SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 17:24:27 ]
kies er maar 1 uit en post link, er ligt een kat half op me arm dus facebook enzo erbij is kutquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
verander de OP
http://www.facebook.com/FHMnl/photos_stream
momentjequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
kies er maar 1 uit en post link, er ligt een kat half op me arm dus facebook enzo erbij is kut
Ik miste je alquote:
alstublieft meneerquote:
Hele middag niet gesproken en plots weer wegquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hele middag niet gesproken en plots weer weg
quote:
Ga naar de Mac danquote:
Lekker naar de mac zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Wakker worden met enorme trek in patat
sry kusjequote:
haiquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Wakker worden met enorme trek in patat
2 minuten geledenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hai
hoe laat was je wakker dan
quote:
Morgen? Ben de hele avond wegquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]moeten we nog even afspreken hoe laat en waar dan
Nah niet morgenquote:
Fok meet bij Ro-ald thuis ! zijn moeder regelt drankquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vier ook mijn moeder haar verjaardag
Volgende meet gewoon ergens in een café.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Fok meet bij Ro-ald thuis ! zijn moeder regelt drank![]()
ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
Album is gemaakt. De mensen die er zijn geweest krijgen een linkje
Een luchtje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef TwyLight het volgende:
Wat is een leuk (klein) cadeautje voor een meisje die 22 wordt
Misschien mag je der wel raken dan als je een duur luchtje geeftquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoveel geld ga ik niet uitgeven gekzat te denken aan 10 euro
10 euro in 5 centjes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoveel geld ga ik niet uitgeven gekzat te denken aan 10 euro
met een stokquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien mag je der wel raken dan als je een duur luchtje geeft
Het is de vriendin van mijn beste maatquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien mag je der wel raken dan als je een duur luchtje geeft
Oh hahaha. Nee ik zou het niet weten wat een leuk klein cadeautje voor 10 euro.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is de vriendin van mijn beste maat
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:19 schreef Beach het volgende:
Bedankt voor de foto's FL, zelden zo gelachen.
Nope.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Je hebt ze echt gestuurd naar me
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:22 schreef Beach het volgende:
Twylight je kan ook plezier hebben zonder drank.
Weet ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar een hardcore/hardstyle feest.
cadeaubonquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef TwyLight het volgende:
Wat is een leuk (klein) cadeautje voor een meisje die 22 wordt
Yoquote:
quote:Verslaggever Sinterklaasjournaal onderdrukt tranen bij intocht
ROERMOND - Hoewel Jeroen Kramer al jaren de intocht van Sinterklaas verslaat, raakt hij er nog telkens geëmotioneerd door. "Iedere keer als die boot de hoek omkomt, moet ik mijn tranen onderdrukken", zegt hij tegen NU.nl.
"Het is een euforisch moment", legt de verslaggever van het dagelijkse Sinterklaasjournaal uit. "Alles valt op zijn plek. Je staat te wachten en dan komt ‘ie. Het is heel simpel, maar ieder jaar weer mooi."
"Ik verplaats me dan altijd heel erg in die kinderen", maakt Kramer duidelijk. "Je ziet die opwinding op die gezichtjes. Het is een heel primair gevoel, geloof ik. Het is ook moeilijk onder woorden te brengen."
Vrolijkheid
Ook collega Dieuwertje Blok geniet nog ieder jaar van de landelijke intocht. "Het is alleen maar leuk", zegt ze enthousiast. "Het maakt zoveel vrolijkheid los. Het is een leuke manier om een stad aan het hele land te laten zien."
"Het wordt ook heel breed gedragen", vervolgt ze. "Er zijn ontzettend veel vrijwilligers bij betrokken. Zonder hen kunnen wij ook niet zoveel doen. Het is echt een warm bad waarin je terechtkomt."
Waanzinnig
De intocht in Roermond is met ruim 50.000 toeschouwers geheel vlekkeloos verlopen. Voor het eerst in jaren maakte Sinterklaas zijn intocht echter niet met zijn vertrouwde stoomboot, maar met een kleine vloot. "Het was een waanzinnig gezicht, die grote boot met die kleintjes erachter aan", vindt Blok.
"Het is ieder jaar weer stressen", aldus Kramer. "Ik kan die bedrijfscultuur van de Sint maar niet doorgronden, het is zo’n wanorde." Hij verslaat de capriolen van de Goedheiligman echter maar al te graag tijdens het Sinterklaasjournaal. "Het is een enorme verantwoordelijkheid en ik voel die druk, maar je doet toch je plicht naar behoren."
İ NU.nl/Pierre Oitmann
Reageren:
Tags:
SinterklaasSinterklaasjournaalJeroen KramerDieuwertje Blok
Laatst gewijzigd: 17-11-12 16:41
Wat de neuk.quote:
Hey manquote:
Ja, en zo'n roos voor in mijn haar wat bij mijn jurk past.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
krijg nou tietjes, heb je daar de hele dag over gedaan?
Ah, dus je hebt een rooie jurkje gekocht?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en zo'n roos voor in mijn haar wat bij mijn jurk past.
Te moe om nu op te staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Pics van jou in die kleding in dm
Prima en met jou?quote:
Zwart met rood, voor mijn Cambridge uitreiking over paar weken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt een rooie jurkje gekocht?
Wat is een Cambridge uitreiking?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zwart met rood, voor mijn Cambridge uitreiking over paar weken.
Daarvoor had niemand hier iets speciaals aan of zo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zwart met rood, voor mijn Cambridge uitreiking over paar weken.
Bleh bier, jij ook proost!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha proost
Ik drink een biertje
ik heb gehoord dat vrouwen makkelijker zijn als ze onder invloed zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een dronken Snow op wa
Is ook zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat vrouwen makkelijker zijn als ze onder invloed zijn
gewoon met je ogen op het blaadje van de ander kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoihoi ik ben nieuw hier hihi
Heeft iemand huiswerk/ spiektips voor mij? xD
Hallo Pim, plak een spiekbriefje onder je tafeltje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ja, maar dat wist ik al langquote:
Een uitreiking voor je Cambridge.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is een Cambridge uitreiking?
Bij ons is het verplichtquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarvoor had niemand hier iets speciaals aan of zo.
okquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een uitreiking voor je Cambridge.
Je moet onder je rokje op je been schrijven want dan kan de leraar niet vragen wat heb je daar? Hihi xdquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb ik echt een keer gedaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je moet onder je rokje op je been schrijven want dan kan de leraar niet vragen wat heb je daar? Hihi xd
Bij ons ook.quote:
En anders klaag je hem aan voor seksueel misbruik XDquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je moet onder je rokje op je been schrijven want dan kan de leraar niet vragen wat heb je daar? Hihi xd
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon met je ogen op het blaadje van de ander kijken
Jullie zijn echt geniaal, hier kan ik zeker iets mee!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hallo Pim, plak een spiekbriefje onder je tafeltje.
Ik draag geen rokjes XDquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik ga jou dronken voeren danquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zijn niet makkelijker, ze zijn alleen te dronken om nog na te denken.
Een doedelzakman??quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij ons ook.maar niemand deed dat dus
Maar wij hadden ook een doedelzakman. Dat sloeg eigenlijk ook nergens op.
Hahaha xdquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga jou dronken voeren dan
Grapje
Ja een doedelzakman.quote:
Met je tong?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb gister een meisje gezoend, kan het zijn dat ze nu zwanger is? XD
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als je maar geen speeksel uitwisseltquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee op haar wang en zij op mij wang, tong is vies haha xD
Ja! Zorg dat ze een fles azijn leegdrinkt. Twee voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja! Zorg dat ze een fles azijn leegdrinkt. Twee voor de zekerheid.
Pak ze tijgerquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:37 schreef TwyLight het volgende:
Wens mij succes ik ga op vrouwenjacht vanavond
#swagmode activated
#yolomode activated
...
ready
jij bent dapperquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:37 schreef TwyLight het volgende:
#swagmode activated
#yolomode activated
...
ready
Okee stop daar maar gewoon.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:37 schreef TwyLight het volgende:
#swagmode activated
#yolomode activated
...
ready
Ik ben geen eiquote:
typo hypoquote:
Geen, True story.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja een doedelzakman.
Hij wilde alleen niet vertellen of ze nou wel of niet ondergoed onder die schotse rokken droegen. Beetje flauw.
quote:
Boks manquote:
ja maar niet gedaan dit, voel mij in m'n rug gestokenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie blij. Mijn pi was een hartje
Jawel. Bij HEPPEI toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja maar niet gedaan dit, voel mij in m'n rug gestoken
niet, kijk maarquote:
ja zo oprecht ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is echt vet leuk
lekker op een feestje FOK!kenquote:
en dan al beginnen met drinken?quote:
ik mis haar ookquote:
Twollieeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Trollscience het volgende:
hypoooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga hangen op straat. #swag
Doei.
Nee niet Amoebaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had je er gisteren moeten zijn
Of bedoel je Amoeba?
ben blij je te zien manquote:
die rechter kijkt vrij blijquote:
Nee, mijn hoofd is niet meer zo zacht als eiquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Spiegelt je beeldscherm zo erg? xD
Heb alleen BF3 op xboxquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
al mijn online vrienden zijn offline, nu moet ik in me eentje bf3 spelen en kan niet smoken tfoe
weet ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
het is dan ik geen bf3 heb anders ging ik nu met je spelen
Kan niet, Battlefield 3 is niet op de Xbox uitgekomen. Ben je in de war soms met Battlefield: Modern Combat? Of bedoel je soms dat je BF3 hebt op je Xbox 360?quote:
mwah je raakt er aan gewendquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
met controllers spelen, is als een gehandicapte om je heen kijken in games...
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan niet, Battlefield 3 is niet op de Xbox uitgekomen. Ben je in de war soms met Battlefield: Modern Combat? Of bedoel je soms dat je BF3 hebt op je Xbox 360?
Mijn invloedquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FLIKKER OP HEPPIE JOUW SCHULD. JOUW INVLOED.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
of terwijl het puntje van zn eikel
ik prik die vliesjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
of terwijl het puntje van zn eikel
om wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik moest stiekem wel een beetje lachen.
roaldquote:
quote:
quote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
YEAAAAAAAA
IT'S A PARTY IN THE USA!
Hoiiquote:
GAAAAAAFquote:
Ik moet het nog kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GAAAAAAFRobbert Dijkgraaf
Zeker doen!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GAAAAAAFRobbert Dijkgraaf
watquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
Ik dacht dat hij het ook nog over het zwarte gat zou hebben bij ddwd, want hij had het over imploserende sterren, die vormen tot een zwart gat..
En de rest was ik vergeten want ik dacht er gisteren nog aan.. iets met zwaartekracht en nog iets tfoe
Ja, zwaartekracht en materie wat vervormt enzo, als ik weet tot de theorie wil komen moet ik weer dat stukje opzoekenquote:
Ben je skaffaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, zwaartekracht en materie wat vervormt enzo, als ik weet tot de theorie wil komen moet ik weer dat stukje opzoeken
fftjes jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
over het hoofd gezien
was je in beeld?
quote:
ik zat je heel de tijd te zoeken, je had die plaatje op facebook gezet met dat poppetje, dus ik zo elke keer kijken naar dat plaatje en die tafels, en die live stream dus ik coordineren, en toen opeens de lampen aan waren had ik je gespotquote:
no i didntquote:
NEEquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
* Dientje12 checkt de facebook picca nog eens
Echt wel
LIJKT ZOquote:
quote:
Dit was zo'n antwoord waardoor ik je gewoon accepteerde omdat je mijn feit niet accepteerde.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was zo'n antwoord waardoor ik je gewoon accepteerde omdat je mijn feit niet accepteerde.
Ik weet wel beter
Alles blijft anders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb jullie lang niet gesproken. Hoe is het?
Nou...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb jullie lang niet gesproken. Hoe is het?
Doe normaal mongool.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou...
A-J is zwanger van Ro-ald, Ik heb een relatie met Hypocriet en Miley is lekker.
Ik ben nog steeds je sigquote:
ik voel me een pedofiel nu.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met Hypocriet
quote:
Ik voel mij nu ook in mijn rug gestoken.quote:
kus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel mij nu ook in mijn rug gestoken.
over 2 wekenquote:
link?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
ik download nu de echte hitman absolution beach
fixedquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
alleen de crack is er nog niet
Altijd als ik het '''' typ dan ga ik automatisch boos kijken met me wenkbrauwen
autistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |