Mooie vrije trap ook.quote:
Heb je het wel meteen opgezegd zodat je er niet na gratis 2 maanden een jaar aan vast zit?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Eredivisie Live is ook sinds een paar dagen geactiveerd. Jottum![]()
. Alleen gisteren gauw even gekeken zodat mn vader scores kon kijken maar verder zal ik het deze maanden ws overslaan.
Gemist. Kijk eigenlijk al een jaar niet meer naar PdeL.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Vast al gemeld: paul de leeuw heeft Bram in de uitzending als ode en dank voor zoveel jaar Sint. Met oude beelden etc. Leuk!
We kijken een stukje nu, wat lief, hij weet niet waar ie kijken moetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Vast al gemeld: paul de leeuw heeft Bram in de uitzending als ode en dank voor zoveel jaar Sint. Met oude beelden etc. Leuk!
In jouw tijd was er nog geen TV.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef AnneX het volgende:
De komst van St. Nicolaas was in mijn tijd niet op tv.
Althans niet dat ik het mij herinner.![]()
Ben er niet zo mee bezig, dus.
Toen moest je zeker naar Myra om de Sint te zienquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef AnneX het volgende:
De komst van St. Nicolaas was in mijn tijd niet op tv.
Althans niet dat ik het mij herinner.![]()
Ben er niet zo mee bezig, dus.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:54 schreef AnneX het volgende:
En weer terug van een Opening http://www.deweekkrant.nl(...)m=embed&utm_content=
Daar kwam ik een oudcollega tegen en dat was leuk bijpraten.
Dus plannen we binnenkort een meet met nog meer mensen.
Grappig dat ik na al die jaren nog contact heb met 5 mensen, die allemaal wat anders zijn gaan doen en zich hebben ontwikkeld.
Alleen: binnen 6 minuten al de foto's van de kleinkk.
Ik vind het sowieso een beetje zot dat je uit bepaalde nummers moet kiezen. Gewoon je eigen top 10, ook al is het de meest obscure ooit. Waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Ik probeer een top2000 lijstje in te stellen. Lijkt wel of die voorkeuzelijst nog kleiner is geworden.
En wat doen Ben Saunders erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |