Ik weet nu niet meer of dit nou M(eer)&B(osch)-speech is of nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:23 schreef YUR het volgende:
Wij hebben vandaag een stuk Haagsche kakker op
Ik heb er niets, maar dan ook niets mee te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of dit nou M(eer)&B(osch)-speech is of niet
Njetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet nu niet meer of dit nou M(eer)&B(osch)-speech is of niet
Heb je nog even aan mij gedacht toen je 'm consumeerde?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:23 schreef YUR het volgende:
Wij hebben vandaag een stuk Haagsche kakker op
Jazeker!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog even aan mij gedacht toen je 'm consumeerde?
Ik dacht aan je vrouwquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog even aan mij gedacht toen je 'm consumeerde?
Ontkenning = bevestiging was het toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb er niets, maar dan ook niets mee te maken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ontkenning = bevestiging was het toch?
Ah, dat voelde ikquote:
Zie je wel!quote:
Wheelee is een haagsche kakker dus? Ik vind'em eigenlijk heul geen VVD-erquote:
Maar wat dan wel?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wheelee is een haagsche kakker dus? Ik vind'em eigenlijk heul geen VVD-er
Ik heb zo mijn verborgen kanten hequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wheelee is een haagsche kakker dus? Ik vind'em eigenlijk heul geen VVD-er
quote:
Ondertussen niet meer dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn verborgen kanten he
Dudequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
The Hague shit?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:55 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE gooit handdoek in de ring
I'm too old for this shit...
Je deed zelf de voorzetquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:57 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, heb ik ergens een memo gemist? Is het vandaag "Zeik WheeleE af"-avond?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb er niets, maar dan ook niets mee te maken.
Oh puh-lease!quote:
Waarom is WheeleE eigenlijk met een hoofdletter E op het eind?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:57 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, heb ik ergens een memo gemist? Is het vandaag "Zeik WheeleE af"-avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat is zeker een katalyserend component moet ik bekennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh puh-lease!
Dat komt alleen maar door júllie door-en-door-verrotte breinen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom is WheeleE eigenlijk met een hoofdletter E op het eind?Dat stamt uit mijn eerste schreden op het digitale strijdtoneel. Ooit wilde ik ergens de heel erg stoere nickname WheeleR in een chatbox gebruiken. Door een simpele tikfout werd de R een E, en viola, WheeleE was geboren. De naam sloeg aan, dus heb ik m ook hier op Fok geregistreerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat stamt uit mijn eerste schreden op het digitale strijdtoneel. Ooit wilde ik ergens de heel erg stoere nickname WheeleR in een chatbox gebruiken. Door een simpele tikfout werd de R een E, en viola, WheeleE was geboren. De naam sloeg aan, dus heb ik m ook hier op Fok geregistreerd.
quote:
Omdat hoofdletters op het einde getuigen van een geweldige persoonlijkheid.quote:
Drankquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]Dankje. Alleen hoef ik geen Roosvicee. Ik heb al drank.
Ja dat stond stoer ofzo. Hip. Heel Web 1.0. Cyberig enzo. Weetikveel. Ik was nog jongg en naief toenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom dan een hoofdletter R?
Nee ik hoef niet meer te rijden vanavond. Ik mag drinkenquote:
Oquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hoofdletters op het einde getuigen van een geweldige persoonlijkheid.
Echt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Air, waarom heb je een N op het eind van je nick?
Nee, alleen aan het begin en eindquote:
WhEeLeEquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dat stond stoer ofzo. Hip. Heel Web 1.0. Cyberig enzo. Weetikveel. Ik was nog jongg en naief toen
OK dan... YUR got WheeleeDquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet meer te rijden vanavond. Ik mag drinken
Nee, dat kwam pas jaren later. Ik ben gelukkig niet van de Breezah-generatie.quote:
Wat bak je er van?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb weer zin om te bakken. Buns in the oven
Die generatie is ondertussen ook oud en wijs gewordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, dat kwam pas jaren later. Ik ben gelukkig niet van de Breezah-generatie.
50.000 O+
Vraag maar aan AirwiNquote:
Die heeft het erin gestopt?quote:
Wait whut?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb weer zin om te bakken. Buns in the oven
Nee, die helpt nooit. Geniet alleen van het resultaatquote:
Brood schatjequote:
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die helpt nooit. Geniet alleen van het resultaat
Niet te nassen zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
Als er iemand nog taart wil, we hebben nog 3kwart over hier
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef WheeleE het volgende:
Wie gaat er nou bakken op zaterdagavond???
50.000 O+
Rozequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Juist onwijs lekker
En de taart is roze
Oh, gefeliciteerd! Een meisje!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Juist onwijs lekker
En de taart is roze
quote:
*kras*quote:
Ik heb al zelfgebakken krentenbollen opquote:
JA!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
En toch moeten we die avonden gewoon offline doen
Jazeker wel. Ik had alleen al plannen vanavond. Alleen liep dat wat andersquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
En toch moeten we die avonden gewoon offline doen
Jij mag altijd bellen als je lastminute wijzigingen hebtquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik had alleen al plannen vanavond. Alleen liep dat wat anders
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij mag altijd bellen als je lastminute wijzigingen hebt
En dan neem je niet op?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij mag altijd bellen als je lastminute wijzigingen hebt
Gelukkig maarquote:
Ligt er aan met wie je zit te praten...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef Eenskijken het volgende:
weet iemand nog chille kroegen in het centrum waar je rustig een pilsje kan drinken en elkaar kan verstaan?
edit: en goede prijzen hebben :p
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je zit te praten...
Op zaterdagavond is daar weinig praatgelegenheid...dan kun je nog beter naar de Grote Markt denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef MissMSX het volgende:
Op het Plein is toch wel wat te vinden denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |