quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een smurf tegen in den bosch centrum. die was 1 van mijn portals aan het hacken. die verbaasde kop toen ik ineens weer 3 lvl 1 resonators erop zette was priceless.
Ja ga ik ook doen, moet alleen wachten tot het weekend is want doordeweeks overdag zit ik helaas op m'n werk .Ik heb al wat locaties in de buurt gevonden die als portal kunnen dienen.quote:
Bij mij begint er nu daadwerkelijk wat te gebeuren in de stad, laatst een smurf die ALLE portals in de binnenstad (die ik zorvuldig had opgebouwd) had opgeblazen. En nu is het heerlijk heen-en-weer met die klotesmurfenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef DjNivek het volgende:
Ingress is erg interessant en ook wel leuk, maar je moet wel wat in de buurt te doen hebben, anders verveelt het te vlug. Gelukkig had ik wat portals in de buurt, maar toch, deze worden verder niet aangevallen, dus erg veel is er niet mee te doen. Merk wel dat een vriend van mij er toch geen interesse meer in heeft juist omdat er niks in zijn buurt te doen is.
Mijn mooiste overname is toch wel vorige week geweest, toen ik met m'n vriendin in Izmir was, en daar het meest centrale punt overnam (was van de Resistance). Helaas in de keren hacken geen key gekregen, dus ik kan hem niet opladen. Nu wordt ie zo nu en dan wel opgeladen door iemand daar met een key, maar hij wordt ook constant aangevallen, dus ik ben bang hem binnenkort kwijt te zijn.
Elke resonator is 125AP en voor de laatste krijg je 250AP extra.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef LintuxCx het volgende:
Gisteren had een collega ook weer wat moois.
Smurf was onze "stamportal" (The Victoria Pub) aan het aanvallen. Steeds als er een resonator bezweek, installeerde mijn collega weer een nieuwe resonator.
Voor dat bezwijken kreeg de smurf ... 75 AP. Voor het installeren van een nieuwe resonator kreeg mijn collega ... 625 AP volgens mij? Voor de laastste res die je installeert krijg je altijd veel meer dan voor de anderen namelijk.
Dus ja, heb je tegenstanders lief, want eigenlijk willen ze je alleen maar helpen.
BASTARDO!quote:
Resistancequote:
Ik heb me ook ongeveer 2 maanden geleden geregistreerd, met 2 e-mailadressen. De ene invite kwam vorige week binnen en de tweede vandaag. Dus ik denk dat je binnenkort wel aan de beurt bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef NoKa het volgende:
Na registratie al twee maanden zonder inviteIemand hier een invite over ? Dat zou super zijn
Hoi mark,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef MarkOttenNL het volgende:
Ik heel graag, wacht al zolang.
Stel ik echt op prijs.
m.otten1996@gmail.com
Met voorbaat dank,
Mark Otten
Als je je eigen hier inschrijft http://www.ingress.com, krijg je vanzelf een key toegestuurd. Dit kan alleen wel even duren (bij mij duurde het 2 maanden).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef JGeo het volgende:
Wauw, sinds 19 uur en 52 minuten weet ik wat Ingress is, en tegelijk heb ik nog geen idee. Maar intussen loop ik wel te popelen om mee te doen. Dit gaat een hit worden! Hartslag +5.
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd. Ik nodig iedereen uit deze stilte te doorbreken (hoewel eentje genoeg schijnt te zijn). Wie kan en wil mij een InviteKey sturen?
En, o ja, wat zijn de essentiele verschillen tussen the Resistance en the Enlightened? Maakt dat veel uit in het spelverloop, of had het ook team-A en team-B kunnen heten?
En anders ga ik er gewoon achter komen zodra iemand mij een invitation key heeft gestuurd... Ik popel!
Verder: http://ingresswiki.org/wiki/Main_Pagequote:The Enlightened faction is “attempting to help the Shapers infiltrate Earth. Followers believe that the Shapers bring a powerful enlightenment that will lift humankind.” The Resistance faction is “defending the Earth from the Shaper ingression. They are seen by some as being fearful of change or progress, but the Resistance is firm in its belief that it is protecting humanity.
Ik!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Timm-E het volgende:
Heb 2 invites over. Wie heeft interesse?
Klinkt tof ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Timm-E het volgende:
Heb 2 invites over. Wie heeft interesse?
Och, dat verandert vanzelf wel hoor. Hier knipperen de meeste portals ook constant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Bart het volgende:
Oh ik zie nu dat Amsterdam heel erg groen is. Had beter blauw kunnen doen dus
.
Portals scouten doe ik altijd via www.ingress.com/intelquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:14 schreef Bart het volgende:
Maar alles hier in de buurt is hoog level, wat kan ik als level 1 nou eigenlijk doen? Behalve hacken.
En hoe vind je nieuwe portals, gewoon door toevallig ergens te lopen, dat je er dan een vindt?
hoger level portal zal je meer schade doen (XM), maar dat kun je weer terugverdienen door rond te lopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:14 schreef FastFox91 het volgende:
Kan je zomaar als newbie elke portal (proberen te) hacken, zonder 'dood' te gaan oid?
Ja op die site verschijnen dus de nieuwe portals? En als je er dan een ziet daar, dan moet je er dus als een jekko heen? En dat is de enige manier om nieuwe portals te vinden, je kan ze niet zelf bouwen, of voorstellen doen voor nieuwe portals ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Portals scouten doe ik altijd via www.ingress.com/intel
Bedankt voor het aanbod, maar ik hoor bij de Resistance en speel rond Den Haag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hoger level portal zal je meer schade doen (XM), maar dat kun je weer terugverdienen door rond te lopen.
Enlightened spelers in/rond Den Bosch kan ik wel helpen met wat te levellen, ben zelf bijna lvl 5 nu.
New Portal Submissionsquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja op die site verschijnen dus de nieuwe portals? En als je er dan een ziet daar, dan moet je er dus als een jekko heen? En dat is de enige manier om nieuwe portals te vinden, je kan ze niet zelf bouwen, of voorstellen doen voor nieuwe portals ofzo?
Ik heb vandaag een extra invite gekregen en ik woon ook in dezelfde omgeving. Ik heb voor de resistance gekozen, aangezien ze in ondertal zijn in de gebieden waar ik wil spelen. Lijkt mij leuk als je joint!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:11 schreef OverRoelt het volgende:
Heeft er misschien iemand een invite over?
Welke kant kan ik het best kiezen, ik woon in de omgeving Den Haag/Rijswijk...
Is goed FastFox91 als je me die invite PB't dan join ik ook de resistance...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een extra invite gekregen en ik woon ook in dezelfde omgeving. Ik heb voor de resistance gekozen, aangezien ze in ondertal zijn in de gebieden waar ik wil spelen. Lijkt mij leuk als je joint!
Verzonden.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Is goed FastFox91 als je me die invite PB't dan join ik ook de resistance...
Thanx alvast!
Wat je moet doen is een data abbo fixen voor je telefoon anders ga je er niets aan hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef mr.neus het volgende:
Op mijn nexus 7 heb ik geen data, ook niet op mijn smartphone vanwege die belachelijke prijzeniemand een idee van hoe ik de kaarten offline kan downloaden? ik heb sinds kort een invite, maar ik heb geen flauw idee wat ik eigenlijk moet doen. het schijnt dat ik "XM moet retreven", "towards XM" lopen en "1000 XM" moet verzamelen.
nee, da's echt te duur (¤10,- voor 200 MB!) en als ik dan toch een abbonement erbij neem moet ik ook betalen voor bellen en sms. bellen en sms'en doe ik altijd via skype. en om alleen een abonnement voor google ingress te kopen? ik las ergens anders dat je de maps net zoals google maps eerst kan downloaden en het daarna spelen. ik heb de 32GB nexus 7 (+2TB hdd) dus aan ruimte geen gebrekquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat je moet doen is een data abbo fixen voor je telefoon anders ga je er niets aan hebben
Nee dat gaat echt niet werken, alle communicatie en aanvallen heb je ook je data-verbinding voor nodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef mr.neus het volgende:
[..]
nee, da's echt te duur (¤10,- voor 200 MB!) en als ik dan toch een abbonement erbij neem moet ik ook betalen voor bellen en sms. bellen en sms'en doe ik altijd via skype. en om alleen een abonnement voor google ingress te kopen? ik las ergens anders dat je de maps net zoals google maps eerst kan downloaden en het daarna spelen. ik heb de 32GB nexus 7 (+2TB hdd) dus aan ruimte geen gebrek. maar als het nu niet kan, weet iemand of google in de toekomst wel die mogelijkheid gaat geven?
Ik heb een samsung galaxy gioquote:Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef FastFox91 het volgende:
Met *bliep ben je voor 50 cent heel de dag online en dat kan je per dag beslissen. Super handig als er dan ook twee simkaarten in je mobiel kunnen.
384 is niet heel snel, maar voldoende om dit spel te spelen. Voor 50 cent extra krijg je een hogere snelheid. Geldig tot 00:00.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef mr.neus het volgende:
[..]
Ik heb een samsung galaxy gio.
De snelheid blijkt 384 kbps te zijnen als je op bijv. 13:00 de 50 ct betaald en het inschakeld, is het tot die avond 00:00 uur geldig of gewoon tot de volgende dag 13:00?
dus ook als ik het om 23:00 koop? is het dan maar een uur geldig?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
384 is niet heel snel, maar voldoende om dit spel te spelen. Voor 50 cent extra krijg je een hogere snelheid. Geldig tot 00:00.
Klopt. 50 cent voor een uur vind ik nog geen geld. Met prepaid betaal je normaal minimaal 15 cent per MB.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef mr.neus het volgende:
[..]
dus ook als ik het om 23:00 koop? is het dan maar een uur geldig?
kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Klopt. 50 cent voor een uur vind ik nog geen geld. Met prepaid betaal je normaal minimaal 15 cent per MB.
dat zijn die lichtbolletjes die je overal op de kaart zietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef mr.neus het volgende:
[..]
klopt
maar weet iemand eigenlijk hoe je moet beginnen met dit spel? ik schijn XM te moeten retrieven", "towards XM" lopen en "1000 XM" te moeten verzamelen. Waar kan ik XM vinden?
maar die lichtbolletjes bewegen steeds, en sommigen zitten gewoon in een huis, moet ik dan een huis gaan binnendringenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
dat zijn die lichtbolletjes die je overal op de kaart ziet
Probeer het gewoon eens trutquote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef mr.neus het volgende:
[..]
maar die lichtbolletjes bewegen steeds, en sommigen zitten gewoon in een huis, moet ik dan een huis gaan binnendringen?
je moet hem ook aantikken en niet inhouden. tap de portal en er verschijnt een menu met rechtsboven 'hack'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Audia het volgende:
Ik kom al 2 dagen niet verder in de Training bij Hack a portal. Zodra ik een fictieve portal heb aangemaakt en hem tap and hold, staat er TARGET en niet HACK. Vervolgens springt het scherm op zwart, althans het mapgedeelte, zodat ik geen zicht meer heb op de straten of portals.
Iemand een idee? Gebrek aan werkgeheugen?
Afgezien van de stupide opmerking zie je dat je een 's' mist in de naam?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:23 schreef So_Surreal het volgende:
Ingres als in de Ingres database van IBM?
Ja was ook een geintje hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van de stupide opmerking zie je dat je een 's' mist in de naam?
ik hou niet van geintjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja was ook een geintje hoor
Dit is zeker niet te spelen met een iPhone ?
Aah ok, en jullie gebruiken dan een speciale appquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik hou niet van geintjes
En nee (nog) niet, zal uiteindelijk wel komen maar de beta is invite-only te spelen op Android.
Speciale app inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok, en jullie gebruiken dan een speciale app?
Kunnen jullie al zien hoe omgeving Hoorn (Noord-Holland) er nu uit ziet?
Ik wil dit gaan combineren met hardlopenmisschien een extra motivatie dan.
hm dat menu verschijnt niet. Het trainingsmenu blijft staan en de kaart verdwijnt.quote:[..]
je moet hem ook aantikken en niet inhouden. tap de portal en er verschijnt een menu met rechtsboven 'hack'.
ok vreemd, het zou gewoon 1 tap moeten zijn op de portal en dan moet er een menu verschijnen. je kunt ook de intro skippen hoor, heb ik ook gedaan. wordt je alleen nog een tijd lastig gevallen met meldingen dat je je intro niet voltooid hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Audia het volgende:
[..]
hm dat menu verschijnt niet. Het trainingsmenu blijft staan en de kaart verdwijnt.![]()
Mijn Desire Z is met twee jaar ook wel een 'oud beestje'...
Je moet hem echt open hebben staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo de invite stond al even in de mail, maar net geinstalleerd. Beetje jammer dat ze willen dat ik de A29 oploop om die puntjes te pakken van de 1e tutorial missie
Werkt dit ook als de app niet actief is? of moet je de app echt open hebben staan terwijl je loopt/rondrijdt?
Groen is goed!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Hmm das niet echt veiligmaar ik gooi hem wel aan in de auto zo
Hele stad is blauw hier, denk dat ik maar bij de groenen ga ^^
yup, direct na de tutorial zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik neem aan dat er nog een keuze moment komt na de tutorial?
nee, hij maakt een nieuwe aan die wordt verwijderd nadat je alles hebt gedaan. zou geen issue moeten zijn dat er eentje in de buurt is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Aha
Ik moet nu een demo portal maken, als ik dat thuis doe dan pakt ie denk ik die ene op de hoek v/d straat :/
pfff weet het niet zeker meer, dat is 3 maanden geleden... meen me te herinneren dat je die ook zelf aan moest maken maar dat gaf hij duidelijk genoeg aan bij mijn weten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Gemaakt en nu moet ik een 2e vinden, om te linken, dat moet zeker een echte zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |