Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zegquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mezelf beetje voorbij gelopen vandaag. M. heeft me daarstraks praktisch t bed in moeten tillen. Kan me nauwelijks bewegenBuik doet vies veel pijn. Dusssss... morgen maar echt wat rustiger aan doen.
^^quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zeg
Oh. Mkay. Zal mn best doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet aanstellen, morgenochtend gewoon buikspieroefeningen doen... Kom op zeg
Ja, dat balen is toch logisch?! Je lijf is een zooitje, het vertrouwen is weg. Blijf optimistisch, dan gaat je lijf echt wel weer een keer meewerkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
An, ben ook wel optimistischer, maar baal wel ernstig van het sporten en het gegeven dat m'n lijf nog immer niet doorheeft dat de verhoogde input here to stay is. Dat zou wel leuk zijn. Maar vrees dat het een met het ander samenhangt.
Het is sterker dan ik, ik vervang hierbij even sigme: peilquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde ook al om een plaatje vragenben nu wel erg benieuwd!
En raar is dat hè? Ik kan sowieso geen pijl trekken op mijn maat, soms heb ik medium/large maar ik heb ook nog wel small dingen uit mijn dunne periode en XL truien soms![]()
En ik heb een echt weekendlijstje vandaag, morgen ga ik weer normaal eten
O/L: 4 boterhammen met vlokken, glas appelsap
B: twee uur door de stad gelopen
D: pizza en een glas cola
En zo weer de stad in
Shit, heb het zelfs nog verbeterdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is sterker dan ik, ik vervang hierbij even sigme: peil.
Waar is Vik trouwens?
Heel goed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rustig aan, Coco.. Hoe doet Saartje het?
.
Zonnetje in huis jij, vanavond!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, kan het alleen nog maar tegenvallen
Ja, maar, dat is dus ook écht zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, kan het alleen nog maar tegenvallen
Oh, joyquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
En anders heb je de puberteit nog altijd om naar uit te kijken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Je kaartje siert hier mooi de kast trouwens! Staat naast het kaartje van m'n opa en oma met 2 katten
Ja, is cutequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
NetBrave
gekeken! Wat een toffe film
![]()
Jaaa die heb ik hier ook liggen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Brave vond ik ook een geinige film, als je daar van houdt is How to train your dragon ook wel een aanrader, denk ik!
Ik heb die in een IMAX zaal gekeken in de bioscoop en ik voelde me net een klein meisje dat* voor het eerst naar de bios ging, zo tof vond ik 'm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik hier ook liggen!Dat verbaast vast niemand
![]()
Draakjes
Topic-invloedquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb die in een IMAX zaal gekeken in de bioscoop en ik voelde me net een klein meisje dat* voor het eerst naar de bios ging, zo tof vond ik 'm.![]()
![]()
* daar stond eerst 'die', hihi
Ja, volgens mij doe ik het niet zo vaak fout, maar ik ben me er nu wel meer van bewust.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Topic-invloed![]()
En jaaa, ik heb dat nog steeds met animatiefilms in de biosBrave zag ik ook nog eens toen ik in Ierland was, zeh magiiiic
Hoi mutske, hoe was jou dag? Met indeling en eten want ik snap niks van jouquote:
Kan me er iets bij voorstellen, al heb ik er zelf gelukkig geen last van!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet huilen van bioscopen... het doet zo'n zeer aan je oren
Uhm.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi mutske, hoe was jou dag? Met indeling en eten want ik snap niks van jou
je zou vanmorgen toch al rustig aan doen? Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mezelf beetje voorbij gelopen vandaag. M. heeft me daarstraks praktisch t bed in moeten tillen. Kan me nauwelijks bewegenBuik doet vies veel pijn. Dusssss... morgen maar echt wat rustiger aan doen.
LOL!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Topic-invloed![]()
En jaaa, ik heb dat nog steeds met animatiefilms in de biosBrave zag ik ook nog eens toen ik in Ierland was, zeh magiiiic
hey dame! Denk je wel een beetje om jezelf!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je zou vanmorgen toch al rustig aan doen? Waar is het mis gegaan?
Morgen wel echt rustig aan doen he. Je hebt een zware operatie gehad
Doorslapen zelfs?!?!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:41 schreef Skoap het volgende:
[..]
hey dame! Denk je wel een beetje om jezelf!!
En die van ons huilt ook alleen maar als ,er wat is. En slaapt vanaf dag 1 's nachts door. Ik ben ook steeds zo "bang" dat dat gaat veranderen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (). Dus toen ben ik zelf de was gaan doen. En gaan stofzuigen, boven en onder. Plus het halletje boven een soort van gedweild. Dat mag eigenlijk de eerste zes weken niet. Ik weet nu ook heel goed waarom. Stom stom stom van mezelf. Martijn was ook boos op me.
Ja. Ik weet het. Heb al op mijn kop gekregen van meerdere mensen. En van mezelf. Ga dit ook niet weer doen.quote:
Dat je daar de energie/kracht voor hadquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vond het wat rommelig in huis en weigerde het om Martijn te vragen het op te ruimen (). Dus toen ben ik zelf de was gaan doen. En gaan stofzuigen, boven en onder. Plus het halletje boven een soort van gedweild. Dat mag eigenlijk de eerste zes weken niet. Ik weet nu ook heel goed waarom. Stom stom stom van mezelf. Martijn was ook boos op me.
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |