En kan dit dan alleen bij HK post of ook bij China Post?quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Whehe
Trouwens, wanneer je pakketje 'overseas' is, kan je dan bij TNT je tracking aanvragen?
Heb dit namelijk nog nooit gedaan.
Je kunt het al proberen inderdaad, maar er gaan soms nog een aantal dagen overheen voordat TNT het pakketje vrijgegeven krijgt van de douane. Tot dat moment wordt er sowieso geen NL's tracking nummer aangegeven en zul je dus moeten wachten.quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Whehe
Trouwens, wanneer je pakketje 'overseas' is, kan je dan bij TNT je tracking aanvragen?
Heb dit namelijk nog nooit gedaan.
Beide, want TNT neemt hun pakketten over ter bezorging.quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En kan dit dan alleen bij HK post of ook bij China Post?
Wanneer verzonden? Ik heb de 14e de melding verzonden gekregen. Paar werkdagen pas, maar ik hoop op deze week. Dat zou 2 weken zijn, dat is snel weet ik maar hopen is leuk...quote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Je kunt het al proberen inderdaad, maar er gaan soms nog een aantal dagen overheen voordat TNT het pakketje vrijgegeven krijgt van de douane. Tot dat moment wordt er sowieso geen NL's tracking nummer aangegeven en zul je dus moeten wachten.
Ik wacht inmiddels ook al ruim een week op goed bericht hierover
Bedoel je met de melding verzonden die melding van "has left honkong" ? Heb die de 15e gekregen, maar ik richt mij toch maar gewoon op volgende week ofzo, wil mijzelf niet te veel valse hoop geven ^^quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wanneer verzonden? Ik heb de 14e de melding verzonden gekregen. Paar werkdagen pas, maar ik hoop op deze week. Dat zou 2 weken zijn, dat is snel weet ik maar hopen is leuk...
Jaja, gij waart degene die mij zei dat het op bpost ook te tracken isquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef stefke001 het volgende:
Vincent_vd : ook via airmail ? Bij mij ook nog status The item (***) left Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012. Zal inderdaad mss voor volgende week zijn.
Daar hoeft je niet bang om te wezenquote:Op maandag 19 november 2012 11:40 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Lastig bellen als DHL je telefoon nog moet brengen
9 november...quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wanneer verzonden? Ik heb de 14e de melding verzonden gekregen. Paar werkdagen pas, maar ik hoop op deze week. Dat zou 2 weken zijn, dat is snel weet ik maar hopen is leuk...
Dan stel ik mijn verwachting ook maar met een weekje bij.quote:
Kun je wel los bestellen hoorquote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Xenorium het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een extra batterij bestellen, en een backcover en screenprotector, ikvind dat belletje onder de huidige niet zo mooi.
Extra batterij bij lightake kun je niet los bestellen? Hoe?
Tgoh er was toch een tijdje gedoe met de machtswissel daar in China waardoor batterijen tegengehouden werden door de post ofzoiets. Weet er het fijne ook niet van maar had hier toch een paar keer iets gelezen van dat dat tot een bepaalde datum niet ging gaan, denk dat anderen hier meer over weten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Xenorium het volgende:
Nice, bedankt. Wat bedoel je trouwens post die de batterij tegenhoudt? Kan ik die niet laten shippen met de gratis chinese post? 1 extra batterij is genoeg.
ik had vernomen van lightake sales manager, dat de order statussen allemaal niet waren veranderd deze week..quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef henkieve het volgende:
Nog steeds aan het wachten tot LT de neo opstuurd. 14 nov verschil betaald, en nu de 19e nog steeds niets verstuurd.. wachten is niet geschikt voor mij.
Had ik ook, en geen probleem ondervonden.quote:[b]Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Downstar
vraag me alleen af of het straks geen probleem gaat geven dat ik al een playstore heb, als ik recovery ga flashen en dan gapps dan will updaten via zipje..
Zal er met die T10 update niet al root in?quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Downstar het volgende:
Zo Update T10 ff via de stock revocery geflasht.. Kleuren lijken inderdaad een stuk beter te zijn!
Tevens weer even opnieuw geroot via mijn methode.. was geen probleem..
Ben nu ff de backup van apps en systeemdata terug aan zetten via Titaniumbackup
vraag me alleen af of het straks geen probleem gaat geven dat ik al een playstore heb, als ik recovery ga flashen en dan gapps dan will updaten via zipje..
naar mijn weten niet, in iedergeval met mijn methode krijg je hem sws rootquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zal er met die T10 update niet al root in?
Is overigens wellicht handig de link naar die rom ook in de OP te zetten? Dan kunnen mensen als ze de neo binnen hebben meteen updaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |