog raar. Nu na 20 minuutjes aan de lader zit ie op 31% en doet ie het inmiddels weer perfect normaal zonder dat een reboot nodig was. No worries dus, ik wilde het gewoon even laten zien. Gisteren had ik dit ook al en zat ik hier al te janken voor hulp maar heeft het zich ook vanzelf opgelost toen de batterij weer voller werd.
Misschien heeft het er iets te maken met dat ik eergisteren alle chinese meegeleverde appjes ging bevriezen met Gemini app manager. Ik heb toen direct alles al weer unfrozen (behalve die QQ security wat een aggressieve -malware- was dat jonge).
Tja dat zijn de risico's die ik lees hier, algemene instructie voor het flashen van recovery..quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef i124Q het volgende:
[..]
Nou hier geloof ik dus helemaal niets van. ik heb een stuk of 10x een recovery geflasht waarvan ik op voorhand wist dat die niet voor de neo bedoeld was. Kon elke keer gewoon een nog booten. Dit geldt ook voor de amoi n821
quote:Very important warning: Always make sure that you trust the sources of the ROM you download and know that it is meant for your phone. After flashing a wrong preloader, your phone will be completely dead (can't be powered on, it will not charge and won't be detected anymore by the computer) and there is no way to recover it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |