Ga toch maar leren, scheelt een hoop gezeik/ruzies later in je leven en levert een hoop meer lol opquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ja ik kan wel praten, als t maar niet over mezelf gaat
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh echt, wat tof!
Wanneer weet je meer/begin je?
Zhe ninja modd haz owned youquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomen
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
vandaar de ninjaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ze is heel niet meer blauw! Hoe kan dat dan?
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!
Dafuqquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijn
En ook op Gaza-gebeuren, gewoon al die figuren en grond platgooien, KLAARquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen we trouwens even een atoombom op israel gooien?
nee, niets meer!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaar de ninja
Ik gok dat ze stiekem nog wel wat rechten heeft?
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hier
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelwegquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar zit die school ergens ren?
oh, weird! Bugje dan?quote:
Ah het is stiekem bavel ipv bredaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelweg
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavelquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
Google maps zegt van niet maar verder heeft t aids op de ipad dus ik kan niet zien waar t isquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaan
Bakkes, kipquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
Brabants is grappig en lollig, en aaaaaltijd nog beter dan Limburgsquote:
boavol?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
ja zoiets, even proberen....quote:
+1quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik praat als ik boos ben plattig Haags, hoef je ook niet blij mee te zijn
Klopt. Haags is stomquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik praat als ik boos ben plattig Haags, hoef je ook niet blij mee te zijn
Hai!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Alhoewel, laat bij mij dat 'ig' maar weg ja
tenzij Van Kooten en De Biequote:
Hiquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hai!
Hehehehe, bij mij valt het inmiddels mee, had het vroeger erger. Maar is er thuis en op school beetje uitgeramd
Ik vind mensen die altijd zo plat haags praten altijd aanstellersquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu allemaal van die havenarbeiders enzo in behandeling, moet zeggen dat ik wel toch ook mijn Haagse juweeltjes mis hoor
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupersquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind mensen die altijd zo plat haags praten altijd aanstellersmaar snap best dat je ze mist, het zijn kleurrijke types
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupers
Maar als die zich opwinden/emotioneel zijn vind ik het wel wat hebben
Ik had ook weleens van die vette criminelen die te dom zijn om te poepen en die verhalen, echt, heerlijk![]()
Dombo die met zijn hersenletselhoofd zijn hele wietteelt om zeep hielp omdat hij de watervoorziening met plantenvoedsel te hard had aangezet en daardoor de hele flat onder water had gezet, 5 etages onder elkaar![]()
Inbreker die met zijn hersenletselhoofd nu te traag was geworden om weg te rennen voor de politie en daarvoor nu dat als grootste doel had om beter te kunnen lopen![]()
Man die niet meer goed kon praten na een beroerte en daarom een button had met "ik heb afasie" en dan in de tram niet ging betalen (expres) en dan bij controle expres als een debiel alleen maar naar die button ging wijzen en zo altijd onder zijn boete uit kwam![]()
Echt, die mensen.... hehehe, grappig van kansloosheid
welcome to my worldquote:
Goeden kansloosheid.quote:
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...quote:
Duidelijk welquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupers
Maar als die zich opwinden/emotioneel zijn vind ik het wel wat hebben
Ik had ook weleens van die vette criminelen die te dom zijn om te poepen en die verhalen, echt, heerlijk![]()
Dombo die met zijn hersenletselhoofd zijn hele wietteelt om zeep hielp omdat hij de watervoorziening met plantenvoedsel te hard had aangezet en daardoor de hele flat onder water had gezet, 5 etages onder elkaar![]()
Inbreker die met zijn hersenletselhoofd nu te traag was geworden om weg te rennen voor de politie en daarvoor nu dat als grootste doel had om beter te kunnen lopen![]()
Man die niet meer goed kon praten na een beroerte en daarom een button had met "ik heb afasie" en dan in de tram niet ging betalen (expres) en dan bij controle expres als een debiel alleen maar naar die button ging wijzen en zo altijd onder zijn boete uit kwam![]()
Echt, die mensen.... hehehe, grappig van kansloosheid
Ik weet precies wat je bedoelt, je ziet het ook in de horeca goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...
Dat valt normaal niet zo op als je een HBO/WO opleiding hebt gedaan omdat je dan vaak niet zo heel erg veel van die mensen in je omgeving hebt, maar damn.....
Dat gevoel heb ik altijd als ik de tv aanzet, echt, alléén maar kampertv en dat is dan afgestemd op het gemiddelde volkquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...
Dat valt normaal niet zo op als je een HBO/WO opleiding hebt gedaan omdat je dan vaak niet zo heel erg veel van die mensen in je omgeving hebt, maar damn.....
hahahahhaa, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk welmijn moeder praat ook zo
hoewel niet zo overdreven als de échte zeg maar.. Wel grappig, want mijn vader is born & raised Schilderswijker en die praat abn, net als ik
En hahaha, briljante verhalenik moet meteen denken aan zo'n oudere vent bij de visboer laatst, ook zo'n echte haagse Harry. Die vent lulde een uur in een kwartier, echt pfff.. Maar toen begon hij te kletsen tegen ons geheime wapen: een peuter van bijna 3
echt, Stef begon terug te lullen en die vent kwam er gewoon niet meer tussen, en naarmate Stef maar doorpraatte en doorpraatte werd die vent stiller, we hebben ons naderhand stukgelachen
dat kind maar lullen, en die man is uiteindelijk letterlijk met zijn lekkerbekkies de winkel uitgevlucht, in zijn haast liet hij bijna zijn sleutels liggen
ja precies!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, je ziet het ook in de horeca goed.
Het was fantastisch, achter zijn dingetje waar hij vis stond schoon te maken lachte die visboer zich ook de tering, haha!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahhaa, ik zie het helemaal voor me
Mijn pa is ook schilderwijker trouwens
Maar keurige vent
Mijn moeder lijkt ook meer op jouw moeder denk ik
ik zie het helemaal voor me, echt, hehehehehehequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het was fantastisch, achter zijn dingetje waar hij vis stond schoon te maken lachte die visboer zich ook de tering, haha!
Grappig, mijn pa is ook echt netjes. Nu komt mijn moeder van de Leyweg dus qua volksheid zal het elkaar niet veel ontlopen, maar toch. Helemaal leuk toen ze nog rookte, dan zo plat haags mopperen op de internetverbinding terwijl ze achter de pc zat met een shagje uit haar hoofd
Ook charmant jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie het helemaal voor me, echt, hehehehehehe
In R'dam heb je echt weer andere types, lachen is dat wel
Van die hoog geblondeerde getoupeerde wijffies in roze glim broek met panter-jasje en nep-gouden ketting om
eerder chanantquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eerder chanant
ik ga filmpje kijken en meneer proberen te verleiden tot het halen van een patatje sateh
Doeg!
nou, ik ga 'm toch niet kunnen overhalen geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eetse! Wij hebben zo lekkor vis
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou, ik ga 'm toch niet kunnen overhalen geloof ik
Dat wordt dan toch maar sperziebonen en puree met vissticks
de bank? ik ben te lui om terug te lezen maar lag het nou aan jullie of was de bank echt kapoet?quote:
Het lag aan de bank.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de bank? ik ben te lui om terug te lezen maar lag het nou aan jullie of was de bank echt kapoet?
neequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
SHIT NOU KUNNEN WE MIR NIET PESTEN DAT ZE EEN DERPIE IS
Creepy dude.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Je bent er maar je moet weer weg??
Weirde gebeurtenis net... mijn man en ik stoppen bij een tankstation, mijn man stapt uit en gaat tanken. Als hij naar binnen gaat om te betalen tikt de rare snuiter die naast ons stond te tanken op het raampje, vraagt hij of ik een vriend heb......
Echt... dude....
Ja ik kwam vandaag terug vanuit Amsterdam, ging toen vanaf mn tante naar meneer en wilde vanaf meneer dus naar het station. Maar zijn voordeur is dus precies op een "groot" punt van Glow dus dat was niet zo handig met mijn bagagequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Je bent er maar je moet weer weg??
Weirde gebeurtenis net... mijn man en ik stoppen bij een tankstation, mijn man stapt uit en gaat tanken. Als hij naar binnen gaat om te betalen tikt de rare snuiter die naast ons stond te tanken op het raampje, vraagt hij of ik een vriend heb......
Echt... dude....
'Meneer'? What did i miss? Londen van de baan of gaan jullie het toch maar proberen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik kwam vandaag terug vanuit Amsterdam, ging toen vanaf mn tante naar meneer en wilde vanaf meneer dus naar het station. Maar zijn voordeur is dus precies op een "groot" punt van Glow dus dat was niet zo handig met mijn bagage
Hij is nog steeds met Londen bezig. Maar we blijven elkaar nu wel gewoon zien, omdat het gewoon heel leuk is als we samen zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
'Meneer'? What did i miss? Londen van de baan of gaan jullie het toch maar proberen?
Nou inderdaad!quote:
welkon!quote:Op zondag 18 november 2012 08:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Maar goed, was kwestje van raampje dicht en snel wegrijden gelukkig
Film was tof, ik vind 'm leuk verfilmd
Twaailaaitquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 09:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja ik ook
Nu even bakkie koffie en licht ontbijtje, vanmiddag sushi lunch
Anders dan in het boek of?quote:Op zondag 18 november 2012 09:06 schreef RenRen- het volgende:
Ja, twilight was best leuk! Op het einde had ik wel een wtfje, maar ja
Heeee was niet gelukt met internet daaro?quote:
Neenquote:Op zondag 18 november 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeee was niet gelukt met internet daaro?
quote:Op zondag 18 november 2012 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen.
Heb nog een uurtje wifi gekocht om in dat hoofdgebouw m'n mail te checken, maar toen had ik een Fred tegenover me die zat van "ben je al klaar? hoeveel moet je nog? gaan we al? Einz?", dus dat zat niet heul ontspannen![]()
Dus ik heb heul een week zonder internet overleefd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Sterker nog, we vinden elkaar nog steeds leukquote:Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]én met fred !! En jullie zijn niet uit elkaar !!
![]()
Verrassend! Maar klinkt goed en heel volwassenquote:Op zondag 18 november 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij is nog steeds met Londen bezig. Maar we blijven elkaar nu wel gewoon zien, omdat het gewoon heel leuk is als we samen zijn.
Voor mijzelf wil ik het ook gewoon leuk afsluiten mocht hij naar Londen gaan, heb mijzelf ook ingesteld dat het waarschijnlijk maar voor een korte periode is, maar dan wel een hele leuke periode.
We hebben het er wel ook echt serieus over gehad. En ik kijk er ook echt niet zo tegenaan van "Ooh hij gaat naar Londen, dus dat moet ik zo snel mogelijk afkappen om iemand anders te zoeken waar ik wel mijn hele leven bij kan blijven". Dan liever het nu heel leuk hebben
Kan mij ook wel goed "tegenhouden" qua hechten, vind het niet heel erg als ik hem niet iedere week zie of wat dan ook.
Maar bijvoorbeeld vandaag was ik even iets bij hem afgeven wat ik dus in Amsterdam had gekocht (anders was ik direct naar Limburg terug gegaan) en als hij dan aan het eind van de dag zegt dat het eigenlijk weer veel te kort was vind ik dat ook wel heel leuk![]()
Oeh goeden tip, toch maar ergens die kuisheidsgordel zoeken.quote:Op zondag 18 november 2012 12:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Verrassend! Maar klinkt goed en heel volwassenGeniet ervan en ik hoop dat het je lukt om vooral niet teveel te hechten
Schijnt dat wij vrouwen nogal hechten door 'het' te doen dus denk dat je beter maar niet meer kunt seksen
Hahhaquote:Op zondag 18 november 2012 12:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh goeden tip, toch maar ergens die kuisheidsgordel zoeken.
quote:Op zondag 18 november 2012 13:38 schreef Diconnected het volgende:
Pfff ik ben gaar mijn godmaar wel een hele leuke avond gehad met leuke meneer, en veel gepraat en alles
en het blijkt dat er wederzijdse gevoelens zijn dus yay
Ik wou hem heel graag zoenen maar der waren steeds vrienden om ons heen dus dat was een beetje awkward
![]()
Maar lag dus uiteindelijk om 5u in m'n bedpfff
Ja ik hoop ook snel afsprekenquote:Op zondag 18 november 2012 13:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar wordt je wel gaar van ja. Maar wat leueueuk! Snel met hem afspreken dan.
Mijn meneer komt vanmiddag weer.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook snel afsprekenEn kreeg gisteravond dus een appje van de moeder van beste vriend met 'ik hoor dat je een date hebt! veel plezier!!'
Het was niet eens een date
quote:Op zondag 18 november 2012 14:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, stelletje sletjes
Ik heb net een broodje knakworst gemaakt, flikkert er een enorme kwak mayo op de grond
Ik ga het pas opruimen als ik klaar ben met eten, maar die kwak staart me steeds aan
Schaartje, wat goed van jullie!quote:Op zondag 18 november 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee! Sterker nog, we vinden elkaar nog steeds leuk
het ziet er zeeeeeer appetijtelijk uit jaquote:
Ja gelukkig kan ik het hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Altijd fijn, als andere mensen jouw dingen alvast bespreken enzo.
Ga erheen en zeg dat je voor Ajax bentquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij speelt FC Utrecht vandaag. Ik zie en hoor vuurwerk.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga erheen en zeg dat je voor Ajax bent
YOLO!
Haha, beeetje wel. En dat is ook heel vervelend!quote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een soort van aan het SOG-gen, valt het op?
Ik behoor nu regelgeving rondom dakkapellen en bouwplannen uit te zoeken, maar laat ik daar nu een grondige hekel aan hebben
En we willen uiteraard weer iets vrij ingewikkelds, dus dat wordt weer wat....
faalvoetballersquote:Op zondag 18 november 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Er is nu al een goal tegen Utrecht. In de eerste minuut.
mijn god, wat een drama wijvenquote:Op zondag 18 november 2012 14:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ontzettend blijkbaar.
Kip, ik heb nog goeden SOG voor je: http://hetexted.com/
http://hackertyper.com/quote:Want to look like a hacker, just like you’ve seen them in the movies, but don’t actually have any hacking skills? Even if you do, do you think that computer programs take far too long to write? Do you enjoy indiscriminately bashing your keyboard? If you answered ‘yes’ to any of these questions, Hacker Typer could be for you! You have to try it out to understand what it’s all about, but once you do, you will.
Ja dat zat ik dernet ook te lezen, dafuqquote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautygloss.nl/2012/11/18/stel-je-vraag-248/
Vraag: als je snel een rooie bek hebt tijdens uitgaan, wat moet je doen om dat te voorkomen?
Antwoord: je helemaal vol plamuren.... serieus....Masja.....
quote:Op zondag 18 november 2012 14:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn god, wat een drama wijven
Ik mijn hoofd ga ik altijd STOMME KUTHOER roepen als ik zulke dingen hoor/lees
schop in d'r bek heeft dat kind nodig... damn....quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
http://hetexted.com/text/1351881734 Deze vind ik zooooo dom!
hardlopen/masturberen/sexen/kokenquote:
Geen idee sorry.quote:Op zondag 18 november 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Doet bij jullie de facebook chat het wel? Ik krijg steeds m'n berichten terug
Matig hier.quote:Op zondag 18 november 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
Doet bij jullie de facebook chat het wel? Ik krijg steeds m'n berichten terug
have fun!quote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee sorry.
Ik ga weer, meneer komt zo.
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee sorry.
Ik ga weer, meneer komt zo.
Euhm je kan het retouren geloof ik, ik wil der ook al heel lang dingen bestellen want grote maten enzulks maar nu geen geld meerquote:Op zondag 18 november 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Forever 21, heeft iemand daar weleens in de webshop besteld?
Ik wil eigenlijk een legging bestellen en misschien nog wat crap, kan ik dat dan in de winkel retourneren of opsturen? Iemand ooit gedaan?
ja precies, best leuke cheap ass dingen voor grote maten.quote:Op zondag 18 november 2012 15:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm je kan het retouren geloof ik, ik wil der ook al heel lang dingen bestellen want grote maten enzulks maar nu geen geld meerMaar in Amerika kocht ik er vaak ook dingen, vind het goede prijs/kwaliteit
40 geloof ik!quote:Op zondag 18 november 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, best leuke cheap ass dingen voor grote maten.
Ik ga even op Ursula's wepzaait kijken
Wat is US maat 12 ook alweer? Da's toch heel mini??
Ja 12 is iets van 42 dacht ik. Maar der staan matentabellen bijquote:Op zondag 18 november 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh en zie net dat beautylab ook een shoplog der van heeft, misschien staat daar ook iets bij wat je leuk vindquote:Op zondag 18 november 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit met mijn luie aap hoofd te kijken, sorryquote:Op zondag 18 november 2012 15:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja 12 is iets van 42 dacht ik. Maar der staan matentabellen bij
ja zo kwam ik op de wepzaait terechtquote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh en zie net dat beautylab ook een shoplog der van heeft, misschien staat daar ook iets bij wat je leuk vindde sieraden vind ik daar ook altijd heeel tof
Oh lollerquote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zo kwam ik op de wepzaait terecht
Monteur liep net de deur uit welquote:Op zondag 18 november 2012 16:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik binnenkwam natuurlijk. Goeien timing, I haz it.
Oh en hoe was het?quote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja goed! Ik heb vrijdag dansles gehad loller.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, Fred is even naar huis voor douchen en schone kleren en zulks, tijd om te internetten![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zow, Fred is even naar huis voor douchen en schone kleren en zulks, tijd om te internetten![]()
Ja, het was leuk om te doen, maar ik ben heel houterig, dus dat zal er vast heel charmant uit hebben gezienquote:Op zondag 18 november 2012 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh en hoe was het?Lijkt me zo leuk
Dat staat op facebook einzquote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heb je allemaal gefaald Schaar?
Ik wil ook een keertje naar de DM, ben er wel benieuwd naar. is het een soort pauper Kruidvat qua prijzen?
En was Cochem verder leuk? Hoe vond je de pauper Norma supermarkt?
Nooooooooquote:
Is vooral heul goedkoop en goed en einzquote:Op zondag 18 november 2012 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heb je allemaal gefaald Schaar?
Ik wil ook een keertje naar de DM, ben er wel benieuwd naar. is het een soort pauper Kruidvat qua prijzen?
En was Cochem verder leuk? Hoe vond je de pauper Norma supermarkt?
ja klopt, wij waren er maar een weekendje dus hebben maar EINZ keer boodschappen gedaan. Heb heel die Lidl niet gezienquote:Op zondag 18 november 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is vooral heul goedkoop en goed en einz![]()
Cochem vonden we leukDie norma was wel een kleinen kutsupermarkt, terwijl er 100 meter verder een mega-Lidl zat
Maar Fred en ik hebben daar braaf allemaal onnodige zooi gekocht
Nou, dan ga je er gewoon heen?quote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook verdulleme naar Twilight
Ik wil niet alleenquote:
ja, dan wordt het moeilijkquote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil niet alleenen geen van mijn vrienden wil
We hebben boodschappen gedaan bij de Lidl, de Norma, de Aldi en die faalsupermarkt op het parkquote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, wij waren er maar een weekendje dus hebben maar EINZ keer boodschappen gedaan. Heb heel die Lidl niet gezien
ik wil wel nog een keer hoor, heb toch unlimitedquote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil niet alleenen geen van mijn vrienden wil
twilight... En dan 2 en 3 en dan breaking dawn 1 en 2!quote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel naar twilight maar ik wil eerst de anderen zien![]()
Ik snap alleen nooit iets van die volgordeswelke komt na welke?
ze huilde.quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet lachen om dat pest-filmpje van Masja en de reacties erop![]()
Hihihi gotta love those hormonesquote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
OMG, iemand een emoslinger voor me in de aanbieding? Ik heb net zó hysterisch gejankt gewoon, met van die gierende uithalen, the ugly face, alles.. Vanwege de temperatuur van de fokking óven![]()
![]()
![]()
Hormonen..
Sorry, ik word lacherig van zo'n "kijk mij kwetsbaar zijn"filmpje...quote:
Mja, maar je doet er echt helemaal niks aanquote:
Trixquote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
OMG, iemand een emoslinger voor me in de aanbieding? Ik heb net zó hysterisch gejankt gewoon, met van die gierende uithalen, the ugly face, alles.. Vanwege de temperatuur van de fokking óven![]()
![]()
![]()
Hormonen..
quote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
Hormonen..
Nee, is ook.. Haha, ja, het lullige is dat ik het ook écht wel weet, dit ben ík niet.. Ook wel eens als ik enorm boos wordt op Stef of lief (van 0 naar 100 in 0,068 seconden zeg maar). Maar heel leuk is het niet. In dat opzicht zie ik er wel naar uit dat ik echt mezelf weer ben.quote:Op zondag 18 november 2012 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja, maar je doet er echt helemaal niks aan
En soms is het best fijnd e hormonen de schuld te kunnen geven als je ongegeneerd uit je plaat gaat
Chickie!quote:
Ik moest stiekem een beetje lollerenquote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
Hormonen..
Jah, echt he? Sterker nog, over iets minder als 3 weken is het al 'veilig' om dat kind te lancerenquote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef Mss het volgende:
Maar nog een maandje, en dan mag je baren Trix! Heb je nog recente buikpix?
Whehe, logisch wel jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lolleren.
i snap. Ze doen het opeens allemaal. Die van vera vond ik ook fijn en lief. Die van M was janken en boo-ik-ben-zo-znieligquote:Op zondag 18 november 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik word lacherig van zo'n "kijk mij kwetsbaar zijn"filmpje...
En zo typisch daarinquote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
i snap. Ze doen het opeens allemaal. Die van vera vond ik ook fijn en lief. Die van M was janken en boo-ik-ben-zo-znielig
Ja ver weg jonge, ze hadden bergen en spraken heul geen Nederlands of Engelsquote:Op zondag 18 november 2012 17:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, is ook.. Haha, ja, het lullige is dat ik het ook écht wel weet, dit ben ík niet.. Ook wel eens als ik enorm boos wordt op Stef of lief (van 0 naar 100 in 0,068 seconden zeg maar). Maar heel leuk is het niet. In dat opzicht zie ik er wel naar uit dat ik echt mezelf weer ben.
[..]
Chickie!Hoe heb je het gehad aan de andere kant van de wereld?
Maar had je nou nog buikpics?quote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, ik schijt lichtelijk in mijn broek wel..
Succes.quote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef megamandy het volgende:
Zo mijn missie om mij Dr. Martens in te lopen is begonnen
Oeh en Trix staat op spannen
Heerlijkquote:Op zondag 18 november 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
Hormonen..
Onze dakkapel die we nu hebben (kleintje achter) lekt en de zolder is niks aan gedaan sinds we hier zijn komen wonen. Is het laatste klusproject.quote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groots aanpakken kipske, of nog ff wachten want nieuwe recessie dus dalende prijzen
Schagelnaartje waar in dld zat je?
Haha, bizar land hoor, dat Duitslandquote:Op zondag 18 november 2012 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ver weg jonge, ze hadden bergen en spraken heul geen Nederlands of Engels![]()
Maar was wel heel erg leuk
Ohja, whehe, nog niet! Denk morgenochtend even, licht is nu zo bagger.. Ik ben er wel tamelijk zeker van dat ik nu dikker ben als dat ik bij Stef ooit geweest ben, nieuwe striae jonge!quote:
*schopje*quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu al geen zin om morgen naar school te gaan, oh joy
Je moet wel gaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jawel man!quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoe bedoel je middenweg?quote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Incantrix het volgende:
Spannend wel Kip, geeft die man misschien ook meerdere opties? Dat je evt voor een middenweg kunt kiezen?
Nee je moet juist met iemand afspreken dat je niet af kunt bellen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu al goeden matigen excuses bedenken waarom je niet zou gaan
Nouja, als in met wat goedkopere ramen erin bijv., of met andere materialen oid? Kweenie, niet veel verstand van dakkapellen. Als wij dat gaan doen moeten we verplicht doen wat de buren ook hebben, dat is de standaard dan zeg maar.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er ook 0 verstand van maar hoorde dat er een nieuwe recessie aankomt, en aangezien het rot gaat in de bouw zal dat de prijzen ook negatief beinvloeden. Voor kopers positief dusquote:Op zondag 18 november 2012 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Onze dakkapel die we nu hebben (kleintje achter) lekt en de zolder is niks aan gedaan sinds we hier zijn komen wonen. Is het laatste klusproject.
We willen daar een grote dakkapel over de hele breedte en aan de voorkant waar nu een dakraam zit willen we een "kleine" dakkapel (3,50 m ofzo, maximaal toegestane breedte voor voorkant huis in ieder geval).
Dan nog muur beetje verplaatsen en nieuwe deur erbij in die muur, zodat er ruimte ontstaat om 2 kamers te maken daar en het netjes af te werken.
Maaruh, nieuwe recessie? In de bouw bedoel je? Als jij meer info hebt hoor ik die graag, ik heb nul verstand van financiën en recessies enzo.
We kunnen nog wel even wachten hoor (is geen baby onderweg ofzo), maar er komt morgen in ieder geval een offerteknakker langs om een beeld te schetsen van kosten (alleen dakkapellen plaatsen, rest doen we zelf) dus daarvoor moesten we nu alles écht op een rijtje zetten i.p.v. beetje ideetjes in ons hoofd hebben
Mutsje, als je niet gaat wa ik je morgenochtend je bed uit hoorquote:Op zondag 18 november 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie geen redenen om niet af te bellenquote:Op zondag 18 november 2012 19:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee je moet juist met iemand afspreken dat je niet af kunt bellen.
Nóg een recessie?quote:Op zondag 18 november 2012 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er ook 0 verstand van maar hoorde dat er een nieuwe recessie aankomt, en aangezien het rot gaat in de bouw zal dat de prijzen ook negatief beinvloeden. Voor kopers positief dus
Maar pin me er niet op vast!
Het kan sowieso geen kwaad alvast een beetje rond te kijken
Je kunt niet gaan hoor, niemand die je dwingt, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.quote:Op zondag 18 november 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie geen redenen om niet af te bellen
Dat weet ik, en ik ga ook wel, ook al vind ik t niet leukquote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kunt niet gaan hoor, niemand die je dwingt, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee.
Ja die schijnt nog weer extra aan te tikken. Manlief was iig blij dat we nog ff tijd hebben om af te wachten wat bouwprijzen doenquote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nóg een recessie?de oude doet het nog prima
Oh op die manier. We willen kunststof dakkapellen (ik schrijf echt stééds dappakellen om de een of andere redenquote:Op zondag 18 november 2012 19:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, als in met wat goedkopere ramen erin bijv., of met andere materialen oid? Kweenie, niet veel verstand van dakkapellen. Als wij dat gaan doen moeten we verplicht doen wat de buren ook hebben, dat is de standaard dan zeg maar.
oh op die manier. ja rondkijken doen we sowieso, en meerder offertes opvragenquote:Op zondag 18 november 2012 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er ook 0 verstand van maar hoorde dat er een nieuwe recessie aankomt, en aangezien het rot gaat in de bouw zal dat de prijzen ook negatief beinvloeden. Voor kopers positief dus
Maar pin me er niet op vast!
Het kan sowieso geen kwaad alvast een beetje rond te kijken
Spees, anders eindig je als FusionFreak!quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik ga ook wel, ook al vind ik t niet leuk
quote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees, anders eindig je als FusionFreak!
(dreiging genoeg om toch maar wel naar college te gaan???)
dakkapellen zijn met name voor de ruimte, licht is er zat daaroquote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hou dr wel rekening mee dat die glaslatten veul licht tegenhouden. Heb je straks dappakellen voor veel licht, heb je ng kaar amper meer dan je had..
Dus jij wil later in een winkel gaan werken?quote:Op zondag 18 november 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie geen redenen om niet af te bellen
Jeutje wat een goeien, zo krijg je heul het land aan het studerenquote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees, anders eindig je als FusionFreak!
(dreiging genoeg om toch maar wel naar college te gaan???)
Oh joy, lekker danquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja die schijnt nog weer extra aan te tikken. Manlief was iig blij dat we nog ff tijd hebben om af te wachten wat bouwprijzen doenen die geloof ik maar gewoon
Ohja, dat is wel specifiek iddquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die manier. We willen kunststof dakkapellen (ik schrijf echt stééds dappakellen om de een of andere reden) met kunststof schroten/boeiboord aan de buitenkant en van die 3e generatie kunststof kozijnen. Dat wil ik echt per se.
Voor mij is het een kwestie van hoe duur het is wat voor glas erin komt. Liefst wil ik van die glaslatten die in het glas zijn weggewerkt. Zoals op de foto hieronder. Maar da's dus wel afhankelijk van de prijs.
Verder maar even kijken hoe erg we schrikken
[ afbeelding ]
Oh gaaaadver dat is echt nastyquote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Diconnected het volgende:
Zo mijn moeder ging net door der knie, nou mijn maag draaide zich een rondjedamn, gewoon echt keihard KRRRRRK
Omdat we het over ff hadden?quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik word vanuit het niets echt ineens kots en kots misselijk.
De mr. heeft me al gefeliciteerd dus dat hoeft niet
Ja en ik dacht dat mijn knie veel geluid maakte, maar mijn moeder's knie maakt toch meer lawaaiquote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh gaaaadver dat is echt nasty
Mijn bekken deed vanmiddag ook zoiets, zo'n keiharde 'knok' en nu dus plat met misselijkmakende pijn. Kutlijf
Thanks!quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eetze! Ik ga plat met kruik en paracetamol. Ga dood van de pijn
iets raars gegeten of zelfde buikvirus wat half Nederland heeft?quote:Op zondag 18 november 2012 19:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik word vanuit het niets echt ineens kots en kots misselijk.
De mr. heeft me al gefeliciteerd dus dat hoeft niet
ja omdat het nu weer druk geeft omdat het weekend weer bijna over isquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is best wel typischik weet dat ik gewoon moet gaan maar aan de andere kant haal ik alles terwijl ik het afraffel
Heel t weekend goed gevoel gehad van ja ik ga naar college ik moet de deur uit en nu komt t kut gevoel weer terug
Herfstdip, heeft m'n oma nu ook (en zo gaat het al 30 jaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man zit met zijn moeder aan de telefoon, da's een lief mens, maar zit met een burn out al anderhalf jaar thuis en klinkt nu zo depri, down en negatief aan de telefoon... ik word er zelf moe van als ik er alleen al naar luister
12.45-14.30quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja omdat het nu weer druk geeft omdat het weekend weer bijna over is
Hoe laat heb je college morgen? Heb je verder al plannen morgen?
Neh, ze moet gaan uitkijken naar een andere baan en daar reïntegreren, maar ze ziet op tegen álles. Ze voelt zich onder druk gezet en nogal "onheus bejegend". En ze heeft nogal specifieke eisen in wat ze wil, maar heeft nul opleiding en weinig goeie werkervaring, dus ik denk dat er weinig te kiezen is voor haar, maar goed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Herfstdip, heeft m'n oma nu ook (en zo gaat het al 30 jaar) dus nu gaan we allemaal omstebeurt bij der langs, want ze durft de deur ook niet uit, kookt niet meer enz. Best sneu maargoed, dan moet ze der pilletjes ook gewoon blijven slikken
hoe laat moet je dan je bed uit om relaxed weg te kunnen, 10.30 uur ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
12.45-14.30
En nee verder niks, wil wel een shawl afmaken en heb wat shit om te borduren en te breien maar dat noem ik niet echt plannen
ik moet om 11.30 thuis weg dus ik sta om 09.00 of 09.30 op.quote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe laat moet je dan je bed uit om relaxed weg te kunnen, 10.30 uur ofzo?
Dat gaat je helemaal lukken
Daarna lekker drankje doen met een vriendin/Brum, of even de stad in voor iets leuks, of iets lekkers koken/bakken
Zin ga je ook niet krijgen maar moet je gewoon makenquote:Op zondag 18 november 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik moet om 11.30 thuis weg dus ik sta om 09.00 of 09.30 op.
Ik ga gewoon naar college maar ben niet echt in the mood om met vrienden iets te gaan drinken en brum is naar stage en in de stad ga ik alleen onzin shit kopen dus erna weer naar huis
Gewoon lekker naartoe gaan en dan verder kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik moet om 11.30 thuis weg dus ik sta om 09.00 of 09.30 op.
Ik ga gewoon naar college maar ben niet echt in the mood om met vrienden iets te gaan drinken en brum is naar stage en in de stad ga ik alleen onzin shit kopen dus erna weer naar huis
ja dat ookquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zin ga je ook niet krijgen maar moet je gewoon makenGewoon afspreken.
Ja, dat weet ik zelf ook heel goedquote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ook
Maar goed, da's makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Succes!quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tevens kan ik beter thuis een boek voor school zitten lezen want ik loop nogal achter, dus ik ga nu ook ff wat lezen
quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Schoonmoeder vraagt aan mijn man "hoe gaat het op je werk"
Hij: "goed hoor, maar heel druk, lange dagen wel"
Zij: "wees maar blij dat je het kan, ik kan het allemaal niet meer, als je zo jong bent als jij waardeer je niet wat je allemaal kunt, pas als je het niet meer kan weet je hoe goed je het had"
Hij: "uhmmm...."
Ik:![]()
ja echt he, damn...quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Zij: "wees maar blij dat je het kan, ik kan het allemaal niet meer, als je zo jong bent als jij waardeer je niet wat je allemaal kunt, pas als je het niet meer kan weet je hoe goed je het had"
quote:
Nog steeds aan de telefoon?quote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh nu gaat het over de drama's van kerst.... hoe zwaar dat wel niet voor haar wordt (ik regel/kook altijd alles of we gaan naar een lopend buffet in een restaurant.....)
Aaaaaargggggggggg....
energiezuigers... doet me altijd denken aan die energiezuigende monsters uit The Dark Crystalquote:Op zondag 18 november 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik weet nu al dat ik doodmoe thuiskom donderdag als ik bij m'n oma ben geweest, maar het is voor een goed doel denk ik dan maar
ja, ze bellen elkaar niet zo vaak en zij woont een heel eind weg dus we zien haar ook niet zo vaak, dus wat langer bellen is geen probleem op zich. Maar dat gezeeeeeeikquote:
goed plan!quote:
Le sighquote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh verrek, dat doet me er aan denken dat mn moeder die 100miljoenmiljard jaar geleden van me heeft geleend en nooit teruggegeven. Morgen ff terug gaan claimenquote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
energiezuigers... doet me altijd denken aan die energiezuigende monsters uit The Dark Crystal
[ afbeelding ]
Nee hier is geen paramol tegen opgewassen vrees ik. Vanavond maar vroeg naar bed en zien hoe ik er morgen aan toe ben. Gelukkig komt de wmo morgen, zien ze me meteen op een slecht momentquote:Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed plan!
(werkt je paracetamolletje al?)
Ik zat even nog je posts te lezen, hebben jullie de bouwplannen voor het huis beetje uitgesteld?
hehehehe, wat een jatmoos!quote:Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh verrek, dat doet me er aan denken dat mn moeder die 100miljoenmiljard jaar geleden van me heeft geleend en nooit teruggegeven. Morgen ff terug gaan claimen
Sterkte!quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee hier is geen paramol tegen opgewassen vrees ik. Vanavond maar vroeg naar bed en zien hoe ik er morgen aan toe ben. Gelukkig komt de wmo morgen, zien ze me meteen op een slecht moment
Ja huis is uitgesteld, gemeente heeft de vergunningen voor maart op de agenda gezet. Ik vind het wel ff prima, geeft ons meer kans om goed te bedenken wat we willen
2 vliegen in 1 klap!quote:Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Het is echt een teken gewoonvanmiddag zegt meneer van je moet LOTR gaan lezen ditdat alles. En nu zit ik huiswerk te maken en zit er een stuk van LOTR in m'n boek
Nouja, als je daarna ook meteen wegmagquote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Briljant idee, 2e kerstdag om 10 uur gaan kerstontbijten met zijn allen in een of ander restaurant. JA DAAAAAAAG
We moeten 2 uur rijden die kant op, fuck you! Om 8 uur de auto in stappen op tweede kerstdag, de mazzel!
Gelukkig hoefde ik niet in te grijpen en begon mijn man zelf al te tieren![]()
Hmmmmmmmgelfling!quote:
moet je dan al een datum vast stellen voor filmkaartjes? Of hebben we het over iets anders?quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
The Hobbit, jaaa! Wel jammer, kunnen kaartjes krijgen met veel korting via liefs werk, maar dan moeten we ze meteen kopenik kan nu toch geen datum vastzetten
Ja ik zit te kijken of ik ze voor m'n Kindle kan vindenquote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap!
Ik ben de films weer aan het herkijken voor als The Hobbit uit komt in de bios, zo'n gaaf verhaal!
Hahaquote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmmmmmgelfling!
Die vriend van me die in Zwitserland woont inmiddels is ook fan, zitten vaak keihard door een restaurant dat naar elkaar te roepen of door de telefoon.
Godver... hij moet terug komen naar Nederland
vrees van nietquote:Op zondag 18 november 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, als je daarna ook meteen wegmag
Ja, gewoon kaartjes voor die-en-die voorstelling kopenquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet je dan al een datum vast stellen voor filmkaartjes? Of hebben we het over iets anders?
ik heb ze op mijn Kindle staan, zijn makkelijk te vindenquote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken of ik ze voor m'n Kindle kan vindenEn meneer wil ook naar die film want tis een nerd (
) dus hopelijk heb ik dan iig de films al gezien
Eerst de boeken!!!!quote:Op zondag 18 november 2012 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken of ik ze voor m'n Kindle kan vindenEn meneer wil ook naar die film want tis een nerd (
) dus hopelijk heb ik dan iig de films al gezien
Hehehehe, voorlopig niet. Veel te relaxed leven daarquote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaen ja, bel hem ff, dan doet hij dat vast
ik vond 'm tofquote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog steeds met brum naar skyfall, of is t zonde van t geld?
quote:Op zondag 18 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vrees van niet
En mijn schijtirritante neefje die niks eet en dan heel vervelend gaat lopen doen, JOY!
Echt niet! Ik vond hem superquote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog steeds met brum naar skyfall, of is t zonde van t geld?
Was dan ook een garpje.. As ifquote:Op zondag 18 november 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, voorlopig niet. Veel te relaxed leven daar
Verdient goed daar, leuk werk, mooi wonen, top voorzieningenniveau.
Hij komt gelukkig regelmatig naar Nederland voor werk en privé en ik wil in het voorjaar weer naar hem toe
Alleen dat is al een reden om aan kinderen te beginnenquote:Op zondag 18 november 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Dat is waarom ik kerst sind ik met Paul ben helemaal niet leuk meer vind, er is altijd gezeik over welke dag bij wie en al dat geregel en shit.. Bluh.
Blij dat ik dit jaar weer een goed excuus heb, sinds Stef er is hebben wij ons er compleet van onttrokken
Jah, het blijft niet eeuwig een excuus schat ik, maar het werkt tot nu toe prima zo. Zijn eerste kerst was hij pasgeboren dus wilde ik niet weg met mijn ontstoken onderkantje (quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen dat is al een reden om aan kinderen te beginnen![]()
Ik vind kerst geweldig en leuk maar dat mens is gewoon té gestresst en heel die familie is een beetje te narrow minded
Ik kan ze nergens vinden, kan jij ze misschien naar me mailen?quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ze op mijn Kindle staan, zijn makkelijk te vinden
En supergaaf! Ik heb ze nog nooit helemaal uitgelezen trouwens, shame on me
quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eerst de boeken!!!!
/duizend jaar te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |