slijmbalquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus wat ben je goed LovelyLady.
Ik doe alles om je te dienen, zo goed ben je.
Heil
Je hebt complimenten en geslijm... 2 verschillende dingen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer nou, nu moet ik mijn complimenten zeker beter kiezen enzo..
Ik was meer beunig bezig hoor Lolaquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt complimenten en geslijm... 2 verschillende dingen..
Ik ga weer ff verder met mijn autootje schoonmaken
WHy?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Al 6 biertjes achterover getikt, de zaterdagmiddag begint goed
Vrijgezellenfeest?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Al 6 biertjes achterover getikt, de zaterdagmiddag begint goed
Welke?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
Vrijgezellenfeest ja, bierbrouwerij
Aah okequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er gister niet
Ik ben nogsteeds verdrietig dat we niet meer gedanst hebbenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
pfff, elke dag weer nadenken wat we vanavond gaan eten.
Moe word ik er van
Waarom?quote:
Zoveel keuzequote:Op zaterdag 17 november 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat het elke dag weer hetzelfde verhaaltje is "wat eten we vanavond"
ja graagquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik wat ideetjes opnoemen?![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben vergeten wat ik voor vanavond heb gehaald.
Jij was toch ziek?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, moet vanavond naar een afstudeerfeestje. Was ik vergeten.
Moet je even in de koelkast kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben vergeten wat ik voor vanavond heb gehaald.
- babi ketjap met rijst en groentenquote:
Ben ik ook.quote:
Dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet thuis hoor.
En hoi terug.
Ga dan niet, ziek is ziek...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik was liever gister met jullie wat wezen drinken dan vanavond met die gasten. Ik ken er 3 ofzo, op dat hele feest.
Wordt awkward as fuck.
Lasagna hebben we gisteren al gegeten, hutspot 3 dagen geleden, krieltjes met groenten en andijvie 5 dagen geleden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je even in de koelkast kijken![]()
En hoi
[..]
- babi ketjap met rijst en groenten
- krieltjes met groenten en vlees
- pasta met spinazie en zalm? (als je niet van vis houdt kip ?)
- tagliatelle met kastanje champignons hamblokjes en roomsaus
- hutspot
- andijviestamppot
- lasagne
Waarom maak je geen babi ketjap met kip dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lasagna hebben we gisteren al gegeten, hutspot 3 dagen geleden, krieltjes met groenten en andijvie 5 dagen geleden.
Pasta met vis lust ik niet
Cha,pignons hou ik ook niet van
Babi ketjap, vriendin is allergisch voor varkensvlees![]()
Blijft over andijviestamp, mijn vriendin lust geen andijvie![]()
Pffff lastig lastig
Babi ketjap MOET varkensvlees in, ik ben er echt dol op, ben een halve pinda nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom maak je geen babi ketjap met kip dan?
Doe ik ook, ik vind varkensvlees niet lekker
En je kan ipv champies ook gewoon doodnormale groenten erin gooien
Beetje crea zijn hoor![]()
Mja als je dan ook nog moeilijk bent met eten kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Babi ketjap MOET varkensvlees in, ik ben er echt dol op, ben een halve pinda nl
Anders heet het geen babi ketchap maar ajam ketjap
Ik ben best creatief hoor, maar de afgelopen week is mijn inspiratie tijdelijk offline
Moeilijk met eten? ik??quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je dan ook nog moeilijk bent met eten kan ik me dat wel voorstellen
Ja nou dan verzint zij toch watquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeilijk met eten? ik??
Mijn vriendin is moeilijk met eten, die lust geen hollandse pot, en is allergisch voor varkensvlees
Als ik haar vraag wat ze wil eten dan is het altijd van "bedenk jij maar wat" of "ik weet het ff niet"quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou dan verzint zij toch wat
Ik moet nu zeggen dat dat nog wel meevalt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, Muhahaha, ik zie hier prijzen van huurwoningen in Leiden. Helemaal buiten het centrum, ongeveer zo ver als ik buiten het centrum woon.
900 euro voor 100 m2.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik haar vraag wat ze wil eten dan is het altijd van "bedenk jij maar wat" of "ik weet het ff niet"![]()
Dus wie mag weer crea zijn?
Voor morgen weet ik wel al wat ik ga maken, boeuf bourgignon met rode wijnquote:
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nu zeggen dat dat nog wel meevalt.
Maar eigenlijk valt dat helemaal niet mee en zijn we gewoon met zijn allen gek in dit land dat we het er voor betalen.
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?
En dan ook nog echt in een buurt waar je niet wil wonen.
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het slaat toch helemaal nergens meer op, die prijzen?
En dan ook nog echt in een buurt waar je niet wil wonen.
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.
Niet normaal wat ze daar durven te vragen.
700 euro voor 40m2 is normaal
Dat is nog wel netjes ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.
En een groot winkelcentrum letterlijk naast ons.
vrije marktquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?
Zat jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog wel netjes ja.
Zat jij trouwens niet in het buitenland?
Allejezus. Ik ga maar onder de brug wonen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn vriendin zijn aan het kijken voor iets in Utrecht.
Niet normaal wat ze daar durven te vragen.
700 euro voor 40m2 is normaal
Dat klinkt goed. Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij mogen echt niet klagen met ons huur appartement, betalen maandelijks ¤430, 3 hoog, 2 slaapkamers, 1 grote woonkamer, keuken, 2 balkons, aparte wc, 1 douche, en een berging.
En een groot winkelcentrum letterlijk naast ons.
Is sociale huurwoning niet altijd onder de 664 i.v.m. huursubsidie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sociale huurwoning? Of vrijemarkt?
Daar betaal je idd de hoofdprijs voor.quote:
Gorinchemquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat klinkt goed. Waar zit je dan?
Wist niet meer waar, maar ben inderdaad je naam wel eens tegen gekomen in kaaskoppen in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat ja
In Brazilië, maar weer terug in NL.
Ik heb geen flauw idee. Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is sociale huurwoning niet altijd onder de 664 i.v.m. huursubsidie?
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Patat
Morgen weer aardappies/groenten/vleesch
[..]
Dat is altijd teringduur
Ik vermaak me er prima hoor, en wij wonen in een veilige buurt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om te wonen?
Dan ben je idd genaaid ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.
Wachtlijsten zijn lang.
En mijn broertje heeft nu een nieuwe baan waardoor ze denk ik sowieso boven de inkomensgrens vallen.
Ja wachtlijsten zijn ook abnormaal langquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar vaak heb je geen keuze he.
Wachtlijsten zijn lang.
En mijn broertje heeft nu een nieuwe baan waardoor ze denk ik sowieso boven de inkomensgrens vallen.
Waarom zou je willen kopen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk kopen eigenlijk. Maarja, dan moet ik eerst een vaste baan hebben.
Ja, het is ook niet dat ze die 900 euro in de maand niet op kunnen brengen.quote:
Als je het nu kunt is het nog niet zo'n gek idee.quote:
Utrecht is sowieso al een dure stad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat ze die 900 euro in de maand niet op kunnen brengen.
Maar het is gewoon niet normaal wat je voor dat bedrag hebt in Utrecht.
In Arnhem bijvoorbeeld heb je er al veel meer voor, maar dat schiet weer niet op met de woon - werk afstand.
Omdat het een stuk goedkoper is op de lange termijn.quote:
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)quote:
ja ho, je vergeet wel dat je onderhoud aan een koophuis hebtquote:
De interest kan je vergelijken met de huur, dat aflossingen zijn is in principe gewoon bezitsvorming. Per saldo zul je dus over een langere termijn lagere maandlasten krijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)
Nu betalen we 500 euro
Met de hra kom je dan nog wel goedkoper uit dan die 650 denk ik. Plus dat je huur natuurlijk elk jaar blijft stijgen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar hoor... Als wij zouden kopen zouden wij voor een huis van 175k (even als voorbeeld genomen) op een hypotheek komen van ruim 650 euro (excl gas/water/electra)
Nu betalen we 500 euro
Ik zelf zou het zeer riskant vinden nu een huis te kopen. Met name nu er weer op alle fronten ontslagen dreigen te komen, je zult je huis maar net gekocht hebben, paar jaar later ben je je baan kwijt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De interest kan je vergelijken met de huur, dat aflossingen zijn is in principe gewoon bezitsvorming. Per saldo zul je dus over een langere termijn lagere maandlasten krijgen.
Daar geef ik je wel gelijk inquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zelf zou het zeer riskant vinden nu een huis te kopen. Met name nu er weer op alle fronten ontslagen dreigen te komen, je zult je huis maar net gekocht hebben, paar jaar later ben je je baan kwijt.
Ik durf zoiets echt niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |