slijmbalquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus wat ben je goed LovelyLady.
Ik doe alles om je te dienen, zo goed ben je.
Heil
Je hebt complimenten en geslijm... 2 verschillende dingen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer nou, nu moet ik mijn complimenten zeker beter kiezen enzo..
Ik was meer beunig bezig hoor Lolaquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt complimenten en geslijm... 2 verschillende dingen..
Ik ga weer ff verder met mijn autootje schoonmaken
WHy?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Al 6 biertjes achterover getikt, de zaterdagmiddag begint goed
Vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Al 6 biertjes achterover getikt, de zaterdagmiddag begint goed
Welke?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vrijgezellenfeest ja, bierbrouwerij
Aah okequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er gister niet
Ik ben nogsteeds verdrietig dat we niet meer gedanst hebbenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
pfff, elke dag weer nadenken wat we vanavond gaan eten.
Moe word ik er van
Waarom?quote:
Zoveel keuzequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het elke dag weer hetzelfde verhaaltje is "wat eten we vanavond"
ja graagquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik wat ideetjes opnoemen?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben vergeten wat ik voor vanavond heb gehaald.
Jij was toch ziek?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, moet vanavond naar een afstudeerfeestje. Was ik vergeten.
Moet je even in de koelkast kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben vergeten wat ik voor vanavond heb gehaald.
- babi ketjap met rijst en groentenquote:
Ben ik ook.quote:
Dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet thuis hoor.
En hoi terug.
Ga dan niet, ziek is ziek...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik was liever gister met jullie wat wezen drinken dan vanavond met die gasten. Ik ken er 3 ofzo, op dat hele feest.
Wordt awkward as fuck.
Lasagna hebben we gisteren al gegeten, hutspot 3 dagen geleden, krieltjes met groenten en andijvie 5 dagen geleden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je even in de koelkast kijken![]()
En hoi
[..]
- babi ketjap met rijst en groenten
- krieltjes met groenten en vlees
- pasta met spinazie en zalm? (als je niet van vis houdt kip ?)
- tagliatelle met kastanje champignons hamblokjes en roomsaus
- hutspot
- andijviestamppot
- lasagne
Waarom maak je geen babi ketjap met kip dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lasagna hebben we gisteren al gegeten, hutspot 3 dagen geleden, krieltjes met groenten en andijvie 5 dagen geleden.
Pasta met vis lust ik niet
Cha,pignons hou ik ook niet van
Babi ketjap, vriendin is allergisch voor varkensvlees![]()
Blijft over andijviestamp, mijn vriendin lust geen andijvie![]()
Pffff lastig lastig
Babi ketjap MOET varkensvlees in, ik ben er echt dol op, ben een halve pinda nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom maak je geen babi ketjap met kip dan?
Doe ik ook, ik vind varkensvlees niet lekker
En je kan ipv champies ook gewoon doodnormale groenten erin gooien
Beetje crea zijn hoor![]()
Mja als je dan ook nog moeilijk bent met eten kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Babi ketjap MOET varkensvlees in, ik ben er echt dol op, ben een halve pinda nl
Anders heet het geen babi ketchap maar ajam ketjap
Ik ben best creatief hoor, maar de afgelopen week is mijn inspiratie tijdelijk offline
Moeilijk met eten? ik??quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je dan ook nog moeilijk bent met eten kan ik me dat wel voorstellen
Ja nou dan verzint zij toch watquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeilijk met eten? ik??
Mijn vriendin is moeilijk met eten, die lust geen hollandse pot, en is allergisch voor varkensvlees
Als ik haar vraag wat ze wil eten dan is het altijd van "bedenk jij maar wat" of "ik weet het ff niet"quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou dan verzint zij toch wat
Ik moet nu zeggen dat dat nog wel meevalt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, Muhahaha, ik zie hier prijzen van huurwoningen in Leiden. Helemaal buiten het centrum, ongeveer zo ver als ik buiten het centrum woon.
900 euro voor 100 m2.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik haar vraag wat ze wil eten dan is het altijd van "bedenk jij maar wat" of "ik weet het ff niet"![]()
Dus wie mag weer crea zijn?
Voor morgen weet ik wel al wat ik ga maken, boeuf bourgignon met rode wijnquote:
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nu zeggen dat dat nog wel meevalt.
Maar eigenlijk valt dat helemaal niet mee en zijn we gewoon met zijn allen gek in dit land dat we het er voor betalen.
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?
En dan ook nog echt in een buurt waar je niet wil wonen.
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?
En dan ook nog echt in een buurt waar je niet wil wonen.
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.
Niet normaal wat ze daar durven te vragen.
700 euro voor 40m2 is normaal
Dat is nog wel netjes ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.
En een groot winkelcentrum letterlijk naast ons.
vrije marktquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?
Zat jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog wel netjes ja.
Zat jij trouwens niet in het buitenland?
Allejezus. Ik ga maar onder de brug wonen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.
Niet normaal wat ze daar durven te vragen.
700 euro voor 40m2 is normaal
Dat klinkt goed. Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.
En een groot winkelcentrum letterlijk naast ons.
Is sociale huurwoning niet altijd onder de 664 i.v.m. huursubsidie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?
Daar betaal je idd de hoofdprijs voor.quote:
Gorinchemquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat klinkt goed. Waar zit je dan?
Wist niet meer waar, maar ben inderdaad je naam wel eens tegen gekomen in kaaskoppen in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat ja
In Brazilië, maar weer terug in NL.
Ik heb geen flauw idee. Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is sociale huurwoning niet altijd onder de 664 i.v.m. huursubsidie?
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Patat
Morgen weer aardappies/groenten/vleesch
[..]
Dat is altijd teringduur
Ik vermaak me er prima hoor, en wij wonen in een veilige buurt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om te wonen?
Dan ben je idd genaaid ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.
Wachtlijsten zijn lang.
En mijn broertje heeft nu een nieuwe baan waardoor ze denk ik sowieso boven de inkomensgrens vallen.
Ja wachtlijsten zijn ook abnormaal langquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.
Wachtlijsten zijn lang.
En mijn broertje heeft nu een nieuwe baan waardoor ze denk ik sowieso boven de inkomensgrens vallen.
Waarom zou je willen kopen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk kopen eigenlijk. Maarja, dan moet ik eerst een vaste baan hebben.
Ja, het is ook niet dat ze die 900 euro in de maand niet op kunnen brengen.quote:
Als je het nu kunt is het nog niet zo'n gek idee.quote:
Utrecht is sowieso al een dure stad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat ze die 900 euro in de maand niet op kunnen brengen.
Maar het is gewoon niet normaal wat je voor dat bedrag hebt in Utrecht.
In Arnhem bijvoorbeeld heb je er al veel meer voor, maar dat schiet weer niet op met de woon - werk afstand.
Omdat het een stuk goedkoper is op de lange termijn.quote:
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)quote:
ja ho, je vergeet wel dat je onderhoud aan een koophuis hebtquote:
De interest kan je vergelijken met de huur, dat aflossingen zijn is in principe gewoon bezitsvorming. Per saldo zul je dus over een langere termijn lagere maandlasten krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)
Nu betalen we 500 euro
Met de hra kom je dan nog wel goedkoper uit dan die 650 denk ik. Plus dat je huur natuurlijk elk jaar blijft stijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)
Nu betalen we 500 euro
Ik zelf zou het zeer riskant vinden nu een huis te kopen. Met name nu er weer op alle fronten ontslagen dreigen te komen, je zult je huis maar net gekocht hebben, paar jaar later ben je je baan kwijt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De interest kan je vergelijken met de huur, dat aflossingen zijn is in principe gewoon bezitsvorming. Per saldo zul je dus over een langere termijn lagere maandlasten krijgen.
Daar geef ik je wel gelijk inquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zelf zou het zeer riskant vinden nu een huis te kopen. Met name nu er weer op alle fronten ontslagen dreigen te komen, je zult je huis maar net gekocht hebben, paar jaar later ben je je baan kwijt.
Ik durf zoiets echt niet aan.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil alleen het huis kopen waar ik nu in zit...
Ik zit hier best, heb toffe zorgzame buren
Vriend deed het zelf. Winterbanden op velg en dan zelf verwisselenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh fuck ja! Maandag m'n zomerbanden verwisselen voor winterbanden. Duur geintje weer.
Ik heb nu een nieuwe auto, en wil daar zuinig mee omgaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vriend deed het zelf. Winterbanden op velg en dan zelf verwisselen
Enige irritante was dat het stuur een tikkie scheef stond terwijl je wel recht op de weg reed
heey hoe issiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
waterkoud buiten jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, nu even vol vreten en warm worden
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
teh fuckquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe auto, en wil daar zuinig mee omgaan
Dus ik laat het wel doen. Kost me wel ¤900 incl monteren en uitlijnen/uitbalanceren. Geheel nieuwe set banden, dat dan weer wel.wat een geld
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze maar dan antraciet kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze maar dan antraciet kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.strak wagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
behalve over Citroën, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Aston Martin etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo is er over elk merk wel wat te zaniken natuurlijk
ik kan het ook niet echt warm krijgen vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, nu even vol vreten en warm wordenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
hmmm veel geld ja, maar goed, daar doe ik dan ook wel weer 4 jaar meequote:
Zet je daar nu serieus een frans merk bij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
behalve over Citroën, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Aston Martin etc![]()
Franse auto'squote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
behalve over Citroën, Ferrari, Lamborghini, Rolls Royce, Aston Martin etc!!!!!!!
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet je daar nu serieus een frans merk bij?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet je daar nu serieus een frans merk bij?
Weinig mis met Citroën, hoor...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet je daar nu serieus een frans merk bij?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Design kunnen ze wel, van de techniek hebben ze minder kaas gegeten, dat moeten ze gewoon aan de japanners over latenquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet je daar nu serieus een frans merk bij?idd
Nee.quote:wat voor auto heb jij dan?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Fiat Puntoquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee.wat voor auto heb jij dan?
De beste auto's zijn natuurlijk Duitse auto's.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
landsverrader
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
landsverrader![]()
Fascist, jij rijd in een Italiaan!!
Voor de garages wel jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
![]()
Italiaanse auto'squote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Fascist, jij rijd in een Italiaan!!
Fiat
Alfa Romeo
Ferrari
Lamborghini
Ik heb niks met die gladjakkersquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Italiaanse auto's
Fiat
Alfa Romeo
Ferrari
Lamborghini
Waarom? Ze zijn oerdegelijk, gaan lang mee en zitten gewoon goed in elkaar. Duits en Britsquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
landsverrader.
quote:.
ga jij maar lekker in je audi iedereen asociaal van de weg drukken, bumperkleven, en ander asociaal weggebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb niks met die gladjakkers
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn oerdegelijk, gaan lang mee en zitten gewoon goed in elkaar. Duits en Brits.
[..].
Lamborghini is gewoon ronduit lelijk. En Ferrari heb ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Italiaanse auto's
Fiat
Alfa Romeo
Ferrari
Lamborghini“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoezo vooroordelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in je audi iedereen asociaal van de weg drukken, bumperkleven, en ander asociaal weggebruiken.
LOLquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij maar lekker in je audi iedereen asociaal van de weg drukken, bumperkleven, en ander asociaal weggebruiken
Ik rij geen Audi
Ford FTW!!!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lamborghini is gewoon ronduit lelijk. En Ferrari heb ik ook niks mee.
Audi rijders staan nu eenmaal bekend om hun asociale weggebruikquote:
Kan ermee door. Ferrari zal nooit mijn hart hebben, die ligt bij Aston Martin.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij mijn vader zijn ze ook dealer van Opel, en dat is maar goed ook, die gaan tenminste kapot. Honda en volvo een stuk minderquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn oerdegelijk, gaan lang mee en zitten gewoon goed in elkaar. Duits en Brits.
[..].
![]()
vind ik ook een goed alternatief hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ermee door. Ferrari zal nooit mijn hart hebben, die ligt bij Aston Martin.
Maar je gaat toch niet voor je lol in een Honda rijden?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mijn vader zijn ze ook dealer van Opel, en dat is maar goed ook, die gaan tenminste kapot. Honda en volvo een stuk minderLaat staan een Volvo
__!!!
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. Ik heb meer een hekel aan de gemiddelde bejaarde Opelrijder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Audi rijders staan nu eenmaal bekend om hun asociale weggebruik“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik rij voor mijn lol honda jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet voor je lol in een Honda rijden?Laat staan een Volvo
__!!!
![]()
Toyota Prius, wat een gedrocht, is voor fartsniffersquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet voor je lol in een Honda rijden?Laat staan een Volvo
__!!!
Die zijn ook irritant jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. Ik heb meer een hekel aan de gemiddelde bejaarde Opelrijder.
Gelukkig ben ik keisexy in mijn Redmobilequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. Ik heb meer een hekel aan de gemiddelde bejaarde Opelrijder.![]()
![]()
Zeker een civic, want je moet toch op de kleintjes letten?quote:
Priusquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toyota Prius, wat een gedrocht, is voor fartsniffers
Momenteel een civic ja, en af en toe in een crv.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker een civic, want je moet toch op de kleintjes letten?![]()
De Honda's in Japan zijn veel mooier dan die wat hier rondrijden.
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
De Honda's in Japan zijn veel mooier dan die wat hier rondrijden.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Momenteel een civic ja, en af en toe in een crv.
Mja, je kan zeggen over Japanners wat je wilt, maar auto's maken kunnen ze. Technisch, that is, he.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Of niet, maar dan ben je wel lekker warmquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef Evie het volgende:
maar even douchen en me rot voelen.. dan komt het vast goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de volgende gaat ook weer een civic worden, of ik moet tegen een mooie accord aanlopen
Kun je wel zo denigrerend lachen. Maar een Honda is voor de portemonnee een goede keuzequote:.
Ik lach niet denigrerend, maar ik vond het gewoon grappig dat ik precies de juiste auto had geraden
Dat is ook alleen maar omdat half Honda rijdend Nederland een Civic heeft, dus zo gek was die gok nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik lach niet denigrerend, maar ik vond het gewoon grappig dat ik precies de juiste auto had geraden.
In aanschaf zijn ze nog wel prijzig, maar ze behouden ook aardig hun waarde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je wel zo denigrerend lachen. Maar een Honda is voor de portemonnee een goede keuze.
Maar qua onderhoud zijn ze lekker goedkoop ja![]()
verpest mijn momentje nu nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat half Honda rijdend Nederland een Civic heeft, dus zo gek was die gok niet.
Ik doelde ook vooral op onderhoudquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In aanschaf zijn ze nog wel prijzig, maar ze behouden ook aardig hun waarde.
Maar qua onderhoud zijn ze lekker goedkoop ja.
Dan is Duits en Ford niet echt goedkoop.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde ook vooral op onderhoud.
Ligt eraan... Wij hebben met de Duitsers nooit problemen gehadquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is Duits en Ford niet echt goedkoop..
Onderdelen zijn relatief duurquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Wij hebben met de Duitsers nooit problemen gehad.
I know. Maar als je nooit problemen hebt hoef je ook niks te vervangenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onderdelen zijn relatief duur.
Ooit komt er wel dat moment lieve schat, en dan is het boter bij de visquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar als je nooit problemen hebt hoef je ook niks te vervangen.
Mag ik niet, daar word ik dik van.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kaneelstokje op 17-11-2012 17:48:09 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik niet, daar word ik dik van.edit 'm even snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja hoor, kom maar langs.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Heb het al de hele dag warmquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of niet, maar dan ben je wel lekker warm
dus![]()
Mensen die kunnen spellen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aziatisch!quote:Rijst met Chinese kool, vlees, verse kruiden en nog wat geheime ingrediënten.
Lekker.. kom je dat voor me maken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aziatisch!Rijst met Chinese kool, vlees, verse kruiden en nog wat geheime ingrediënten.
dus![]()
Niet als je een lease auto hebt die om de drie jaar vervangen wordtquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ooit komt er wel dat moment lieve schat, en dan is het boter bij de vis.
Ik heb net pastakussentjes gevuld met kaas gehad. Lekker met een 5 kazensausje en courgette
.
Nee, daarvoor heb je mij al te vaak afgewezen.quote:
ahhh gossiequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb je mij al te vaak afgewezen.![]()
Kusje erop?
dus![]()
Oh en wees trots op mij. Ik heb vandaag twee kittens aan een nieuw huisje geholpen.
Ik heb er geen trauma's van hoor. Je hoeft dan alleen niet te verwachten dat ik ook maar iets voor je doe.quote:
Neeee vies.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aziatisch!Rijst met Chinese kool, vlees, verse kruiden en nog wat geheime ingrediënten.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er geen trauma's van hoor. Je hoeft dan alleen niet te verwachten dat ik ook maar iets voor je doe.![]()
![]()
![]()
mannen...
liegende rare mormels die je hoofd van slag brengen grrr...
dus![]()
AvondC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar ben je zelf ook bij, anders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mannen...
liegende rare mormels die je hoofd van slag brengen grrr...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat laatste doe je zelf.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mannen...
liegende rare mormels die je hoofd van slag brengen grrr...
True en vrouwen kunnen ook zo zijn.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dan moet je maar een pizza bestellen.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True en vrouwen kunnen ook zo zijn.Hangt van de situatie af, he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha zeker.. alleen kan ik er weinig aan doen als ze snoeihard liegen he?!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alles goed?quote:C'est la vie
Pfoeh, lekker vroeg op bed vandaag. Vandaag met Rio een behoorlijk enerverende dag gehad, de schat
.
Gaat prima. De Koude Oorlog in dit huis is voorbij.quote:C'est la vie
Koude Oorlog? Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat prima. De Koude Oorlog in dit huis is voorbij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die luxe heb ik weer nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je een lease auto hebt die om de drie jaar vervangen wordt.
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zou mijn moeder helpen om de boodschappen te halen voor verjaardag. Mijn moeder kon me niet wakker krijgen waardoor ze alles zelf moest slepen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koude Oorlog? Wat heb je gedaan?
Vond ze niet zo leuk.C'est la vie
Gelukkig wel, zou niet weten wat ik zonder auto zou moetenquote:
Hehe, boefje dat je bent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder helpen om de boodschappen te halen voor verjaardag. Mijn moeder kon me niet wakker krijgen waardoor ze alles zelf moest slepen.
Vond ze niet zo leuk.
Gefeliciteerd met je moeder?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lulligste excuus ooit: sorry dat ik niet wakker werdquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, boefje dat je bent.
Gefeliciteerd met je moeder?
Het was de bedoeling ook niet ofzo
Dank je.C'est la vie
Wekker zetten!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulligste excuus ooit: sorry dat ik niet wakker werd
Dank je.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ga dan ook niet de hele nacht supergabber enzo luisterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulligste excuus ooit: sorry dat ik niet wakker werd
Dank je.![]()
Ik slaap meestal door wekkers heen, maar het is de eerste keer in 18 jaar dat mijn moeder me niet wakker kreeg.quote:
C'est la vie
Klussen bij mijn zusjequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet![]()
Waar ben je dan wel ?.
@kaneel, balen man, ik ben wel te porren voor een avondje als ik van je opblaasbed gebruik mag maken![]()
![]()
Mmm dan slaap je wel diepquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik slaap meestal door wekkers heen, maar het is de eerste keer in 18 jaar dat mijn moeder me niet wakker kreeg.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:12 schreef Faxie het volgende:
Zo nog eventjes thuis en straks weer weg...14 SHADES OF GREY
Have fun en eet smakelijkquote:
14 SHADES OF GREY
Nog 2 nachtjes slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Buurmeisjequote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Fuck it zeg, ik ga niet meer avond eten.
En naar een verjaardag, te drukke dag vandaag![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zwart buurmeisjequote:
14 SHADES OF GREY
Lekker ding zo.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Euhhh?quote:Zelfbevrediging wordt niet door iedereen als positief ervaren. Bijna de helft denkt wel dat het helpt als troost. Een vijfde ervaart het als een goed wapen tegen menstruatiepijn. 3 procent gebruikt het tegen de eenzaamheid. Na afloop voelt 15 procent zich schuldig.
Ik niet snap
Rode vingers.Rustig aan.![]()
Gewoon een tampon in je tampeloeres.. heb je nergens last vanquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Euhhh?
Ik niet snap
Rode vingers.
dus![]()
Waar heb je dit vandaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Euhhh?
Ik niet snap
Rode vingers.
Een orgasme daarbij komen hormonen vrij waarvan je blij wordt enzo.14 SHADES OF GREY
Auwquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon een tampon in je tampeloeres.. heb je nergens last van
14 SHADES OF GREY
80% de vrouw...quote:De ervaring leert dat een op de drie huwelijken strandt door overspel. In 80 procent van de echtscheidingsverzoeken is de vrouw de eisende partij.
Raar wel....
Heb vaak zat gelezen dat vrouwen minder snel vallen over vreemdgaan, dat wil zeggen... Bij mannen is vreemdgaan eerder / exit dan bij vrouwen.
Maarja welk ''onderzoek'' spreekt welk ander onderzoek niet tegen..Rustig aan.![]()
Trouw dan gewoon niet..quote:Op grond van de jongste CBS-cijfers blijkt dat echtscheiding in Nederland behoorlijk toeneemt. Volgens het laatst bekende cijfer uit 2010 eindigt een recordaantal huwelijk in een scheiding: 36,2 procentRustig aan.![]()
Neequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet je niet van te voren hedat weet je met bijna niets in het leven
14 SHADES OF GREY
Het leven is zo onvoorspelbaar als het maar kan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Needat weet je met bijna niets in het leven
![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leven is zo onvoorspelbaar als het maar kan.
14 SHADES OF GREY
Ja, let's go. Niemand gaat meer trouwen. Tering.quote:
Ik wil een huwelijk met 2 mannen en 1 vrouw. Dan is het sowieso zeker dat ik een keer in mijn leven scheid.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tegelijk?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil een huwelijk met 2 mannen en 1 vrouw. Dan is het sowieso zeker dat ik een keer in mijn leven scheid.14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil een huwelijk met 2 mannen en 1 vrouw. Dan is het sowieso zeker dat ik een keer in mijn leven scheid.![]()
![]()
Ja natuurlijk, na elkaar weet ik natuurlijk niet of ik dat red. Je zou maar net met een iemand samen zijn waar je de rest van je leven mee samen bent....quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
The horrorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, na elkaar weet ik natuurlijk niet of ik dat red. Je zou maar net met een iemand samen zijn waar je de rest van je leven mee samen bent....
14 SHADES OF GREY
Inderdaad. Dat kan natuurlijk niet.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
GMTAquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat kan natuurlijk niet.![]()
![]()
Hai.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Hoe issiiee Vinniiee?quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal je maar gebeuren
14 SHADES OF GREY
Tammieequote:!
Missed you too, boo-booquote:.
Wel nog half tegen een meisje aan lopen rijden die op jou leek, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Nee, dat vind ik niet cool! Was ik het maar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Missed you too, boo-boo.
Wel nog half tegen een meisje aan lopen rijden die op jou leek, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Goed!! Veel te veel gezopen, maar daar staat een hoop moois tegenoverquote:.
Moet je ook uitgaan waar ik uitgaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet cool! Was ik het maar.!
Jongeh. Ik heb 11 uur gewerkt gister en vandaag, andere dingen gedaan en gister meet in Arnhem met een aantal mensen van hier en Remlooooffff!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je ook uitgaan waar ik uitga!
Dat haalt het in de verste verte niet bij mijn weekquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jongeh. Ik heb 11 uur gewerkt gister en vandaag, andere dingen gedaan en gister meet in Arnhem met een aantal mensen van hier en Remlooooffff!.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed!! Veel te veel gezopen, maar daar staat een hoop moois tegenover.
![]()
![]()
Ik heb ook aardig wat biertjes gehad vandaag, vrijgezellenfeest gehad![]()
![]()
Toch niet jouw vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook aardig wat biertjes gehad vandaag, vrijgezellenfeest gehad14 SHADES OF GREY
Ik heb niet eens een vriendin manquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet jouw vrijgezellenfeest?![]()
![]()
Ohja? Wanneer heb je voor het laatst gehuild van het lachen/geluk?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat haalt het in de verste verte niet bij mijn week.
Maar binnenkort wel een vrouwquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vriendin man
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: