Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zegquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mezelf beetje voorbij gelopen vandaag. M. heeft me daarstraks praktisch t bed in moeten tillen. Kan me nauwelijks bewegenBuik doet vies veel pijn. Dusssss... morgen maar echt wat rustiger aan doen.
^^quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zeg
Oh. Mkay. Zal mn best doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zeg
Ja, dat balen is toch logisch?! Je lijf is een zooitje, het vertrouwen is weg. Blijf optimistisch, dan gaat je lijf echt wel weer een keer meewerkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
An, ben ook wel optimistischer, maar baal wel ernstig van het sporten en het gegeven dat m'n lijf nog immer niet doorheeft dat de verhoogde input here to stay is. Dat zou wel leuk zijn. Maar vrees dat het een met het ander samenhangt.
Het is sterker dan ik, ik vervang hierbij even sigme: peilquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde ook al om een plaatje vragenben nu wel erg benieuwd!
En raar is dat hè? Ik kan sowieso geen pijl trekken op mijn maat, soms heb ik medium/large maar ik heb ook nog wel small dingen uit mijn dunne periode en XL truien soms![]()
En ik heb een echt weekendlijstje vandaag, morgen ga ik weer normaal eten
O/L: 4 boterhammen met vlokken, glas appelsap
B: twee uur door de stad gelopen
D: pizza en een glas cola
En zo weer de stad in
Shit, heb het zelfs nog verbeterdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, ik vervang hierbij even sigme: peil.
Waar is Vik trouwens?
Heel goed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rustig aan, Coco.. Hoe doet Saartje het?
.
Zonnetje in huis jij, vanavond!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, kan het alleen nog maar tegenvallen
Ja, maar, dat is dus ook écht zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, kan het alleen nog maar tegenvallen
Oh, joyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
En anders heb je de puberteit nog altijd om naar uit te kijken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Je kaartje siert hier mooi de kast trouwens! Staat naast het kaartje van m'n opa en oma met 2 katten
Ja, is cutequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
NetBrave
gekeken! Wat een toffe film
![]()
Jaaa die heb ik hier ook liggen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Brave vond ik ook een geinige film, als je daar van houdt is How to train your dragon ook wel een aanrader, denk ik!
Ik heb die in een IMAX zaal gekeken in de bioscoop en ik voelde me net een klein meisje dat* voor het eerst naar de bios ging, zo tof vond ik 'm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik hier ook liggen!Dat verbaast vast niemand
![]()
Draakjes
Topic-invloedquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die in een IMAX zaal gekeken in de bioscoop en ik voelde me net een klein meisje dat* voor het eerst naar de bios ging, zo tof vond ik 'm.![]()
![]()
* daar stond eerst 'die', hihi
Ja, volgens mij doe ik het niet zo vaak fout, maar ik ben me er nu wel meer van bewust.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Topic-invloed![]()
En jaaa, ik heb dat nog steeds met animatiefilms in de biosBrave zag ik ook nog eens toen ik in Ierland was, zeh magiiiic
Hoi mutske, hoe was jou dag? Met indeling en eten want ik snap niks van jouquote:
Kan me er iets bij voorstellen, al heb ik er zelf gelukkig geen last van!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet huilen van bioscopen... het doet zo'n zeer aan je oren
Uhm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi mutske, hoe was jou dag? Met indeling en eten want ik snap niks van jou
je zou vanmorgen toch al rustig aan doen? Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mezelf beetje voorbij gelopen vandaag. M. heeft me daarstraks praktisch t bed in moeten tillen. Kan me nauwelijks bewegenBuik doet vies veel pijn. Dusssss... morgen maar echt wat rustiger aan doen.
LOL!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Topic-invloed![]()
En jaaa, ik heb dat nog steeds met animatiefilms in de biosBrave zag ik ook nog eens toen ik in Ierland was, zeh magiiiic
hey dame! Denk je wel een beetje om jezelf!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je zou vanmorgen toch al rustig aan doen? Waar is het mis gegaan?
Morgen wel echt rustig aan doen he. Je hebt een zware operatie gehad
Doorslapen zelfs?!?!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:41 schreef Skoap het volgende:
[..]
hey dame! Denk je wel een beetje om jezelf!!
En die van ons huilt ook alleen maar als ,er wat is. En slaapt vanaf dag 1 's nachts door. Ik ben ook steeds zo "bang" dat dat gaat veranderen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (). Dus toen ben ik zelf de was gaan doen. En gaan stofzuigen, boven en onder. Plus het halletje boven een soort van gedweild. Dat mag eigenlijk de eerste zes weken niet. Ik weet nu ook heel goed waarom. Stom stom stom van mezelf. Martijn was ook boos op me.
Ja. Ik weet het. Heb al op mijn kop gekregen van meerdere mensen. En van mezelf. Ga dit ook niet weer doen.quote:
Dat je daar de energie/kracht voor hadquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (). Dus toen ben ik zelf de was gaan doen. En gaan stofzuigen, boven en onder. Plus het halletje boven een soort van gedweild. Dat mag eigenlijk de eerste zes weken niet. Ik weet nu ook heel goed waarom. Stom stom stom van mezelf. Martijn was ook boos op me.
^^quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:52 schreef Perruche het volgende:
Coco.
En wat vallen jullie hier toch allemaal over MaJo. Ik vind het knap dat ze het volhoudt hier!
we geven de laatste voeding tussen 23:30/0:00 en dan wordt hij vaak rond 8 uur pas wakker. Nu "mag" dat nog niet. Dus we zetten de wekkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Doorslapen zelfs?!?!Dat doet die van ons niet. Maar dan nog hebben we het goed, ze krijgt tussen elf en twaalf de laatste voeding, en dan meldt ze zich tussen 02.00u en 03.00u en dan tussen 04.00u en 05.00u. Zoiets.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, ik vervang hierbij even sigme: peil.
Waar is Vik trouwens?
Lees dat stuk. XM, jij zeker.quote:Ook qua verbranding en opslag zijn er individuele verschillen. Gemiddeld wordt tien procent van al het vet dat we eten meteen gebruikt. Maar de individuele variatie is groot: bij sommige mensen is dat vijf procent, bij anderen vijfendertig. Iemand uit de vijfprocentsgroep heeft dubbel pech. Het vet dat niet verbrand wordt, komt voor eventueel later gebruik terecht op diens buik of dijen, én hij heeft sneller weer honger want op korte termijn was er minder brandstof voorhanden.
Oooh die moet ik ook nog zien!quote:Op zondag 18 november 2012 02:15 schreef V1z0R het volgende:
Hmmmm, als ik om 5u op bed ga ben ik nog wel makkelijk op tijd wakker voor tripje A'dam...
Ja, nog een filmpje!
Li, als je in Maria-wereld wilt zijn, 'Panda go panda'!
Meisje dat voor haar oma zorgde die ze bij het station af zet en na terugkomst een babypanda aantrof in huis. Nu is ze de mama voor babypanda en papapanda is voor beiden papa. Hoe awesome is dat?!![]()
Makes sense!quote:Op zondag 18 november 2012 08:36 schreef sigme het volgende:
Er staat een reuze interessant stuk in de Trouw.
Dat mag ik natuurlijk niet knippen & plakken, maar wel een klein stukje citeren:
[..]
Lees dat stuk. XM, jij zeker.
quote:Op zondag 18 november 2012 08:36 schreef sigme het volgende:
Dat mag ik natuurlijk niet knippen & plakken, maar wel een klein stukje citeren:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wouw... dit is echt een goed stuk. Dank je wel dat je ons erop wijstquote:Op zondag 18 november 2012 08:36 schreef sigme het volgende:
[..]
^^quote:Op zondag 18 november 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
Maak een plan. Als je out of the blue minder carbs gaat eten, weet je van gekheid niet meer wat je wel kunt eten. En noem jezelf nooit meer 'dikkertje'.
Ik zat zelf te denken mezelf als ontbijt yoghurt met noten en zaden aan te wennen (is het voor mij ook gelijk gemakkelijker om genoeg kcals te krijgen).quote:Op zondag 18 november 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
Maak een plan. Als je out of the blue minder carbs gaat eten, weet je van gekheid niet meer wat je wel kunt eten. En noem jezelf nooit meer 'dikkertje'.
Dat is ook verquote:Op zondag 18 november 2012 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Op naar 14,5km hardlopen. Da's best ver. Voor mij.
Even een domme vraag hoor, maar dit is toch aal behoorlijk low-carb. Enkel het pistoletje en de wijn bevatten veel carbs?quote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Skoap het volgende:
Succes Mo!
Mijn lijstje voor vandaag (was pas na 12'en uit bed)
O/L: gekookt eitje, pistoletje roomboter + peper cervelaat
T: gekookt eitje
T: latte (met 0% vet melk)
D: beenham en (veel)witlof gebakken met port + ontbijtspek
T: witte wijn
En als het zonnetje blijft schijnen ga ik zo eens een stuk wandelen.
Morgen low-carb weer oppakken voor een tijdje...
Dat is vervelend, heb je veel kramp in je kuit gehad?quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Probability het volgende:
Ik heb een knoop in m'n kuiten, kan al sinds woensdag niet lopen
Ja heb nog steeds kramp. Masseren doet te veel pijn. Dus nu maar veel water drinken en misschien paracetamol.quote:Op zondag 18 november 2012 14:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is vervelend, heb je veel kramp in je kuit gehad?
Let je wel op dat je dan voldoende eet? Denk dat je je energie wel nodig hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Skoap het volgende:
Succes Mo!
Mijn lijstje voor vandaag (was pas na 12'en uit bed)
O/L: gekookt eitje, pistoletje roomboter + peper cervelaat
T: gekookt eitje
T: latte (met 0% vet melk)
D: beenham en (veel)witlof gebakken met port + ontbijtspek
T: witte wijn
En als het zonnetje blijft schijnen ga ik zo eens een stuk wandelen.
Morgen low-carb weer oppakken voor een tijdje...
Gedoe!quote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heb nog steeds kramp. Masseren doet te veel pijn. Dus nu maar veel water drinken en misschien paracetamol.
Nou ja, jij schudt dat zo even uit je mouw, mensch!quote:
om eerlijk te zijn weet ik dat niet eens precies (meer)quote:Op zondag 18 november 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Om echt low-carb te doen moet je lager zitten dan 15gr KH's volgens mij?!
Ik geef geen BV (meer). Maar je hebt gelijk, zo'n uk vreet wel energie.quote:Op zondag 18 november 2012 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Let je wel op dat je dan voldoende eet? Denk dat je je energie wel nodig hebt.
Waarom wil je dan low carb gaan doen als je toch al niet genoeg binnen krijgt?quote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik geef geen BV (meer). Maar je hebt gelijk, zo'n uk vreet wel energie.
Maar genoeg eten is altijd een probleem voor mij het afgelopen jaar, heb bijna nooit trek en zit erg snel vol.
omdat ik dan nogal last heb van vocht vasthouden. Low carb helpt daarbij...quote:Op zondag 18 november 2012 15:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom wil je dan low carb gaan doen als je toch al niet genoeg binnen krijgt?
Jawel ik kan niet stilzitten dus beweeg genoeg. Nu in bad wie weet helpt het.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gedoe!Gaat het verder wel goed nu?
Knap hoor Moquote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, jij schudt dat zo even uit je mouw, mensch!
en het is 15km geworden, voor het eerst sinds de zevenheuvelenloop in 2008 heb ik zó ver gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/qtbL6dw2xMY
En heb er ook 10 minuten minder lang over gedaan dan in 2008
quote:Op zondag 18 november 2012 10:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, fijne dag vandaag
Hele dikke tût!!
Hoe met dan?quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef Laureline het volgende:
Co is de lowcarb-expert hier trouwens, ik kijk altijd alleen maar vanaf de zijlijn toe, hoe je ook kan afvallen zonder biertjes.
Gaat echt goed met jou de laatste tijdquote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en het is 15km geworden, voor het eerst sinds de zevenheuvelenloop in 2008 heb ik zó ver gelopen!
Nee, dat lukte niet. Heb ongeveer 3 weken gekolfd maar toen was ik het zat...quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef Laureline het volgende:
Geef jij dan geen borstvoeding, Skoap? Want dan lijkt lowcarben me ook niet zo handig & verstandig.
In mijn herinnering at jij ALTIJD lowcarb en ben je pad gestopt toen je zwanger was.quote:Op zondag 18 november 2012 17:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nee, dat lukte niet. Heb ongeveer 3 weken gekolfd maar toen was ik het zat...
Bij mij werkt low carb erg goed, ik heb het voor mijn zwangerschap ook een tijd gedaan...
D: schnitzel, aardappels, preiquote:Op zondag 18 november 2012 16:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Hoe met dan?
L: boerenomelet, 2 bekers melk, 3 boterhammen
T: koffie
D: ?
Hulde lopers
nee, op een gegeven moment at ik 's middags weer brood...quote:Op zondag 18 november 2012 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In mijn herinnering at jij ALTIJD lowcarb en ben je pad gestopt toen je zwanger was.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Avondeten is zelfgemaakte groentesoep geworden. Minder carbs en meer vitamientjesquote:Op zondag 18 november 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met beschuit en roosvicee, glas appelsap
T: twee mandarijnen
L: twee broodjes caprese (tomaat, mozzarella, pesto)
D: AVG, waarschijnlijk schnitzel met bietjes maar moet nog naar de winkel
T: handje cashewnoten, kopje koffie verkeerd
Krek sa.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eigen-varkensrollade. Is dat van je eigen varken?
Ik kan mij niet concentreren met de tv aan. En ik heb een blessure dus dat lukt ook niet. En als ik dan toch bij m'n ouders ben vind ik het niet leuk om in een andere ruimte te gaan zitten. Als ik had geweten dat m'n broertje ook zou komen was ik thuis gebleven.quote:Op zondag 18 november 2012 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ga een boek lezen. Ga haken. Ga borduren. Ga planken. Ga pushups doen.
Klinkt als een fijne dagquote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:
Was even weekendje bij mijn ouders, was erg leuk! Mijn zus en dr vriend zijn op huizen jacht, ik was verbaasd, ze kennen elkaar 8 maanden..
Ook nog even met de boot weggeweest, tijdens zonsondergang. Echt supermooi. Heb roofvogels gezien, trekvogels en ook nog een hert. Die sprong net een bos in toen ik aan kwam varen. Het meer was net een spiegel, zo glad was het water. Misschien wil ik toch ooit nog wel terug naar het platteland. Zo af en toe is die rust toch erg fijn.
quote:Op zondag 18 november 2012 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Krek sa.
Geen eigengemaakte rollade, maar rollade van eigen varken.
Moeilijke zin, er mist vast een woord of een letter.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Naja, dan zal de rollade ook wel zelf gemaakt hebben
Nice
ja ik mis het "platteland" ook wel eens. Die rust kan zo heerlijk zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:
Was even weekendje bij mijn ouders, was erg leuk! Mijn zus en dr vriend zijn op huizen jacht, ik was verbaasd, ze kennen elkaar 8 maanden..
Ook nog even met de boot weggeweest, tijdens zonsondergang. Echt supermooi. Heb roofvogels gezien, trekvogels en ook nog een hert. Die sprong net een bos in toen ik aan kwam varen. Het meer was net een spiegel, zo glad was het water. Misschien wil ik toch ooit nog wel terug naar het platteland. Zo af en toe is die rust toch erg fijn.
Uhm... dat was een hele vage zin van mij...quote:Op zondag 18 november 2012 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Moeilijke zin, er mist vast een woord of een letter.
De rollade heeft goed gesmaakt, maar is niet zelfgemaakt: dat heeft de slager voor me gedaan.
quote:Op zondag 18 november 2012 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanaf morgen wil ik kijken of ik zonder rare sprongen te maken minder koolhydraten kan eten, ik hoor er hier zoveel goede dingen overNiet omdat ik verder wil afvallen, ben eigenlijk voor het eerst in mijn leven tevreden met mijn lijf
(ook al ben ik niet superslank), maar omdat het gezonder blijkt te zijn.
Heb je ook een na-foto die je wil laten zien? Ik herinner me een foto van je, van een tijd geleden. In Dieet denk ik, waarop je gitaar speelde. Ik ben heel benieuwd hoe je eruitziet nu je er tevreden over bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb idd ooit zo'n foto gepost. Volgend weekend kom ik in de gelegenheid dat mensen foto's gaan maken, dus dan zal ik even een leuke uitzoeken en hier gooienquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je ook een na-foto die je wil laten zien? Ik herinner me een foto van je, van een tijd geleden. In Dieet denk ik, waarop je gitaar speelde. Ik ben heel benieuwd hoe je eruitziet nu je er tevreden over bent.
Groter vee mag je niet zelf slachten en ik ben te gehecht aan mijn veestapel om daar risico's mee te nemen. Haantjes slacht ik wel zelf - er staan er 6 op de nominatie.quote:Op zondag 18 november 2012 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... dat was een hele vage zin van mij...
Goed gesmaakt is het belangrijkste
(naja... ik heb een vriend die zelf dieren fokt en ze ook zelf slacht... zo doende mijn logica)
quote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb idd ooit zo'n foto gepost. Volgend weekend kom ik in de gelegenheid dat mensen foto's gaan maken, dus dan zal ik even een leuke uitzoeken en hier gooien
De preciezere regels ervoor weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Groter vee mag je niet zelf slachten en ik ben te gehecht aan mijn veestapel om daar risico's mee te nemen. Haantjes slacht ik wel zelf - er staan er 6 op de nominatie.
Pluimvee en konijnen/hazen etc mag zelf. En wild denk ik, misschien alleen als je een jachtvergunning hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De preciezere regels ervoor weet ik niet.
Het lijkt me ook "gemakkelijker" een kleiner dier te slachten dan groot cee.
Een paar jaar geleden ben ik hier wel eens 5 kilo (altijd weer diezelfde 5 kilo geloof ik, zodra het eraf is houd ik het gezonde leven hoogstens een half jaartje vol..quote:
Gewoon normaal doen dus, lastig genoeg helaasquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ben ik hier wel eens 5 kilo (altijd weer diezelfde 5 kilo geloof ik, zodra het eraf is houd ik het gezonde leven hoogstens een half jaartje vol...) afgevallen met biertjes. Zoals co de wodka en katjang pedis als T nam 's middags, had ik dan een lekker speciaalbiertje. Was wel moeilijk, want zodra ik er 1 op heb wil ik toch meer, en vlammetjes, en zure matten, en ....
Dus zolang je het bij 1 per dag houdt, gaat het best. De rest moet dan wel echt heel gezond zijn van het lijstje, en je moet ook iedere dag minstens 40 min. bewegen. Maar het ging wel!
Geen ongezonde dingen kopen helptquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen dus, lastig genoeg helaas
Ja, maar zo makkelijk is het niet hequote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen ongezonde dingen kopen helpt
Naja... voor mijn vrienden staat hier wel een pot snoep en een koektrommel, maar daar zit ik niet aan. Er zijn ook dingen waarvan ik weet dat ik ze niet hebben, dus koop ik ze niet...quote:Op zondag 18 november 2012 20:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja, maar zo makkelijk is het niet hegezond leven is meer dan alleen gezonde voeding... ook een gezond sociaal leven en die kun je natuurlijk niet ontvangen zonder lekkere dingen in huis
![]()
en zo word je ook niet bij andere ontvangen.
Ruggengraat van niks hierzo
Ik heb echt serieus het gevoel dat jij meer dan de helft van de week laat uit bed komt. Klopt dit of ben iik weer lekker selectief aan het lezenquote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
2 dagen achter elkaar stappen hakt er toch steeds meer inNu maar op tijd naar bed
Zondags lijstje Mo, maar wat een sportprestatie!quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje van vandaaaag:
O: brood met hummus en boter (paar plakken van een 'french stone baked bread')
S: 15km hardlopen
L: grote kom Griekse yoghurt, kom kippensoep
T: warme chocolademelk met slagroom
D: grote berg nachos con todo met verse guacamole, creme fraiche, dat soort ongein en een Hertog Jan Lentebock (geïmporteerd) erbij.
Zo nog een mok melk en wat thee en dan slapen.![]()
Morgen weer vroeg op en dan een drukke hardloop-, werk- en studieweek voor de boeg. Heb er zin in!
Hihi, dat vind ik nou ook. Misschien door de alliteratie ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Laureline het volgende:
Mok melk, wat klinkt dat vies eigenlijk![]()
Maar goed dat je zo aan het hardlopen bent, zal wel fijn zijn in die omgeving bij jullie!
Jij hebt nog wel meer gezien vanavond!quote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb Boer Zoekt Vrouw gezien vanavond...
M'n leven zal nu nooit meer hetzelfde zijn
Heb je de voordeur weer open laten staan, terwijl je in bad lag?quote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel meer gezien vanavond!
quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je de voordeur weer open laten staan, terwijl je in bad lag?
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zondags lijstje Mo, maar wat een sportprestatie!
Nu ik wat verder ren kan ik ook wat meer de stad uit en dan een beetje langs de weilanden enzo. Straks als we verhuisd zijn is 't helemaal mooi:quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Laureline het volgende:
Mok melk, wat klinkt dat vies eigenlijk![]()
Maar goed dat je zo aan het hardlopen bent, zal wel fijn zijn in die omgeving bij jullie!
Oef, dat is irritant!quote:Op maandag 19 november 2012 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Pff, ik ben al sinds 0300 wakkerHad 't warm vannacht
Gaat een lange dag worden, dus maar een koffieinfuus aanleggen
Koffie-ze!quote:Op maandag 19 november 2012 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Pff, ik ben al sinds 0300 wakkerHad 't warm vannacht
Gaat een lange dag worden, dus maar een koffieinfuus aanleggen
[..]
Dat wordt 'm niet neequote:Op maandag 19 november 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
ik weer met mijn strakke planning, wilde komend weekend gaan kersthoppen in Duitsland. Begint alles pas vanaf 26 November
Dat klopt maar ik heb dan ook ME waardoor ik meer slaap nodig heb dan anderenquote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus het gevoel dat jij meer dan de helft van de week laat uit bed komt. Klopt dit of ben iik weer lekker selectief aan het lezen
De kerstmarkt in Centro is al open.quote:Op maandag 19 november 2012 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
ik weer met mijn strakke planning, wilde komend weekend gaan kersthoppen in Duitsland. Begint alles pas vanaf 26 November
Jij drinkt helemaal geen melkquote:Op maandag 19 november 2012 09:06 schreef Nallie het volgende:
Ik zeg dan een beker, maar een beker melk klinkt nog niet lekker...
Ik moet wel weer wat beter op gaan letten met melkproducten trouwens, ben iets te makkelijk geweest laatste tijd.
Sterkte Aurum! KerstmarktGluhwein
ik ga 8 december!
Nee dat lijkt me niet zo'n goed plan ookquote:Op maandag 19 november 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen melk.
Ik had echt moeite met mijn bed uitkomen vandaag
+1 herkenbaar! Was gezellig en Co heeft geen carbs meer in huisquote:Op maandag 19 november 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen melk.
Ik had echt moeite met mijn bed uitkomen vandaag
Ik denk die juicht omdat ze ziek isquote:Op maandag 19 november 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
En ook de oudste komt weer thuis uit school.. Gister was manlief ziek, vandaag zijn wij aan de beurt.. Hopelijk zijn wij er net zo snel af als hij.
Ondertussen wel ffwant dit is de eerste keer dat ik iets heb wat heerst in de omgeving dit jaar en dat ik dan ook nog eens niet een van de eersten ben die het heeft, dat is vergeleken bij de afgelopen jaren een enorme vooruitgang
lol, nou bijna welquote:Op maandag 19 november 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik denk die juicht omdat ze ziek is
Centro lijkt me helemaal niet leukquote:Op maandag 19 november 2012 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De kerstmarkt in Centro is al open.
Er staat nog wat leuks in Dordrecht: mooi appartement in het hart van Dordt. Heerlijk!quote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:
Ze is idd mager. Maar de foto is ook wel verschrikkelijk geshoptquote:Op maandag 19 november 2012 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit te kijken voor een nieuwe bikini, maar dit model is toch zo ontzettend mager
Da's toch niet gezond
[ afbeelding ]
Dat zal bestquote:Op maandag 19 november 2012 09:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze is idd mager. Maar de foto is ook wel verschrikkelijk geshopt
Ik denk dat haar armen zeker een derde dikker zijn dan op de foto. Misschien enigzins een beter beeld.quote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef _aurum_ het volgende:
trouwens, ik heb portebello's gehaald. Heeft iemand een goed recept voor wat ik er mee kan?
[..]
Dat zal best
risotto!quote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef _aurum_ het volgende:
trouwens, ik heb portebello's gehaald. Heeft iemand een goed recept voor wat ik er mee kan?
[..]
Dat zal best
[..]
Vullen is lekker of bestrijken met knoflook/olie/zout/peper en in plakjes grillen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat zal best
Viezzzz heeft er eentje gekocht!quote:Op maandag 19 november 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Ben je ook nog wat schilderijen kwijtgeraakt?
Mijn tickets voor februari zijn goedgekeurdZat wel te denken, donderdag zit ik te klagen dat ik niet op vakantie kan en dat de koek op is en vrijdag valt ineens alles op zijn plek en kan ik toch nog een mini vakantieplannen
![]()
![]()
![]()
Ik heb al heel het weekend voorpret
Het is er vreselijk druk maar het is wel leukquote:Op maandag 19 november 2012 09:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Centro lijkt me helemaal niet leuk![]()
Ik zie dat ze in Dusseldorf vanaf de 22e beginnen met de kerstmarkt, dus dat is ook nog een optie. Ik ben alleen bang dat het zo superbelachelijk druk wordt
Nais! Zag er ook echt mooie dingen tussenquote:Op maandag 19 november 2012 10:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Viezzzz heeft er eentje gekocht!En iemand anders (dus niet van fok) de grote Jennifer Connely. Haske fijn man!
quote:Op maandag 19 november 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Oh, that reminds me...ik heb dadels gekocht! Daar ga ik weer eens raw brownie van maken. Nallie, kan jij nog eens posten hoe jij dat oook weer precies doet? Want ik ken dat recept van my new roots, maar jij maakt het anders en ikvond jouw versie erg lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Ik heb d'r van eentje verlost! (die met de clowns)quote:Op maandag 19 november 2012 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Ben je ook nog wat schilderijen kwijtgeraakt?
Mijn tickets voor februari zijn goedgekeurdZat wel te denken, donderdag zit ik te klagen dat ik niet op vakantie kan en dat de koek op is en vrijdag valt ineens alles op zijn plek en kan ik toch nog een mini vakantieplannen
![]()
![]()
![]()
Ik heb al heel het weekend voorpret
Nouja, moet, moet... Het is deel van een cursus die ik van werk gehad heb, dus is wel handig om te doenquote:
Oeioei! Duimduimduim.quote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
Willen jullie duimen vandaag voor Mr.Mo? De examencommissie vergadert vandaag... *ril*
Hoeveel tijd neem je hiervoor? Mijn dag begint meestal zoquote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn productiviteitstraining is on topicMoet een ochtendritueel vaststellen en inplannen bestaand uit:
- 10-15 min opstart-tijd
- Water drinken
- Half uurtje sporten/bewegen
- Gezond, ruim ontbijt
- 10-15 min koppel-tijd naar de rest van je dag
En ik ben al zo'n held met opstaan, ya chao comfort zoneWel goed voor me denk ik... Wel flink eerder opstaan, inclusief douchen e.d. denk een uur eerder dan normaal
Kan normaal met 15 minuutjes op de fiets zitten
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeveel tijd neem je hiervoor? Mijn dag begint meestal zo
06.00 opstaan + sportkleding aan
06.15 trainen
06.45 douchen, aankleden
07.00 kinderen wakker maken + tafel dekken
07.15 ontbijten
07.40 ontbijtboel opruimen
07.50 in de auto naar werk
tot 09.15 filerijden
en ik duim voor jullie mo
Omdat mijn man om 05.00 uur opstaat om naar zijn werk te gaan, zodat hij om 16.00 uur thuis kan zijn om voor de kinderen te zorgen zodat ik kan doorwerken tot 18.00 uur en om 19.00 uur thuis kan zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]. Kan je man niet of de tafel dekken of de boel opruimen? Waarom moet jij dat allemaal doen? Wel gezellig, met zijn allen ontbijten.
Ah ok, wissikniequote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat mijn man om 05.00 uur opstaat om naar zijn werk te gaan, zodat hij om 16.00 uur thuis kan zijn om voor de kinderen te zorgen zodat ik kan doorwerken tot 18.00 uur en om 19.00 uur thuis kan zijn.
Als ik ergens niet over hoef te klagen is over de inzet van mijn man. Hij runt zo ongeveer het hele huishouden hier en neemt 80% van de zorg voor de kinderen voor zijn rekening.
Iets met honing en geitekaas en een oven (zo worden ze vaak rond de feestdagen geleverd).quote:Op zonda[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1895958/4/50#119375459]maandag 19 november 2012 09:56 schreef _aurum_ het volgende:
Voetje eruithalen, (Lidl) geitenkaas op rol in plakjes snijden, erop doen, beetje honing erbij.quote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets met honing en geitekaas en een oven (zo worden ze vaak rond de feestdagen geleverd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zachtere geitenkaas van lidl vind ik lekkerderquote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voetje eruithalen, (Lidl) geitenkaas op rol in plakjes snijden, erop doen, beetje honing erbij.
2 - 3 minuten in de magnetron tot de portabella gaar is. Klaar.
geitenkaas-knoflook-cremefraiche mengen en dan met zalmquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets met honing en geitekaas en een oven (zo worden ze vaak rond de feestdagen geleverd).
Hehehe, en eerder naar bed gaan? Is dat geen optie?quote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hm normaal gaat het ongeveer zoals Parkiet zegt![]()
Maandag / vrijdag: 6:30 treintje, dus: 5:40 wekker, 6:05 eruit, wassen, aankleden, tas proppen, 6:20 op de fietsEn dan ontbijten op kantoor om een uur of 8:00.
Woensdag (en soms ook ma. + vr) ga ik een uurtje later dus verschuift dat hele principe
![]()
Dinsdag en donderdag werk ik thuis en slaap ik vaak uit tot 8:45![]()
Nu ik zie dit zo zie denk ik dat ik misschien beter kan beginnen met 4 dagen per week dat nieuwe plan, op di, do, za en zo![]()
De inhoud eerst nog bakken met een sjalotje, verse geitenkaas of gorgonzola, honing, beetje ketjap en in de ovenquote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voetje eruithalen, (Lidl) geitenkaas op rol in plakjes snijden, erop doen, beetje honing erbij.
2 - 3 minuten in de magnetron tot de portabella gaar is. Klaar.
Ja, een spontane.quote:
Dan zou ik woensdagavond kunnen deze week en anders volgende week?quote:Op maandag 19 november 2012 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, een spontane.Maar er is er dus nog 1 de 1e. Of je komt voor die tijd een keer eten en die boter ophalen. Als die nog goed is. Maar het is gerookt, dus misschien langer houdbaar? Geen idee eiks.
Hehe, zo heb ik dat ook zo nu en dan (mits 8:30 college) en altijd donders moe als ik dan in de collegezaal zit. Toen ik op stage zat begon ik ook 8:30 en altijd te vroeg en wakker. WTF.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ok, wissiknieWel fijn hoor, zo'n vent! Die van mij stofzuigt tegenwoordig wekelijks ipv 2-wekelijks
Mijn ochtend ritueel is op normal dagen iets van
7:00 wekker gaat, snoozen
7:20 wekker gaat, snoozen
7:40 wekker gaat, shit nog maar 20 minuten, douchen en aankleden
7:55 bammetjes maken voor op kantoor
8:05 spullen in de tas plempen en op de fiets
8:30 op kantoorwe zijn weer op tijd!
Lijkt me heerlijk als ik gewoon om 7 uur op kan staan... in de zomer lukt het wel maar in de winter
Uurtje of 7? Eet jij weer vlees tegenwoordig? edit: 8 is ook prima.quote:
Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 19 november 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, en eerder naar bed gaan? Is dat geen optie?
Maar beginnen met 4 dagen klinkt ook wel verstandig. Ik moet 's ochtends vroeg ook niet gaan hardlopen ofzo, mijn luchtwegen moeten ook echt op gang komen dus dat werkt van geen kanten.
's ochtends om half 9 gaan spinnen werkt wel trouwens.
Ja! O met eets! Dan kan ik half8!quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Uurtje of 7? Eet jij weer vlees tegenwoordig? edit: 8 is ook prima.
Lijstje:
O: gekookt eitje, plak kaas, plakje ham
L: gegrilde kip, coleslaw
T: wodka, baconknabbels met franse kaas
D: zalmpakketje met groenten uit de oven
T: creme fraiche zoetstof/citroen
Hier is het:quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk Co, afgelopen weekend was idd wat kort dag maar misschien lukt volgende keer wel!Echte Co's bekijken is sowieso tof
Viz, clownsZorg je wel meteen dat ik nooit op bezoek durf te komen
</grapje>
Slankies liken mij![]()
Mijn productiviteitstraining is on topicMoet een ochtendritueel vaststellen en inplannen bestaand uit:
- 10-15 min opstart-tijd
- Water drinken
- Half uurtje sporten/bewegen
- Gezond, ruim ontbijt
- 10-15 min koppel-tijd naar de rest van je dag
En ik ben al zo'n held met opstaan, ya chao comfort zoneWel goed voor me denk ik... Wel flink eerder opstaan, inclusief douchen e.d. denk een uur eerder dan normaal
Kan normaal met 15 minuutjes op de fiets zitten
![]()
Het is een dramaquote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dat klinkt echt als drama voor mij, om 6 uur opstaan... respect
Vriendje net: "Ach, met dat plan sta je dan op maandag en vrijdag gewoon om 5:20 op, moet lukken tochquote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dat klinkt echt als drama voor mij, om 6 uur opstaan... respect
Alle onderhandelingen zijn begonnen, we wachten nu af (adviseurs doen hun werk nu, als 't goed is); maar het bod is dus geaccepteerdquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef laziness het volgende:
Mo! Hoe is het met het bod op het huis?
Dus nu hypotheek aanvraag afwachten? Spannenddddd!quote:Op maandag 19 november 2012 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alle onderhandelingen zijn begonnen, we wachten nu af (adviseurs doen hun werk nu, als 't goed is); maar het bod is dus geaccepteerd
Ik ben ooit gevonden op Facebook door iemand die alleen voornaam en Amsterdam wist.quote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef the85mc het volgende:
Eh nee dacht het niet.. Vriendin van me had me dus wat stylingtips gegeven, dat werkte wel blijkbaar. Want ik hoefde dit keer niet eens met cheesy openingszinnen te komen, ik werd zelf aangesproken. Dat beviel me wel
Ik heb wel een date komend weekend, met een meisje uit amsterdam. Ze kwam erg leuk en spontaan over.
Maar niet alles ging zo goed. Ik had daarvoor met een meisje uit utrecht een half uur staan praten, ze was echt erg leuk. We hadden best wel veel dezelfde interesses, leek net alsof we elkaar al langer kenden. Even later kwam er even een vriendin van haar met haar praten, toen sprak dus dat meisje uit amsterdam me aan. Toen ik nog met dat meisje uit amsterdam aan het praten was ging dat meisje uit utrecht naar huis. Ze zei dat ze wegging en ze gaf me een zoen en dat was het. Heb alleen voornaam, maar geen telefoonnummer.. Maar goed die ander was ook erg leuk. En misschien kom ik die andere ooit wel weer tegen, zo groot is utrecht ook niet.
^^quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maakt ook wel uit of ze "Lotte" of "Shaniqua" heet, bij wijze van
Heb zoeken op FB wel al geprobeerd..quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevonden op Facebook door iemand die alleen voornaam en Amsterdam wist.Dus, dan kan jij het ook.
Tevens: foto van nieuwe styling?
Oh wat gaat dat ineens rap, bah zegquote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck.
We zouden het weekend van 1 december naar NL gaan, extra, om schoonmams nog even extra te zien. Krijgen we net mail dat het beter is als we dit weekend nog/al komen.
Fuck.
Ja..quote:Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef laziness het volgende:
Oh wat naar Mo en dan ook nog eens geen vluchten. Als er mee gezocht moet worden roep je wel hè?
Sowieso vrij regelen anders? Scheelt iets stress misschien.quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja..
ik zit met m'n werk, en ga daar morgen meteen maar schipperen zodra we meer weten (vanavond even skypen met schoonpaps) maar we moeten er even vanuit gaan dat ik tot 11 uur moet werken as. zaterdag of dat Mr.Mo anders alleen moet gaan. Boot kost helemaal te veel tijdevenals de trein. Zo KLM nog even checken vanaf Humberside.
Buhquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
M&S is niet zo met vrij regelen als je speciaal aangenomen bent voor de kerst...
Vanaf waar wil je vliegen? En is duitsland ook een optie?quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als het niet anders kan dan is het inderdaad een kwestie van gewoon gaan, maar ik wil proberen om het gewoon te combineren (en/of in goed overleg te doen). Familie gaat voor, maar een inkomen is ook fijn.
Wat een stelletje horken als ze je hiervoor geen vrij geven. Volgens mij is er in NL wel iets geregeld dat je voor familie-zaken in principe altijd vrij kan krijgen...quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Als het niet anders kan dan is het inderdaad een kwestie van gewoon gaan, maar ik wil proberen om het gewoon te combineren (en/of in goed overleg te doen). Familie gaat voor, maar een inkomen is ook fijn.
Wat voor slecht nieuws nog meer dan?quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gats Mo, dat klinkt niet goed. Hoop dat jullie nog vluchten kunnen vinden.
En wat is het met slecht nieuws vandaag zeg, bah, ben er akelig van.
Mo, je had een aardig budget voor je wereldreis. Geld kun je wel weer verdienen, tijd krijg je niet meer terug. Tijd >>> geld op dit moment.quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dit. En als ze zo star zijn dan zou ik gaan twijfelen of ik voor zo'n bedrijf zou willen blijven werken..quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een stelletje horken als ze je hiervoor geen vrij geven. Volgens mij is er in NL wel iets geregeld dat je voor familie-zaken in principe altijd vrij kan krijgen...
Bijzonder verlof is juist iets dat naar inzicht van de werkgever kan worden gegeven, niet heel strak omkaderd om geen gevoelige zaken uit te sluiten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een stelletje horken als ze je hiervoor geen vrij geven. Volgens mij is er in NL wel iets geregeld dat je voor familie-zaken in principe altijd vrij kan krijgen...
Als jij een vaste baan hebt bij een normale werkgever komt het wel goed.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Twee collega's met rotnieuws, beste vriendinnetje met rotnieuws... Ik vind het geen leuke dag.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor slecht nieuws nog meer dan?
En dan is het ook nog mistig en koud!quote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Twee collega's met rotnieuws, beste vriendinnetje met rotnieuws... Ik vind het geen leuke dag.
voordeel is wel dat je even afleiding hebt. Sterkte thoughquote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Bah. Ben er misselijk van en moet zo nog een les geven... Blergh.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck.
We zouden het weekend van 1 december naar NL gaan, extra, om schoonmams nog even extra te zien. Krijgen we net mail dat het beter is als we dit weekend nog/al komen.
Fuck.
O! Je sig! Nu weet ik volgens mij wie je bent! Heb ik ook weer eens iets door, na al die tijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef laziness het volgende:
Herkenbaar Phaidra.
Sinds O. douche ik ook 's avonds. Scheelt me 's ochtends tijd die ik dan heb om wat meer tijd voor hem te nemen als hij het er moeilijk mee heeft dat ik vertrek.
Plus met je kind onder de douche 's avonds is veel gezelliger![]()
Ik moet ook nodig beter op mijn lijstjes letten maar ik ben zo energieloos dat ik automatisch toch snaai 's avonds.
Ghehequote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
O! Je sig! Nu weet ik volgens mij wie je bent! Heb ik ook weer eens iets door, na al die tijd
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
O! Je sig! Nu weet ik volgens mij wie je bent! Heb ik ook weer eens iets door, na al die tijd
Eentje maar hoorquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Laureline het volgende:
En nog geschaatst, sinds de kleine (kleinen?) er is (zijn)?
Oeh!quote:Op maandag 19 november 2012 15:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Hahaha
Ik gebruikte hem toen ik eerder actief hier postte als mijn werkkloon. Ik ben nu volledig overgestapt wegens mijn moeder (don't ask)![]()
Maar ik woon nog steeds vlakbij
Heb je nog een reisverzekering in NL? Zou goed kunnen dat ze dit soort dingen voor jullie kunnen regelen/betalen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
En dan zijn er ook nog nauwelijks vluchten te vindengodver.
oh, en heel veel sterkte, natuurlijk. Hoop dat ze je les leuk vinden!quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heb je nog een reisverzekering in NL? Zou goed kunnen dat ze dit soort dingen voor jullie kunnen regelen/betalen.
Laat je niet teveel etiketjes opplakkenquote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef Probability het volgende:
Ik heb ook soort van nieuws, per PM of anders in m'n history. Moet opgelucht zijn of zo. Maar weet nog niet.
Een etiket hoeft niet perse een opluchting te zijnquote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef Probability het volgende:
Ik heb ook soort van nieuws, per PM of anders in m'n history. Moet opgelucht zijn of zo. Maar weet nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |