SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barneyquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ook het darts aan. Jeehaa
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja, ik schaam mij diep. Dit is wel een fout van ongekende proporties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Victor
GGMM die zijn eigen spelers niet kan spellen![]()
idd, verander hem maar naar Memphisquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mi diep. Dit is wel een fout van ongekende proporties.![]()
en de latIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus Engelaar"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus EngelaarIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Volgens mij is het een weddenschap. Elke wedstrijd een keertje tegen de paal of lat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Lemming22 het volgende:
Wijnaldum mist weer eens voor open goal. Blijft moeilijk voor die jongen.
Engelaar voor Strootman![]()
![]()
qftquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Doe Depay er dan in godverdomme, tyfus Engelaar![]()
En hierna zeker Matavz?
We hebben echt een trainer nodig die wat talenten brengt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ah Shit Haags kwartiertje. Nu gaan we verliezen![]()
![]()
Frankie de Hoerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
En hierna zeker Matavz?
We hebben echt een trainer nodig die wat talenten brengt.![]()
Dat bedoel ik. Dit soort dingen laten het goed zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Engelaar godverdomme zeg. En dan nog verbaasd zijn dat jeugd niet wil blijven."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja toen zat ik nog op oost en maakte het live mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdomme vergeten
![]()
Derijck.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie moet ik kiezen als MOTM? Mertens of Lens?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Engelaar zal wel in de etalage moeten, bijna winterstopEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
En toen werd het nog 8-0 ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het philips stadion massaal zong Haags kwartiertje bij een 4/5-0![]()
![]()
Of Locadia, die rammelt er 3 in een kwartier inquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Had gewoon van ooijen en depay erin gegooidEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Waarom moet ik bij Vincento altijd aan zijn schwalbe denken?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef mrstylo het volgende:
Waarom moet ik bij Vincento altijd aan zijn schwalbe denken?![]()
![]()
Engelgod
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Engelaar doet ook aan movember."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Depay, kwam erin voor drieske![]()
![]()
Die is gewisseldquote:![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee, niet echt op geletquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zijn er nou geblesseerd? Olijve, Narsingh?![]()
Jij hebt al net zoveel moeite met commentatoren als Reitsma met negers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Meest enthousiaste uitspatting van Driessen vanavond gaat over de SidekickUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: