abonnement Unibet Coolblue
pi_121346694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik kwam gisteren een smurf tegen in den bosch centrum. die was 1 van mijn portals aan het hacken. die verbaasde kop toen ik ineens weer 3 lvl 1 resonators erop zette was priceless.
:D Wat lijkt mij dit een gaaf spel.

Weet iemand of er al plannen zijn om Ingress open beta te maken?
pi_121346755
De plannen zullen er heus wel zijn, zie ook meer en meer nieuwe spelers. Maar gisteren (en vandaag) kampte het spel wel weer met flinke lag.

Denk dat het nog wel eventjes duurt voordat het echt open gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121351935
Heeft er iemand nog een Invite over? Een vriendin van mij wil graag joinen...
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:14:02 #204
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_121383946
Gisteren eindelijk een invite ontvangen. *O*
Bij mij in de buurt is er alleen helemaal niets te doen, dus dit weekend even het centrum in.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_121384306
Voeg wat portals toe! :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_121387388
Ingress is erg interessant en ook wel leuk, maar je moet wel wat in de buurt te doen hebben, anders verveelt het te vlug. Gelukkig had ik wat portals in de buurt, maar toch, deze worden verder niet aangevallen, dus erg veel is er niet mee te doen. Merk wel dat een vriend van mij er toch geen interesse meer in heeft juist omdat er niks in zijn buurt te doen is.

Mijn mooiste overname is toch wel vorige week geweest, toen ik met m'n vriendin in Izmir was, en daar het meest centrale punt overnam (was van de Resistance). Helaas in de keren hacken geen key gekregen, dus ik kan hem niet opladen. Nu wordt ie zo nu en dan wel opgeladen door iemand daar met een key, maar hij wordt ook constant aangevallen, dus ik ben bang hem binnenkort kwijt te zijn.
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:00:18 #207
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_121388139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:39 schreef LintuxCx het volgende:
Voeg wat portals toe! :)
Ja ga ik ook doen, moet alleen wachten tot het weekend is want doordeweeks overdag zit ik helaas op m'n werk .Ik heb al wat locaties in de buurt gevonden die als portal kunnen dienen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_121388454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef DjNivek het volgende:
Ingress is erg interessant en ook wel leuk, maar je moet wel wat in de buurt te doen hebben, anders verveelt het te vlug. Gelukkig had ik wat portals in de buurt, maar toch, deze worden verder niet aangevallen, dus erg veel is er niet mee te doen. Merk wel dat een vriend van mij er toch geen interesse meer in heeft juist omdat er niks in zijn buurt te doen is.

Mijn mooiste overname is toch wel vorige week geweest, toen ik met m'n vriendin in Izmir was, en daar het meest centrale punt overnam (was van de Resistance). Helaas in de keren hacken geen key gekregen, dus ik kan hem niet opladen. Nu wordt ie zo nu en dan wel opgeladen door iemand daar met een key, maar hij wordt ook constant aangevallen, dus ik ben bang hem binnenkort kwijt te zijn.
Bij mij begint er nu daadwerkelijk wat te gebeuren in de stad, laatst een smurf die ALLE portals in de binnenstad (die ik zorvuldig had opgebouwd) had opgeblazen. En nu is het heerlijk heen-en-weer met die klotesmurfen :D

Gisteravond weer een gozer die 3 L1 portals van me overgenomen heeft die ik straks weer terug ga pakken voor easy-AP
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121414207
Gisteren had een collega ook weer wat moois.

Smurf was onze "stamportal" (The Victoria Pub) aan het aanvallen. Steeds als er een resonator bezweek, installeerde mijn collega weer een nieuwe resonator.

Voor dat bezwijken kreeg de smurf ... 75 AP. Voor het installeren van een nieuwe resonator kreeg mijn collega ... 625 AP volgens mij? Voor de laastste res die je installeert krijg je altijd veel meer dan voor de anderen namelijk. :D

Dus ja, heb je tegenstanders lief, want eigenlijk willen ze je alleen maar helpen. O+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_121423637
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef LintuxCx het volgende:
Gisteren had een collega ook weer wat moois.

Smurf was onze "stamportal" (The Victoria Pub) aan het aanvallen. Steeds als er een resonator bezweek, installeerde mijn collega weer een nieuwe resonator.

Voor dat bezwijken kreeg de smurf ... 75 AP. Voor het installeren van een nieuwe resonator kreeg mijn collega ... 625 AP volgens mij? Voor de laastste res die je installeert krijg je altijd veel meer dan voor de anderen namelijk. :D

Dus ja, heb je tegenstanders lief, want eigenlijk willen ze je alleen maar helpen. O+
Elke resonator is 125AP en voor de laatste krijg je 250AP extra.

Vernietigen van een vijandig portal is 8 x 75AP, dan 500AP voor het recapturen, dan 8x125AP voor de resonators en nog een 250AP extra voor de laatste.

Heb nu een aantal portals die we altijd op L1 staan in een groep van 3, voordat je het in de gaten hebt ben je dan 5K aan AP verder :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121423849
Zo, invite is binnen. :)
pi_121423904
Tof, waar ga je spelen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121424125
Rotterdam, bij de Resistance.
pi_121424508
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:41 schreef Errrwin het volgende:
Rotterdam, bij de Resistance.
BASTARDO!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:34:01 #215
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_121425050
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:41 schreef Errrwin het volgende:
Rotterdam, bij de Resistance.
Resistance ^O^
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_121464191
Mag ook mee doen *O*
pi_121464709
Welkom! :D
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_121566197
Na registratie al twee maanden zonder invite :( Iemand hier een invite over ? Dat zou super zijn :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:31:10 #219
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_121581605
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef NoKa het volgende:
Na registratie al twee maanden zonder invite :( Iemand hier een invite over ? Dat zou super zijn :)
Ik heb me ook ongeveer 2 maanden geleden geregistreerd, met 2 e-mailadressen. De ene invite kwam vorige week binnen en de tweede vandaag. Dus ik denk dat je binnenkort wel aan de beurt bent.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_121584138
Wie o Wie kan ik blij maken met een Invite. Ik kreeg zojuist 2 binnen.. eentje heb ik aan mijn vriendin gegeven zodat zij mee kan spelen en nu heb ik er nog eentje. Wie kan ik er blij mee maken...?
pi_121585376
Ik heel graag, wacht al zolang.

Stel ik echt op prijs.
m.otten1996@gmail.com

Met voorbaat dank,
Mark Otten
pi_121585512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef MarkOttenNL het volgende:
Ik heel graag, wacht al zolang.

Stel ik echt op prijs.
m.otten1996@gmail.com

Met voorbaat dank,
Mark Otten
Hoi mark,
Hij is verstuurd aan je.
pi_121587910
Bedankt!
Bedankt!
Bedankt!

My hero. :)
pi_121588585
Wauw, sinds 19 uur en 52 minuten weet ik wat Ingress is, en tegelijk heb ik nog geen idee. Maar intussen loop ik wel te popelen om mee te doen. Dit gaat een hit worden! Hartslag +5.
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd. Ik nodig iedereen uit deze stilte te doorbreken (hoewel eentje genoeg schijnt te zijn). Wie kan en wil mij een InviteKey sturen?
En, o ja, wat zijn de essentiele verschillen tussen the Resistance en the Enlightened? Maakt dat veel uit in het spelverloop, of had het ook team-A en team-B kunnen heten?
En anders ga ik er gewoon achter komen zodra iemand mij een invitation key heeft gestuurd... Ik popel!

Bedankt LintuxCx! Super!

[ Bericht 3% gewijzigd door JGeo op 16-01-2013 12:02:59 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:31:02 #225
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_121592432
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef JGeo het volgende:
Wauw, sinds 19 uur en 52 minuten weet ik wat Ingress is, en tegelijk heb ik nog geen idee. Maar intussen loop ik wel te popelen om mee te doen. Dit gaat een hit worden! Hartslag +5.
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd. Ik nodig iedereen uit deze stilte te doorbreken (hoewel eentje genoeg schijnt te zijn). Wie kan en wil mij een InviteKey sturen?
En, o ja, wat zijn de essentiele verschillen tussen the Resistance en the Enlightened? Maakt dat veel uit in het spelverloop, of had het ook team-A en team-B kunnen heten?
En anders ga ik er gewoon achter komen zodra iemand mij een invitation key heeft gestuurd... Ik popel!
Als je je eigen hier inschrijft http://www.ingress.com, krijg je vanzelf een key toegestuurd. Dit kan alleen wel even duren (bij mij duurde het 2 maanden).
Verder kan je als je een beetje creatief bent op google+ ook ingress fanart plaatsen met vermelding van bepaalde hashtags (#ingress en #ingressinvite) en je art delen met Anne Beuttenmüller, Joe Philley, Brandon Badger en Brian Rose (allen werkzaam bij Niantic Labs). Als een van hun je fanart leuk vinden dan sturen ze je een invite (dit zijn meestal Anne Beuttenmüller of Joe Philley).

Wat je zonder activation key kan doen is portals submitten voor Ingress, deze worden als ze aan de eisen voldoen toegevoegd aan het spel. Hiervoor moet je de Ingress app downloaden in de play store en verder deze instructies volgen: http://support.google.com/ingress/answer/2808254?hl=en
Dus ook zonder key kan je wel al aan de slag!

Voor het spelverloop maakt het niet uit of je Resistance of the Enlightened kiest, dit heeft meer met het verhaal te maken:
quote:
The Enlightened faction is “attempting to help the Shapers infiltrate Earth. Followers believe that the Shapers bring a powerful enlightenment that will lift humankind.” The Resistance faction is “defending the Earth from the Shaper ingression. They are seen by some as being fearful of change or progress, but the Resistance is firm in its belief that it is protecting humanity.
Verder: http://ingresswiki.org/wiki/Main_Page
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')