Ga toch maar leren, scheelt een hoop gezeik/ruzies later in je leven en levert een hoop meer lol opquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ja ik kan wel praten, als t maar niet over mezelf gaat
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh echt, wat tof!
Wanneer weet je meer/begin je?
Zhe ninja modd haz owned youquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomen
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
vandaar de ninjaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ze is heel niet meer blauw! Hoe kan dat dan?
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!
Dafuqquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijn
En ook op Gaza-gebeuren, gewoon al die figuren en grond platgooien, KLAARquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen we trouwens even een atoombom op israel gooien?
nee, niets meer!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaar de ninja
Ik gok dat ze stiekem nog wel wat rechten heeft?
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hier
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelwegquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar zit die school ergens ren?
oh, weird! Bugje dan?quote:
Ah het is stiekem bavel ipv bredaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelweg
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavelquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
Google maps zegt van niet maar verder heeft t aids op de ipad dus ik kan niet zien waar t isquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaan
Bakkes, kipquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
Brabants is grappig en lollig, en aaaaaltijd nog beter dan Limburgsquote:
boavol?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
ja zoiets, even proberen....quote:
+1quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik praat als ik boos ben plattig Haags, hoef je ook niet blij mee te zijn
Klopt. Haags is stomquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik praat als ik boos ben plattig Haags, hoef je ook niet blij mee te zijn
Hai!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
Alhoewel, laat bij mij dat 'ig' maar weg ja
tenzij Van Kooten en De Biequote:
Hiquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hai!
Hehehehe, bij mij valt het inmiddels mee, had het vroeger erger. Maar is er thuis en op school beetje uitgeramd
Ik vind mensen die altijd zo plat haags praten altijd aanstellersquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu allemaal van die havenarbeiders enzo in behandeling, moet zeggen dat ik wel toch ook mijn Haagse juweeltjes mis hoor
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupersquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind mensen die altijd zo plat haags praten altijd aanstellersmaar snap best dat je ze mist, het zijn kleurrijke types
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupers
Maar als die zich opwinden/emotioneel zijn vind ik het wel wat hebben
Ik had ook weleens van die vette criminelen die te dom zijn om te poepen en die verhalen, echt, heerlijk![]()
Dombo die met zijn hersenletselhoofd zijn hele wietteelt om zeep hielp omdat hij de watervoorziening met plantenvoedsel te hard had aangezet en daardoor de hele flat onder water had gezet, 5 etages onder elkaar![]()
Inbreker die met zijn hersenletselhoofd nu te traag was geworden om weg te rennen voor de politie en daarvoor nu dat als grootste doel had om beter te kunnen lopen![]()
Man die niet meer goed kon praten na een beroerte en daarom een button had met "ik heb afasie" en dan in de tram niet ging betalen (expres) en dan bij controle expres als een debiel alleen maar naar die button ging wijzen en zo altijd onder zijn boete uit kwam![]()
Echt, die mensen.... hehehe, grappig van kansloosheid
welcome to my worldquote:
Goeden kansloosheid.quote:
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...quote:
Duidelijk welquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk vaak gewoon enorme kutpaupers
Maar als die zich opwinden/emotioneel zijn vind ik het wel wat hebben
Ik had ook weleens van die vette criminelen die te dom zijn om te poepen en die verhalen, echt, heerlijk![]()
Dombo die met zijn hersenletselhoofd zijn hele wietteelt om zeep hielp omdat hij de watervoorziening met plantenvoedsel te hard had aangezet en daardoor de hele flat onder water had gezet, 5 etages onder elkaar![]()
Inbreker die met zijn hersenletselhoofd nu te traag was geworden om weg te rennen voor de politie en daarvoor nu dat als grootste doel had om beter te kunnen lopen![]()
Man die niet meer goed kon praten na een beroerte en daarom een button had met "ik heb afasie" en dan in de tram niet ging betalen (expres) en dan bij controle expres als een debiel alleen maar naar die button ging wijzen en zo altijd onder zijn boete uit kwam![]()
Echt, die mensen.... hehehe, grappig van kansloosheid
Ik weet precies wat je bedoelt, je ziet het ook in de horeca goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...
Dat valt normaal niet zo op als je een HBO/WO opleiding hebt gedaan omdat je dan vaak niet zo heel erg veel van die mensen in je omgeving hebt, maar damn.....
Dat gevoel heb ik altijd als ik de tv aanzet, echt, alléén maar kampertv en dat is dan afgestemd op het gemiddelde volkquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alle lagen van de bevolking komen langs, soms word ik daar wel een beetje treurig van hoor. De gemiddelde Nederlander is zo dom en kansloos eigenlijk...
Dat valt normaal niet zo op als je een HBO/WO opleiding hebt gedaan omdat je dan vaak niet zo heel erg veel van die mensen in je omgeving hebt, maar damn.....
hahahahhaa, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Duidelijk welmijn moeder praat ook zo
hoewel niet zo overdreven als de échte zeg maar.. Wel grappig, want mijn vader is born & raised Schilderswijker en die praat abn, net als ik
En hahaha, briljante verhalenik moet meteen denken aan zo'n oudere vent bij de visboer laatst, ook zo'n echte haagse Harry. Die vent lulde een uur in een kwartier, echt pfff.. Maar toen begon hij te kletsen tegen ons geheime wapen: een peuter van bijna 3
echt, Stef begon terug te lullen en die vent kwam er gewoon niet meer tussen, en naarmate Stef maar doorpraatte en doorpraatte werd die vent stiller, we hebben ons naderhand stukgelachen
dat kind maar lullen, en die man is uiteindelijk letterlijk met zijn lekkerbekkies de winkel uitgevlucht, in zijn haast liet hij bijna zijn sleutels liggen
ja precies!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, je ziet het ook in de horeca goed.
Het was fantastisch, achter zijn dingetje waar hij vis stond schoon te maken lachte die visboer zich ook de tering, haha!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahahhaa, ik zie het helemaal voor me
Mijn pa is ook schilderwijker trouwens
Maar keurige vent
Mijn moeder lijkt ook meer op jouw moeder denk ik
ik zie het helemaal voor me, echt, hehehehehehequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het was fantastisch, achter zijn dingetje waar hij vis stond schoon te maken lachte die visboer zich ook de tering, haha!
Grappig, mijn pa is ook echt netjes. Nu komt mijn moeder van de Leyweg dus qua volksheid zal het elkaar niet veel ontlopen, maar toch. Helemaal leuk toen ze nog rookte, dan zo plat haags mopperen op de internetverbinding terwijl ze achter de pc zat met een shagje uit haar hoofd
Ook charmant jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie het helemaal voor me, echt, hehehehehehe
In R'dam heb je echt weer andere types, lachen is dat wel
Van die hoog geblondeerde getoupeerde wijffies in roze glim broek met panter-jasje en nep-gouden ketting om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |