SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Om kwart voor elf vloog allies er al een keer uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had nergens last van vanmorgen tot ong half 1. Daarna is er dus wat gebeurd. Misschien even de nocheat+ uitzetten? Die bugte vanmorgen even.
quote:Minecraft multiplayer sessions
This service is down! We are doing our very best to resolve the issue as soon as possible.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme heb ik daar nou die 10 euro voor betaald!
Ga de andere kant op, alles 24/7 open.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, zitten daar in lelijkstad kiosken die lang open zijn Binnen loopafstand van station? Weet jij vast wel
Weet ik veel, ik winkel nooit s'avonds.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, zitten daar in lelijkstad kiosken die lang open zijn Binnen loopafstand van station? Weet jij vast wel
Neemt hij ook gelijk zijn kudde koeien meequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
verplaats je je woonwagen naar lelystad of wat aldie?
dat meisje is echt 1.20m ofzo.quote:
meisje atletiek van de olympische spelenquote:
Die ene die de 2e prijs won ergens bij de Olympische spelen en toen zo keek en dat was op de foto gezetquote:
nee Aldie weet ook wel dat het niet serieus isquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef drumstickNL het volgende:
mender fix het eens dan ipv aldie telkens zwart te maken; wat een rode streek weer
nou doe ff normaal zegquote:
Admin rechten waren anders ook niet goedkoopquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme heb ik daar nou die 10 euro voor betaald!
Hij bedoelde "pomps", een indicator van de beatquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Muziek komt niet in pixel vuige hipster
twitter:Dinnerbone twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 18:27:53Decided to go play some pvp on some servers with some friends on mumble, but then I accidentally hit quit and the session servers went.
reageer retweet
jajaquote:
Coffeeshop en dan naar vriendenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
wat doe jij op dit uur nog buiten aldie
Ah. Je weet mijn dm te vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef vogelkooi het volgende:
Owja ik ga vanavond en gala van en dames dispuut fotograferen, hoop dat ze knapper zijn dan die hokey trollen van vorige keer.
zijn ze zo saaiquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Coffeeshop en dan naar vrienden
Nee, andere weerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef vogelkooi het volgende:
Zijn dat die vrinden (bewuste typo) waar je malheur aan wilde proeven?
Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet zo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om wat kruid/peper noten naar binnen te werken
kruidnotenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
de mijne in november ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Lol al jullie ouders hebben in maart flink lopen seksen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Lol al jullie ouders hebben in maart flink lopen seksen.Bitch please, juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar naar beneden, I see what you did there!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om wat kruid/peper noten naar binnen te werken
Niet voor het huwelijk, ben jij gek. Anders zondig ik en ga ik naar de hel hè.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komt jou liefdses baby lorre? Of doen jullie niet aan neuqsekxs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
No of your business wat ik denk!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat jij wilt
wat denk je zelf nou
Haten op urbanus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
Gatverdamme welke idioot zet er nou march of the penguins op met VLAAMSE SPREKER
BAH
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
GTA V is only confirmed for Xbox 360 and PlayStation 3. Why not the PC, Wii U and so on?
Everything else is up for consideration. That's all I can give you. The main thing is we are not... we are a third-party publisher. We're not Nintendo, we're not Sony, we're not Microsoft. We love all of them in different ways. But we can do what we want wherever there's the appropriate business opportunity and chance to find a market. If that's on Apple we put something on Apple. Wherever it might be. I think that's the fun in what we do. We see ourselves as a content company that uses technology. We don't make it; we use it to make the most fun stuff.
Dikke boycott alles ik zit er in trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]doei rockstar
dan niet, -hoef- jullie games niet te kopen hoor.
't Zou je naam maar zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is de spreker, Urbanus.
bron linkje ? Zeker weer een of andere debiele CEO die geen weet heeft van de history van GTA spellen / zelf nooit meer gedaan heeft dan patience.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
GTA V is only confirmed for Xbox 360 and PlayStation 3. Why not the PC, Wii U and so on?
Everything else is up for consideration. That's all I can give you. The main thing is we are not... we are a third-party publisher. We're not Nintendo, we're not Sony, we're not Microsoft. We love all of them in different ways. But we can do what we want wherever there's the appropriate business opportunity and chance to find a market. If that's on Apple we put something on Apple. Wherever it might be. I think that's the fun in what we do. We see ourselves as a content company that uses technology. We don't make it; we use it to make the most fun stuff.
Oh dan valt het nog wel mee met onze levens @_@quote:
http://www.ign.com/articl(...)g-questions-answeredquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bron linkje ? Zeker weer een of andere debiele CEO die geen weet heeft van de history van GTA spellen / zelf nooit meer gedaan heeft dan patience.
Die kerel die de poort bij Brixton maakte had ook zulk spulquote:
JA DAT BEDOEL IK TOCH NIET JONGUHquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op fok, dus ja ik ben online
dat kan ik toch niet ruiken...quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
JA DAT BEDOEL IK TOCH NIET JONGUH
Ga niet stoer pratenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
Wow mijn vriendje heeft de boel wel erg goed gesaboteerd :|
Wist niet eens dat ie dat kon joh......
quote:If you open your server.properties file, you can set the line "online-mode=" to false and the server will not attempt to check minecraft's account database, which is unreachable.
Although, hackers with fake accounts can connect if this is set to false. So be careful.
Beste deel van de AC serie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
AC2 heeft echt de meest verotte controls ooit in een third-person rpg (als het uberhaupt rpg is)
tyfus wat een kut spel..
*nomineert AC2 als slechte aankoop ooit...
dat heb ik ook gehoord ja... maar als ik alleen al de controls zie heb ik iets van gadverdamme..quote:
ja want pc spel.. (naja, slechte/beroerde console port kennelijk)quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Ame_thyst het volgende:
vraagje maar speel je met muis en keyboard?
Hmm nog effe trainen dan.quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gehaat op mij telkens. Ik verwijder jullie allemaal van mn steam. Is alleen voor mensen die meer dan 100kg benchen.
mensen zoals deze dus?quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gehaat op mij telkens. Ik verwijder jullie allemaal van mn steam. Is alleen voor mensen die meer dan 100kg benchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yeah baby, you can "sail" on my "ship"
mijn ochtend is weer goed ;Dquote:
wat, waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 09:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Voortaan gaat Flodder door het leven als Rinus de Sloper.
Heel mn hal gesloopt.quote:
Ieeeeeeeequote:Op zondag 18 november 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Lorre:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
quote:Op zondag 18 november 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Lorre:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
Waarschijnlijk wel. Vorige bukkit versie was een beetje unstable.quote:Op zondag 18 november 2012 07:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Server gestart. Hopen dat ie blijft draaien.
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 12:26 schreef shaderon het volgende:
Server online dus?. En ook menschen online?
Bij mij al 2 maanden terugquote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef Lorrelies het volgende:
En toen ik thuis kwam was Sinterklaas langsgeweest![]()
Heb hem al, sorryquote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand een threepack Awesomenauts splitten?
Je hebt een blokkeer functie, gebruik 'm danquote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef TJV het volgende:
Lief dagboek,
vandaag heb ik weer kutplaatjes gepost waar niemand wat om geeft en heb ik verteld dat ik naar het strand geweest ben, maar welke mongool doet dat nou in november dus dat vond ook niemand leuk.
voorlopig zal ik stoppen met die kutverhalen want zelfs jij als dagboek vindt het niet leuk.
tot ziens
Dat is wel raar, ik geloof dat alle problemen nu wel weer opgelost warenquote:
Homm? Dan heb jij gods grote klauwen voor een vrouwquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heeft AlDie kleine handjes, het lijken haast de mijne wel
De mouwen zijn redelijk groot (die jas draag ik vaak met dikke truien eronder, vandaar wat groter)quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Lorrelies het volgende:
Neuh maar de jouwe lijken in elk geval klein op de foto
Nee mijn handjes passen tenminste in een pringles bus![]()
;oquote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ik had een jongen in de klas met echt gigantische handen :|
Als hij een basketbal met één hand vast had, dan kon hij die bal zeg maar onder zijn hand laten zwevenDe bal viel niet uit z'n handen omdat zijn vingers zo lang waren
Nee met wat lijm inderdaad nietquote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Da's niet zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |