SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vinniiee op 17-11-2012 20:45:13 ]![]()
Die Arnhem meet mag er wel uit he, of volgende week weer?![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik haal hem er net uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef Tamashii het volgende:
Die Arnhem meet mag er wel uit he, of volgende week weer?![]()
![]()
![]()
Je zit de bruid ook pas bij het altaar, je wordt uitgehuwelijkheid Vinnieboyquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je geen vriendin hebt, kun je ook niet trouwen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat dacht ik dus even niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zit de bruid ook pas bij het altaar, je wordt uitgehuwelijkheid Vinnieboy![]()
OP wordt trouwens wel vol zo, kunnen die meets er niet in als er een datum is afgesproken?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ook niet als je er miljoenen voor krijgtquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mja, nu is er bijgehouden die willen komen. De meet in Hoorn wordt al voor overlegd, die Winterefteling geen idee, en die andere 2 meets zijn niet zo lang.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OP wordt trouwens wel vol zo, kunnen die meets er niet in als er een datum is afgesproken?
Wat ik wel kan doen, even in een spoiler zetten.Nee, geld maakt niet gelukkig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als je er miljoenen voor krijgt![]()
Kijk, de man met de goede ideeën.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, nu is er bijgehouden die willen komen. De meet in Hoorn wordt al voor overlegd, die Winterefteling geen idee, en die andere 2 meets zijn niet zo lang.
Wat ik wel kan doen, even in een spoiler zetten.
[..]
Nee, geld maakt niet gelukkig.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Inderdaad, sowieso denken dat een relatie gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, nu is er bijgehouden die willen komen. De meet in Hoorn wordt al voor overlegd, die Winterefteling geen idee, en die andere 2 meets zijn niet zo lang.
Wat ik wel kan doen, even in een spoiler zetten.
[..]
Nee, geld maakt niet gelukkig.14 SHADES OF GREY
Zo beter?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kijk, de man met de goede ideeën.Je neemt geen relatie, als dat je niet gelukkig maakt. Dus als het goed is maakt een relatie gelukkig. Is dat niet zo, dan verbreek je de relatie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso denken dat een relatie gelukkig maakt.
Conclusie: een relatie maakt gelukkig.![]()
Genoeg mensen die een relatie aan gaan en denken dat dit ze gelukkig maakt terwijl dat niet zo is. Zo'n relatie houdt ook geen stand.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo beter?
[..]
Je neemt geen relatie, als dat je niet gelukkig maakt. Dus als het goed is maakt een relatie gelukkig. Is dat niet zo, dan verbreek je de relatie.
Conclusie: een relatie maakt gelukkig.14 SHADES OF GREY
Mooi! Dat zijn wel de gelegenheden om je een stuk in je kraag te zuipen, ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook aardig wat biertjes gehad vandaag, vrijgezellenfeest gehadPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Die zijn dan gewoon dom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een relatie aan gaan en denken dat dit ze gelukkig maakt terwijl dat niet zo is. Zo'n relatie houdt ook geen stand.Hehe, jup. Het begon om 13.00 uur alquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi! Dat zijn wel de gelegenheden om je een stuk in je kraag te zuipen, ja.![]()
![]()
Gewoon zuipen jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn dan gewoon dom.
[..]
Hehe, jup. Het begon om 13.00 uur al
14 SHADES OF GREY
Haiquote:![]()
Ff weer L word verder kijken, maar ik lurk mee, dus wees gewaarschuwd..
Drukke huwelijken
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Niet huilen schatjeeeeeeeee *armpje om je heen slaat*quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Haha, vannacht om 03:00quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja? Wanneer heb je voor het laatst gehuild van het lachen/geluk?.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Hoihoiquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hai![]()
Ff weer L word verder kijken, maar ik lurk mee, dus wees gewaarschuwd..
Drukke huwelijkenHeb je vandaag weer overleefd?
Have fun![]()
![]()
M'n dag is nog niet voorbij.. Alsnog druk bezig om te overlevenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HoihoiHeb je vandaag weer overleefd?
Have fun![]()
Maar verder wel
True, true, het is pas 21.00 natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
M'n dag is nog niet voorbij.. Alsnog druk bezig om te overleven![]()
Maar verder wel![]()
![]()
Ja maar, ja maar, ja maar....quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet huilen schatjeeeeeeeee *armpje om je heen slaat*I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik nu ookquote:Kom, vertel het maarquote:
Nou je weet het best!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik nu ook
[..]
Kom, vertel het maarI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Je moet maar gewoon eens zeggen wat je wil zeggen, jijquote:
Zo
14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet maar gewoon eens zeggen wat je wil zeggen, jij![]()
Jou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je moet maar gewoon eens zeggen wat je wil zeggen, jij14 SHADES OF GREY
Trek een trui aanquote:14 SHADES OF GREY
Hier ook ja, heb een vest aan en een fleecedeken. Terwijl de fucking thermostaat op 20 staat.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Fleecedeken is onhandig zittenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ook ja, heb een vest aan en een fleecedeken. Terwijl de fucking thermostaat op 20 staat.Ik ga wel in mijn bed liggen ofzo
![]()
![]()
Vanmiddag deed ik housekeeping c.q. roomservice en er was ook een mevrouw die in bed lag om 2 uur 's middags, haar man was naar voetbal zei ze. Alle gordijnen dicht, lichtje aan en ik kon weer weg.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fleecedeken is onhandig zittenIk ga wel in mijn bed liggen ofzo
Tsja waarom nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vanmiddag deed ik housekeeping c.q. roomservice en er was ook een mevrouw die in bed lag om 2 uur 's middags, haar man was naar voetbal zei ze. Alle gordijnen dicht, lichtje aan en ik kon weer weg.lekker toch
14 SHADES OF GREY
Hehe, ja gelijk heeft zequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vanmiddag deed ik housekeeping c.q. roomservice en er was ook een mevrouw die in bed lag om 2 uur 's middags, haar man was naar voetbal zei ze. Alle gordijnen dicht, lichtje aan en ik kon weer weg.Ik lig er nu ook in, maar in bed heb ik dan wel een fleecedeken liggen
![]()
![]()
![]()
Ja, vroeger deed ik het ook wel eens, maar ik kan het nu echt niet meer.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Tamashii het volgende:
Ja, vroeger deed ik het ook wel eens, maar ik kan het nu echt niet meer.![]()
![]()
Geen tijd voor, geen zin in, andere belangrijkere/leukere dingen te doen?quote:Heb dan ook het idee dat ik mijn dag vergooi.
Oh op die manier, zo vroeg in bed liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen tijd voor, geen zin in, andere belangrijkere/leukere dingen te doen?Heb dan ook het idee dat ik mijn dag vergooi.
Nee, dat zou ik ook echt niet om 2 uur 's middags gaan doen
![]()
![]()
Samen met iemand zou ik best wel de hele dag in bed liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die manier, zo vroeg in bed liggenNee, dat zou ik ook echt niet om 2 uur 's middags gaan doen
14 SHADES OF GREY
Ligt aan het bed. Niet op alle bedden kan ik het een hele dag volhouden ivm mijn rug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen met iemand zou ik best wel de hele dag in bed liggen![]()
Ach je moet er af en toe ook even uit om naar de wc te gaan, wat te eten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan het bed. Niet op alle bedden kan ik het een hele dag volhouden ivm mijn rug.
14 SHADES OF GREY
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je moet er af en toe ook even uit om naar de wc te gaan, wat te eten.En je ligt ook niet constant op bed natuurlijk, alsin, een zoutzak
![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is waarEn je ligt ook niet constant op bed natuurlijk, alsin, een zoutzak
wie weet lig je wel vastgebonden
14 SHADES OF GREY
Niet op een bed waar ik last van mijn rug van krijg. Anders kun je me de week erna opvegen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraanwie weet lig je wel vastgebonden
![]()
Ziekenhuisbed? Gelijk weer een hoop kinky mogelijkhedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet op een bed waar ik last van mijn rug van krijg. Anders kun je me de week erna opvegen.14 SHADES OF GREY
Hoi Samzzquote:
14 SHADES OF GREY
Dat is zo lang geleden dat ik niet weet hoe dat ligt. En dat heeft niemand thuis staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziekenhuisbed? Gelijk weer een hoop kinky mogelijkhedenGoeienavondquote:![]()
![]()
![]()
Mmm ja dat is waar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo lang geleden dat ik niet weet hoe dat ligt. En dat heeft niemand thuis staan
Hoe lang geleden heb je in het ziekenhuis gelegen?14 SHADES OF GREY
Woei, morgen weer met Rio oefenen (stang + trens en trailer) en dan 's middags naar m' beste vriendinnetje die ik al een hele tijd niet meer heb gezien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn opa had een ziekenhuisbed thuis.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo lang geleden dat ik niet weet hoe dat ligt. En dat heeft niemand thuis staan
[..]
Goeienavond
Weet ik veel, toen ik 8 was ofzo? 12 jaar geleden dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja dat is waar.
Hoe lang geleden heb je in het ziekenhuis gelegen?Oeh dat is wel tofquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Woei, morgen weer met Rio oefenen (stang + trens en trailer) en dan 's middags naar m' beste vriendinnetje die ik al een hele tijd niet meer heb gezien.
![]()
![]()
Maar daar waren denk ik ook logische redenen voor?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opa had een ziekenhuisbed thuis.![]()
Ja, ik mis haar en haar vriendquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, toen ik 8 was ofzo? 12 jaar geleden dus
[..]
Oeh dat is wel tof. We waren altijd een dynamisch duo
.
Jup.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daar waren denk ik ook logische redenen voor?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hier ook ja, ik ben echt verneukt van de laatste weken. Ben blij dat ik tot woensdag vrij heb.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Laatste keer was 3 jaar geleden toen ik een out ging op een festivalquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, toen ik 8 was ofzo? 12 jaar geleden dus
14 SHADES OF GREY
Hehehe, have fun alvastquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik mis haar en haar vriend. We waren altijd een dynamisch duo
.
Mja, ik bedoel dus dat vrijwel niemand zo'n bed thuis heeft staan voor hun plezier.quote:![]()
Ik had wel zin om wat te doen, alleen geen idee watquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ook ja, ik ben echt verneukt van de laatste weken. Ben blij dat ik tot woensdag vrij heb.. Nu kijk ik Victorious.
Ik heb ook ergens zin in, maar ben alleen. Wil me eigenlijk volvreten en janken, maar daar voel ik me dan weer net iets te goed voor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel zin om wat te doen, alleen geen idee wat. Nu kijk ik Victorious.
Waarom volvreten en janken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens zin in, maar ben alleen. Wil me eigenlijk volvreten en janken, maar daar voel ik me dan weer net iets te goed voor.
Ik heb net een speculaaskoek op.
Omdat de laatste weken vrij intens waren, qua werk was het erg druk en chaotisch. Qua rijden natuurlijk eindelijk klaar en dat heeft zo lang geduurd en was ook vreselijk. En ik heb heeeeel weinig geslapen de afgelopen weken en gefeest tot diep in de nacht. Dat eist zijn tol en nou is het een beetje over dus ja daarom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom volvreten en janken?
Ik heb net een speculaaskoek op.
Feest dan niet zoveelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat de laatste weken vrij intens waren, qua werk was het erg druk en chaotisch. Qua rijden natuurlijk eindelijk klaar en dat heeft zo lang geduurd en was ook vreselijk. En ik heb heeeeel weinig geslapen de afgelopen weken en gefeest tot diep in de nacht. Dat eist zijn tol en nou is het een beetje over dus ja daarom..
Ja, work hard, party harder HEUR!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja en?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Door jullie krijg ik honger. Nu moet ik weer naar beneden14 SHADES OF GREY
Live young, die fastquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, work hard, party harder HEUR!14 SHADES OF GREY
No problem with that. Ik heb liever een leuk kort leven dan een saai lang leven.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Niemand die iets kan komen brengen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik 2 trappen af en op en daar heb ik geen zin inIk heb liever een leven hoe lang dat is maakt niet zo veel uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem with that. Ik heb liever een leuk kort leven dan een saai lang leven.
14 SHADES OF GREY
Raar..... Jij hebt liever een fucking kut lang leven dan een geweldig mooi kort leven?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand die iets kan komen brengen?
[..]
Ik heb liever een leven hoe lang dat is maakt niet zo veel uit
Goed idee, even mijn zusje appenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand die iets kan komen brengen?![]()
![]()
Dat leven heb ik alquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Raar..... Jij hebt liever een fucking kut lang leven dan een geweldig mooi kort leven?En ik ben te laat om nog lid te kunnen worden van de club van 27.
Vraag gelijk of ze mij ook wat komt brengenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee, even mijn zusje appen14 SHADES OF GREY
Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben als ik een geweldig leven zou hebbenquote:Volgens mij is WA kapot.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze mij ook wat komt brengen![]()
Op het moment wil ik niet eens 80 worden. Veel te oud.
Jammer hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben als ik een geweldig leven zou hebben
[..]
Volgens mij is WA kapot.dan pak ik zelf wel wat. Ik hoef toch geen 2 trappen af, ik ben namelijk geen zolderautist
14 SHADES OF GREY
Nee maar goed, dat is natuurlijk een raar vraagstuk. Want voor 10 jaar zou ik ja zeggen, 20 jaar vind ik al dubieus mochten we uitgaan van 80 jaar oud normaal. Maar stel je voor dat ik een persoon ben die 100 wordt, dan vind ik 80 ook prima.
Ik laat in mijn testament opnemen dat ze me dood moeten spuiten als ik dement word.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zoiets wil ik ook doen inderdaad. Dat stukje van mijn leven hoef ik niet nodig mee te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik laat in mijn testament opnemen dat ze me dood moeten spuiten als ik dement word.14 SHADES OF GREY
Jij bent een appartementautistquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer hoordan pak ik zelf wel wat. Ik hoef toch geen 2 trappen af, ik ben namelijk geen zolderautist
Mja, lastig is dit inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee maar goed, dat is natuurlijk een raar vraagstuk. Want voor 10 jaar zou ik ja zeggen, 20 jaar vind ik al dubieus mochten we uitgaan van 80 jaar oud normaal. Maar stel je voor dat ik een persoon ben die 100 wordt, dan vind ik 80 ook prima.Je hebt zelf niet eens door dat je dement wordt, denk ik. Waarom zou je dat willen? Vanwege nabestaanden oid?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik laat in mijn testament opnemen dat ze me dood moeten spuiten als ik dement word.![]()
Ik vraag me af of je zelf doorhebt dat je dement bent/wordt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook doen inderdaad. Dat stukje van mijn leven hoef ik niet nodig mee te maken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat ik zo niet wil leven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent een appartementautist
[..]
Mja, lastig is dit inderdaad
[..]
Je hebt zelf niet eens door dat je dement wordt, denk ik. Waarom zou je dat willen? Vanwege nabestaanden oid?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat heb je door, je merkt echt wel dat je vergeetachtig en dergelijk wordt. Op een geven moment houdt dit op dan weet je dat ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je zelf doorhebt dat je dement bent/wordt.Kloptquote:
14 SHADES OF GREY
Je kan in je testament laten opnemen dat je onder bepaalde voorwaarden niet meer verder wil leven. bv dat je jezelf niet meer kan verzorgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Maar wie bepaald dan of jij dement bent?14 SHADES OF GREY
Hmm oke, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan in je testament laten opnemen dat je onder bepaalde voorwaarden niet meer verder wil leven. bv dat je jezelf niet meer kan verzorgen.
* Vinniiee kruipt onder steen![]()
Ik zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. Maar wie bepaald dan of jij dement bent?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet het wel, alleen ik heb nog niet nagedacht over wat ik precies wil.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, dat wist ik niet.
* Vinniiee kruipt onder steen14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: