quote:Ingress is een project van voormalig Google-directeur John Hanke en zijn start-up Niantic Labs, dat onderdeel is van Google. Ingress wil mensen weghalen uit de fysieke wereld, zodat je anders naar je omgeving gaat kijken. Je kunt virtuele energie genereren om de game te kunnen spelen. Dit doe je door XM-items op te pakken. Je loopt rond in de echte wereld, waar je virtuele voorwerpen oppakt door er overheen te lopen. Deze energie spendeer je bij bepaalde portalen, die te vinden zijn in openbare locaties zoals bibliotheken.
Ik gok dat het wel zal stabiliseren wanneer er wat meer mensen spelen. Op het moment zijn het vaak maar een paar mensen per stad, waardoor het wat eentonig is inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef RichardRichard het volgende:
Ah kijk aan, dat begint al lekker, nu maar hopen dat er ook een beetje mensen voor de tegenpartij kiezen anders is er ook niets aan natuurlijk =p
Het zijn 2 verschillende factions. Groen zijn de enlightened welke pro whatever de vreemde energie is. Blauw is de resistance die er tegen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Kn0x het volgende:
Maar wat is nou precies de gedachte achter het 'spel'?
Wordt dat duidelijk als je een code krijgt? Wat is het verschil tussen groen en blauw bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Kn0x het volgende:
Wat is het verschil tussen groen en blauw bijvoorbeeld?
quote:Groen![]()
- Enlightenment
Faction attempting to help the Shapers infiltrate Earth. Followers believe that the Shapers bring a powerful enlightenment that will lift humankind.
Iets meer informatiequote:Blauw![]()
- Resistance
Faction defending the Earth from the Shaper ingression. They are seen by some as being fearful of change or progress, but the Resistance is firm in its belief that it is protecting humanity.
Het groter plaatje is ook leuk om te zien:quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:35 schreef LintuxCx het volgende:
Hier in Londen zijn er al aardig wat mensen actief bijvoorbeeld, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Dat kan nog best een stukje groener, dus werk aan de winkel.
Pfff rebel scum!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een groen bolwerk, dat kunnen we niet hebben he
Sabes dónde puedes dejar de resistencia?quote:
Tu portal verde sucio?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sabes dónde puedes dejar de resistencia?
Wij enlightened hebben alleen maar goede punten.quote:
Shaper cookiesquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wij enlightened hebben alleen maar goede punten.
(en koekjes)
Bij mij duurde het 1 dag, maar zou net zo goed een week kunnen zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:00 schreef Timm-E het volgende:
Ziet er grappig uit. Hoe lang duurt invite? Vandaag ingeschreven en zou Utrecht wel wat blauwer willen maken.
Niet voor niets al die km's gelopenquote:
quote:De inbox "michamicha" is niet beschikbaar
In mijn geval 3 dagen, maar ik ken mensen die dezelfde dag hebben aangemeld en nog niets hebben gehad. Er zijn een paar Google+ pagina's waar je af en toe codes kan krijgen.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
dit ziet er leuk uit
hoe lang duurt het wachten op zo'n invite?
Hell yeah!quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
De *ahum* 'verlichte' mensen zijn weer aan de leiding gekomen.
Pff, je reageert alleen maar zo omdat je het licht nog niet gezien hebt. Of misschien sta je er niet voor open!quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
De *ahum* 'verlichte' mensen zijn weer aan de leiding gekomen.
Ligt er een beetje aan hoe het er in je stad aan toe gaat. Je kunt natuurlijk de meeste punten pakken wanneer er portals zijn die nog niet helemaal vol zitten, of wanneer er lage level portals zijn die je zou kunnen aanvallen wanneer je nog Lvl1 bent. Maar ik zou gewoon voor de resistance kiezen, altijd goed.quote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
maakt het nog uit welke kant je kiest?
qua spelpunten halen?
Never! Stelletje Shaper-fanboys.quote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Pff, je reageert alleen maar zo omdat je het licht nog niet gezien hebt. Of misschien sta je er niet voor open!
helaas,quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe het er in je stad aan toe gaat. Je kunt natuurlijk de meeste punten pakken wanneer er portals zijn die nog niet helemaal vol zitten, of wanneer er lage level portals zijn die je zou kunnen aanvallen wanneer je nog Lvl1 bent. Maar ik zou gewoon voor de resistance kiezen, altijd goed.
Pfff beetje plaatjes jatten van The 4400quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Never! Stelletje Shaper-fanboys.
[ afbeelding ]
Ah nog een Limburger!quote:Op maandag 26 november 2012 09:09 schreef baniekje het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven maar hier in het Limburgsche zal het nog wel even duren voordat er meer mensen gaan spelen. Heb ook nog geen invite.
Ik heb nog niet eens een invite, laat staan dat ik al in een factie zit.quote:Op maandag 26 november 2012 09:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ah nog een Limburger!
Welke factie zit je en in welk gebied ga je 'werken'?
Je moet je AP naar 3000 (?) brengen om level 2 te wordenquote:Op maandag 26 november 2012 08:55 schreef Kn0x het volgende:
Iemand een idee hoe dit kan? Ik ben nu nog steeds level 1, heb maximaal aan aantal XM opgenomen maar mijn account neemt geen XM meer op. Het lijkt wel of deze verzadigd is... Hoe kan ik zorgen dat ik naar level 2 toe kan?
Je kunt max 3000 XM opnemen op level 1.quote:Op maandag 26 november 2012 10:30 schreef Kn0x het volgende:
Die blauwe balk (bij anderen groen waarschijnlijk) vult zich zodra ik XM (XM? die bolletjes die overal liggen). Maar nu is de balk 100% gevuld en neemt hij geen nieuwe bolletjes meer op.
quote:Intel Analysis: Significant portal capture in Amsterdam at all hours of the weekend, including 01:30 and again at 06:30 Monday. #Resistance has developed a cyborg codenamed "Noonski" which operates without sleep.
New strategy: locate Noonski cyborg, overwhelm cyborg alcohol tolerances to break down navigation capabilities. #Beers4Noonski
quote:Enlightened Erlangen
We approve of operation #Beers4Noonski and are standing by with vast amounts of strong Bavarian brew. You say the word, we send the trucks rollin'.
wow... gratz!quote:
Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 08:56 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben halverwege richting de 2.
Hier in Limburg zijn maar bar weinig portals te vinden, al ben ik nog niet de grote steden in geweest. Misschien binnenkort wat portals gaan suggesten.
Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grote steden moet je wel wat kunnen vinden lijkt me. In Den Bosch (waar ik woon) heb ik toch al een portal of 12 in het centrum en heb er zelf nog 3 gesubmit om ook wat in mijn wijk te hebben
Houdt er wel rekening mee dat daar een week of 4 / 6 overheen kan gaan voordat die goed zijn gekeurd. Ze moeten wel aan wat eisen voldoen namelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook proberen. Ik kom helaas niet zo vaak in de grotere steden, maar dan moet ik maar wat portals in de dorpen hier dumpen.
Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 05:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
wow... gratz!
ik ben op 3/4 richting lvl 4, heb niet veel portals in de buurt helaas...
Ik wil ook zo'n smurfquote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het gaat hier wat rapper. Een plek min of meer op mijn woon-werk route met heel veel blauwe portals. Die blaas ik mooi op, paar uur later komt er een smurf om het weer blauw te verven, dus de volgende avond heb ik dan weer wat te doen.
Vooralsnog liggen we zo'n 3 miljoen MU's voor op julliequote:
quote:
Klik op een portal, kies voor 'upgrade'quote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef Kn0x het volgende:
Hoe de n**k kan je een portal upgraden?
Ik heb 12 level 1 Resonators en 1 level 2. Ik kan die level 2 toch gewoon egbruiken om te upgraden, maaer hoe?
ben je al level 2 dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:47 schreef Kn0x het volgende:
Ja dat doe ik dus
Maar hij pakt for some reason my Level2-resonator niet.
Dat zalhet zijnquote:
waar is 'hier'?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dat zalhet zijn
Ik had gehoopt dat je één level omhoog nog kan instellen.
Onmogelijk om level 2 te worden, het lijkt wel of ik de enige ben die hier iets doet en ik heb pas één portal gevonden.
Vriend van me woont in Weert en werkt in Maastricht. Die heeft Heerlen volledig geclaimed voor de enlightened inmiddels. Maastricht is ook veel te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:17 schreef Kn0x het volgende:
Limburg. De enige portal die ik tot nu toe heb kunnen vinden, ligt in een dorp hier. Heerlen en Maastricht nog niet bezocht. Sittard nog niks gevonden.
Check vooral even de getting started guide die ik hierboven heb gepost, scheelt je wat frustratiequote:Op woensdag 5 december 2012 14:30 schreef Bwuh het volgende:
Heb vanmorgen een invite gekregenstraks thuis eens kijken hoe het allemaal werkt en of er in ons kleine dorp portals of iets zijn xD
Nog steeds ...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:11 schreef Riffey4 het volgende:
Ik zoek ook nog een invite, regio Groningen.
graag!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef Re.active het volgende:
Kreeg net van de week 1 invite in de mail van ingress.
Wie wil 'm hebben?
Have funquote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Riffey4 het volgende:
Als ik de invite van Re.Active krijg moet ik dan maar Blauw worden
Kijk, jij snapt het.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:07 schreef Mangoest het volgende:
Ik zoek nog een code voor enlightened in de regio Groningen. Veel te veel blauw op straat daar
Toch maar voor groen gegaan zie ik?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Riffey4 het volgende:
Als ik de invite van Re.Active krijg moet ik dan maar Blauw worden
Ja, klopt. Voor de tutorial moest ik de deur uit, en mensen begonnen wat raar te kijken naar die vent die onder een lantaarnpaal schichtig op z'n telefoon stond te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:27 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Toch maar voor groen gegaan zie ik?
Aardig wat activiteit in de meeste steden hier al trouwens, leuk.
Tussen marktkraamlieden staan om 07:30 wordt ook argwanend bekeken kan ik je zeggen... zeker als je het 2 keer doet in een half uur tijd omdat je dan weer kunt hacken.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Voor de tutorial moest ik de deur uit, en mensen begonnen wat raar te kijken naar die vent die onder een lantaarnpaal schichtig op z'n telefoon stond te kijken.
Dus toen ik moest kiezen heb ik de suggestie maar aangenomen.
En volgens mij zag ik jou ook al in de community waar ik gisteren lid van ben geworden.
Yup, je weet ook dat sleutels vanaf gisteren (ongeveer) minder vaak droppen uit een hack?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:52 schreef LintuxCx het volgende:
En toch is turen naar een smartphone echt niet zo raar meer tegenwoordig.
Jullie weten dat je meer sleutels kunt verzamelen door de sleutel(s) die je hebt te droppen, dan hacken, en daarna de ouwen weer op te pikken? Wel handig om een voorraadje te hebben, zeker voor portals die je niet zo vaak bezoekt.
Heb wat sleutels in Keulen verzameld vorige week, irritant genoeg ben ik nu een week afgesloten door Tele2 omdat ik in m'n eerste maand over m'n buitenlandbundel heen ben gegaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik heb al een paar dagen problemen.Irritant, want ik wil nu in Nederland even sleutels verzamelen. Hopelijk kan ik ooit een internationale link voor elkaar krijgen dan.
Nou ja, ben inmiddels weer terug in Nederland maar kan dus niet bellen/sms-en/internetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef LintuxCx het volgende:
Even een Duits prepaid-kaartje regelen?
Ik speel in Groningen, ik kan wel wat keys aan je overdragen als je ze niet kan krijgen. Zelf link ik momenteel toch weinig, ik neem alleen portals van de Resistance over en laat het linken over aan de lagere levels :-)quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik heb al een paar dagen problemen.Irritant, want ik wil nu in Nederland even sleutels verzamelen. Hopelijk kan ik ooit een internationale link voor elkaar krijgen dan.
Als je een paar aan de west- of zuidkant hebt, dat zou misschien wel handig zijn. Ik zit de komende week in Beilen en heb daar al wat portals toegevoegd. Een link van 40km is wel leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:58 schreef Mangoest het volgende:
Ik speel in Groningen, ik kan wel wat keys aan je overdragen als je ze niet kan krijgen. Zelf link ik momenteel toch weinig, ik neem alleen portals van de Resistance over en laat het linken over aan de lagere levels :-)
Groen gaat goed in het Noorden, toen ik joinde was het overwegend blauw.quote:Op zondag 23 december 2012 01:48 schreef LintuxCx het volgende:
Zo, Groningen en Beilen zien er weer wat beter uit.
Het was even wat lastiger om keys te krijgen, maar de droprate zou weer terug naar normaal moeten zijn. had nu zelfs voor het eerst dat ik keys kreeg bij portals waar ik al keys van had.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:01 schreef LintuxCx het volgende:
Ik vind het heel irritant dat ik maar geen portal keys krijg. Linken gaat dan natuurlijk lastig, maar op afstand opladen gaat dan ook niet.
Waar is dat? Je kunt altijd proberen nieuwe portals in te voeren. Heb ik ook gedaan, werd mijn omgeving een stuk leuker van. Duurt alleen wel even.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb een invite
Alleen geen portals in mijn omgeving, dus ik kan nog weinig doen...
Goed idee! Ga ik van het weekend maar eens de toerist uithangenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Waar is dat? Je kunt altijd proberen nieuwe portals in te voeren. Heb ik ook gedaan, werd mijn omgeving een stuk leuker van. Duurt alleen wel even.
En inderdaad, keys krijg je nu iig gewoon, ook al heb je er al één. Daar ben ik wel blij mee, meerdere keys hebben is veel te handig. Zeker met die ellendige smurfen in de buurt.
Nog steeds vrij laag voor mij trouwens.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Het was even wat lastiger om keys te krijgen, maar de droprate zou weer terug naar normaal moeten zijn. had nu zelfs voor het eerst dat ik keys kreeg bij portals waar ik al keys van had.
Gratz! Ik hang nog steeds in lvl 4... te weinig tijd gehad de laatste tijd. Moet die smurfenportals in het centrum eens op gaan blazen, dat moet me toch wel redelijk richting lvl 5 gaan trekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:17 schreef LintuxCx het volgende:
Level 7
En het leukste is nog wel, ik heb het bereikt door een smurfenportal te hacken.
weinig van te zeggen, bij mij duurde het 3 dagen en speel al vanaf Oktober.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:45 schreef Errrwin het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je een invite binnen krijgt als je je netjes hebt aangemeld op de website?
Had ik gelezen, helaas is artwork niet 'mijn sterke punt'.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
weinig van te zeggen, bij mij duurde het 3 dagen en speel al vanaf Oktober.
de beste manier om aan een invite te komen is artwork te maken en dat naar de ingress google+ pagina te sturen. dus wees creatief
Het kan vanalles zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Had ik gelezen, helaas is artwork niet 'mijn sterke punt'.
Oktober? De beta is pas halverwege november begonnen..quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
weinig van te zeggen, bij mij duurde het 3 dagen en speel al vanaf Oktober.
klopt, zei het verkeerd idd... 18-11 ben ik begonnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:50 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Oktober? De beta is pas halverwege november begonnen..
Ik drink ook geen koffie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het kan vanalles zijn![]()
vriend van me kreeg een invite omdat hij het logo op zijn latté macchiato had getekend
Ik kwam gisteren een smurf tegen in den bosch centrum. die was 1 van mijn portals aan het hacken. die verbaasde kop toen ik ineens weer 3 lvl 1 resonators erop zette was priceless.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef LintuxCx het volgende:
Succes.Ik heb helaas nog steeds geen nieuwe invites zelf.
In een groep Ingressen is ook wel vermakelijk, gisteren geprobeerd. En toen zagen we opeens dat er een smurf heel dichtbij actief was. Heel amusant om dan op een plein met veel portals heen en weer te rennen en maar te zoeken (liefst subtiel, maar als je met z'n achten bent gaat dat lastig) naar iemand die heel schuw naar zijn/haar smartphone loopt te turen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een smurf tegen in den bosch centrum. die was 1 van mijn portals aan het hacken. die verbaasde kop toen ik ineens weer 3 lvl 1 resonators erop zette was priceless.
Ja ga ik ook doen, moet alleen wachten tot het weekend is want doordeweeks overdag zit ik helaas op m'n werk .Ik heb al wat locaties in de buurt gevonden die als portal kunnen dienen.quote:
Bij mij begint er nu daadwerkelijk wat te gebeuren in de stad, laatst een smurf die ALLE portals in de binnenstad (die ik zorvuldig had opgebouwd) had opgeblazen. En nu is het heerlijk heen-en-weer met die klotesmurfenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef DjNivek het volgende:
Ingress is erg interessant en ook wel leuk, maar je moet wel wat in de buurt te doen hebben, anders verveelt het te vlug. Gelukkig had ik wat portals in de buurt, maar toch, deze worden verder niet aangevallen, dus erg veel is er niet mee te doen. Merk wel dat een vriend van mij er toch geen interesse meer in heeft juist omdat er niks in zijn buurt te doen is.
Mijn mooiste overname is toch wel vorige week geweest, toen ik met m'n vriendin in Izmir was, en daar het meest centrale punt overnam (was van de Resistance). Helaas in de keren hacken geen key gekregen, dus ik kan hem niet opladen. Nu wordt ie zo nu en dan wel opgeladen door iemand daar met een key, maar hij wordt ook constant aangevallen, dus ik ben bang hem binnenkort kwijt te zijn.
Elke resonator is 125AP en voor de laatste krijg je 250AP extra.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:26 schreef LintuxCx het volgende:
Gisteren had een collega ook weer wat moois.
Smurf was onze "stamportal" (The Victoria Pub) aan het aanvallen. Steeds als er een resonator bezweek, installeerde mijn collega weer een nieuwe resonator.
Voor dat bezwijken kreeg de smurf ... 75 AP. Voor het installeren van een nieuwe resonator kreeg mijn collega ... 625 AP volgens mij? Voor de laastste res die je installeert krijg je altijd veel meer dan voor de anderen namelijk.
Dus ja, heb je tegenstanders lief, want eigenlijk willen ze je alleen maar helpen.
BASTARDO!quote:
Resistancequote:
Ik heb me ook ongeveer 2 maanden geleden geregistreerd, met 2 e-mailadressen. De ene invite kwam vorige week binnen en de tweede vandaag. Dus ik denk dat je binnenkort wel aan de beurt bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef NoKa het volgende:
Na registratie al twee maanden zonder inviteIemand hier een invite over ? Dat zou super zijn
Hoi mark,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:21 schreef MarkOttenNL het volgende:
Ik heel graag, wacht al zolang.
Stel ik echt op prijs.
m.otten1996@gmail.com
Met voorbaat dank,
Mark Otten
Als je je eigen hier inschrijft http://www.ingress.com, krijg je vanzelf een key toegestuurd. Dit kan alleen wel even duren (bij mij duurde het 2 maanden).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef JGeo het volgende:
Wauw, sinds 19 uur en 52 minuten weet ik wat Ingress is, en tegelijk heb ik nog geen idee. Maar intussen loop ik wel te popelen om mee te doen. Dit gaat een hit worden! Hartslag +5.
Maar goed, nog even rust in de tent, want ik ben nog niet uitgenodigd. Ik nodig iedereen uit deze stilte te doorbreken (hoewel eentje genoeg schijnt te zijn). Wie kan en wil mij een InviteKey sturen?
En, o ja, wat zijn de essentiele verschillen tussen the Resistance en the Enlightened? Maakt dat veel uit in het spelverloop, of had het ook team-A en team-B kunnen heten?
En anders ga ik er gewoon achter komen zodra iemand mij een invitation key heeft gestuurd... Ik popel!
Verder: http://ingresswiki.org/wiki/Main_Pagequote:The Enlightened faction is “attempting to help the Shapers infiltrate Earth. Followers believe that the Shapers bring a powerful enlightenment that will lift humankind.” The Resistance faction is “defending the Earth from the Shaper ingression. They are seen by some as being fearful of change or progress, but the Resistance is firm in its belief that it is protecting humanity.
Ik!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Timm-E het volgende:
Heb 2 invites over. Wie heeft interesse?
Klinkt tof ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef Timm-E het volgende:
Heb 2 invites over. Wie heeft interesse?
Och, dat verandert vanzelf wel hoor. Hier knipperen de meeste portals ook constant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Bart het volgende:
Oh ik zie nu dat Amsterdam heel erg groen is. Had beter blauw kunnen doen dus
.
Portals scouten doe ik altijd via www.ingress.com/intelquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:14 schreef Bart het volgende:
Maar alles hier in de buurt is hoog level, wat kan ik als level 1 nou eigenlijk doen? Behalve hacken.
En hoe vind je nieuwe portals, gewoon door toevallig ergens te lopen, dat je er dan een vindt?
hoger level portal zal je meer schade doen (XM), maar dat kun je weer terugverdienen door rond te lopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:14 schreef FastFox91 het volgende:
Kan je zomaar als newbie elke portal (proberen te) hacken, zonder 'dood' te gaan oid?
Ja op die site verschijnen dus de nieuwe portals? En als je er dan een ziet daar, dan moet je er dus als een jekko heen? En dat is de enige manier om nieuwe portals te vinden, je kan ze niet zelf bouwen, of voorstellen doen voor nieuwe portals ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Portals scouten doe ik altijd via www.ingress.com/intel
Bedankt voor het aanbod, maar ik hoor bij de Resistance en speel rond Den Haag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hoger level portal zal je meer schade doen (XM), maar dat kun je weer terugverdienen door rond te lopen.
Enlightened spelers in/rond Den Bosch kan ik wel helpen met wat te levellen, ben zelf bijna lvl 5 nu.
New Portal Submissionsquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja op die site verschijnen dus de nieuwe portals? En als je er dan een ziet daar, dan moet je er dus als een jekko heen? En dat is de enige manier om nieuwe portals te vinden, je kan ze niet zelf bouwen, of voorstellen doen voor nieuwe portals ofzo?
Ik heb vandaag een extra invite gekregen en ik woon ook in dezelfde omgeving. Ik heb voor de resistance gekozen, aangezien ze in ondertal zijn in de gebieden waar ik wil spelen. Lijkt mij leuk als je joint!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:11 schreef OverRoelt het volgende:
Heeft er misschien iemand een invite over?
Welke kant kan ik het best kiezen, ik woon in de omgeving Den Haag/Rijswijk...
Is goed FastFox91 als je me die invite PB't dan join ik ook de resistance...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een extra invite gekregen en ik woon ook in dezelfde omgeving. Ik heb voor de resistance gekozen, aangezien ze in ondertal zijn in de gebieden waar ik wil spelen. Lijkt mij leuk als je joint!
Verzonden.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Is goed FastFox91 als je me die invite PB't dan join ik ook de resistance...
Thanx alvast!
Wat je moet doen is een data abbo fixen voor je telefoon anders ga je er niets aan hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef mr.neus het volgende:
Op mijn nexus 7 heb ik geen data, ook niet op mijn smartphone vanwege die belachelijke prijzeniemand een idee van hoe ik de kaarten offline kan downloaden? ik heb sinds kort een invite, maar ik heb geen flauw idee wat ik eigenlijk moet doen. het schijnt dat ik "XM moet retreven", "towards XM" lopen en "1000 XM" moet verzamelen.
nee, da's echt te duur (¤10,- voor 200 MB!) en als ik dan toch een abbonement erbij neem moet ik ook betalen voor bellen en sms. bellen en sms'en doe ik altijd via skype. en om alleen een abonnement voor google ingress te kopen? ik las ergens anders dat je de maps net zoals google maps eerst kan downloaden en het daarna spelen. ik heb de 32GB nexus 7 (+2TB hdd) dus aan ruimte geen gebrekquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat je moet doen is een data abbo fixen voor je telefoon anders ga je er niets aan hebben
Nee dat gaat echt niet werken, alle communicatie en aanvallen heb je ook je data-verbinding voor nodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef mr.neus het volgende:
[..]
nee, da's echt te duur (¤10,- voor 200 MB!) en als ik dan toch een abbonement erbij neem moet ik ook betalen voor bellen en sms. bellen en sms'en doe ik altijd via skype. en om alleen een abonnement voor google ingress te kopen? ik las ergens anders dat je de maps net zoals google maps eerst kan downloaden en het daarna spelen. ik heb de 32GB nexus 7 (+2TB hdd) dus aan ruimte geen gebrek. maar als het nu niet kan, weet iemand of google in de toekomst wel die mogelijkheid gaat geven?
Ik heb een samsung galaxy gioquote:Op maandag 28 januari 2013 08:30 schreef FastFox91 het volgende:
Met *bliep ben je voor 50 cent heel de dag online en dat kan je per dag beslissen. Super handig als er dan ook twee simkaarten in je mobiel kunnen.
384 is niet heel snel, maar voldoende om dit spel te spelen. Voor 50 cent extra krijg je een hogere snelheid. Geldig tot 00:00.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef mr.neus het volgende:
[..]
Ik heb een samsung galaxy gio.
De snelheid blijkt 384 kbps te zijnen als je op bijv. 13:00 de 50 ct betaald en het inschakeld, is het tot die avond 00:00 uur geldig of gewoon tot de volgende dag 13:00?
dus ook als ik het om 23:00 koop? is het dan maar een uur geldig?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
384 is niet heel snel, maar voldoende om dit spel te spelen. Voor 50 cent extra krijg je een hogere snelheid. Geldig tot 00:00.
Klopt. 50 cent voor een uur vind ik nog geen geld. Met prepaid betaal je normaal minimaal 15 cent per MB.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef mr.neus het volgende:
[..]
dus ook als ik het om 23:00 koop? is het dan maar een uur geldig?
kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Klopt. 50 cent voor een uur vind ik nog geen geld. Met prepaid betaal je normaal minimaal 15 cent per MB.
dat zijn die lichtbolletjes die je overal op de kaart zietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef mr.neus het volgende:
[..]
klopt
maar weet iemand eigenlijk hoe je moet beginnen met dit spel? ik schijn XM te moeten retrieven", "towards XM" lopen en "1000 XM" te moeten verzamelen. Waar kan ik XM vinden?
maar die lichtbolletjes bewegen steeds, en sommigen zitten gewoon in een huis, moet ik dan een huis gaan binnendringenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
dat zijn die lichtbolletjes die je overal op de kaart ziet
Probeer het gewoon eens trutquote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef mr.neus het volgende:
[..]
maar die lichtbolletjes bewegen steeds, en sommigen zitten gewoon in een huis, moet ik dan een huis gaan binnendringen?
je moet hem ook aantikken en niet inhouden. tap de portal en er verschijnt een menu met rechtsboven 'hack'.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef Audia het volgende:
Ik kom al 2 dagen niet verder in de Training bij Hack a portal. Zodra ik een fictieve portal heb aangemaakt en hem tap and hold, staat er TARGET en niet HACK. Vervolgens springt het scherm op zwart, althans het mapgedeelte, zodat ik geen zicht meer heb op de straten of portals.
Iemand een idee? Gebrek aan werkgeheugen?
Afgezien van de stupide opmerking zie je dat je een 's' mist in de naam?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:23 schreef So_Surreal het volgende:
Ingres als in de Ingres database van IBM?
Ja was ook een geintje hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van de stupide opmerking zie je dat je een 's' mist in de naam?
ik hou niet van geintjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja was ook een geintje hoor
Dit is zeker niet te spelen met een iPhone ?
Aah ok, en jullie gebruiken dan een speciale appquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik hou niet van geintjes
En nee (nog) niet, zal uiteindelijk wel komen maar de beta is invite-only te spelen op Android.
Speciale app inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ok, en jullie gebruiken dan een speciale app?
Kunnen jullie al zien hoe omgeving Hoorn (Noord-Holland) er nu uit ziet?
Ik wil dit gaan combineren met hardlopenmisschien een extra motivatie dan.
hm dat menu verschijnt niet. Het trainingsmenu blijft staan en de kaart verdwijnt.quote:[..]
je moet hem ook aantikken en niet inhouden. tap de portal en er verschijnt een menu met rechtsboven 'hack'.
ok vreemd, het zou gewoon 1 tap moeten zijn op de portal en dan moet er een menu verschijnen. je kunt ook de intro skippen hoor, heb ik ook gedaan. wordt je alleen nog een tijd lastig gevallen met meldingen dat je je intro niet voltooid hebt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef Audia het volgende:
[..]
hm dat menu verschijnt niet. Het trainingsmenu blijft staan en de kaart verdwijnt.![]()
Mijn Desire Z is met twee jaar ook wel een 'oud beestje'...
Je moet hem echt open hebben staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo de invite stond al even in de mail, maar net geinstalleerd. Beetje jammer dat ze willen dat ik de A29 oploop om die puntjes te pakken van de 1e tutorial missie
Werkt dit ook als de app niet actief is? of moet je de app echt open hebben staan terwijl je loopt/rondrijdt?
Groen is goed!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Hmm das niet echt veiligmaar ik gooi hem wel aan in de auto zo
Hele stad is blauw hier, denk dat ik maar bij de groenen ga ^^
yup, direct na de tutorial zelfs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik neem aan dat er nog een keuze moment komt na de tutorial?
nee, hij maakt een nieuwe aan die wordt verwijderd nadat je alles hebt gedaan. zou geen issue moeten zijn dat er eentje in de buurt is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Aha
Ik moet nu een demo portal maken, als ik dat thuis doe dan pakt ie denk ik die ene op de hoek v/d straat :/
pfff weet het niet zeker meer, dat is 3 maanden geleden... meen me te herinneren dat je die ook zelf aan moest maken maar dat gaf hij duidelijk genoeg aan bij mijn weten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Gemaakt en nu moet ik een 2e vinden, om te linken, dat moet zeker een echte zijn?
Het is al veeel te groen in nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Haay1971 het volgende:
Zijn er hier nog mensen in Almere/Lelystad die Ingress spelen of graag willen spelen?
Mocht je progressief zijn, de ontwikkeling van de Mensheid en de vooruitgang een warm hart toedragen dan ben je van harte welkom bij de Enlightened (Verlichten)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |