PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Channel - 106491quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Jonnsie het volgende:
Een van jullie al een sopcast linkje van Ajax gevonden? Denk dat Pascal dat aan het kijken is!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Eurotruck 2 is echt een kankervet spel vriend.
kk hard blazen met mn truck op de A2
110 120 130 geen enkel probleem vriend
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?quote:
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Straks Salt kijken met Angelina Jolie.
Nu is dat programma van Brit en die andere er opik kijk maar twee minuten en erger me al dood
Het programma wordt afgesloten met een liedje van Xander de moeilijkenaamquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tv
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
Volgens mij had je toen de ninjaedit nog niet gelezen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.
Zal er wel aan liggen wat je er meedoet, bij Fokken zal je het wel niet merken lijkt mequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |