abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119310155
Vorige delen

Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

pi_119310190
Wat een kut TT.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119310222
En 'pallies' en 'smouzen' mogen achterwege blijven
pi_119310224
Jaja mensen, Israël probeert alleen Hamas strijders te raken.

Terwijl ze 66% burgers raken in tegenstelling tot 33% bij de Palestijnen.

Moeten ze toch beter leren mikken.
pi_119310249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef De_Guidance het volgende:

Misschien kan Iran ze wat betere wapens doneren :P
pi_119310260
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Oh ik wil Gaza best wat bommen doneren hoor.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119310280
quote:

[..]

Oh ik wil Israel best wat bommen doneren hoor.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_119310282
quote:

[..]

Ik heb het over de Israëliërs die schijnbaar niet kunnen mikken.
pi_119310300
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:24 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Oh ik wil Israel best wat bommen doneren hoor.
Prima, ze hebben wel een fonds waar je geld kan geven.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119310395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef De_Guidance het volgende:

Je lult er gewoon omheen. Ik geef al 2 keer aan dat de Palestijnen bijna alleen maar op burgerdoelen richten.
Dan kun je wel dom met je percentages komen maar die slaan nergens op aangezien de Palestijnen bijna niet op soldaten richten maar op burgers.
Ich hock in meinem Bonker
pi_119310440
Vergeet ook niet dat de Palestijnse raketten tussen de burgers staan.
Dus het is logisch dat er dan ook burger slachtoffers vallen
pi_119310443
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je lult er gewoon omheen. Ik geef al 2 keer aan dat de Palestijnen bijna alleen maar op burgerdoelen richten.
Dan kun je wel dom met je percentages komen maar die slaan nergens op aangezien de Palestijnen bijna niet op soldaten richten maar op burgers.
De raketten die afgevuurd worden kan je niet bepaald 'gericht' noemen. Zij raken of soldaten of kolonisten ("burgers").
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_119310448
quote:

[..]

Je praat gewoon het standaard onzin-riedeltje dat we al kennen.

Het is gewoon bullshit. Uit de cijfers blijkt dat de zogenaamd nobele Israëliërs zowel relatief als absoluut gezien veel meer burgerdoden maken.

En uit niets blijkt dat ze er zich ook maar enigszins druk om maken. Tenzij het voor gezichtsverlies kan zorgen.
pi_119310463
quote:

[..]

En jij lult er ook omheen. "Palestijnen buh buh buh buh". Palestijnen zijn niet 1 persoon of organisatie. Er zijn vele splintergroeperingen. Maar de intentie maakt verder niet uit en kun je ook niet aan iemands voorhoofd aflezen wat zijn intentie is. Hamas schiet gewoon op steden en burgerdoelen. Daarbij komen dan een paar Israelisch bij om.

Israel claimt terroristen te raken, maar elke keer komen er tientallen burgers bij om.
pi_119310520
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

En jij lult er ook omheen. "Palestijnen buh buh buh buh". Palestijnen zijn niet 1 persoon of organisatie. Er zijn vele splintergroeperingen. Maar de intentie maakt verder niet uit en kun je ook niet aan iemands voorhoofd aflezen wat zijn intentie is. Hamas schiet gewoon op steden en burgerdoelen. Daarbij komen dan een paar Israelisch bij om.

Israel claimt terroristen te raken, maar elke keer komen er tientallen burgers bij om.
De meeste Palestijnen geven aan het eens te zijn met de raketbeschietingen van Israel, in hoeverre ze dan onschuldig zijn wanneer ze getroffen worden als er weer zo'n installatie op hun flatgebouw staat vraag ik me dan af. Kunnen ze wel zielig gaan doen, maar medelijden heb ik er niet mee. Lekker Hamas stemmen bij de verkiezingen en pro-beschietingen zijn, dan leef je ook maar met de gevolgen ervan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119310624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:31 schreef RemcoOcelot het volgende:
Vergeet ook niet dat de Palestijnse raketten tussen de burgers staan.
Dus het is logisch dat er dan ook burger slachtoffers vallen
Ja ja, het is hoe dan ook de schuld van de Palestijnen.

We laten even buiten beschouwing dat Hamas en Israël een staakt het vuren hadden en dat er dus geen Hamas raketten de andere kant op vlogen maar van radicale splintergroepjes (die nu veelvuldig worden gekweekt met deze aanvallen en burgerdoden, net als dat er een groot vermoeden bestaat dat Hamas destijds is opgericht door sommige Israëlische bewegingen als tegenwicht voor Fatah)

Bij die huis-tuin-en-keuken raketten vielen er dan ook geen doden.

Plots , in aanloop naar de Israëlische verkiezingen, net als 4 jaar terug escaleert het conflict weer. En Israël schiet op Hamas.

Waarna de echte raketten van Hamas terug worden geschoten en Israëlische doden vallen.

Maar het is altijd de schuld van de inwoners van Gaza, want dat zijn terroristen.

Rara, politiepet.
pi_119310646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De meeste Palestijnen geven aan het eens te zijn met de raketbeschietingen van Israel, in hoeverre ze dan onschuldig zijn wanneer ze getroffen worden als er weer zo'n installatie op hun flatgebouw staat vraag ik me dan af. Kunnen ze wel zielig gaan doen, maar medelijden heb ik er niet mee. Lekker Hamas stemmen bij de verkiezingen en pro-beschietingen zijn, dan leef je ook maar met de gevolgen ervan.
En Israelis die er voor kiezen om in Israel te wonen, terwijl ze weten dat er ontzettend grote problemen zijn met buurlanden en de 'natives' kiezen er zelf voor om daar te wonen. Dus daar heb jij ook geen medelijden mee toch? Lekker simpel
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:39:39 #18
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119310665
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je praat gewoon het standaard onzin-riedeltje dat we al kennen.

Het is gewoon bullshit. Uit de cijfers blijkt dat de zogenaamd nobele Israëliërs zowel relatief als absoluut gezien veel meer burgerdoden maken.

En uit niets blijkt dat ze er zich ook maar enigszins druk om maken. Tenzij het voor gezichtsverlies kan zorgen.
Doe eens even niet zo hypocriet, zeg. :{
Je kunt ook doorslaan. Hoe kun je dit nou met droge ogen zeggen, terwijl de Palestijnse raketten- en granatenregen zonder aanzien des persoons met tientallen tegelijk de grens over worden geschoten? Met het doel om mensen te doden, no matter of het burgers of militairen zijn? Je snapt toch wel dat het niet uitmaakt dat die raketten en mortieren weinig slachtoffers maken, maar dat de intentie is wat telt?

En nog een vraag: waarom negeer je het verschijnsel "Pallywood" zo? Ook al zo vreselijk schijnheilig, dat. Ik zou alle cijfers die uit Gaza komen, met het grootste wantrouwen bekijken.
pi_119310710
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

En Israelis die er voor kiezen om in Israel te wonen, terwijl ze weten dat er ontzettend grote problemen zijn met buurlanden en de 'natives' kiezen er zelf voor om daar te wonen. Dus daar heb jij ook geen medelijden mee toch? Lekker simpel
Gewoon burgerdoden goedpraten , mag gewoon.

Maar o wee als je de andere kant op iets in die richting roept. Wat overigens even triest is.

Maar dubbele moraal voor de winst.
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:43:01 #20
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119310757
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Gewoon burgerdoden goedpraten , mag gewoon.
Wie doet dat :?
pi_119310768
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:43 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Je kunt toch lezen?
pi_119310781
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Alweer een pareltje van een argument.
Die van jou raken kant noch wal maar dat hoor je mij ook niet constant roepen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119310801
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:43 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Hij snapt het verschil niet tussen op burgers richten of op soldaten/strijders die zich tussen de burgers schuilhouden.
Ich hock in meinem Bonker
pi_119310810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Heeft Maurice de Hond daar een peiling gedaan of zo, dat de Palestijnen in meerderheid hebben aangegeven het ermee eens te zijn?
pi_119310824
Mensen terug op de inhoud.

Als je het niet eens bent met mijn argumenten sta ik open voor weerwoord.

Dit is kinderachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')