SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barneyquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ook het darts aan. Jeehaa
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja, ik schaam mij diep. Dit is wel een fout van ongekende proporties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Victor
GGMM die zijn eigen spelers niet kan spellen![]()
idd, verander hem maar naar Memphisquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mi diep. Dit is wel een fout van ongekende proporties.![]()
en de latIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus Engelaar"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus EngelaarIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Volgens mij is het een weddenschap. Elke wedstrijd een keertje tegen de paal of lat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Lemming22 het volgende:
Wijnaldum mist weer eens voor open goal. Blijft moeilijk voor die jongen.
Engelaar voor Strootman![]()
![]()
qftquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus Engelaar![]()
En hierna zeker Matavz?
We hebben echt een trainer nodig die wat talenten brengt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ah Shit Haags kwartiertje. Nu gaan we verliezen![]()
![]()
Frankie de Hoerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
En hierna zeker Matavz?
We hebben echt een trainer nodig die wat talenten brengt.![]()
Dat bedoel ik. Dit soort dingen laten het goed zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Engelaar godverdomme zeg. En dan nog verbaasd zijn dat jeugd niet wil blijven."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja toen zat ik nog op oost en maakte het live mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdomme vergeten
![]()
Derijck.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie moet ik kiezen als MOTM? Mertens of Lens?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Engelaar zal wel in de etalage moeten, bijna winterstopEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
En toen werd het nog 8-0 ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0![]()
![]()
Of Locadia, die rammelt er 3 in een kwartier inquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Had gewoon van ooijen en depay erin gegooidEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Waarom moet ik bij Vincento altijd aan zijn schwalbe denken?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet ik bij Vincento altijd aan zijn schwalbe denken?![]()
![]()
Engelgod
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Engelaar doet ook aan movember."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay, kwam erin voor drieske![]()
![]()
Die is gewisseldquote:![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee, niet echt op geletquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zijn er nou geblesseerd? Olijve, Narsingh?![]()
Jij hebt al net zoveel moeite met commentatoren als Reitsma met negers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Meest enthousiaste uitspatting van Driessen vanavond gaat over de SidekickUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik was al bang dat ik een foutje had gemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij hebt al net zoveel moeite met commentatoren als Reitsma met negers.![]()
![]()
CORNER AJAXquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het zo'n zaaddodende pot dat dit gemeld moet worden?![]()
weerquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hij moet naar een angermanagment.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als PSV nu elke wedstrijd zo fel speelt als deze wedstrijd, gaan er een stuk meer in winst omgezet worden dan vorig seizoen. De ploeg ziet er goed uit.
Einde opendeurbericht.![]()
Boeren zijn al een baas dus waarom?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eriksen boos is ongeveer hetzelfde als Stroot blij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet naar een angermanagment.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Logisch dat ze het ook tegen ons doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
kijk dat fucking vvv
dat mag alleen inter of real tegen barcelona man![]()
![]()
Ajax thuis nog steeds niet gescoord tegen dat clubje uit Venlo?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
auwquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Siem de jong schiet blind op goal.![]()
Wat was de reactie van Daley?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Siem de jong schiet blind op goal.![]()
Zou dat niet zeer doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Siem de jong schiet blind op goal.Un dann rettet kein Kavallerie,
Waarom geen extra tijd? Wat is dat voor bullshit?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom geen extra tijd? Wat is dat voor bullshit?![]()
![]()
wat is dezequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom geen extra tijd? Wat is dat voor bullshit?het doelsaldo wat doe je
![]()
![]()
Weer zo'n joker die de waarde van doelsaldo niet snapt. Niet dat dat een probleem van PSV gaat worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom geen extra tijd? Wat is dat voor bullshit?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef TLC het volgende:
Ajax gaat gewoon van Dortmund winnen deze week![]()
?quote:
PSV won paar jaar geleden met 1 doelpunt meer dan Ajax. Het is echt wel belangrijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Barbara de Pot is er ook weer bijOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij staan we nu bijna +20 boven hun.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
PSV won paar jaar geleden met 1 doelpunt meer dan Ajax. Het is echt wel belangrijk.![]()
Van Rhijn heeft zijn pols geblesseerd tijdens een wedstrijd met Oranje (?), vandaar dat het in verband zit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
van Rhijn z'n hand/pols in het verband, had van der Wiel ook altijd.![]()
Je hebt niet eens gekekenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax weeeerrr dodelijk saai zeg bleeggh![]()
![]()
Schakel net in, hoe deed PEC het in de 1e helft?quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ja, VVV moet gewoon lekker vrij gaan voetballen in de Arenaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
tevreden met zijn anti-voetbaldonder op naar je limburg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
2e seizoenhelft komt eraan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij staan we nu bijna +20 boven hun."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hebt al oogkanker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Wat speelt PSV toch attractief voetbal![]()
Je moet als PSV fan ook geen Ajax kijken terwijl Psv speeltquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax weeeerrr dodelijk saai zeg bleeggh![]()
![]()
Beter dan NAC, maar maakt het weer eens niet afquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Schakel net in, hoe deed PEC het in de 1e helft?![]()
![]()
Het enige rare is dat ze zo vaak tegen zwakke tegenstanders op achterstand komen, verder is het prima allemaal jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef leolinedance het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
PSV won paar jaar geleden met 1 doelpunt meer dan Ajax. Het is echt wel belangrijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Conclusie: hij is stiekem voor Ajax.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet als PSV fan ook geen Ajax kijken terwijl Psv speelt![]()
Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Meer kansen dan NAC, die lijken nu al voor de 0-0 te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Schakel net in, hoe deed PEC het in de 1e helft?![]()
Oftewel je bent geestelijk beperkt, geen probleem hoor maar dan ga ik er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar dat weerhoudt mij niet een mening te vormen over het spel van Ajax.![]()
![]()
Je bent nogal raar idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klopt![]()
Assistent trainer zei net: Als we zo doorzetten, kunnen we scoren... Vrij vertaaldquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Meer kansen dan NAC, die lijken nu al voor de 0-0 te gaan.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 20:34:47 ]![]()
Op zich speelde PSV ook niet echt meer op de aanval de laatste minuten, maar blessuretijd zou altijd geteld moeten worden inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom geen extra tijd? Wat is dat voor bullshit?![]()
zonder te kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
Meneer Stam?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Assistent trainer zei net: Als we zo doorzetten, kunnen we scoren...![]()
![]()
Bedankt voor de update.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beter dan NAC, maar maakt het weer eens niet af
Helaas het oude liedje van dit seizoen dus.
Nou ja, Hup PEC.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Van Bommel geen geel, nou moet ik tegen Vitesse weer bang zijn voor een kaart
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Bedankt voor de update.
Helaas het oude liedje van dit seizoen dus.
Nou ja, Hup PEC., PEC is de Feyenoord van het rechterrijtje
![]()
De meisje, en je schat Feyenoord nu wel heel laag in hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..], PEC is de Feyenoord van het rechterrijtje
![]()
Bedankt dat je rekening houdt met mijn beperking.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oftewel je bent geestelijk beperkt, geen probleem hoor maar dan ga ik er in het vervolg rekening mee houden![]()
Alsof Feyenoord wel afmakende aanvallers heeftquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De meisje, en je schat Feyenoord nu wel heel laag in hoor.![]()
![]()
Lol, voordeel van een aboquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een andere stream, zie nu alleen het veld![]()
![]()
![]()
Kluivert.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef RvLaak het volgende:
Welke übermongool heeft Speed Demon voor EDL verkracht?![]()
Gaat veel met Frank de Broer om."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Zorro het volgende:
Van Bommel geen geel, nou moet ik tegen Vitesse weer bang zijn voor een kaart![]()
![]()
Waar zie je dat aan? Weinig publiek?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is toch altijd zo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan? Weinig publiek?![]()
Bloed Zweet en Tranen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan? Weinig publiek?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef Mandéra het volgende:
Jari Litmanen wordt op een dag coach van Ajax.![]()
nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
Kijkt iemand hier eigenlijk Her - RKC?![]()
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONEN
AJAX GODENZONENOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Na ja... "net"...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat hij hem er net niet in krijgt![]()
Zelfs bij zijn oude club PEC zou ie nog niet veel toevoegen denk je somsquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef Syntix het volgende:
BoerrigterOok al ben je kut bezig, leuk dat je scoort
![]()
![]()
Die op de keeper wel ja, maar die bal naast was ook echt naast. Heb ik ze beter zien doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het was niet bepaald op de lat maar voor Zwolle's doen wel dichtbij![]()
Hij was bij Zwolle ook niet zo heel goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs bij zijn oude club PEC zou ie nog niet veel toevoegen denk je somsDat begon bij RKC pas, helaas
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: